Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. feb 2016, 12:31

Igen-igen det med at hver eneste oplevelse skal kaldes en rejse :(
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 19. feb 2016, 13:00

Pussikat82 skrev:Jeg har fået svar fra zooplus nu, og det har hjulpet at hive fat i deres fb-side også, tror jeg, for de sender i hvert fald nye ting, også legetøjet. Så det er jeg meget glad for. De skriver også, at de vil tage fat i deres pakkeafdeling, men jeg tror, at helvede fryser over, før de sender varer forsvarligt. Især fordi jeg har haft påtalt pakningen igen og igen, og de stadig sender store, tunge ting sammen med skrøbelige uden at adskille med luftpuder :sarkasme: Men i hvert fald synes jeg, at jeg ville lave opdateringen herinde om svaret, for det var jo, hvad jeg håbede på. De er heldigvis ret venlige, når man kontakter dem, hvilket også er en af årsagerne til, at vi stadig bruger dem. Vi har valgt andre firmaer fra, fordi deres tilbagemeldinger på problemer har været betydeligt mindre kundevenlige, og de ikke har villet gøre noget for at løse problemet.
Nu er jeg så bare spændt på, om vi igen modtager iturevne poser fuglefrø, når de sender kompensationen. :gruble: Håber, at pakningen går lidt bedre denne gang, når de skal udbedre fejlen.


Pakken er kommet med raketfart! Plejer at tage ca. 4 dage, fra de afsender en pakke, til vi har den, men nu gik der to dage. De har nok gerne villet bevise noget eller i hvert fald holde på os, hvilket er fornuftigt, for vi lægger mange penge i deres butik om året. Denne gang er poserne intakte, og de har også husket legetøjet, så vi er godt tilfredse :)
7
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 20. feb 2016, 05:20

2016 du er en lort!
Stop så med at behandle mig sådan.
Jeg håber godt nok du har bedre ting i posen til resten af året :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 20. feb 2016, 07:51

At blive vækket kl. 3 fordi det blæser og regner ind på ruden. Altså det er da hyggeligt nok, men jeg ville faktisk hellere sove. Godt jeg har fridag :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Panton » 20. feb 2016, 08:32

At det bare regner, regner og blæser. Vi havde ligesom en del der skulle ordnes idag og på cykel rundt til flere ting i det vejr, er fandme op ad bakke :8:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 20. feb 2016, 11:12

At klingen på min osteskærer er knækket, så jeg nu må skære osten med kniv eller undvære indtil jeg får købt en ny (og kender jeg mig selv ret bliver det ikke foreløbig :rulle: )
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 20. feb 2016, 11:21

At min kat åd en kvittering på 250kr som jeg ellers kunne have fået refunderet.
Nu skal jeg i gang med tapen. Bad Kitty!
5
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 20. feb 2016, 12:44

At vores gamle kat ikke kan affinde sig med at der ikke er en kattelem mere. Han vil lukkes ind sig ud hele døgnet - eller faktisk mest om natten, da han sover hele dagen :cuss:

Så om natten vækker han mig vildt mange gange, fordi han vil lukkes ud (hvilket jeg ikke gider stå op og gøre) og og lukker vi ham så endelig ud, vækker han mig ved at stå og skrabe op af vore (nye) døre, fordi han vil ind :whip:

Syntes ellers vi har nogel nogenlunde opdragne katte, men det her er godt nok en kamp.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Viskelæder » 20. feb 2016, 13:12

Smiling_Goat skrev:Min mor har sagt ...


Ej, hvor en ubehagelig situation :/ Hvorfor siger hun sådan? Altså gør dig dum på den måde?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Viskelæder » 20. feb 2016, 13:17

Kommodedyret skrev:At min kat åd en kvittering på 250kr som jeg ellers kunne have fået refunderet.
Nu skal jeg i gang med tapen. Bad Kitty!


Jeg kom til at grine. Undskyld :lol2:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 20. feb 2016, 19:56

Viskelæder skrev:
Kommodedyret skrev:At min kat åd en kvittering på 250kr som jeg ellers kunne have fået refunderet.
Nu skal jeg i gang med tapen. Bad Kitty!


Jeg kom til at grine. Undskyld :lol2:


Altså det er faktisk også en smule komisk når ens kæledyr tror at den er en makulator som er blevet født i den forkerte krop.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. feb 2016, 00:23

Der er dem som skriver "Kondolere" i stedet for "Kondolerer". De er trælse nok allerede. Nu har jeg fundet deres overmand. Han skrev "Gondolere"!
21
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 21. feb 2016, 00:29

Dirtylittledevil skrev:Der er dem som skriver "Kondolere" i stedet for "Kondolerer". De er trælse nok allerede. Nu har jeg fundet deres overmand. Han skrev "Gondolere"!

"Gondolere" ???

Er det når man er styrmanden på en gondol? :gruble:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4336
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10605

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf BlueBunny » 21. feb 2016, 08:20

At jeg ikke kan tage mig sammen til at spise som jeg burde. Almindelig sund fornuft med proteiner og grønt. Argh! Hvorfor er det så svært :sur:
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 21. feb 2016, 08:51

Guldlok skrev:Måske ikke GRÆNSELØST, men at mine veninder kun gider se sådan noget kulturelt, dansk og chick-flick mv. i biffen og jeg bare vil se superheltefilm!

Året byder på så meget, f.eks. Deadpool, Captain America: Civil War, Batman vs. Superman, Suicide Squad m.fl. og som det ser ud nu får jeg set ingen af dem i biffen, medmindre jeg tager afsted alene. :genert:


En skam du ikke bor i det midtjyske, så ville jeg gerne være din superheltemakker :D

(Men altså, jeg tager som oftest i biografen alene, så det må du ikke lade være en dealbreaker. Bare afsted med dig :) )
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"