Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 19. mar 2018, 06:50

Min kæreste starter hver eneste dag med at overskide vores eneste toilet. Så kan man ellers stå i efterdønningerne og gøre sig klar. Og hvis jeg står op først for at skynde mig i bad, så er det stensikkert, at han efter to minutter står klar med sin "nu er det altså presserende-banken". Fuck, det irriterer mig. Jeg ser så meget frem til, at vi kan købe et hus med to toiletter.
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 19. mar 2018, 06:59

Anne Droid skrev:
LadyFox skrev:
2SHY skrev:Jeg donerer gerne de der 10-13 cm jeg plejer at lægge mine bukser op til dem der synes bukser er blevet for korte

Det gør jeg også gerne :)


Jeg kan anbefale bilkabukser. De laves med 7/8 benlængde. Efter jeg har opdaget dem, slipper jeg (eller rettere, min mor) for at lægge mine bukser op. Det er ret fedt når man kun er 155 cm høj.

De har bare aldrig nogle jeg kan lide eller hvor de ikke bliver limet til mine lægge :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Buller » 19. mar 2018, 07:01

Lisva skrev:Min kæreste starter hver eneste dag med at overskide vores eneste toilet. Så kan man ellers stå i efterdønningerne og gøre sig klar. Og hvis jeg står op først for at skynde mig i bad, så er det stensikkert, at han efter to minutter står klar med sin "nu er det altså presserende-banken". Fuck, det irriterer mig. Jeg ser så meget frem til, at vi kan købe et hus med to toiletter.



https://www.matas.dk/r10-lugtfjerner-100-ml

Den virker i hvert tilfælde godt på hospitalerne. :)
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14370

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 19. mar 2018, 07:19

Badesandalen skrev:
Mangoness skrev:Jeg vil også gerne brokke mig over, at t-shirts heller ikke er lange nok :gammel:

Man kan jo slet ikke løfte armene op over hovedet uden at flashe mave :panik:

Jeg synes ærmerne er for korte og halsen for stor. :gruble:


Nå ja! Ærmerne er også for korte! Jeg misunder t-shirts til mænd :whine:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 19. mar 2018, 08:31

2SHY skrev:
Anne Droid skrev:
LadyFox skrev:
2SHY skrev:Jeg donerer gerne de der 10-13 cm jeg plejer at lægge mine bukser op til dem der synes bukser er blevet for korte

Det gør jeg også gerne :)


Jeg kan anbefale bilkabukser. De laves med 7/8 benlængde. Efter jeg har opdaget dem, slipper jeg (eller rettere, min mor) for at lægge mine bukser op. Det er ret fedt når man kun er 155 cm høj.

De har bare aldrig nogle jeg kan lide eller hvor de ikke bliver limet til mine lægge :(

Hvis Bilkabukser er de samme som dem i Føtex, så sidder de heller ikke særlig godt på mine små-sære former.
0
...
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 19. mar 2018, 08:55

2SHY skrev:Jeg donerer gerne de der 10-13 cm jeg plejer at lægge mine bukser op til dem der synes bukser er blevet for korte

Men I må da nyde godt af, at moden tilsyneladende er, at man kan gå i vandpytter uden at få våde bukser?
Før var det måske 15-20 cm du skulle lægge op?
1
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 19. mar 2018, 08:59

Mangoness skrev:
Anilara skrev:Bukser til kvinder
Hvorfor i al verden kan man ikke længere få dem så de er lange nok!? Og hvorfor er lommerne så små!? :sur: Hmpf.
Jeg har ikke købt bukser i to år nu, pga de skal være så korte. Sådan noget pis.
(Ja ja, der findes modeller som er lange nok, man man skal godt nok lede længe, og det gider jeg heller ikke. Brok brok.)


Jeg vil også gerne brokke mig over, at t-shirts heller ikke er lange nok :gammel:

Man kan jo slet ikke løfte armene op over hovedet uden at flashe mave :panik:


Og til dit spørgsmål: Det går jo ikke, at vi kan have alt i lommerne - så de kan de jo ikke sælge tasker :stoned: :lol:

Meh. Jeg er ligeglad med tasker. Jeg vil bare have min mobil i lommen, uden halvdelen stikker op.

Men jeg er helt enig i, at bluser også er for korte. Jeg skal købe i XL selvom jeg objektivt set burde købe M/L.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 19. mar 2018, 09:08

Anilara skrev:
2SHY skrev:Jeg donerer gerne de der 10-13 cm jeg plejer at lægge mine bukser op til dem der synes bukser er blevet for korte

Men I må da nyde godt af, at moden tilsyneladende er, at man kan gå i vandpytter uden at få våde bukser?
Før var det måske 15-20 cm du skulle lægge op?

