Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. jun 2016, 09:33

Lemonella skrev:
Dirtylittledevil skrev:Mine to badevægte er nu pludselig begyndt at veje 4 kg forskelligt!
Jeg har jo netop 2 stk for at sikre mig et troværdigt resultat, og nu aner jeg ikke om jeg har tabt mig eller ej!
Så nu køber jeg en tredje badevægt. Så skal der stå 3 vægte dér på rad og række, og min vejning vil blive endnu mere tidskrævende pga dobbelttjek osv. Det begynder at blive latterligt det her!


Er det ikke billigere, at købe 2 kg. mel og testveje det og se, hvilken vægt der vejer rigtigt? :)


HA! Du er da genial! :love:
Jeg testvejede nogle poser mel og pasta på min lille nye bagevægt, og så vejede jeg poserne samlet på badevægtene og fandt til min store fryd ud af at den ene badevægt konsekvent vejer FOR MEGET! Muhaha så HAR jeg jo tabt mig :slem:
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 15. jun 2016, 09:37

*At det virker som om de fleste mennesker tror, at samtlige veganere/vegetarer undgår kød af politiske årsager, og at vi alle derfor prædiker og dømmer alle kødædere.

Vi er faktisk også nogle der ikke spiser Kød, fordi vi ganske enkelt ikke kan lide smagen. Vi er endda fløjtende ligeglade med hvad andre spiser.

*disclaimer til de nærtagende. Mit indlæg er ikke møntet på individer i denne tråd, men enkelte indlæg har inspireret og påmindet mig om noget, som jeg tit har tænkt på.
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 15. jun 2016, 09:57

Pixie88 skrev:*At det virker som om de fleste mennesker tror, at samtlige veganere/vegetarer undgår kød af politiske årsager, og at vi alle derfor prædiker og dømmer alle kødædere.

Vi er faktisk også nogle der ikke spiser Kød, fordi vi ganske enkelt ikke kan lide smagen. Vi er endda fløjtende ligeglade med hvad andre spiser.

*disclaimer til de nærtagende. Mit indlæg er ikke møntet på individer i denne tråd, men enkelte indlæg har inspireret og påmindet mig om noget, som jeg tit har tænkt på.

Uha ja, jeg selv spiser vegetarisk og forsøger at spise så vegansk som muligt, men det startede faktisk fordi jeg har haft så mange problemer med maven. Især når jeg spiste kød. (Og så valgte jeg bare at stoppe, fordi jeg kan ikke engang lide smagen af kødet. Det er bare vane.)
Jeg oplever faktisk tit at folk reagerer ret sjovt på jeg ikke spiser kød, fordi de tror, at jeg vil dømme dem, eller noget :stoned:. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad de spiser, bare jeg kan spise noget andet, så det skal nok gå alt sammen.
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. jun 2016, 10:31

Folk der ikke bare kan finde ud af at hvile i deres egne beslutninger om deres eget liv.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. jun 2016, 11:32

At mit energi niveau er helt ubegribeligt lavt i dag. Jeg har masser af ting jeg burde lave, fordi jeg faktisk endelig har tid til det. Men jeg orker simpelthen ikke at gå i gang med noget af det.
0
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Avino » 15. jun 2016, 15:05

Fugle.
Alle former for fugle.
Solsorte- gråspurve- skader- krager osv. Dem er der mange af her.

Er ved at blive vanvittig af dem.

Hvis de nu "sang" i stedet for at skrige hele tiden.

Jeg har lyst til, at slå dem. :devil: Og jeg mener det.
Kom hid I fugleelskere.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 15. jun 2016, 15:13

Jeg har også en kollega, der holder lange foredrag om, hvor giftigt komælk er og en anden, der forsøger at læse eleverne, at det er moralsk forkert at spise kød.

De irriterer mig faktisk ret meget med det der. Lev dog som I vil og lad mig spise min skinkemad med smør i fred, og lad mig for hulen da hælde det mælk jeg vil i min kaffe.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 15. jun 2016, 15:35

Fru Sunshine skrev:Jeg har også en kollega, der holder lange foredrag om, hvor giftigt komælk er og en anden, der forsøger at læse eleverne, at det er moralsk forkert at spise kød.

De irriterer mig faktisk ret meget med det der. Lev dog som I vil og lad mig spise min skinkemad med smør i fred, og lad mig for hulen da hælde det mælk jeg vil i min kaffe.

Ej, det er da alt for meget det der. Hvis mit fiktive barn om hjem og fortalte om at en lærer forsøgte at overbevise eleverne om at det er fy-fy at spise kød, så var jeg godt nok blevet tosset!
4
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 15. jun 2016, 16:11

Åh hvor er det altså irriterende at phonere altid ringer midt i aftensmaden. Jeg ved godt det er der man kan forvente at folk er hjemme men altså... Gå nu væk!
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 15. jun 2016, 16:49

Fluer! Har klasket ni her i stuen. Nu er der fem igen. Og otte på badeværelset. Jeg skal altså have købt de strips. Jeg bliver vanvittig!
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 15. jun 2016, 17:33

LadyFox skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har også en kollega, der holder lange foredrag om, hvor giftigt komælk er og en anden, der forsøger at læse eleverne, at det er moralsk forkert at spise kød.

De irriterer mig faktisk ret meget med det der. Lev dog som I vil og lad mig spise min skinkemad med smør i fred, og lad mig for hulen da hælde det mælk jeg vil i min kaffe.

Ej, det er da alt for meget det der. Hvis mit fiktive barn om hjem og fortalte om at en lærer forsøgte at overbevise eleverne om at det er fy-fy at spise kød, så var jeg godt nok blevet tosset!

Det var jeg også.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf chokoladegris » 15. jun 2016, 18:41

Mennesker der ikke har forståelse for, at der rent faktisk findes andre i verden end dem
2
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 15. jun 2016, 18:51

Rosa Espinosa skrev:At jeg godt kunne spise 12 kilo Marabou lige nu.


Jeg er ikke sikker på jeg forstår :gruble:

Det er irriterende fordi du ikke har 12 kg marabou?
Jeg forstår det hvis det er derfor. Ligesom jeg forstår det er irriterende at man har ondt i maven når man har forsøgt at spise 12 kg.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 15. jun 2016, 21:21

Hvorfor Marabou? Det er jo vanvittigt kedeligt! Bare ganske almindelig pladechokolade. Aldrig forstået hypen. Der findes SÅ megen lækker chokolade. :gruble:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 15. jun 2016, 21:43

ManicNinja skrev:Hvorfor Marabou? Det er jo vanvittigt kedeligt! Bare ganske almindelig pladechokolade. Aldrig forstået hypen. Der findes SÅ megen lækker chokolade. :gruble:

Ah, det er vel ok. Men jeg var overrasket, dengang det gik op for mig, at deres "avatar" (marabou-storken) er en aldeles hæslig ådselsgrib :genert:
0

Tilbage til "Generelt"