Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sangius » 30. dec 2016, 07:59

Daine skrev:
MaybeBaby skrev:
Flora skrev:
Kan børnenes far ikke bare få udstedt et pas til dem? :gruble:


Det skal jeg nok ikke satse på han vil gå med til.

Jeg tror også det irriterer mig ekstra meget at der ikke er en eneste gennem 27 måneder der har gjort opmærksom på det her, der er altid kun blevet bedt om sygesikring, så irritationen bunder nok også i at det kom helt bag på mig.

Kan man få lavet et billed-id til børn på kommunen/borgerservice? Det kan man som voksen hvis man ikke har kørekort eller pas og har brug for at kunne billedlegimentere sig. Det kunne være værd at undersøge - både om man kan og om SAS godkender det. Jeg synes det er synd, hvis ikke I får mest mulig tid sammen.


Man kan i hvert fald ikke få billed-id til voksne på den måde. Jeg må ikke tage kørekort, og er derfor tvunget til altid at bruge mt pas, og altid sørge for at det gælder, selvom jeg aldrig rejser. Trættende.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2016, 07:59

At ferien snart er slut :trist: Jeg synes aldrig helt jeg nåde at komme ned i gear og lande selvom jeg gik på ferie d. 22/12... hvilket nok måske siger en del om hvor meget jeg har haft om ørerne op til ferien
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 30. dec 2016, 08:18

Sangius skrev:
Daine skrev:
MaybeBaby skrev:
Flora skrev:
Kan børnenes far ikke bare få udstedt et pas til dem? :gruble:


Det skal jeg nok ikke satse på han vil gå med til.

Jeg tror også det irriterer mig ekstra meget at der ikke er en eneste gennem 27 måneder der har gjort opmærksom på det her, der er altid kun blevet bedt om sygesikring, så irritationen bunder nok også i at det kom helt bag på mig.

Kan man få lavet et billed-id til børn på kommunen/borgerservice? Det kan man som voksen hvis man ikke har kørekort eller pas og har brug for at kunne billedlegimentere sig. Det kunne være værd at undersøge - både om man kan og om SAS godkender det. Jeg synes det er synd, hvis ikke I får mest mulig tid sammen.


Man kan i hvert fald ikke få billed-id til voksne på den måde. Jeg må ikke tage kørekort, og er derfor tvunget til altid at bruge mt pas, og altid sørge for at det gælder, selvom jeg aldrig rejser. Trættende.

Det kan man nu godt https://www.borger.dk/samfund-og-rettig ... og-id-kort
MEN om der er tilfælde, hvor det ikke er nok skal jeg ikke kunne sige. Jeg endte med at få lavet et pas, da jeg manglede billedid fordi jeg så, trods alt, kunne komme til Tyskland.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sangius » 30. dec 2016, 08:28

Daine skrev:
Sangius skrev:
Daine skrev:
MaybeBaby skrev:
Flora skrev:
Kan børnenes far ikke bare få udstedt et pas til dem? :gruble:


Det skal jeg nok ikke satse på han vil gå med til.

Jeg tror også det irriterer mig ekstra meget at der ikke er en eneste gennem 27 måneder der har gjort opmærksom på det her, der er altid kun blevet bedt om sygesikring, så irritationen bunder nok også i at det kom helt bag på mig.

Kan man få lavet et billed-id til børn på kommunen/borgerservice? Det kan man som voksen hvis man ikke har kørekort eller pas og har brug for at kunne billedlegimentere sig. Det kunne være værd at undersøge - både om man kan og om SAS godkender det. Jeg synes det er synd, hvis ikke I får mest mulig tid sammen.


Man kan i hvert fald ikke få billed-id til voksne på den måde. Jeg må ikke tage kørekort, og er derfor tvunget til altid at bruge mt pas, og altid sørge for at det gælder, selvom jeg aldrig rejser. Trættende.

Det kan man nu godt https://www.borger.dk/samfund-og-rettig ... og-id-kort
MEN om der er tilfælde, hvor det ikke er nok skal jeg ikke kunne sige. Jeg endte med at få lavet et pas, da jeg manglede billedid fordi jeg så, trods alt, kunne komme til Tyskland.


Det er ikke et gyldigt billed-id. Så det er i princippet aldrig nok. Det kan måske bruges til at komme ind på en bar.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 30. dec 2016, 08:42

Sangius skrev:
Daine skrev:
Sangius skrev:
Daine skrev:
MaybeBaby skrev:
Flora skrev:
Kan børnenes far ikke bare få udstedt et pas til dem? :gruble:


Det skal jeg nok ikke satse på han vil gå med til.

Jeg tror også det irriterer mig ekstra meget at der ikke er en eneste gennem 27 måneder der har gjort opmærksom på det her, der er altid kun blevet bedt om sygesikring, så irritationen bunder nok også i at det kom helt bag på mig.

Kan man få lavet et billed-id til børn på kommunen/borgerservice? Det kan man som voksen hvis man ikke har kørekort eller pas og har brug for at kunne billedlegimentere sig. Det kunne være værd at undersøge - både om man kan og om SAS godkender det. Jeg synes det er synd, hvis ikke I får mest mulig tid sammen.


Man kan i hvert fald ikke få billed-id til voksne på den måde. Jeg må ikke tage kørekort, og er derfor tvunget til altid at bruge mt pas, og altid sørge for at det gælder, selvom jeg aldrig rejser. Trættende.

Det kan man nu godt https://www.borger.dk/samfund-og-rettig ... og-id-kort
MEN om der er tilfælde, hvor det ikke er nok skal jeg ikke kunne sige. Jeg endte med at få lavet et pas, da jeg manglede billedid fordi jeg så, trods alt, kunne komme til Tyskland.


