Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 12. sep 2016, 09:31

Aspargsen skrev:
Prosperity74 skrev:Vejret... altså vi er næsten i midten af september og det er så pokkers varmt :rulle:. Kom nu med noget efterår

Beklager af måtte meddele af efteråret er udsat til Januar 2017 :klap:

Nope. :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf POCKETKITTEN » 12. sep 2016, 09:35

Min kærestes udsendelse er pludselig blevet rykket næsten en måned frem, så han skal af sted til Østafrika på mandag. En uges varsel til at få styr på det hele. Super!

Jeg havde planlagt at tage til Beirut imens, så jeg ikke bare skulle sidde hjemme og glo hele tiden, mens han var væk, men nu kommer turene til at ligge forskudt. Og jeg havde inviteret os selv til hhv. fødselsdag hos min mor og et møde hos nogle arbejdskollegaer på Sjælland lørdag og søndag, og nu skal vi til at aflyse og starte forfra med at finde datoer, hvor alle kan, når han en gang kommer hjem.

Jesus, jeg føler mig ikke særlig omstillingsparat. :sur:
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 12. sep 2016, 09:54

At der med jævne mellemrum dukker artikler op, som fortæller at mange danskere er afhængige af smertestillende medicin og at det skal man passe på med.
Og jeg er fuldkommen enig.
Problemet er, at ingen af disse artikler på nogen måde berører, hvad der kan karakteriseres som værende et overforbrug.
Er det hver dag? Hver anden? Hver uge? 2 gange om måneden? Hvor meget er for meget?
Det irriterer mig virkelig, for selvom jeg kun tager smertestillende et par gange i løbet af en måned, omkring menstruation, så tænker jeg hver gang, at det burde jeg nok lade være med.
Gah, og det burde jeg bestemt ikke, for så ondt har jeg.
-det er ligesom, når politiet kører forbi og man uvilkårligt bliver nervøs for, om man nu også går lige på fortovet og ikke træder på stregerne.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7626

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 12. sep 2016, 11:37

Folk der kommer ned i vores afdeling og står og hoster uden at holde sig for munden. Please bliv væk.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 12. sep 2016, 12:15

At min økonomi er så fucked denne måned. Det har jeg da heldigvis ikke oplevet længe.
0
Donna Martin Graduates!
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 12. sep 2016, 13:20

De idioter der smækker med døren hele tiden!

Så HOLD da op! :sur:
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3853

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 13. sep 2016, 09:22

Den idiot der fodrer måger, hold da kæft hvor de fugle kan larme :8:
4
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf malou_43 » 13. sep 2016, 09:26

Varmen - magter det ikke, sveder konstant og er klam!
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 13. sep 2016, 09:54

Jeg kan mærke at min pendlerrute irriterer mig mere og mere.

Nej, du har ikke ret til at trække ud i ydersporet bare fordi du blinker til det. Du indikerer at du gerne vil ud, hvis jeg i ydersporet ikke har mulighed for at lukke dig ud eller slet og ret ikke gider så bliv for fanden inde i din bane indtil en anden lukker dig ud eller der er plads.
2
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 13. sep 2016, 12:17

At jeg stadigvæk efter ca. 5 måneder, er lidt sur på min "veninde". Det sidder stadigvæk i mig at hun næsten har fortalt gud og hvermand, at hun, da jeg skulle flytte, ikke mente at jeg havde styr på noget som helst, og det nager mig at hun syntes det var nødvendigt at fortælle MIG at hun havde fortalt til andre at jeg ikke havde styr på noget (i hendes optik).
For det er nemlig den største løgn hun nogensinde har lukket ud.
På den anden side vil jeg ikke så gerne miste hende, da vi har kendt hinanden, siden 1986. Hun har været en god veninde i mange år, men jeg har så gennem de sidste par år , lagt mærke til at det kommer mere og mere frem at hun mener at ingen kan gøre tingene så godt som hun kan.
Måske er jeg så småt begyndt at tage lidt afsked med det der var, for tit er det mig der kontakter hende, hvis jeg ikke har hørt fra hende i lang tid. Nu må det være op til hende at tage teten.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 13. sep 2016, 13:57

kidkomb skrev:At der med jævne mellemrum dukker artikler op, som fortæller at mange danskere er afhængige af smertestillende medicin og at det skal man passe på med.
Og jeg er fuldkommen enig.
Problemet er, at ingen af disse artikler på nogen måde berører, hvad der kan karakteriseres som værende et overforbrug.
Er det hver dag? Hver anden? Hver uge? 2 gange om måneden? Hvor meget er for meget?
Det irriterer mig virkelig, for selvom jeg kun tager smertestillende et par gange i løbet af en måned, omkring menstruation, så tænker jeg hver gang, at det burde jeg nok lade være med.
Gah, og det burde jeg bestemt ikke, for så ondt har jeg.
-det er ligesom, når politiet kører forbi og man uvilkårligt bliver nervøs for, om man nu også går lige på fortovet og ikke træder på stregerne.


Som jeg har hørt det, så er det mere end 8 panodiler/anden smertestillende om ugen, som man sætter til "et for højt forbrug". Hvis man altså, vel at bemærke tager mere end 8 om ugen i en længere periode.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 16:39

Jeg synes det er sindssygt irriterende når folk bliver ved med at udeblive fra holdtræning uden at give bare det mindste lyd fra sig. Især fordi jeg altid ender med at sidde og overveje om jeg skal bruge tid på at kontakte vedkommende for at høre hvad der sker, eller om jeg skal være ligeglad. For jeg er ikke ligeglad og vil gerne være sikker på at vedkommende er okay. Omvendt kan det ikke blive mit problem at vedkommende hellere vil prioritere hyggearrangementer frem for sit helbred
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 13. sep 2016, 16:57

Ja, jeg er en lille person, der ikke har ret meget at gå op i, men hvorfor fanden er der altid så mange mennesker, der skriver "jeg kondolere" i RIP-tråde på Facebook. Spørgsmålet er retorisk.
1
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Æske » 13. sep 2016, 18:00

At min far er verdens sværeste mand at lave en aftale med.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 13. sep 2016, 18:02

Lisva skrev:Ja, jeg er en lille person, der ikke har ret meget at gå op i, men hvorfor fanden er der altid så mange mennesker, der skriver "jeg kondolere" i RIP-tråde på Facebook. Spørgsmålet er retorisk.

Jeg ved godt, man ikke skal svare på retoriske spørgsmål ... men jeg tror, det er, fordi fordi de har haft "sproglig opmærksomhed" i skolen i stedet for grammatik: skriv de lyde, du hører! Og man kan jo reelt ikke høre forskel på "kondolere" og "kondolerer".
De ville aldrig skrive "Jeg beklage" i stedet for "Jeg beklager", for der kan man sagtens høre forskel.
1

Tilbage til "Generelt"