Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophies-mor » 17. jul 2016, 13:36

At det tager så effing lang tid, før de ribben holder op med at gøre ondt.
Jeg fik lige lavet en bevægelse, som mine trykkede ribben så mener, at jeg ikke skal foretage.
:sur:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. jul 2016, 20:31

Jeg har min bil til salg, og der er forbløffende mange, der tror, det er i orden ringe på annoncen kl. 22.30 eller senere om aftenen.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 17. jul 2016, 21:13

Min fars opførsel :rulle:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 17. jul 2016, 22:24

Gah.
Døjer rigtig meget med refluks og jeg får gag-fornemmelser af Gaviscon tyggetabletter og meget lidt effekt, så nu vil jeg prøve miksturen (Galieve).
-jeg får udover det også pumpehæmmere i løbet af dagen.
Jeg læser så indlægssedlen og der står flere gange, at man skal tage Galieve nøjagtig efter anvisningen.
Der står bare ikke en skid anvisning :sur:
Der står, hvor mange milliliter man skal indtage. Ikke noget med om man må skylle ned med vand og evt hvor meget (det står der ved tyggetabletterne, at man evt kan skylle ned med en lille smule vand. Og det er jo ret god info, for jeg har lyst til at bælle en liter bagefter) og om det er dumt at spise efterfølgende og i så fald hvornår.
Jeg føler mig kun mere forvirret af den indlægsseddel og det har jeg alligevel aldrig prøvet før.
Gah!

EDIT: Og nå ja: Hvad med tandbørsning? Er det bedst før eller efter? -der er salt i, så det er muligvis hårdt for tænderne at de bliver børstet lige efter. Men man skal tage produktet lige før sengetid og jeg vil godt nok ikke gå i seng med den smag i munden. Plus det er meget tykt og klistret :ad!:

Desuden er pebermynte en dårlig ide, når man har mavesyre og jeg har ved Gud aldrig smagt noget, der smager mere af pebermynte end det her :forvirret:
Senest rettet af kidkomb 17. jul 2016, 22:54, rettet i alt 2 gange.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bimmerdyret » 17. jul 2016, 22:41

Chatsy skrev:
ManicNinja skrev:Chatsy, undskyld men ... Jeg kommer altså ind imellem til at grine over dine opslag om kollegaen, fordi det er så grotesk.

Anyway. Har du nogensinde overvejet at vise hende et par af dine opslag herinde?

Det er nok også meget sundere at grine af det - jeg kan også sagtens se det komiske i det, for hun overgår virkelig mange sociale normer, jeg må erkende man tager for givet. For det er åbenbart muligt. Men lige som det står på mister jeg mælet, for jeg bliver lige forbavset over hende hver gang.

Indrømmet, nej, det har jeg ikke overvejet. De par gange jeg har haft fat i hende og direkte fortalt, hvad jeg synes om hendes måde at gøre tingene på blev hun ubehagelig ved at svine mig som person til (godt nok via overdrivelser og løgne og på en egentlig utroligt vattet måde ved at sige "Ja, NOGEN synes jo, at du [...]" frem for direkte at indrømme, at det er hendes egen mening), så jeg tvivler på at vise hende det skriftligt gør nogen forskel. Hun ændrer alligevel mening som vinden blæser - jeg havde fx konfronteret hende med min utilfredshed over, at hun gør tingene i et bestemt ansvarsområde, som jeg også er en del af, på sin helt egen måde og laver aldrig sedler om de særordninger eller ændringer, hun foretager, så jeg ingen mulighed har for at vide, om der er noget jeg skal tage højde for eller være opmærksom på. Hun havde selv indrømmet at særordningerne sidder oppe i hendes hoved og "sådan er det bare".
I går fortalte hun mig dog i en vis sammenhæng at hun "altid" laver sedler om ændringer, særordninger mv. i det bestemte ansvarsområde fordi vi åbenbart har haft en kollega engang, der aldrig gjorde det og det var så forvirrende og træls. Jeg fik bare intet svar da jeg kom til at udbryde "Siden hvornår er du begyndt på det?". Hun hører så sjældent efter hvad jeg siger alligevel.
Da jeg senere ville ønske hende en god ferie svarede hun bare "ja".

Mærkelig verden hun lever i.