Det er ikke et gyldigt billed-id. Så det er i princippet aldrig nok. Det kan måske bruges til at komme ind på en bar.

Ok. Det var ikke det jeg fik at vide, men igen. Jeg valgte passet, så har aldrig testet om det hun sagde var rigtigt :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jan 2017, 12:46

Voksne mænd der kalder sig selv "Lille mig".
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 2. jan 2017, 11:51

Jeg sad i lørdags og kiggede på en rigtig interessant aktie. Som den nærige jyde jeg er, så lagde jeg et bud ind hos min bank på et par % under kursen, for så kunne jeg lige snuppe den lidt billigere i dag, når den sikkert faldt lidt i pris.
Men næh nej, den valgte så at stige næsten 10% i dag, og nu sidder jeg og har lyst til at banke hovedet ned i bordet :sur:
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2859
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5551

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Luffegås » 2. jan 2017, 12:05

Os i december: Goddag yousee, vi vil gerne at I ikke trækker penge til regningen d. 29. december, vi vil gerne have sådan et girokort så vi senest 1. februar selv kan indbetale når vi ser luft til det.
Yousee: Den er mægtig! Jeg sender straks kort og afmelder trækningen.
Os 30.december: Ja goddag Yousee, I har nu lige trukket 1800 kr. ud af de 2000 jeg havde stående til at holde nytår og januar, på trods af vi havde en aftale, og jeg har endda modaget girokort"
Yousee: "Ja, jeg kan se min kollega glemte at afmelde den. Det kan jeg altså ikke gøre noget ved, når pengene er trukket. Jeg kan give jer 100kr. i Rabat på næste regning om 3 måneder. hej-heeej".
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24470

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Moxy-lady » 2. jan 2017, 16:21

Rosa Espinosa skrev:Min kæreste for tiden. Vi er begge luddovne, så hvis vi ikke gør rent herhjemme hver dag, så hober det sig bare op. Jeg kender os. Så jeg har gjort hovedrent herhjemme og holder det ved lige, men kæresten tager det som en selvfølge at det kun er mig som skal gøre det. Jeg kan gå lige bagved ham hele tiden og flytte den kop han stiller, den bluse han smider osv. Er ved at blive skør i hovedet :cuss:


Er du mig? Er din kæreste min kæreste? Udspionerer du os? :lol:

Well, jeg har ikke gjort hovedrent (endnu.... Jeg lader op) men ellers er det sådan det altid foregår her.
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2017, 17:39

Moxy-lady skrev:
Rosa Espinosa skrev:Min kæreste for tiden. Vi er begge luddovne, så hvis vi ikke gør rent herhjemme hver dag, så hober det sig bare op. Jeg kender os. Så jeg har gjort hovedrent herhjemme og holder det ved lige, men kæresten tager det som en selvfølge at det kun er mig som skal gøre det. Jeg kan gå lige bagved ham hele tiden og flytte den kop han stiller, den bluse han smider osv. Er ved at blive skør i hovedet :cuss:


Er du mig? Er din kæreste min kæreste? Udspionerer du os? :lol:

Well, jeg har ikke gjort hovedrent (endnu.... Jeg lader op) men ellers er det sådan det altid foregår her.


Jeg har faktisk også altid haft svært ved at skelne jer to fra hinanden. Det tror da pokker så, hvis I bare er kloner af hinanden :ticks:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 2. jan 2017, 18:11

Er Rosa Espinosa og Moxy-Lady i virkeligheden tvillinger som blev adskilt ved fødslen og nu endelig har fundet hinanden??? :8: :8:

Og er deres kærester det samme??? :8: :8: :8: :8:

Fuck, det er en vild historie!!! :8: :8: :8: :8: :8: :8: :8:

















:genert:
4
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 2. jan 2017, 18:21

Flora skrev:Er Rosa Espinosa og Moxy-Lady i virkeligheden tvillinger som blev adskilt ved fødslen og nu endelig har fundet hinanden??? :8: :8:

Og er deres kærester det samme??? :8: :8: :8: :8:

Fuck, det er en vild historie!!! :8: :8: :8: :8: :8: :8: :8:

















:genert:


Det minder mig helt om mysteriet med den stjalte fisse inde på DD
(ja altså, hende der havde postede billede i kinky rummet af en del af sig selv og en anden bruger så påstod at det var hendes billede, men det blev formuleret som om det var en stjålet fisse... jeg syndes i hvert fald jeg kan huske det... anyhow, jeg eeeeelsker mysterier)
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 2. jan 2017, 18:33

Persnikedy skrev:
Flora skrev:Er Rosa Espinosa og Moxy-Lady i virkeligheden tvillinger som blev adskilt ved fødslen og nu endelig har fundet hinanden??? :8: :8:

Og er deres kærester det samme??? :8: :8: :8: :8:

Fuck, det er en vild historie!!! :8: :8: :8: :8: :8: :8: :8:

















:genert:


Det minder mig helt om mysteriet med den stjalte fisse inde på DD
(ja altså, hende der havde postede billede i kinky rummet af en del af sig selv og en anden bruger så påstod at det var hendes billede, men det blev formuleret som om det var en stjålet fisse... jeg syndes i hvert fald jeg kan huske det... anyhow, jeg eeeeelsker mysterier)


Whaat?? Det har jeg så ikke oplevet, men jeg var heller ikke så længe på DD. Det lyder nu ellers som en sjov historie :lol:
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Joe » 2. jan 2017, 22:38

Okay, nu bliver det virkelig vildt... Men jeg er tilsyneladende Moxy og Rosas kæreste. Og jeg anede slet ikke at jeg var til kvinder!
Senest rettet af Joe 2. jan 2017, 22:56, rettet i alt 1 gang.
10
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 2. jan 2017, 22:48

At jeg ikke kan sove
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"