Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 5. jul 2017, 12:35

Lemonella skrev:
ManicNinja skrev:At den her øjenbetændelse åbenbart er forårsaget af virus (jeg er også gået hen og blevet "nottet" og har fået noget øm hals) = antibiotika hjælper ikke en hujende hatfis, og der er ikke andet for end at vente på, det går over. Så jeg tager på arbejde i morgen og ligner Mikkel Kessler efter fjerde omgang ... :nej: Har hverken feber eller andet, så synes ikke, jeg kan forsvare at blive hjemme. Er bare lidt forkølet - og ligner så altså dertil noget, der burde være løgn.


Er øjenbetændelse ikke ekstremt smitsomt? Jeg har kun haft det en enkelt gang, men fik da besked af lægen om, at blive hjemme til det var overstået.

God bedring til dig. :kram:


Skal siges, at det kun så hævet ud, da jeg lige var vågnet. Skylninger med sterilt saltvand har hjulpet betragteligt. Den grimme røde farve i det hvide af øjnene er stort set væk og vigtigst: Det er for længst holdt op med at svie og klø. Læge vurderede, at det var helt okay, jeg tog på arbejde i morgen. Virkede, som om dét, at det var forårsaget af virus og ikke bakterier gjorde en forskel.

Blev dog mindet om at være ekstra omhyggelig med håndhygiejne: Behøver de ikke sige to gange. Desinficerer hænder flere gange dagligt på job.

Og tak.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 5. jul 2017, 13:06

Vi har lige haft besøg af noget familie, så de kunne se baby (12 dage gammel). Og den mandlige gæst var bare en torsk!
Baby ligger på sofaen og sover, det kan han sagtens uden vi behøver være musestille.
Den mandlige gæst, som er i 60'erne, fisker sin tlf frem for at vise en smart app Han har, der fortæller når der er fartkontrol i nærheden. Der er så åbenbart fartkontrol tæt på os, så da han åbner appen begynder der at lyde en fucking høj sirene. Tak for det.

Lidt senere ligner det at babyen vågner, men han falder i søvn igen. Det tror mandlig gæst ikke helt på, så han giver sig til at banke i sofabordet med knoerne og fløjte af mit barn, som var han en hund.

Til sidst finder han ud af, at vores marsvin begynder at hyle, når de kan høre folie eller plastikposer, så han giver sig til at knitre med et stykke folie fra chokolade, super højt, igen uden at vise hensyn til at der er en sovende baby i rummet.

Og så er det generelt irriterende at så mange mennesker piller ved mit sovende barn, selvom de kan se han generes af det. FINGRENE VÆK! :sur:
4
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DenBlødeJyde » 5. jul 2017, 13:12

AgentPixie skrev:Vi har lige haft besøg af noget familie, så de kunne se baby (12 dage gammel). Og den mandlige gæst var bare en torsk!
Baby ligger på sofaen og sover, det kan han sagtens uden vi behøver være musestille.
Den mandlige gæst, som er i 60'erne, fisker sin tlf frem for at vise en smart app Han har, der fortæller når der er fartkontrol i nærheden. Der er så åbenbart fartkontrol tæt på os, så da han åbner appen begynder der at lyde en fucking høj sirene. Tak for det.

Lidt senere ligner det at babyen vågner, men han falder i søvn igen. Det tror mandlig gæst ikke helt på, så han giver sig til at banke i sofabordet med knoerne og fløjte af mit barn, som var han en hund.

Til sidst finder han ud af, at vores marsvin begynder at hyle, når de kan høre folie eller plastikposer, så han giver sig til at knitre med et stykke folie fra chokolade, super højt, igen uden at vise hensyn til at der er en sovende baby i rummet.

