Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 9. jun 2016, 07:34

Charly skrev:
Pityt skrev:Min nakke :cuss:
Kan man eventuelt købe en ny i en eller anden webshop?

Sig endelig til hvis man kan - min er lige til at smide ud!

Jeg er med! Måske kan vi få grupperabat? :banan:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 9. jun 2016, 07:53

Jeg går fluks i gang med at lede efter en pålidelig webshop og husker selvfølgelig at bede om grupperabat :-D
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dykkersild » 9. jun 2016, 08:05

Fyrst Eberhard skrev:Smålighed i offentligheden, som eksempelvis typer med manglende tålmodighed i en kø.

Og disse emsige typer, der elsker at få muligheden for at råbe, i et skingert og uhøfligt toneleje "Åbner I ikke lige en kas' mere hva'?" efter ekspedienten i Netto, når køen er på mere end fire personer, de er tit sådan noget slask-værk, der bare skal hjem og ligge i nappaen og se 14 afsnit af 'Vis mig din kældertrappe', mens de fylder sig med flæsk og hugget sukker.


Oh yes - og gerne med et blik ned langs køen ala: så fixede jeg lige den for jer, venner.

For nogle år siden oplevede jeg en gut der råbte: jeg taler vist på alles vegne, når jeg spørger om I kan åbne en kasse mere.
Endelig fik jeg mulighed for hævn og råbte: "Jeg kan love dig, at du aldeles ikke taler på mine vegne" - udløste en del smil i køen - og nej der var ikke mere personale til kasseåbning. Så stod han der med alle talenterne.
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jun 2016, 08:45

Den evigt dramasøgende bekendte som laver rigtig mange opdateringer på facobook angående hvor ligeglad hun er med "sine stalkere"
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 9. jun 2016, 08:54

Folk der kun kan finde ud af at tale om sig selv og får vendt alle ting til at handle om sig selv, uanset hvor meget man kæmper for at komme til at få et nyt emne på banen. Hold kæft hvor er det anstrengende i længden
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 9. jun 2016, 08:56

Fyrst Eberhard skrev:Den dér med lige at springe ti mennesker over i køen, og gå direkte hen til den nyligt åbnede kasse, er også blevet en emsig-råbe-type-classic. Det er åbenbart fair nok, når bare man råber op.


Åh, minder mig om dame i Netto for noget tid siden. :D

Den lokale Netto har tre kasser og kun én var åben (den midterste) denne dag. Køen var lang og det var helt tydeligt at der ikke var nok personale - men de er flinke og rare, dem som arbejder der, og de gør virkelig deres bedste.

Damen, som stod bagerst i køen, stod først og råbte op om at de sgu da skulle åbne en kasse mere. Det var ret tydeligt at køen fandt hende mere irriterende end ventetiden. Men den søde unge mand i kassen siger at han har kaldt efter én og at de kommer så snart de kan. Damen ser så sit snit og går hen til nabokassen og smækker sine varer op på båndet så det brager. Så hvis de rent faktisk åbner kassen, så har hun jo ganske nemt og bekvemt sprunget de der 10-15 personer over som stod i køen foran hende. Det er ret tydeligt at hun selv synes at hun er temmelig smart.

Der går så et minuts tid før der kommer nogen, og i den tid står damen med armene skiftevis i siden og over kors og bander over hvor håbløse de alle sammen er. Samtidig flytter den første kø sig faktisk OK hurtigt.

Endelig kommer der mere personale, men i stedet for at åbne den kasse, hvor damen står, åbner han den tredje - på den anden side af den store kø. Damen kan ikke nå at pakke sine varer sammen og mase sig igennem muren af mennesker, som i øvrigt på meget høflig og venlig vis fordeler sig retfærdigt ved de to åbne kasser så ingen føler sig sprunget over. Da damen endelig kan stille sig i kø, ender hun selvfølgelig med at stå bagerst... :lol:
29
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 10. jun 2016, 18:04

Kattefjæs skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Den dér med lige at springe ti mennesker over i køen, og gå direkte hen til den nyligt åbnede kasse, er også blevet en emsig-råbe-type-classic. Det er åbenbart fair nok, når bare man råber op.


Åh, minder mig om dame i Netto for noget tid siden. :D

Den lokale Netto har tre kasser og kun én var åben (den midterste) denne dag. Køen var lang og det var helt tydeligt at der ikke var nok personale - men de er flinke og rare, dem som arbejder der, og de gør virkelig deres bedste.

