Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20379
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 24. jan 2017, 10:36

Kommodedyret skrev:Når man hører en lydbog og oplæseren laver stemmer.
Jeg kan ikke rigtig tage det seriøst, og det føles lidt som om man hører en børnebog. Det virker fjollet og er svært at abstrahere fra.


"En hund gøede i det fjerne...vov..vov..vruuuuf..vov..vov". Det må være svært at tage seriøst. ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 24. jan 2017, 10:42

Når stopknappen i en bus ikke virker - og man skal rundt og trykke på fem forskellige, for at finde en der virker.
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1113
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 885

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Jydepigen » 24. jan 2017, 10:47

lillebjoern skrev:
Jydepigen skrev:
Pandesteg skrev:
Jydepigen skrev:Kan godt høre, at jeg måske lidt er alene omkring det at svare hurtigt på folks beskeder. Desværre mit pleasergen der gør at jeg gerne vil svare hurtigt og kan få stress over ikke at få svaret, nu når jeg alligevel har set beskeden. Selvfølgelig er jeg ikke fuldstændig afhængig af min telefon - kan sagtens lade den ligge under træning, vigtige selskaber osv. Men hvis jeg har set en besked bliver der højst sandsynligt også svaret på den.


Hvis det var en date, der skrev til mig, så ville jeg altså også være lidt hurtig til at svare tilbage. Fordi man netop ved, at for lang radiotavshed hurtigt kan komme til at signalere noget forkert og man bliver usikker. Så jeg forstår dig udemærket godt.


Det er netop en date der har læst beskeden for 3 timer siden, men ikke svaret på den. Og når vi netop skal ses i aften, føler jeg mig bare lidt irriteret over det. Ved den der indledende optakt man har med en date inden man mødes, er jeg bedst til at der ikke går for langt mellem beskederne, da det hurtigt kan tolkes/signalere forkert, som om man er uinteresseret. Og jeg er en usikker person, så tankespindet kan hurtigt tage over :/
Hvis det er min familie, en gammel veninde eller lign. så kan der også godt gå lidt længere tid.


Kom I så på den date?


Ja det gjorde vi og det var en hyggelig date, og han er sød og en meget flot mand :) Han gav udtryk for at vi skulle finde en dag hvor han var lidt mere frisk, men har bare min tvivl på om han virkelig mener det, efter hans mere distancerede adfærd på SMS osv. overfor mig. Han valgte så også at slette vores match på Tinder få timer inden daten, hvilket irritere og undre mig rigtig meget! Men jeg har lavet en lille update inde i Singletråden:
viewtopic.php?f=7&t=1253&start=8400
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2017, 11:08

paint skrev:
Kommodedyret skrev:Når man hører en lydbog og oplæseren laver stemmer.
Jeg kan ikke rigtig tage det seriøst, og det føles lidt som om man hører en børnebog. Det virker fjollet og er svært at abstrahere fra.


"En hund gøede i det fjerne...vov..vov..vruuuuf..vov..vov". Det må være svært at tage seriøst. ;)

Hehe, det var nu kun menneskestemmer jeg tænkte på ☺
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jan 2017, 11:23

De der skydedøre i togene hvor man skal vinke med hånden for at åbne dem. Jeg vinker i midten, for oven, for neden, i siderne, panikker ved tanken om at nu kommer jeg aldrig mere ud, jeg vinker og vinker, sveder angstens sved over hvor frygteligt det er at jeg må sige farvel til hele min familie og fra nu af leve fanget i et tog... vinke vinke vinke... og så, alt alt for sent, åbner døren sig dovent og jeg må hastigt tørre en tåre bort og skynde mig ud.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2017, 11:31

Dirtylittledevil skrev:De der skydedøre i togene hvor man skal vinke med hånden for at åbne dem. Jeg vinker i midten, for oven, for neden, i siderne, panikker ved tanken om at nu kommer jeg aldrig mere ud, jeg vinker og vinker, sveder angstens sved over hvor frygteligt det er at jeg må sige farvel til hele min familie og fra nu af leve fanget i et tog... vinke vinke vinke... og så, alt alt for sent, åbner døren sig dovent og jeg må hastigt tørre en tåre bort og skynde mig ud.

