Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 29. nov 2018, 08:48

At min krop sætter ud ved den mindste temperaturstigning i mit hjem.

I nat har jeg fx tilladt mig at lukke vinduet i soveværelset fordi jeg frøs. Her til morgen er jeg vågnet med en ru og øm hals, slatten krop og en følelse i kroppen der minder om den man har ved influenza.

Det er det samme hver vinter og sommer og sindssygt belastende fordi alternativet er at jeg fx ligger og spænder for at holde varmen. Det bliver man jo heller ikke smadret i kroppen af :sarkasme: :cuss:
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 29. nov 2018, 09:05

Misantropen skrev:At min krop sætter ud ved den mindste temperaturstigning i mit hjem.

I nat har jeg fx tilladt mig at lukke vinduet i soveværelset fordi jeg frøs. Her til morgen er jeg vågnet med en ru og øm hals, slatten krop og en følelse i kroppen der minder om den man har ved influenza.

Det er det samme hver vinter og sommer og sindssygt belastende fordi alternativet er at jeg fx ligger og spænder for at holde varmen. Det bliver man jo heller ikke smadret i kroppen af :sarkasme: :cuss:


Ligesom babyerne er det på tide du får noget uld på :) så kan du sove med åbent vindue hele året.
God bedring
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 29. nov 2018, 09:12

Muspel skrev:
Misantropen skrev:At min krop sætter ud ved den mindste temperaturstigning i mit hjem.

I nat har jeg fx tilladt mig at lukke vinduet i soveværelset fordi jeg frøs. Her til morgen er jeg vågnet med en ru og øm hals, slatten krop og en følelse i kroppen der minder om den man har ved influenza.

Det er det samme hver vinter og sommer og sindssygt belastende fordi alternativet er at jeg fx ligger og spænder for at holde varmen. Det bliver man jo heller ikke smadret i kroppen af :sarkasme: :cuss:


Ligesom babyerne er det på tide du får noget uld på :) så kan du sove med åbent vindue hele året.
God bedring

Jeg sover bare dårligt med tøj på og jeg får det hurtigt varmt i løbet af natten så jeg ligger og koger. Let skal det ikke være.

Men jeg vil se om jeg kan finde noget tyndt uldundertøj. Det skal i hvert fald komme an på en prøve :)

Og tak.
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 29. nov 2018, 09:13

Misantropen skrev:
Muspel skrev:
Misantropen skrev:At min krop sætter ud ved den mindste temperaturstigning i mit hjem.

I nat har jeg fx tilladt mig at lukke vinduet i soveværelset fordi jeg frøs. Her til morgen er jeg vågnet med en ru og øm hals, slatten krop og en følelse i kroppen der minder om den man har ved influenza.

Det er det samme hver vinter og sommer og sindssygt belastende fordi alternativet er at jeg fx ligger og spænder for at holde varmen. Det bliver man jo heller ikke smadret i kroppen af :sarkasme: :cuss:


Ligesom babyerne er det på tide du får noget uld på :) så kan du sove med åbent vindue hele året.
God bedring

Jeg sover bare dårligt med tøj på og jeg får det hurtigt varmt i løbet af natten så jeg ligger og koger. Let skal det ikke være.

Men jeg vil se om jeg kan finde noget tyndt uldundertøj. Det skal i hvert fald komme an på en prøve :)

Og tak.



Prøv at kigge på DILLINGs hjemmeside. De har noget ret lækkert noget. Til en rimelig pris.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 29. nov 2018, 10:37

Misantropen skrev:At min krop sætter ud ved den mindste temperaturstigning i mit hjem.

I nat har jeg fx tilladt mig at lukke vinduet i soveværelset fordi jeg frøs. Her til morgen er jeg vågnet med en ru og øm hals, slatten krop og en følelse i kroppen der minder om den man har ved influenza.

Det er det samme hver vinter og sommer og sindssygt belastende fordi alternativet er at jeg fx ligger og spænder for at holde varmen. Det bliver man jo heller ikke smadret i kroppen af :sarkasme: :cuss:

Jeg har svært ved at sove med tøj på, men jeg har opdaget at et par hyggesokker gør at jeg hurtigt får varmen under dynen. Åbenbart påvirker kolde fødder hos mig resten af kroppen :) Det bedste er, at jeg kan skubbe dem af i søvne, hvis jeg får det for varmt - jeg har ihf oplevet at de lå på gulvet om morgenen. Derudover har jeg en vinterdyne og et tyndt fleecetæppe henover dynen, der dækker det nederste af sengen.
Jeg har også et meget koldt soveværelse, vinduet står næsten altid åbent døgnet rundt, og det kan være en kold fornøjelse at krybe til køjs i en iskold seng. Men ovenstående hjælper :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 29. nov 2018, 11:29

Daine skrev:
Misantropen skrev:At min krop sætter ud ved den mindste temperaturstigning i mit hjem.

I nat har jeg fx tilladt mig at lukke vinduet i soveværelset fordi jeg frøs. Her til morgen er jeg vågnet med en ru og øm hals, slatten krop og en følelse i kroppen der minder om den man har ved influenza.

Det er det samme hver vinter og sommer og sindssygt belastende fordi alternativet er at jeg fx ligger og spænder for at holde varmen. Det bliver man jo heller ikke smadret i kroppen af :sarkasme: :cuss:

Jeg har svært ved at sove med tøj på, men jeg har opdaget at et par hyggesokker gør at jeg hurtigt får varmen under dynen. Åbenbart påvirker kolde fødder hos mig resten af kroppen :) Det bedste er, at jeg kan skubbe dem af i søvne, hvis jeg får det for varmt - jeg har ihf oplevet at de lå på gulvet om morgenen. Derudover har jeg en vinterdyne og et tyndt fleecetæppe henover dynen, der dækker det nederste af sengen.
Jeg har også et meget koldt soveværelse, vinduet står næsten altid åbent døgnet rundt, og det kan være en kold fornøjelse at krybe til køjs i en iskold seng. Men ovenstående hjælper :)

Jeg bruger indimellem tykke sokker om natten, fordelen ved det er som du også siger, at de er lette at tage af selvom man ikke er ret vågen, men jeg havde dem på i nat og da jeg vågnede.

