Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 19. jun 2016, 12:17

At jeg har fået ødelagt min morgensøvn både i går og i dag af 1½ times hostemarathon.
0
You can't spell awesome without me.
Søhest
Indlæg: 46
Tilmeldt: 21. sep 2015, 05:58
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Søhest » 19. jun 2016, 12:26

At jeg er SÅ skide nervøs for eksamen i næste uge. Er slet ikke i tvivl om at jeg nok skal bestå (håber ikke jeg lige jinxede det der :kryds: ) men hvorfor er det så lige min krop tror at den skal til offentlig ydmygelse og ikke bare til en 30 minutters samtale med to kedelige undervisere? :tie:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 19. jun 2016, 15:27

Når man er ved at streame en film eller serie og skidtet går i stå bare loader (eller forsøger på det). Come on! Det har virket i timevis i dag og i går og pludselig dør det :sur:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 19. jun 2016, 22:37

Det her. Hvor er det dog pisseunderlødigt. Hun siger ingen steder, at hun føler sig udvalgt. Ikke det der ligner. Hun siger også i interwievet at hendes politiske forbillede er en sort kvinde, en hollandsk politiker. Det er så latterligt, at den fløj, der påråber sig ordentlighed, ikke kan finde ud af, at kæmpe kampen uden løgn og manipulation. Det er eddermanme pinligt, så latterligt det er :(
https://www.facebook.com/frode.steinicke/posts/10207920984915563

Diiiisclaimer: Jeg er ikke DF-vælger. Jeg er ikke Pia sympatisør. Jeg taler om Frode. Ikke Pia. Og jeg mener, at os på den anden fløj har et God damn ansvar for at opføre os ordentligt i debatten. For ellers er vi ikke stort bedre end dem. Bekæmp ondsind med næstekærlighed. Sgu da ikke med mere ondsind!
Senest rettet af kidkomb 19. jun 2016, 23:08, rettet i alt 1 gang.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jun 2016, 22:58

En perifær kvindelig bekendt som altid skal føre sig frem som særligt dyb og "terapeut-agtig". Jeg har været sammen med hende en håndfuld gange irl og synes egentlig bare hun virker lidt... nærmest en blanding imellem småkedelig og småspeciel og lettere ucharmerende.
Men altså hun elsker at opdatere på FB omkring hvor god en veninde hun er. Efter især en bestemt opdatering har jeg måttet logge af for ikke at eksplodere.

Ifølge denne opdatering havde hun en meget lang og dyb og intens samtale med en veninde omkring venindens liv, og hun fik fuldstændig vendt venindens humør fra opgivende til håbefuldt, og (som hun skrev) hun havde hjulpet denne veninde til at få nogle vigtige indsigter i sit liv, som veninden bagefter havde udtrykt meget smukt og poetisk med ordene: At hendes liv fra nu af ikke skulle handle om at vente på at stormen lagde sig, men i stedet lære at danse i regnen. Og nu var damen dér bare SÅ duperet over at have hjulpet sin veninde til at sige noget så fint.

Og jeg koger og syder indvendigt :lol: for det er jo fucking fandme det mest forslidte og fortærskede citat som nærmest ugentligt præsenteres på en eller andens wall eller signatur eller profilfoto eller... jamen hvordan kan hun ikke vide det? Aaargh! :sur:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Slettet bruger » 19. jun 2016, 23:06

Dirtylittledevil skrev:En perifær kvindelig bekendt som altid skal føre sig frem som særligt dyb og "terapeut-agtig". Jeg har været sammen med hende en håndfuld gange irl og synes egentlig bare hun virker lidt... nærmest en blanding imellem småkedelig og småspeciel og lettere ucharmerende.
Men altså hun elsker at opdatere på FB omkring hvor god en veninde hun er. Efter især en bestemt opdatering har jeg måttet logge af for ikke at eksplodere.

Ifølge denne opdatering havde hun en meget lang og dyb og intens samtale med en veninde omkring venindens liv, og hun fik fuldstændig vendt venindens humør fra opgivende til håbefuldt, og (som hun skrev) hun havde hjulpet denne veninde til at få nogle vigtige indsigter i sit liv, som veninden bagefter havde udtrykt meget smukt og poetisk med ordene: At hendes liv fra nu af ikke skulle handle om at vente på at stormen lagde sig, men i stedet lære at danse i regnen. Og nu var damen dér bare SÅ duperet over at have hjulpet sin veninde til at sige noget så fint.

