Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 29. apr 2017, 21:30

Anilara skrev:Jeg har aldrig haft krampe... Indtil for et par uger siden, hvor jeg orøvede at få det første gang, og nu også en gang i nat. WTF!? Det er jo VANVITTIGT træls! Helt vildt generende!
Håber sgu da ikke, at det er noget jeg bare begynder at få nu, bare sådan!?

Jeg får det spontant i perioder hvor det kommer i forbindelse med at jeg strækker mig. Det gør afsindigt ondt! Men perioderne med det er heldigvis ret kortvarige

Jeg mener at have hørt at magnesium kan hjælpe men om det er rigtigt ved jeg ikke
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 29. apr 2017, 21:38

2SHY skrev:
Anilara skrev:Jeg har aldrig haft krampe... Indtil for et par uger siden, hvor jeg orøvede at få det første gang, og nu også en gang i nat. WTF!? Det er jo VANVITTIGT træls! Helt vildt generende!
Håber sgu da ikke, at det er noget jeg bare begynder at få nu, bare sådan!?

Jeg får det spontant i perioder hvor det kommer i forbindelse med at jeg strækker mig. Det gør afsindigt ondt! Men perioderne med det er heldigvis ret kortvarige

Jeg mener at have hørt at magnesium kan hjælpe men om det er rigtigt ved jeg ikke

Hm, jeg har kun prøvet det de to gange, så ved ikke hvad, der får det til at komme.
Men ja, det gøre virkelig nas! Har virkelig fået en øjenåbner og forståelse for folks smerter, når de klager over krampe. :-p
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 29. apr 2017, 22:01

Anilara skrev:
2SHY skrev:
Anilara skrev:Jeg har aldrig haft krampe... Indtil for et par uger siden, hvor jeg orøvede at få det første gang, og nu også en gang i nat. WTF!? Det er jo VANVITTIGT træls! Helt vildt generende!
Håber sgu da ikke, at det er noget jeg bare begynder at få nu, bare sådan!?

Jeg får det spontant i perioder hvor det kommer i forbindelse med at jeg strækker mig. Det gør afsindigt ondt! Men perioderne med det er heldigvis ret kortvarige

Jeg mener at have hørt at magnesium kan hjælpe men om det er rigtigt ved jeg ikke

Hm, jeg har kun prøvet det de to gange, så ved ikke hvad, der får det til at komme.
Men ja, det gøre virkelig nas! Har virkelig fået en øjenåbner og forståelse for folks smerter, når de klager over krampe. :-p

Jeg håber det snart går over for dig :ae:

Jeg fandt lidt her

https://www.sundhed.dk/borger/patientha ... kelkrampe/

http://aktivtraening.dk/traening/saadan ... du-kramper
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 30. apr 2017, 06:08

Kun to timers søvn. Først brugte jeg ca 4 timer på at falde i søvn, fordi jeg hoster slemt så snart jeg kommer ned at ligge. Så når jeg at sove i to timer, hvorefter et får stiller sig op udenfor og begynder at bræge gennemtrængende i flere timer :sur:
Så kl 7 opgav jeg og stod op, og så håber jeg senere på en god lang middagslur i min lænestol/siddende i sofaen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 30. apr 2017, 11:57

2SHY skrev:
Anilara skrev:Jeg har aldrig haft krampe... Indtil for et par uger siden, hvor jeg orøvede at få det første gang, og nu også en gang i nat. WTF!? Det er jo VANVITTIGT træls! Helt vildt generende!
Håber sgu da ikke, at det er noget jeg bare begynder at få nu, bare sådan!?

Jeg får det spontant i perioder hvor det kommer i forbindelse med at jeg strækker mig. Det gør afsindigt ondt! Men perioderne med det er heldigvis ret kortvarige

Jeg mener at have hørt at magnesium kan hjælpe men om det er rigtigt ved jeg ikke


Det gør det! :gogo: Jeg begyndte på magnesium, da jeg meget ofte oplevede anfald af krampe i fødderne. I dag har jeg virkelig sjældent krampe, og hvis jeg endelig har et anfald så er det meget kortvarigt.

Og så er Magnesium også meget effektivt mod træthed: WIN WIN :D
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 30. apr 2017, 12:04

zembra1986 skrev:
2SHY skrev:
Anilara skrev:Jeg har aldrig haft krampe... Indtil for et par uger siden, hvor jeg orøvede at få det første gang, og nu også en gang i nat. WTF!? Det er jo VANVITTIGT træls! Helt vildt generende!
Håber sgu da ikke, at det er noget jeg bare begynder at få nu, bare sådan!?