Jeg tror bare min krop har det anstrengt med pludselige og markante temperaturændringer. Falder jeg fx i søvn fuldt påklædt på sofaen er min krop også helt smadret fordi jeg har ligget og kogt. Høj radiatorvarme får jeg det også dårligt af, hvilket tit besværliggør en stabil kropstemperatur på denne årstid :mellow:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 29. nov 2018, 11:33

At jeg er blevet så forkølet! Mit hoved føles som en for hårdt pumpet basketball og næsen skiftevis løber/brænder/stopper til. Læberne er helt tørre af vejrtrækning gennem munden og læbepomade virker ikke. Suk.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11307
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23369

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 29. nov 2018, 12:03

Migræne og kvalme. Fucking migræne og kvalme.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skorstenen » 29. nov 2018, 12:10

Guilded_Lily skrev:At jeg er blevet så forkølet! Mit hoved føles som en for hårdt pumpet basketball og næsen skiftevis løber/brænder/stopper til. Læberne er helt tørre af vejrtrækning gennem munden og læbepomade virker ikke. Suk.


Næsespray da :)
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skorstenen » 29. nov 2018, 12:11

At jeg er så latterligt sulten efter 3 dages sygdom hvor jeg faktisk ikke har orket at spise.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16239
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1408
Likede indlæg: 30214

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 29. nov 2018, 12:57

Vejret! Jeg gider ikke regn og blæsevejr i kombination og vejret er også skyld i, at min mand ikke kan komme hjem. Vejret og så hans arbejdsgiver, der vel har adgang til diverse vejrudsigter ligesom alle andre med internetadgang.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 29. nov 2018, 13:02

Delfin skrev:
HappyPaww skrev:
Delfin skrev:
hthy skrev:
HappyPaww skrev:
Ghattner skrev:Rygere der stadig føler det er i deres gode ret at smide skodder på jorden og andre steder fordi "Hvad skal vi ellers gøre med dem?". I morges så jeg (igen igen) hvordan blomsterkummerne foran hovedindgangen på min arbejdsplads flød med skodder, da folk bruger dem som askebægre.

"Men så kan de jo stille nogle askebægre op til os stakkels rygere". Nej, så må I tage lommeaskebægre med eller gå det nødvendige stykke og finde et aksebæger. Der er i forvejen rygeforbud foran hovedindgangen.

Vi snakker voksne (sikkert veluddannede) folk med arbejde. Folk der umiddelbart er ansvarlige på en masse områder i deres liv, men stadig føler det i orden at svine. Endda i egen rede.

Utroligt at vi ikke er kommet videre...

De idioter fatter tilsyneladende ikke, at de ligeså godt kunne smide skrald helt åbenlyst på gaden :rulle:

Selv kæmper jeg med overboer der kaster skodder ud over deres altan, og de flyver så ind på vores altan! Hvor i øvrigt min lille datter sover ude i barnevogn - jeg har flere gange fundet skodder i vognen :badr: :cuss:




Jeg tror jeg kunne finde på at smide et par skodder i deres postkasse eller brevsprække samme med en seddel om hvor træls det er indtil de lærer det.


Jeg samlede engang en omgang skodder i min have og lagde dem i en pose, som jeg hængte på opslagstavlen i opgangen med 'tak for lån' på en seddel. Jeg fik ikke flere skodder ned i haven :lol:

Gjorde lidt det samme :lol:

Angry Note Lady kom frem i mig, og jeg satte en meget sur seddel krydret med et af skodderne op i opgangen. Men rygning er åbenbart ikke kun dårligt for hjertet og lungerne, men også hukommelsen :rulle:

Du må på den igen så :devil:

Når man taler om solen - så kom jeg ud til det her syn i dag :sur:

Fucking hensynsløse nederen menneske :badr:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Aesel82
Indlæg: 2654
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4285

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aesel82 » 29. nov 2018, 13:13

Ej, ej, hvem fanden gør sådan noget?

Ud over, at det er sindssygt klamt, så er det da også potentielt temmeligt farligt den dag, de ikke lige får slukket gløden ordentligt, og din datter så ligger i barnevognen.
6
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 29. nov 2018, 13:14

Skorstenen skrev:
Guilded_Lily skrev:At jeg er blevet så forkølet! Mit hoved føles som en for hårdt pumpet basketball og næsen skiftevis løber/brænder/stopper til. Læberne er helt tørre af vejrtrækning gennem munden og læbepomade virker ikke. Suk.


Næsespray da :)


Jeg køber en, når jeg har fri om en time. Jeg bryder mig bare ikke så meget om at bruge den, når næsen brænder. Men det andet gør mig vanvittig!
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 29. nov 2018, 13:16

HappyPaww skrev:Når man taler om solen - så kom jeg ud til det her syn i dag :sur:

Fucking hensynsløse nederen menneske :badr:

Jeg var gået fuldkommen balalejka!! :sur:

Det kan ikke være rigtigt at din datter skal være i livsfare når hun tager en lur!
Sæt det billede op i opgangen og skriv at de der gør det udsætter din datter for livsfare.
Jeg ville ikke have kunne styre mit temperament tror jeg. Jeg var strøget direkte op til dem og talt meget vredt.
21
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"