Og jeg koger og syder indvendigt :lol: for det er jo fucking fandme det mest forslidte og fortærskede citat som nærmest ugentligt præsenteres på en eller andens wall eller signatur eller profilfoto eller... jamen hvordan kan hun ikke vide det? Aaargh! :sur:


Den facebook opdatering handler stensikkert om dig. Glæder mig til at høre om hvordan du danser i regnen.

Billede
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jun 2016, 23:14

eks-Maupassant skrev:
Den facebook opdatering handler stensikkert om dig. Glæder mig til at høre om hvordan du danser i regnen.



Nej! :sur:
Jeg kan højst strække mig til at skubbe den trælse dame ned i en vandpyt.


og måske danse lidt på hende
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Slettet bruger » 19. jun 2016, 23:22

Dirtylittledevil skrev:
eks-Maupassant skrev:
Den facebook opdatering handler stensikkert om dig. Glæder mig til at høre om hvordan du danser i regnen.



Nej! :sur:
Jeg kan højst strække mig til at skubbe den trælse dame ned i en vandpyt.


og måske danse lidt på hende


Billede
4
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 20. jun 2016, 07:19

sigge skrev:At jeg har fået ødelagt min morgensøvn både i går og i dag af 1½ times hostemarathon.


Og jeg fortsætter lige for 3. dag i streg. Nu er det ikke sjovt mere. Jeg har faktisk brug for mere end 5 timers søvn, når jeg skal på arbejde og yde noget.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 20. jun 2016, 08:11

Min far, jeg skulle hjælpe ham med noget, men han gider ikke en gang at give lyd eller tage telefonen, når man ringer
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 20. jun 2016, 08:40

Delfin skrev:At Le Mans overtager, når fodbolden er ved at nå vejs ende.

Fodbolden skal da først rigtigt at begynde for alvor nu. Det hidtil var bare de indledende øvelser :-p
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 20. jun 2016, 09:23

ShuruQ skrev:Jeg manglede jo pludselig en halv tand i går aftes. En kindtand, og selvfølgelig er det på den side der vender indmod min tunge og uanset hvordan jeg holder tungen i munden så skærer det konstant på min tunge :rulle:.

En uge før jeg kan komme til tandlægen. Jeg er seriøst ved at overveje om jeg skal finde en neglefil og forsøge at afrunde tanden :tie:.

Det kan man faktisk godt. Jeg ville gøre det!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 20. jun 2016, 09:35

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:Jeg manglede jo pludselig en halv tand i går aftes. En kindtand, og selvfølgelig er det på den side der vender indmod min tunge og uanset hvordan jeg holder tungen i munden så skærer det konstant på min tunge :rulle:.

En uge før jeg kan komme til tandlægen. Jeg er seriøst ved at overveje om jeg skal finde en neglefil og forsøge at afrunde tanden :tie:.

Det kan man faktisk godt. Jeg ville gøre det!


Jeg tror også det bliver enden på det, for det er ved at drive mig til vanvid.

Jeg synes faktisk at din tandlæge burde have tilbudt at bruge 10min af hans/hendes tid, på lige at slibe af. Man kan sgu da ikke gå rundt og skære sig selv i tungen i en hel uge :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 561
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1302

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissDitte » 20. jun 2016, 09:35

At min ferie skal tilrettelægges efter fremmede mænd, fordi min ekmands nye kone har en masse børn med en masse mænd!
0
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 20. jun 2016, 09:41

Der er så mange vogne man kan sætte sig i..... Så hvorfor fanden sætter man sig i stillezonen for at snakke? Jeg skal rejse i en time og jeg vil bare have ro.

Nej, jeg har ikke savnet at pendle. Nej, jeg har ikke savnet menneskene eller lugten af deres sved. Jeg har ikke savnet det!

Øv. :trist:
0
:banan: :banan:

Tilbage til "Generelt"