Har du prøvet den der, hvor man stårforan døren og vinker på livet løs, og pludselig rejser et galant mandemenneske sig op på den anden side af døren, i forhåbningen om at lige præcis HANS overfede vinkebevægelser kan redde dig fra nøden?
Så står I der på hver jeres side af skydedøren og vinker til hinanden.
Efter et halvt minuts tid begynder døren at røre på sig og glider lidt efter til side, som om den var en del af sceneriet i et datingshow på tv3.
Man nikker høfligt til hinanden og spytter et lille tak ud.
Slet ikke akavet, slet slet ikke.
Åh det er awesome at køre i tog.
10
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20379
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 24. jan 2017, 11:34

Dirtylittledevil skrev:De der skydedøre i togene hvor man skal vinke med hånden for at åbne dem. Jeg vinker i midten, for oven, for neden, i siderne, panikker ved tanken om at nu kommer jeg aldrig mere ud, jeg vinker og vinker, sveder angstens sved over hvor frygteligt det er at jeg må sige farvel til hele min familie og fra nu af leve fanget i et tog... vinke vinke vinke... og så, alt alt for sent, åbner døren sig dovent og jeg må hastigt tørre en tåre bort og skynde mig ud.


Det kan være ret morsomt at overvære, når folk der ikke er vant til S-tog, står og vifter med arme og ben foran dørene mellem de enkelte togafsnit - hvorefter en venlig sjæl lige trykker på den lille blå knap på midten af døren, og døren åbner. Nogenlunde sådan :genert: plejer de at se ud.
12
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 24. jan 2017, 11:53

Kommodedyret skrev:
Dirtylittledevil skrev:De der skydedøre i togene hvor man skal vinke med hånden for at åbne dem. Jeg vinker i midten, for oven, for neden, i siderne, panikker ved tanken om at nu kommer jeg aldrig mere ud, jeg vinker og vinker, sveder angstens sved over hvor frygteligt det er at jeg må sige farvel til hele min familie og fra nu af leve fanget i et tog... vinke vinke vinke... og så, alt alt for sent, åbner døren sig dovent og jeg må hastigt tørre en tåre bort og skynde mig ud.

Har du prøvet den der, hvor man stårforan døren og vinker på livet løs, og pludselig rejser et galant mandemenneske sig op på den anden side af døren, i forhåbningen om at lige præcis HANS overfede vinkebevægelser kan redde dig fra nøden?
Så står I der på hver jeres side af skydedøren og vinker til hinanden.
Efter et halvt minuts tid begynder døren at røre på sig og glider lidt efter til side, som om den var en del af sceneriet i et datingshow på tv3.
Man nikker høfligt til hinanden og spytter et lille tak ud.
Slet ikke akavet, slet slet ikke.
Åh det er awesome at køre i tog.


Der er også den variant, hvor det lykkes den tililede gentleman i første forsøg, og han derfor beriger en med et ansigtsudtryk kun overgået af Moses, da han skilte vandene.
Senest rettet af Fillie 24. jan 2017, 12:29, rettet i alt 1 gang.
7
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20379
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 24. jan 2017, 12:05

Apropos de gratis fornøjelser, under togrejser – så hørte jeg en englænder berette om en særdeles pinlig episode han havde været ude for. På visse regionale strækninger ud af London, er der kommet nye tog, som har sådan nogle high-tech-døre til toiletterne.
Der er et touch-panel, man skal trykke på, hvorefter døren til toilettet langsomt glider op. Når man er kommet indenfor, skal man trykke igen (på et tilsvarende panel) og døren lukker. MEN man skal også trykke på en knap ved siden af den anden knap, hvorefter døren også låser.

Dét vidste han ikke, og en anden trængende havde trykket på panelet uden for - langsomt gled døren op, og afslørede ham siddende med bukserne ned om skoene, på lokummet.

Han sagde at han følte sig som en præmie i ét eller andet TV-Show, hvor låge nr. 6 åbnede sig og afslørede, hvad den heldige vinder, havde vundet. :blush:
16
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 24. jan 2017, 12:09

Dirtylittledevil skrev:De der skydedøre i togene hvor man skal vinke med hånden for at åbne dem. Jeg vinker i midten, for oven, for neden, i siderne, panikker ved tanken om at nu kommer jeg aldrig mere ud, jeg vinker og vinker, sveder angstens sved over hvor frygteligt det er at jeg må sige farvel til hele min familie og fra nu af leve fanget i et tog... vinke vinke vinke... og så, alt alt for sent, åbner døren sig dovent og jeg må hastigt tørre en tåre bort og skynde mig ud.


