Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guldfisk » 10. jan 2017, 06:37

At jeg har så svært ved at falde i søvn for tiden. Og er helt smadret hver morgen.
1
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 10. jan 2017, 10:18

Donald Trump. Han skal være præsident lige om lidt, og han sidder stadig og bitcher på twitter over fuldstændigt ligegyldige ting. Han er ikke en voksen mand, han er en baby. For helvede. :sur:
10
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tata » 10. jan 2017, 10:26

Ondt i halsen. Det var lige gået væk. Nu er det tilbage igen. Æv.
0
Timian :lun:
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 10. jan 2017, 18:47

Morten Kabel irriterer mig grænseløst.

Den mand har ondt i røven over alt. Nu har han ondt i røven over, der findes et mindre antal boliger i København uden bopælspligt.

Så står idioten at siger at de ikke betaler skat i kommunen. Jo det gør de jo faktisk, de betaler deres ejendomsskat. Og hvis de udlejer en del af tiden skal der også betales skat af det. Til staten.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2017, 08:23

At jeg for tiden kun føler mig nogenlunde skarp, hvis jeg får minimum otte timers søvn, gerne ni. Så meget når jeg sjældent at sove.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 11. jan 2017, 09:31

Utætte vinduer på mit arbejde, som ikke kan holde til kombinationen af regn og kraftig vind. Så nu drypper det ind, så jeg er nødt til at lægge klude mm. ud i vindueskarmen, da det ellers sprøjter fra den og over på mit skrivebord med skærm, papirer osv. Men lyden af dråberne, der rammer kludene, irriterer mig helt vildt.

Nogen burde hente en repræsentant fra Velfac, som holder til i bygningen lige ved siden af vores.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 11. jan 2017, 09:52

Lemonella skrev:
sigge skrev:Utætte vinduer på mit arbejde, som ikke kan holde til kombinationen af regn og kraftig vind. Så nu drypper det ind, så jeg er nødt til at lægge klude mm. ud i vindueskarmen, da det ellers sprøjter fra den og over på mit skrivebord med skærm, papirer osv. Men lyden af dråberne, der rammer kludene, irriterer mig helt vildt.

Nogen burde hente en repræsentant fra Velfac, som holder til i bygningen lige ved siden af vores.


"Nogen" = dig. Eller du taler med din Tillidsrepræsentant?

Er der noget der kan få min hjerne til, at fucke up, så er det lyden af dryp dryp dryp. Jeg har præsteret, at stå op kl. 04 om natten for, at skille vores vandhane på badeværelset, rense den og sætte den sammen igen. Ahhh, fredelig søvn igen. :)



Jeg brokker mig til min kollega og arbejder videre. :genert: Vi har ikke nogen tillidsrepræsentant, da min fagforening ikke har nogen overenskomst med private arbejdsgivere, så jeg er "bare" ansat efter funktionærlovens bestemmelser. Vi har dog en arbejdsmiljørepræsentant, men han er ikke ret ofte til stede på kontoret, da han arbejder på andre projektkontorer.

Jeg ved faktisk heller ikke, om man kan gøre noget ved det. Vinduerne er over 10 år gamle (ligesom bygningen), og problemet har været der i alle de snart 6 år, jeg har været ansat. Ledelsen er bekendt med problemet, men da det kun forekommer få gange årligt, hvor vi har kombinationen af regn og kraftig vind lige ind på vinduerne, har de vel vurderet, at de ikke vil gøre en sag ud af det.

Jeg vil så også sige, at den forholdsvis bløde dryp-lyd af vanddråbe mod klud irriterer mig en del mindre end den hårde pling-lyd, hvis dråberne fik lov til at ramme metallamellerne i vindueskarmene. Der har jeg tidligere aktiveret kolleger i den helt modsatte side af kontoret, fordi det dryppede ovre ved dem, og lyden gik lige i mit irritationscenter.

Respekt til dig for at lege VVS'er midt om natten for at stoppe lyden. :gogo:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 11. jan 2017, 15:24

Jeg er lige startet på Gilmore Girls. Og jeg hader moderen. Rorys mor. I guder, en manisk pisseirriterende kost.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 11. jan 2017, 15:27

Jeg kan åbenbart ikke "flytte" min adresse digitalt, og jeg synes jeg har været rigeligt/skal rigeligt på borgerservice, socialforvaltningen osv. i den her måned. Seriøst, jeg magter ikke at bruge omkring 3 dage om ugen på at snakke med "kommunen".
0
...
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Æble » 11. jan 2017, 15:29

Ado skrev:Jeg er lige startet på Gilmore Girls. Og jeg hader moderen. Rorys mor. I guder, en manisk pisseirriterende kost.


Hun er så anstrengende :nej:
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 11. jan 2017, 15:33

Æble skrev:
Ado skrev:Jeg er lige startet på Gilmore Girls. Og jeg hader moderen. Rorys mor. I guder, en manisk pisseirriterende kost.


Hun er så anstrengende :nej:

JA! Jeg ved ikke, om manuskriptforfatteren havde udtænkt hende til at være en corny tihi-fnizzz mor, men hun skulle virkelig have en pande i baghovedet.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 11. jan 2017, 16:00

Og nu har jeg fået nok. Jeg sled mig gennem seks afsnit, men alt er jo galt i den serie. Moderen, naboerne med den kat, hendes ansatte i køkkenet, den skide franskmand og harpekællingen. Det er ikke meningen, at man skal få lyst til at kradse i sine øjne, når man ser en tv-serie.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 11. jan 2017, 16:12

Ado skrev:Og nu har jeg fået nok. Jeg sled mig gennem seks afsnit, men alt er jo galt i den serie. Moderen, naboerne med den kat, hendes ansatte i køkkenet, den skide franskmand og harpekællingen. Det er ikke meningen, at man skal få lyst til at kradse i sine øjne, når man ser en tv-serie.


Jeg magtede heller ikke Rory og Lorelais jakkedi-jakkedi-jak-dialog. Tal dog normalt for helvede :tie:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 11. jan 2017, 16:22

Pandesteg skrev:
Ado skrev:Og nu har jeg fået nok. Jeg sled mig gennem seks afsnit, men alt er jo galt i den serie. Moderen, naboerne med den kat, hendes ansatte i køkkenet, den skide franskmand og harpekællingen. Det er ikke meningen, at man skal få lyst til at kradse i sine øjne, når man ser en tv-serie.


Jeg magtede heller ikke Rory og Lorelais jakkedi-jakkedi-jak-dialog. Tal dog normalt for helvede :tie:

Præcis! :sur: Og skulle scenen med "dine bryster er større end mine" forestille at være sjov? Ej, jeg ved da ikke hvad der sker. Det er længe siden, jeg har reageret så pms-ramt over nogle fiktive personer.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 11. jan 2017, 16:31

Jeg har vist ialt set maks.3 afsnit af Gilmore Girls. Jeg var ved at få pip af den måde som især Lorelai opførte sig på.
Havde jeg haft interaktivt tv ,så havde jeg helt sikkert kvalt hende . Hun skulle forestille at være 32 (?) og så teer hun sig som en 15årig. Rædsom serie.
1

Tilbage til "Generelt"