Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 935
Likede indlæg: 13568

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 7. jun 2018, 21:23

Fyrst Eberhard skrev:Folk, med lange ækle fingre, der står og piller i bakkerne med jordbær i supermarkedet, i et forsøg på at sortere sig til en bakke med alle de bedste.

Jeg håber de spontant selvantænder! Ellers kan jeg godt hjælpe dem.

Ja, det er svært at forstå at nogle ikke engang bliver flove over at rode ved frugt og grøntsager, selv om man står og kigger på dem :genert:
4
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2653
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 26045

Indlægaf kidkomb » 7. jun 2018, 21:31

dgd2007 skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Folk, med lange ækle fingre, der står og piller i bakkerne med jordbær i supermarkedet, i et forsøg på at sortere sig til en bakke med alle de bedste.

Jeg håber de spontant selvantænder! Ellers kan jeg godt hjælpe dem.

Ja, det er svært at forstå at nogle ikke engang bliver flove over at rode ved frugt og grøntsager, selv om man står og kigger på dem :genert:

Jeg stod bag ved en mand i køen i Netto forleden. Han var velklædt og tydeligt ikke fattig i hvert fald.
Han købte en bakke jordbær, som han havde puttet en af de der blomsterposer udenom. Det var han også nødt til så mange ekstra jordbær han havde lagt i den bakke. Jeg håbede sådan at ekspedienten ville sige til ham at der måtte være sket en fejl, for der var alt for mange jordbær i og han måtte gå over og tage en anden, men ak.
Jeg ser virkelig ned på sådan nogle mennesker! (Altså manden, ikke ekspedienten)
3
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 7. jun 2018, 21:35

kidkomb skrev:Jeg stod bag ved en mand i køen i Netto forleden. Han var velklædt og tydeligt ikke fattig i hvert fald.
Han købte en bakke jordbær, som han havde puttet en af de der blomsterposer udenom. Det var han også nødt til så mange ekstra jordbær han havde lagt i den bakke. Jeg håbede sådan at ekspedienten ville sige til ham at der måtte være sket en fejl, for der var alt for mange jordbær i og han måtte gå over og tage en anden, men ak.
Jeg ser virkelig ned på sådan nogle mennesker! (Altså manden, ikke ekspedienten)

Ja, det er jo ikke engang Netto han stjæler fra, men fra de andre kunder kommer senere og kun har de decimerede bakker jordbær at vælge imellem. :boo:
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2653
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 26045

Indlægaf kidkomb » 7. jun 2018, 21:39

dgd2007 skrev:
kidkomb skrev:Jeg stod bag ved en mand i køen i Netto forleden. Han var velklædt og tydeligt ikke fattig i hvert fald.

Ja, det er jo ikke engang Netto han stjæler fra, men fra de andre kunder kommer senere og kun har de decimerede bakker jordbær at vælge imellem. :boo:

Præcis. Jeg var inde i Netto igen lige bagefter, fordi jeg glemte bacon (det er dumt, når man skal lave carbonara) og jeg gik lige forbi jordbærene. Det så ud som om han havde taget nogenlunde ligeligt fra samtlige andre bakker, så enten må folk købe bakker med for lidt jordbær eller også tvinges de ud i at skulle stå og tage fra andre bakker også. Ih, hvor er sådan nogle mennesker irriterende!
1
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14781

Indlægaf Juki » 8. jun 2018, 00:01

Jeg får det fysisk dårligt når jeg hører musikken i den her reklame :tie: :puke:

Og fordi den giver mig lyst til at blive aflivet hurtigst muligt når jeg hører det bemærker jeg reklamen ekstra meget. Jeg synes næsten den bliver vist i hver reklameblok, uanset hvor meget eller lidt fjernsyn jeg ser :cuss:

1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1314
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 12874

Indlægaf 2SHY » 8. jun 2018, 04:46

Juki skrev:Jeg får det fysisk dårligt når jeg hører musikken i den her reklame :tie: :puke:

Og fordi den giver mig lyst til at blive aflivet hurtigst muligt når jeg hører det bemærker jeg reklamen ekstra meget. Jeg synes næsten den bliver vist i hver reklameblok, uanset hvor meget eller lidt fjernsyn jeg ser :cuss:

Vi må se nogle forskellige kanaler for jeg har aldrig set den der. Men jo lyden og musikken er frygtelig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4376

Indlægaf PaleSeptember » 8. jun 2018, 09:50

icelady skrev:En eller anden selvbestaltet spade hos Randers Kommune!

Datter får depot medicin hver 3. uge. På pakken står der, det kan holde op til 4 uger. (dvs man kan gå 4 uger imellem hver gang man får det).

Hun havde en eller anden fra kommunen i telelfonen i formiddag, hvor vedkommende udbad sig en forklaring på hvorfor hun får hver 3. uge når det kan vare i 4 uger.

Datteren bliver fuldstændig paf, og får sagt noget i stil med at både lokalpsyk og læge er enige om, hun skal have hver 3. uge, da hun ellers begynder at få det dårligt. Efter hvad datteren siger, havde damen i telefonen sagt, at det skulle der ændres på, så hun fik det hver 4. uge, da det jo var en betragtlig udgift!

