Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 3. jun 2016, 05:53

Håndværkere! Og jeg har faktisk selv været en af dem i 15 år.
Men nu hvor jeg sidder på den anden side og rekvirerer håndværkere, er de simpelthen ved at drive mig til vanvid.
- skyhøje tilbud/fakturaer der intet har med virkeligheden at gøre.
- aftaler der ikke bliver overholdt.
- håndværkere man ikke kan få fat i.
- og generelt bare en følelse af, at de forsøger at røvrende folk så snart de får muligheden.

Privat havde vi i sidste uge en tømrer inde for at montere en ½ m2 træplade i vores loft. Det brugte han 7½ time på...inkl. de 45 minutter hvor han drak kaffe FØR han gik i gang med at arbejde.
Jeg talte også med en sekretær i går, som er i gang med at få renoveret sit hus, og hun fattede ikke hvordan jeg kunne holde ud at arbejde med den slags hver dag. Jeg fortalte hende så, at man faktisk bliver en lille smule mere sindssyg for hver dag der går :sarkasme:
Senest rettet af NejJegErIkkeAsiat 3. jun 2016, 06:21, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mulan » 3. jun 2016, 06:04

Karkluden skrev:Mine ældre kollegaer...
Hvis der spises noget som helst med det mindste milligram hvidløg, så sidder de, og laver gag-lyde, og siger "puuuuuh, hvor her stinker, pyha". Har man fået hvidløg til aftensmad, kommer det samme.. "puuuh, hvor du lugter".
De har seriøst foreslået, at det sal forbydes at medbringe mad med hvidløg samt at spise hvidløg 48 timer før en vagt...
Da jeg så sagde, at så så jeg gerne, at folk undlod at medbringe (dåse)makrel, tun og især torskerogn, så blev de fandeme sure. "Det lugter jo slet ikke. Det dufter dejligt".
Det kommer da ved gud an på hvem man er. Jeg kan godt lide tun og makrel, men det LUGTER altså. I lang tid. Også på andre.
Jeg kan næsten kaste op, når jeg tømmer skraldespand om natten, og der ligger en dåse torskerogn, der har ligget hele dagen og søbet.
Men det er jo noget andet. for det er noget, de spiser :rulle:

Makrel om NOGET, stinker fandme og man kan næsten ikke få lugten væk - meget værre end hvidløg :nerve:
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 3. jun 2016, 08:24

At man åbenbart ikke kan kopiere sine kontakter til et simkort i en f***ing lorte Nokia Lumia!

Hvad gør jeg så?
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 08:33

Jeg kom til at slå de nye emojis til i Facebook Messenger - og nu kan jeg åbenbart ikke bruge de gode gamle iPhone emojis mere i app'en :whine:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 3. jun 2016, 08:37

At hver gang varmemesteren slår græs, går min allergi helt amok.
Han slår det 2-3 gange om ugen :(
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 3. jun 2016, 08:39

Mulan skrev:
Karkluden skrev:Mine ældre kollegaer...
Hvis der spises noget som helst med det mindste milligram hvidløg, så sidder de, og laver gag-lyde, og siger "puuuuuh, hvor her stinker, pyha". Har man fået hvidløg til aftensmad, kommer det samme.. "puuuh, hvor du lugter".
De har seriøst foreslået, at det sal forbydes at medbringe mad med hvidløg samt at spise hvidløg 48 timer før en vagt...
Da jeg så sagde, at så så jeg gerne, at folk undlod at medbringe (dåse)makrel, tun og især torskerogn, så blev de fandeme sure. "Det lugter jo slet ikke. Det dufter dejligt".
Det kommer da ved gud an på hvem man er. Jeg kan godt lide tun og makrel, men det LUGTER altså. I lang tid. Også på andre.
Jeg kan næsten kaste op, når jeg tømmer skraldespand om natten, og der ligger en dåse torskerogn, der har ligget hele dagen og søbet.
Men det er jo noget andet. for det er noget, de spiser :rulle:

Makrel om NOGET, stinker fandme og man kan næsten ikke få lugten væk - meget værre end hvidløg :nerve:

Makrel lugter decideret af sur fisse. Det er det klammeste pålæg EVER, og burde ikke være I produktion :genert:
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 3. jun 2016, 09:18

Jeg har fået knopper på hænderne. Min læge kalder det "virus i huden", og så ved man jo, at der ikke er nogen behandling. Men de klør, og når de vokser sig rigtigt store, gør de også ondt. Og de sidder selvfølgelig de steder på fingrene, hvor man ikke kan undgå at støde imod jævnligt.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 09:23

Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

"Så er det fyraften for frisøren! Nu kalder sofaen"
"Nu trænger kokken til en kold øl. Pyha. Endelig fyraften!"
"Grillen er tændt, salaten er ordnet og NU fortjener direktøren vist et koldt glas hvidvin".