Damen, som stod bagerst i køen, stod først og råbte op om at de sgu da skulle åbne en kasse mere. Det var ret tydeligt at køen fandt hende mere irriterende end ventetiden. Men den søde unge mand i kassen siger at han har kaldt efter én og at de kommer så snart de kan. Damen ser så sit snit og går hen til nabokassen og smækker sine varer op på båndet så det brager. Så hvis de rent faktisk åbner kassen, så har hun jo ganske nemt og bekvemt sprunget de der 10-15 personer over som stod i køen foran hende. Det er ret tydeligt at hun selv synes at hun er temmelig smart.

Der går så et minuts tid før der kommer nogen, og i den tid står damen med armene skiftevis i siden og over kors og bander over hvor håbløse de alle sammen er. Samtidig flytter den første kø sig faktisk OK hurtigt.

Endelig kommer der mere personale, men i stedet for at åbne den kasse, hvor damen står, åbner han den tredje - på den anden side af den store kø. Damen kan ikke nå at pakke sine varer sammen og mase sig igennem muren af mennesker, som i øvrigt på meget høflig og venlig vis fordeler sig retfærdigt ved de to åbne kasser så ingen føler sig sprunget over. Da damen endelig kan stille sig i kø, ender hun selvfølgelig med at stå bagerst... :lol:


Havde jeg været den Nettomedarbejder havde jeg så sikkert som amen i kirken heller ikke åbnet den kasse, hun stod ved. Var da bevidst gået efter på den måde at lære hende lidt om køkultur ... Jeg håber virkelig, det var et bevidst valg, medarbejderen traf dér.

Idiotiske kvindemenneske! :lol:
7
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jun 2016, 20:01

Jeg elsker de der rengøringssprays til køkkenet, jeg bliver helt lykkelig over deres duft, men får desværre en fæl kradsen og ømhed i luftvejene af dem også. Indtil videre har jeg ikke i sinde at stoppe med at spraye!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Søhest
Indlæg: 46
Tilmeldt: 21. sep 2015, 05:58
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Søhest » 10. jun 2016, 22:04

At hver evig eneste gang et firma laver et opslag på facebook ala "hvad er din bedste opskrift med bacon", "put fisk istedet for oksekød i din lasagne", "hvordan foretrækker du dine karbonader" etc så kommer der gudhjælpeme en hel hær af ordopkastende veganere ilende for at forsøge at omvende alle os onde kødspisere.
HOLD NU KÆFT for helvede og lad mig for en gangs skyld læse nye frikadelleopskrifter i kommentarerne istedet for jeres frelste pis!

Arh... Det hjalp :P :gris:
9
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. jun 2016, 00:35

At jeg ikke kan synge helt rent :(
Hold kæft, hvor er det irriterende :sur:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 11. jun 2016, 10:00

At jeg går rundt og siger crap som: "Dén lå lige til højrebenet". Hvis jeg ikke passer på, så ender det med, at jeg udsender "et skriv" på arbejde ... :nerve:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 11. jun 2016, 10:04

Lemonella skrev:Et eller andet kvindemenneske på Facebook, der åbenbart har set sig gal på mig over en udtalelse som hun bestemt ikke brød sig om.
Hun virker som et rimelig mavesurt menneske og jeg overvejer lidt om jeg bare skal stoppe "samtalen" eller skrive, jeg synes hun er et surt ribs. :gruble:


Håber, du skrev det sidste, Lemonella (er dét i øvrigt en sød udgave af en sur citron? ;) ) Udtrykket'et surt ribs' bruges alt for lidt! :lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 11. jun 2016, 11:05

ManicNinja skrev:At jeg går rundt og siger crap som: "Dén lå lige til højrebenet". Hvis jeg ikke passer på, så ender det med, at jeg udsender "et skriv" på arbejde ... :nerve:

Ja, det er klart et faresignal, du må tage alvorligt :fløjt:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 11. jun 2016, 11:07

dgd2007 skrev:
ManicNinja skrev:At jeg går rundt og siger crap som: "Dén lå lige til højrebenet". Hvis jeg ikke passer på, så ender det med, at jeg udsender "et skriv" på arbejde ... :nerve:

Ja, det er klart et faresignal, du må tage alvorligt :fløjt:


Bestemt. Bare rolig, jeg er obs .... eller ...

Årh! Crap! :evil:
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf girl_beat » 11. jun 2016, 16:46

Det er den smukkeste solskinsaften, det er lørdag, jeg har hele aftenen til fri afbenyttelse... Og så er der ingen, der gider lege!? :(
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Generelt"