Jeg får det spontant i perioder hvor det kommer i forbindelse med at jeg strækker mig. Det gør afsindigt ondt! Men perioderne med det er heldigvis ret kortvarige

Jeg mener at have hørt at magnesium kan hjælpe men om det er rigtigt ved jeg ikke


Det gør det! :gogo: Jeg begyndte på magnesium, da jeg meget ofte oplevede anfald af krampe i fødderne. I dag har jeg virkelig sjældent krampe, og hvis jeg endelig har et anfald så er det meget kortvarigt.

Og så er Magnesium også meget effektivt mod træthed: WIN WIN :D


Det er vist lidt forskelligt fra person til person. Jeg begyndte at tage det mod træthed, men i stedet gør det, at jeg sover tungere om natten. Jeg er dog stadig træt om dagen og ender ofte med lur om eftermiddagen.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 30. apr 2017, 12:38

At jeg skal ud og handle. Det kræver, at jeg går i bad. Jeg gider ikke. Og slet ikke søndag i Bilka efter lønningsdag - man manden har lovet datteren det, og nu sidder han begravet i en skoleopgave. FFS.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 30. apr 2017, 13:36

3F er nogle skidesprællere og de skulle tage at få styr på bare en lille smule. Heri inkluderet en eller form for samvittighed og etik.
De irriterer mig røven ud af bukserne.
Senest faldt jeg over dette, som er et stort rod af tal og datoer.
De skriver blandt andet:
"Der udbetales til gruppe 1 og 2 (flyvere) en fast månedsløn på fuld tid, der svarer til 160,33 kroner i timen pr. kalendermåned. Lønnen er gældende frem til ...."
Det er noget gedignt vrøvl. Det er 160,33 TIMER pr MÅNED og har aldrig nogensinde være noget som helst med kroner i timen.
De har simpelthen ladet en eller anden, der formentlig ikke ved hvad vedkommende laver (newsbreak.... or not) skrive en lille oplysende artikel om overenskomsten fra 2014 til 2017. Men når man tager en artikel fra, det må være, 2011 og bare ændrer datoen og smider et link ind til OK 2014-2017 nederst, så er det ikke brugbart. Om vrøvlet omkring timelønnen er helt tilbage fra 2011 og ingen har været vågne nok til at opdage det, skal jeg ikke kunne sige. Men få ny lidt styr på jeres pis. I er for fagbevægelserne hvad hjemmeværnet er for politiet.
-Hvis nogen vil have dét uddybet; spørg Ado.
https://www.3f.dk/fagforening/fag/tjener/dfds
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 30. apr 2017, 18:08

Jeg var i Normal i Århus (ikke den i Bruuns) i weekenden og så der en mor med hendes tween datter sidde og kigge på mascara.
Begge åbnede, pumpede, og lukkede så igen ind til flere mascaraer.

Pigen: Denne her, jeg vil have denne her
Mor: Ja, så tager vi den
Pigen: Så tager jeg lige en ny

Her flød mit bæger så over

Mig (henvendt til moderen i en irriteret men dog rolig tone) : Burde du ikke istedet for lære din datter at det man tager hul på køber man?
Mor og datter ser helt skræmte ud
Mor: Vi har jo ikke ødelagt dem
Mig: Der er holdbarhedsdato på, og den gælder fra den er åbnet
Mor: Guuud, er der det
Mig: Ja, og vi er flere der ikke gider at købe vare med hul på

Vender mig så her og går. Det var mascara til 20kr... Så køb da for helved 2-3 stk og test dem derhjemme
Der er endda en fucking wand der så man kan se hvordan de ser ud. Står der ikke TESTER så lad dog vær med at åbne for den, og lad i det hele taget vær med at åbne produkter som du ikke vil købe.. Man åbner sgu da heller ikke forskellige cremer inde i andre butikker, lukker dem igen også tager en ny.

Jeg ser det alt for tit i butikker med makeup
Jeg prøvede endda engang hvor jeg påpegede overfor en ekspedient i en Matas at en venindeflok teenager stod og åbnede, og pumpede en hel del mascaraer (og endda tog swatches bag på hånden :nerve: ) af ikke testere og bare stilte dem tilbage. Hendes reaktion var et "Nå..." og fortalte mig at de altså også havde nogle der var lukket inde i plast så de havde i hvert fald ikke været åbne...
De fleste herinde har nok set skiltene med "Åbning af produkter betragtes som køb", det er åbenbart lort.