Så for det første røg datteren i kælderen og dét at få fat i hendes kontaktperson på lokalpsyk efter 12 en fredag var ikke skidenemt.

Fik dog endelig fat i hende, og hun sagde at det havde de desværre oplevet et par gange indenfor de sidste par uger, men at vi ikke skulle lægge noget i det, da kommunen ikke kan bestemme, hvor tit patienter skal have medicin og havde de havde haft kontaktet lederen af den afdeling, og bedt dem kraftigt om at stoppe, da de bekymrer borgere unødvendigt.

Edit: Datteren kan ikke med 4 uger imellem hver gang. Det er prøvet et par gange og hver gange ryger hun ned med flaget, og den værste (og mest truende) af stemmerne kommer tilbage.

Fuck hvor en idiotisk uvidende skrankepave :8: Der er sgu da en grund til, at det er læger, der ordinerer medicin og ikke kommunens ansatte!
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1456
Likede indlæg: 25276

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jun 2018, 10:26

At det nu igen er ved at være tid til Folkemødet på Bornholm. Jeg hader når alle mine elskede radio og TV programmer pludselig skal sendes i Folkemøde-udgave. Det er rodet og forvirrende, lyden er dårlig og folk virker uskarpe, nogle endda fulde.
2
I walked a mile with Pleasure, she chattered all the way
But left me none the wiser, for all she had to say.
I walked a mile with Sorrow, and never a word said she;
But oh, the things I learned from her, when Sorrow walked with me.
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 74
Likede indlæg: 2483

Indlægaf Nicolait » 8. jun 2018, 10:44

Dirtylittledevil skrev:At det nu igen er ved at være tid til Folkemødet på Bornholm. Jeg hader når alle mine elskede radio og TV programmer pludselig skal sendes i Folkemøde-udgave. Det er rodet og forvirrende, lyden er dårlig og folk virker uskarpe, nogle endda fulde.

Bare roligt Bamses billedbog sendes ikke fra Bornholm. :-p
3
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1456
Likede indlæg: 25276

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jun 2018, 10:47

Nicolait skrev:
Dirtylittledevil skrev:At det nu igen er ved at være tid til Folkemødet på Bornholm. Jeg hader når alle mine elskede radio og TV programmer pludselig skal sendes i Folkemøde-udgave. Det er rodet og forvirrende, lyden er dårlig og folk virker uskarpe, nogle endda fulde.

Det skal du nu ikke være sikker på. Det griber om sig år for år! :panik:
Men gaahhh seriøst, der snakkes allerede om det folkemøde alle steder, og bagefter skal de snakke om det i ugevis også. Det er ligesom når ens morbror og hans kone ikke kan snakke om andet end deres dødkedelige årlige all-inclusivetur til Tyrkiet. Den tur er KUN sjov for dem som er med, vi andre gider ikke høre om den! :-D
4
I walked a mile with Pleasure, she chattered all the way
But left me none the wiser, for all she had to say.
I walked a mile with Sorrow, and never a word said she;
But oh, the things I learned from her, when Sorrow walked with me.
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 74
Likede indlæg: 2483

Indlægaf Nicolait » 8. jun 2018, 10:54

Dirtylittledevil skrev:
Nicolait skrev:

Det skal du nu ikke være sikker på. Det griber om sig år for år! :panik:
Men gaahhh seriøst, der snakkes allerede om det folkemøde alle steder, og bagefter skal de snakke om det i ugevis også. Det er ligesom når ens morbror og hans kone ikke kan snakke om andet end deres dødkedelige årlige all-inclusivetur til Tyrkiet. Den tur er KUN sjov for dem som er med, vi andre gider ikke høre om den! :-D

Du har helt ret. Det virker også som om at alt og alle, der gerne vil sige noget, vil være til stede på bornholm. Det kunne være sjovt, hvis de lukkede for internettet og tv-signalet fra bornholm, mens der var folkemøde, så kunne tosserne stå og snakke alt det de ville, uden at vi andre skulle høre på det.
7
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 828
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 18468

Indlægaf icelady » 8. jun 2018, 11:00

Jeg synes generelt det der Folkemøde får for meget opmærksomhed.

Altså, de siger jo ikke så meget andet end hvad de ellers vil sige. Den her gang er de bare samlet et sted.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14781

Indlægaf Juki » 8. jun 2018, 11:11

2SHY skrev:
Juki skrev:Jeg får det fysisk dårligt når jeg hører musikken i den her reklame :tie: :puke:

Vi må se nogle forskellige kanaler for jeg har aldrig set den der. Men jo lyden og musikken er frygtelig

Det er vel også meget plausibelt.

Der findes (desværre) også andre udgaver med musikken :tie:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Straniera
Kort karma: 17
Likede indlæg: 993

Indlægaf Straniera » 8. jun 2018, 11:20

Buffet irriterer mig: Halvlunken mad, der har stået ude lidt for længe, som man skal vente i kø for at få adgang til, mens man ser dem foran sig stå og rode og rage i retterne. Føj, altså!
4
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 8. jun 2018, 13:24

Youtube-videoer der spiller den samme scene flere gange!
Hvis jeg vil se det igen, kan jeg altså godt selv finde ud af at spille videoen en gang til. :(
4

Tilbage til "Generelt"