Og så er det generelt irriterende at så mange mennesker piller ved mit sovende barn, selvom de kan se han generes af det. FINGRENE VÆK! :sur:


Hold da op... Altså jeg ved ikke, hvorfor det er, at rigtig mange mister alt der hedder almindelig høflighed og sund fornuft når det kommer til babyer. :gruble:
Synes tit jeg hører om, at folk vækker sovende babyer, fodrer dem med ting forældrene ikke vil have "for der sker da ikke noget ved, at de smager" og sender baby på omgang fordi Moster Oda da også lige skal holde lille Victor... Så la' da vær'! :naughty:
3
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 5. jul 2017, 13:35

icelady skrev:
dgd2007 skrev:Man kan så også ind imellem undre sig over, hvorfor politi, brandvæsen eller lign. verden over tit holder pressemøder på et tidspunkt, hvor de ikke har noget at sige endnu :gruble:


Det tænker jeg også nogle gange.

jeg kan forstå det, hvis det feks er en lastbil ind i en folkemængde, hvor de går ud for at berolige folk.

Men det her? Altså, ja, det er da forfærdeligt at den hal er brændt, men når de kun kan sige "vi ved ikke hvordan den er opstået, vi ved ikke hvornår vi er færdige, vi ved ikke hvor slemt beskadiget hallen er", så virker det ganske rigtigt formålsløst med et pressemøde.


De fodrer dem samlet i håb om at få lidt arbejdsro fra kimende journalister
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 5. jul 2017, 14:11

Delfin skrev:De fodrer dem samlet i håb om at få lidt arbejdsro fra kimende journalister

Meget god forklaring!
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 5. jul 2017, 18:56

Folkeregistret. Magen til inkompetence....!
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 6. jul 2017, 13:57

Nogen har - sikkert ved en fejl- taget alle mine strømpebukser og leggings i vaskekælderen. Jeg skal på ferie i aften. Det er en katastrofe! Har hængt seddel op i opgangen. Nu håber jeg sku synderen melder sig inden længe. Ellers skal jeg nå at købe nyt inden for de næste timer. Pis og papir!!!
1
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Modesty Blame » 6. jul 2017, 18:16

Vi har ikke noget vand - og det har vi ikke haft siden en gang i nat.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. jul 2017, 08:06

At der i realityserier som Teen Mom OG. er SÅ mange af deltagerne som har storyline der handler om at de er ved at stable et tøjmærke eller en parfumeserie på benene. Det er så kedeligt at følge med i! Jeg gider ikke at sidde og glo på jeres slet skjulte reklame hvor I sjovt nok hele tiden lige skal nævne navnet på jeres webshop.
(Så bare sluk? Jaja jeg ved det godt men jeg er så raaaaaaaaaasende!)
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 7. jul 2017, 08:36

At (nogle af) mine kolleger er så seriøst dårlige til at sætte tallerkner i en opvaskemaskine. Hvor svært kan det være at stille dem lige og lade være med at lave mellemrum imellem?!
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 7. jul 2017, 10:40

Jeg havde planer om at udnytte regnen i dag til at få gjort rent. Nu gider jeg ikke. Og her trænger!
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 8. jul 2017, 09:09

Den anden nabos pisse irriterende hund der altid hyler når den er ude. Jeg vil (næsten) hellere høre den gø end det der hylepis! :evil:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2017, 16:33

Folk der finder på deres egne (ikke særligt geniale) vise ord som "Kunsten er at nyde livet imens man lever det" og skriver det på et billede af en bølge, og med deres eget navn nede i hjørnet, og poster det på facebook og siger det gerne må deles. :nej: Ain't gonna happen.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 8. jul 2017, 16:59

Dirtylittledevil skrev:Folk der finder på deres egne (ikke særligt geniale) vise ord som "Kunsten er at nyde livet imens man lever det" og skriver det på et billede af en bølge, og med deres eget navn nede i hjørnet, og poster det på facebook og siger det gerne må deles. :nej: Ain't gonna happen.

Det er da ellers så sandt! :-D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2017, 17:12

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Folk der finder på deres egne (ikke særligt geniale) vise ord som "Kunsten er at nyde livet imens man lever det" og skriver det på et billede af en bølge, og med deres eget navn nede i hjørnet, og poster det på facebook og siger det gerne må deles. :nej: Ain't gonna happen.

Det er da ellers så sandt! :-D


Jamen i så fald...

dgd.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"