Ej 15-20 cm har jeg aldrig oplevet at skulle lægge op

Og før nogen finder på at foreslå at jeg køber stumpebukser eller 3/4 så er de for korte til at jeg kan bruge dem som normal længde
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 19. mar 2018, 09:10

2SHY skrev:
Anilara skrev:
2SHY skrev:Jeg donerer gerne de der 10-13 cm jeg plejer at lægge mine bukser op til dem der synes bukser er blevet for korte

Men I må da nyde godt af, at moden tilsyneladende er, at man kan gå i vandpytter uden at få våde bukser?
Før var det måske 15-20 cm du skulle lægge op?

Ej 15-20 cm har jeg aldrig oplevet at skulle lægge op

Og før nogen finder på at foreslå at jeg køber stumpebukser eller 3/4 så er de for korte til at jeg kan bruge dem som normal længde

Men er de der moderne bukser, som viser anklerne, ikke netop omkring 10 cm. kortere end normale bukser? :-D
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 19. mar 2018, 09:17

Anilara skrev:
2SHY skrev:
Anilara skrev:
2SHY skrev:Jeg donerer gerne de der 10-13 cm jeg plejer at lægge mine bukser op til dem der synes bukser er blevet for korte

Men I må da nyde godt af, at moden tilsyneladende er, at man kan gå i vandpytter uden at få våde bukser?
Før var det måske 15-20 cm du skulle lægge op?

Ej 15-20 cm har jeg aldrig oplevet at skulle lægge op

Og før nogen finder på at foreslå at jeg køber stumpebukser eller 3/4 så er de for korte til at jeg kan bruge dem som normal længde

Men er de der moderne bukser, som viser anklerne, ikke netop omkring 10 cm. kortere end normale bukser? :-D

Det skal jeg ikke kunne sige. Det er længe siden jeg har købt nye bukser fordi det er umuligt at finde nogen jeg synes er pæne

Bukser er ca. det jeg hader allermest at købe og gør mig sur og irriteret
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 19. mar 2018, 10:44

Lemonella skrev:
dgd2007 skrev:Jeg kan trøste jer med, at alle herrebukser for tiden er for korte i livet. :fløjt:


Mener du i omkredsen? :lol: [...]

Ha-ha, nej den lodrette afstand mellem skridtet og bæltestedet. :)
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 19. mar 2018, 11:09

Lemonella skrev:Nåååå. Det kan jeg godt huske skete.... da jeg var gravid og maven voksede. :lol:

Du bliver ved! :nej: :)
Jeg er sikker på, hvis man målte den afstand, er den mindre nu, end den var tidligere. Det er sikkert pga. den hængerøvsmode, der har været i en del år. Men tidligere kunne man have bæltet over hoftebenet, eller hvad det hedder.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 19. mar 2018, 11:27

dgd2007 skrev:
Lemonella skrev:Nåååå. Det kan jeg godt huske skete.... da jeg var gravid og maven voksede. :lol:

Du bliver ved! :nej: :)
Jeg er sikker på, hvis man målte den afstand, er den mindre nu, end den var tidligere. Det er sikkert pga. den hængerøvsmode, der har været i en del år. Men tidligere kunne man have bæltet over hoftebenet, eller hvad det hedder.


Lavtaljet er ordet du leder efter :) Og ja, de sidder længere nede end normalt og er ikke videre behagelige.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 19. mar 2018, 11:47

Flora skrev:Lavtaljet er ordet du leder efter :) Og ja, de sidder længere nede end normalt og er ikke videre behagelige.

Godt med lidt støtte fra sagkundskaben, når Lemonellaen bare prøver at bilde mig ind, at jeg er blevet for tyk til at være i dem! :P
1
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 19. mar 2018, 12:22

I min gamle lejlighed boede jeg ved siden af en børnehave, hvor pædagogerne holdt skrigekonkurrence og spillede højt dårligt musik.
Nu er jeg flyttet, men bor igen ved en børnehave. Der er højt musik og en åndssvag pædagog råber i en mikrofon. En eller anden slå hende dog med den mikrofon! Ej, hvor er hun irriterende at høre på: “alle sammen! Lyt! Nej! Lyt! Haaaaallo!” :rulle:
0
:banan: :banan:

Tilbage til "Generelt"