Du er simpelthen for flink ....
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 18. jul 2016, 08:23

At jeg har en kedelig madpakke med i dag.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Money_man » 18. jul 2016, 08:33

At folk kommer og banker på min dør flere gange om dagen fordi der åbenbart er en sjælden pokemon på min grund, aner ikke en skid om det spil men gider bare ikke ha dem rendende hele tiden.
Hele grunden er hegnet inde pga hundene kan rende ind og ud som det passer dem.
Har endda oplevet folk komme rendende om natten og forsere hegnet.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 18. jul 2016, 08:45

Money_man skrev:At folk kommer og banker på min dør flere gange om dagen fordi der åbenbart er en sjælden pokemon på min grund, aner ikke en skid om det spil men gider bare ikke ha dem rendende hele tiden.
Hele grunden er hegnet inde pga hundene kan rende ind og ud som det passer dem.
Har endda oplevet folk komme rendende om natten og forsere hegnet.



Nogle af dem, der spiller det, burde ikke have lov.

Yngsteknægten var ude at køre i går og de skulle på apoteket så de kører gennem Randers.

Flere gange måtte han bremse op, fordi folk bare vadede over vejen, uden at løfte hovedet fra deres skide mobil

Det ender galt.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 18. jul 2016, 08:46

Den familiefejde der kører i min familie men som ingen rigtig vil fortælle mig hvad handler om
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 18. jul 2016, 08:48

Smiling_Goat skrev:Jeg har lige fået afslag på en stilling, jeg selv har sagt nej tak til..

Det er sådan lidt jobversionen af
"Jeg kan godt lide dig, skal vi komme sammen?"
"Nej, tak, jeg er allerede sammen med én"
".... Nåm, jeg gider da heller ikke være sammen med dig"

Du kan ikke afvise mig, når jeg allerede har afvist dig, dumme firma.

Og i mailen står der, "der var et bredt felt med mange gode ansøgere" ja, det ved jeg. Jeg var én af dem! Og I kunne lide mig. En del. så *række tunge* på jer.

(De er tydeligvis gået glip af en meget moden og professionel medarbejder :genert: )


Det oplevede jeg også med et sted tilbage i 2007, hvor jeg havde været til samtale og bare vidste, da jeg trådte ud derfra, at her skulle jeg i hvert fald ikke være. Så jeg forsøgte at ringe til dem samme dag, men fik bare telefonsvarer. Til sidst gav jeg op og indtalte en høflig besked på svareren om, at jeg ikke var interesseret i jobbet alligevel. Da jeg ikke hørte fra dem inden for den frist, de havde lovet, tænkte jeg ikke mere over det.
Efter lang tid fik jeg en mail med et afslag, og så blev jeg lige 4 år igen. :D Jeg svarede tilbage på mailen et eller andet med, at jeg da takkede for tilbagemeldingen, men at jeg fandt den ret unødvendig - og ret meget for sent på den - når jeg nu havde meddelt dem telefonisk til deres telefonsvarer, at jeg ikke længere var interesseret i jobbet. Jeg mener også, jeg fik skrevet, at jeg syntes, det var dårlig stil at sende mailafslag efter en samtale. :lol:

Det var nok barnligt, men hold da fast, hvor var det i øjeblikket tilfredsstillende at sende den mail. :D
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Money_man » 18. jul 2016, 08:50

Nogle af dem, der spiller det, burde ikke have lov.

Yngsteknægten var ude at køre i går og de skulle på apoteket så de kører gennem Randers.

Flere gange måtte han bremse op, fordi folk bare vadede over vejen, uden at løfte hovedet fra deres skide mobil

Det ender galt.[/quote]

Ja problemet er jo at hvis hunden går til angreb pga de kommer om natten, så får jeg jo skylden når hunden angriber.
Plus de jo gør når folk kommer og banker på eller går op mod hegnet.
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 18. jul 2016, 08:57

icelady skrev:
Money_man skrev:At folk kommer og banker på min dør flere gange om dagen fordi der åbenbart er en sjælden pokemon på min grund, aner ikke en skid om det spil men gider bare ikke ha dem rendende hele tiden.
Hele grunden er hegnet inde pga hundene kan rende ind og ud som det passer dem.
Har endda oplevet folk komme rendende om natten og forsere hegnet.



Nogle af dem, der spiller det, burde ikke have lov.

Yngsteknægten var ude at køre i går og de skulle på apoteket så de kører gennem Randers.

Flere gange måtte han bremse op, fordi folk bare vadede over vejen, uden at løfte hovedet fra deres skide mobil

Det ender galt.