Jamen, stop dog jer selv, for fanden!


Jeg tror jeg vil lave en opdatering i stil med: "Nu vil fleksjobberen læne sig tilbage med et glas vand og et par Ipreen".
18
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jun 2016, 09:29

Ado skrev:Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

"Så er det fyraften for frisøren! Nu kalder sofaen"
"Nu trænger kokken til en kold øl. Pyha. Endelig fyraften!"
"Grillen er tændt, salaten er ordnet og NU fortjener direktøren vist et koldt glas hvidvin".


Jamen, stop dog jer selv, for fanden!


Jeg tror jeg vil lave en opdatering i stil med: "Nu vil fleksjobberen læne sig tilbage med et glas vand og et par Ipreen".


Der var i hvert fald en vis person i en vis FB-gruppe, hvor man ikke var i tvivl om at han var kok, for det nævnte han i hvert. Eneste. Opslag!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 10:29

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

"Så er det fyraften for frisøren! Nu kalder sofaen"
"Nu trænger kokken til en kold øl. Pyha. Endelig fyraften!"
"Grillen er tændt, salaten er ordnet og NU fortjener direktøren vist et koldt glas hvidvin".


Jamen, stop dog jer selv, for fanden!


Jeg tror jeg vil lave en opdatering i stil med: "Nu vil fleksjobberen læne sig tilbage med et glas vand og et par Ipreen".


Der var i hvert fald en vis person i en vis FB-gruppe, hvor man ikke var i tvivl om at han var kok, for det nævnte han i hvert. Eneste. Opslag!

Åh gud ja. :rulle:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 3. jun 2016, 10:39

Ado skrev:Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

"Så er det fyraften for frisøren! Nu kalder sofaen"
"Nu trænger kokken til en kold øl. Pyha. Endelig fyraften!"
"Grillen er tændt, salaten er ordnet og NU fortjener direktøren vist et koldt glas hvidvin".


Jamen, stop dog jer selv, for fanden!


Jeg tror jeg vil lave en opdatering i stil med: "Nu vil fleksjobberen læne sig tilbage med et glas vand og et par Ipreen".


Jeg har én på min FB som gør det samme. Hun omtaler konsekvent sig selv i tredje person uanset hvad det drejer sig om, og alle opdateringer involverer noget med at gå på arbejde i kjole og stiletter, at hendes kæreste er bedre end din, eller at hun nu igen er blevet inviteret til et eller andet fancy med semikendte (ligegyldige) mennesker.

Nå ja, hun er så ikke kok, men "superkonsulenten", som hun kalder sig. :lol:

Jeg er ret sikker på at det ikke er hendes egentlige stillingsbetegnelse...
0
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 3. jun 2016, 10:47

At HM ikke kom en bikini top med i den ordre jeg havde bestilt.

-kan se de har den på hjemmesiden i min str
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 11:08

Kattefjæs skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

"Så er det fyraften for frisøren! Nu kalder sofaen"
"Nu trænger kokken til en kold øl. Pyha. Endelig fyraften!"
"Grillen er tændt, salaten er ordnet og NU fortjener direktøren vist et koldt glas hvidvin".


Jamen, stop dog jer selv, for fanden!


Jeg tror jeg vil lave en opdatering i stil med: "Nu vil fleksjobberen læne sig tilbage med et glas vand og et par Ipreen".


Jeg har én på min FB som gør det samme. Hun omtaler konsekvent sig selv i tredje person uanset hvad det drejer sig om, og alle opdateringer involverer noget med at gå på arbejde i kjole og stiletter, at hendes kæreste er bedre end din, eller at hun nu igen er blevet inviteret til et eller andet fancy med semikendte (ligegyldige) mennesker.

Nå ja, hun er så ikke kok, men "superkonsulenten", som hun kalder sig. :lol:

Jeg er ret sikker på at det ikke er hendes egentlige stillingsbetegnelse...


Jeg vil gå så vidt og kalde det ynkeligt. :stoned:
1
Donna Martin Graduates!
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 3. jun 2016, 13:20

den mand der sad og harkede og spyttede flere gange, mens jeg sad og ventede på bussen.. han fik lavet en lille sø.. AD

- sagde til ham, at han var for klam, da jeg gik forbi ham
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 18:39

Folk der ikke rigtig tager stilling til noget, når man skal være sammen, men stiller mig alle spørgsmålene:
- Hvad skal vi lave?
- Hvorhenne skal det være?
- Hvad tid skal vi mødes?
- Skriver du til xxx og spørger om hun også vil med?
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"