Sådan noget elsker jeg, der er ikke bedre underholdning end af se en anden svede angstenssved, over af være spærret inde for evigt :devil:
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 24. jan 2017, 12:12

At jeg sagde til min kæreste, at den sidste pose snapea crisps er hans, fordi jeg har ædt de 5 andre.
Har så meget lyst til at æde den...
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 24. jan 2017, 12:18

paint skrev:
Dirtylittledevil skrev:De der skydedøre i togene hvor man skal vinke med hånden for at åbne dem. Jeg vinker i midten, for oven, for neden, i siderne, panikker ved tanken om at nu kommer jeg aldrig mere ud, jeg vinker og vinker, sveder angstens sved over hvor frygteligt det er at jeg må sige farvel til hele min familie og fra nu af leve fanget i et tog... vinke vinke vinke... og så, alt alt for sent, åbner døren sig dovent og jeg må hastigt tørre en tåre bort og skynde mig ud.


Det kan være ret morsomt at overvære, når folk der ikke er vant til S-tog, står og vifter med arme og ben foran dørene mellem de enkelte togafsnit - hvorefter en venlig sjæl lige trykker på den lille blå knap på midten af døren, og døren åbner. Nogenlunde sådan :genert: plejer de at se ud.


og nogle gange sidder alle bare og venter på hvor længe der går før personen opgiver af stå og vifte med armene :klap:
nogle gange er det meget underholdnen af køre med tog
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 24. jan 2017, 13:02

Aspargsen skrev:
paint skrev:
Dirtylittledevil skrev:De der skydedøre i togene hvor man skal vinke med hånden for at åbne dem. Jeg vinker i midten, for oven, for neden, i siderne, panikker ved tanken om at nu kommer jeg aldrig mere ud, jeg vinker og vinker, sveder angstens sved over hvor frygteligt det er at jeg må sige farvel til hele min familie og fra nu af leve fanget i et tog... vinke vinke vinke... og så, alt alt for sent, åbner døren sig dovent og jeg må hastigt tørre en tåre bort og skynde mig ud.


Det kan være ret morsomt at overvære, når folk der ikke er vant til S-tog, står og vifter med arme og ben foran dørene mellem de enkelte togafsnit - hvorefter en venlig sjæl lige trykker på den lille blå knap på midten af døren, og døren åbner. Nogenlunde sådan :genert: plejer de at se ud.


og nogle gange sidder alle bare og venter på hvor længe der går før personen opgiver af stå og vifte med armene :klap:
nogle gange er det meget underholdnen af køre med tog

Men det er nu lidt af et undfair trick, for der er jo faktisk et vinke-S-tog. NØJ, jeg hader det tog.
0
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 24. jan 2017, 20:55

At de ting jeg bestiller hjem på nettet bare ikke passer mig. Den (på billedet) fede adaxtaske ligende en kopimodel da jeg fik den hjem. Det er jeg nu ret sikker på den ikke var (købt hos boozt), men det var tydeligt en grund til at den var sat ned til knap 700,- :rulle:
Og den jakke jeg købte hos HM var for stor, hvilket ellers aldrig plejer at være et problem hos dem og bukserne for små :(
Så tasken er sendt retur i dag og tøjet bliver afleveret på torsdag. Jeg har heldigvis en HM overfor mit arbejde, så det er nemt.

På positivsiden så har jeg netop lavet en aftale med mig selv om ikke at købe flere/mere tøj/tasker/sko, så det kan jo passende træde i kraft med det samme :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25524

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 24. jan 2017, 23:56

Det med at svare på sms eller fb for den sags skyld.
Jeg gider heller ikke altid svare med det samme. Det jeg har gang i er måske ikke engang særlig vigtigt, måske sidder jeg bare og stener, mens jeg nyder freden, og så gider jeg ikke tage stilling til alt muligt. Hvis man svarer med det samme, risikerer man jo også, at der kommer en retur igen, og pludselig sidder man der midt i en samtale, som man egentlig bare ikke gad lige nu. Jeg gider heller ikke stå og sms'se frem og tilbage, mens jeg er ude at handle, men jeg kigger som regel , om det var en vigtig besked. Jeg ønsker mig sommetider tilbage til gamle dage, når det kommer til forventningen om at være tilgængelig nærmest døgnet rundt. Heldigvis kan man vist ikke se, om jeg har læst beskederne på min gamle (ikke smarte) Nokia
5
14 11 14

Tilbage til "Generelt"