Det ER endt galt. Flere er rapporteret faldet i vandet i søer, damme og havne, og folk er endda faldet ud over klipper i jagten på Pokemons. Der er også flere, der efter sigende er blevet kørt over, bl.a. en 15-årig. Det er sindssygt, som folk mister fornuften i det her spil.
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 18. jul 2016, 09:17

Lemonella skrev:
decibell skrev:
icelady skrev:
Money_man skrev:At folk kommer og banker på min dør flere gange om dagen fordi der åbenbart er en sjælden pokemon på min grund, aner ikke en skid om det spil men gider bare ikke ha dem rendende hele tiden.
Hele grunden er hegnet inde pga hundene kan rende ind og ud som det passer dem.
Har endda oplevet folk komme rendende om natten og forsere hegnet.



Nogle af dem, der spiller det, burde ikke have lov.

Yngsteknægten var ude at køre i går og de skulle på apoteket så de kører gennem Randers.

Flere gange måtte han bremse op, fordi folk bare vadede over vejen, uden at løfte hovedet fra deres skide mobil

Det ender galt.



Det ER endt galt. Flere er rapporteret faldet i vandet i søer, damme og havne, og folk er endda faldet ud over klipper i jagten på Pokemons. Der er også flere, der efter sigende er blevet kørt over, bl.a. en 15-årig. Det er sindssygt, som folk mister fornuften i det her spil.


Vi spiller det også og jeg må indrømme, at det overrasker mig, hvor galt det åbenbart kan gå. Vi har på intet tidspunkt oplevet, at folk opfører sig uforsvarligt. De fleste går bare, som os selv, med deres mobil i hånden og når der er en pokémon i farvandet, stopper vi op og fanger den.
Læser man indledningen til spillet, står der meget tydeligt, at man skal være opmærksom på, hvor man går og står, men det burde så måske stå med store bogstaver, så folk fatter det.


Det burde ikke engang være nødvendigt at skrive. Man skal sgu da være opmærksom på hvor man går og står uanset om man spiller pokemon eller ej. Det burde ethvert voksent menneske da være klar over.
6
Brugeravatar
Jasmin
Indlæg: 509
Tilmeldt: 14. jun 2016, 09:14
Kort karma: 45
Likede indlæg: 814

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Jasmin » 18. jul 2016, 09:35

Hele hysteriet omkring de skide Pokémons.
4
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 18. jul 2016, 09:52

Lemonella skrev:
Flora skrev:
Lemonella skrev:
decibell skrev:
icelady skrev:
Money_man skrev:At folk kommer og banker på min dør flere gange om dagen fordi der åbenbart er en sjælden pokemon på min grund, aner ikke en skid om det spil men gider bare ikke ha dem rendende hele tiden.
Hele grunden er hegnet inde pga hundene kan rende ind og ud som det passer dem.
Har endda oplevet folk komme rendende om natten og forsere hegnet.



Nogle af dem, der spiller det, burde ikke have lov.

Yngsteknægten var ude at køre i går og de skulle på apoteket så de kører gennem Randers.

Flere gange måtte han bremse op, fordi folk bare vadede over vejen, uden at løfte hovedet fra deres skide mobil

Det ender galt.



Det ER endt galt. Flere er rapporteret faldet i vandet i søer, damme og havne, og folk er endda faldet ud over klipper i jagten på Pokemons. Der er også flere, der efter sigende er blevet kørt over, bl.a. en 15-årig. Det er sindssygt, som folk mister fornuften i det her spil.


Vi spiller det også og jeg må indrømme, at det overrasker mig, hvor galt det åbenbart kan gå. Vi har på intet tidspunkt oplevet, at folk opfører sig uforsvarligt. De fleste går bare, som os selv, med deres mobil i hånden og når der er en pokémon i farvandet, stopper vi op og fanger den.
Læser man indledningen til spillet, står der meget tydeligt, at man skal være opmærksom på, hvor man går og står, men det burde så måske stå med store bogstaver, så folk fatter det.


Det burde ikke engang være nødvendigt at skrive. Man skal sgu da være opmærksom på hvor man går og står uanset om man spiller pokemon eller ej. Det burde ethvert voksent menneske da være klar over.


Åbenbart ikke. Så ville der jo ikke være alle de opslag alle vegne om irriterende Pokémon-spillere.


Nej netop, og når der ligefrem er blevet lavet "Phone lanes" i flere lande til distraherede mobilbrugere, der støder ind i folk, fordi de går og sms'er, kan dette med Pokemon Go egentlig ikke komme som en overraskelse.

http://mentalfloss.com/article/65203/ph ... xters-line
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.

Tilbage til "Generelt"