Jeg har desværre prøvet for mange gange at komme hjem med makeup også finde ud af at de har været åbnet
Nallerne væk fra ikke-tester produkter eller køb dem.. ffs
19
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 30. apr 2017, 18:33

Min mand har sat Batman vs. Superman på og jeg fatter vitterligt nærmest intet af hvad der sker i den film. :stoned:

Jeg kender "det univers", er ikke komplet debil og alligevel har jeg nok spurgt min mand ca. 10 gange hvad der i alverden dog sker og hvorfor. Tror jeg dropper at se resten, inden jeg driver ham helt til vanvid.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 30. apr 2017, 18:40

ina skrev:Min mand har sat Batman vs. Superman på og jeg fatter vitterligt nærmest intet af hvad der sker i den film. :stoned:

Jeg kender "det univers", er ikke komplet debil og alligevel har jeg nok spurgt min mand ca. 10 gange hvad der i alverden dog sker og hvorfor. Tror jeg dropper at se resten, inden jeg driver ham helt til vanvid.

Dén film fattede jeg også hat af. Som du kender jeg universet, men jeg var helt sat af - jeg så filmen til ende, men ikke for min død om jeg kan genfortælle historien.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 30. apr 2017, 18:47

Daine skrev:
ina skrev:Min mand har sat Batman vs. Superman på og jeg fatter vitterligt nærmest intet af hvad der sker i den film. :stoned:

Jeg kender "det univers", er ikke komplet debil og alligevel har jeg nok spurgt min mand ca. 10 gange hvad der i alverden dog sker og hvorfor. Tror jeg dropper at se resten, inden jeg driver ham helt til vanvid.

Dén film fattede jeg også hat af. Som du kender jeg universet, men jeg var helt sat af - jeg så filmen til ende, men ikke for min død om jeg kan genfortælle historien.


Jeg er glad for at jeg ikke er alene. :lol: I det mindste er der lækre mænd at kigge på, det er lige før det er grund nok til at se den færdig.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 30. apr 2017, 18:50

ina skrev:
Daine skrev:
ina skrev:Min mand har sat Batman vs. Superman på og jeg fatter vitterligt nærmest intet af hvad der sker i den film. :stoned:

Jeg kender "det univers", er ikke komplet debil og alligevel har jeg nok spurgt min mand ca. 10 gange hvad der i alverden dog sker og hvorfor. Tror jeg dropper at se resten, inden jeg driver ham helt til vanvid.

Dén film fattede jeg også hat af. Som du kender jeg universet, men jeg var helt sat af - jeg så filmen til ende, men ikke for min død om jeg kan genfortælle historien.


Jeg er glad for at jeg ikke er alene. :lol: I det mindste er der lækre mænd at kigge på, det er lige før det er grund nok til at se den færdig.

Ja, men hele filmen foregår jo nærmest i mørke. Så er det ski svært at se de lækre mænd :D Nææ, stik mig en Marvel/Avengers film anytime og jeg savler totalt :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 30. apr 2017, 18:52

Daine skrev:
ina skrev:
Daine skrev:
ina skrev:Min mand har sat Batman vs. Superman på og jeg fatter vitterligt nærmest intet af hvad der sker i den film. :stoned:

Jeg kender "det univers", er ikke komplet debil og alligevel har jeg nok spurgt min mand ca. 10 gange hvad der i alverden dog sker og hvorfor. Tror jeg dropper at se resten, inden jeg driver ham helt til vanvid.

Dén film fattede jeg også hat af. Som du kender jeg universet, men jeg var helt sat af - jeg så filmen til ende, men ikke for min død om jeg kan genfortælle historien.


Jeg er glad for at jeg ikke er alene. :lol: I det mindste er der lækre mænd at kigge på, det er lige før det er grund nok til at se den færdig.

Ja, men hele filmen foregår jo nærmest i mørke. Så er det ski svært at se de lækre mænd :D Nææ, stik mig en Marvel/Avengers film anytime og jeg savler totalt :lol:


Ja, det er også meget mere mig! :love:
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 30. apr 2017, 18:55

Ellin skrev:
Daine skrev:
ina skrev:Min mand har sat Batman vs. Superman på og jeg fatter vitterligt nærmest intet af hvad der sker i den film. :stoned:

Jeg kender "det univers", er ikke komplet debil og alligevel har jeg nok spurgt min mand ca. 10 gange hvad der i alverden dog sker og hvorfor. Tror jeg dropper at se resten, inden jeg driver ham helt til vanvid.

Dén film fattede jeg også hat af. Som du kender jeg universet, men jeg var helt sat af - jeg så filmen til ende, men ikke for min død om jeg kan genfortælle historien.


Noget af historien kræver vel også at man har set Man of Steel, som bygger op til Batman vs. Superman og giver noget af forhistorien ifht, hvorfor verden frygter Superman og hans evner bl.a?


Det fortalte min mand også lige. Han pausede filmen og forklarede lidt. :lol: Men kan være jeg skal se Man of Steel en dag og så gense den her bagefter.
1

Tilbage til "Generelt"