Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 630
Likede indlæg: 9764

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Smiling_Goat » 25. nov 2017, 00:20

Juki skrev:
Annione skrev:Ventetonen i telefonen hos min læge : "Der er stadig optaget, vent venligst" hvert 10. sekund. Argh.

Det er så irriterende!! Det kan man jo nok godt regne ud.

Jeg hader også at ringe til Yousee! Først skal man trykke sig igennem jeg ved ikke hvor mange muligheder(hvor der ikke umiddelbart er hjælp til mobilen) Når man så har fået trykket sig igennem skal man vente, i noget der føles som 100 år, til lyden af elevatornusik der indimellem bliver afbrudt af en stemme der fx siger at man kan finde hjælp online(hvis man overhovedet har internet) hvorefter musikken starter forfra..

Eller når de hvert femte sekund bryder ind og siger "tak for din tålmodighed"

Hvilken tålmodighed? Hvorfor antager de, at jeg er tålmodig? Det virker nærmest spydigt (hvis de kunne høre, hvor meget jeg brokker mig over ventetiden)
3
Brugeravatar
vulpesVelox
Kort karma: 31
Geografisk sted: intetsteds og allevegne
Likede indlæg: 487

Indlægaf vulpesVelox » 25. nov 2017, 00:27

- Så var der dengang, hvor jeg havnede på selvsamme hotline. Imens solen bagte udenfor; jeg lider af kronisk dårlig timing.

Efter noget, der føltes som 20 år og en madpakke, gad jeg ikke mere, så jeg satte telefonen til at optage samtalen, lagde denne foran en højtaler, satte en Bach lutsuite (1024, sonata i G-mol formentlig, for den kan jeg godt li') på anlægget på "repeat" og rejste ud i verden for at opleve den.

det ku' de vist godt li', telefondamerne. Supporteren kaldte i hvert fald kollegaen hen, og så stod de vist dér og lyttede lidt inden de lagde på.
0
Hvorfor udvider DR ikke programfladen med det helt åbenlyse "Proktologer Uden Grænser"?
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 361
Likede indlæg: 6271

Indlægaf Juki » 25. nov 2017, 00:30

LadyFox skrev:
Juki skrev:
Æble skrev:
Juki skrev:
Annione skrev:Ventetonen i telefonen hos min læge : "Der er stadig optaget, vent venligst" hvert 10. sekund. Argh.

Det er så irriterende!! Det kan man jo nok godt regne ud.

Jeg hader også at ringe til Yousee! Først skal man trykke sig igennem jeg ved ikke hvor mange muligheder(hvor der ikke umiddelbart er hjælp til mobilen) Når man så har fået trykket sig igennem skal man vente, i noget der føles som 100 år, til lyden af elevatornusik der indimellem bliver afbrudt af en stemme der fx siger at man kan finde hjælp online(hvis man overhovedet har internet) hvorefter musikken starter forfra..

Jeg hvæser altid til den stemme med at man kan få hjælp på deres hjemmeside: HVOR TROR DU JEG HAR FÅET JERES TELEFON NR FRA?!?!

Jeg tænker nogle gange på om man bliver optaget i sådan nogle uendelige og irriterende telefonkøer, som man kommer til at bande og svovle af :gruble:

Jeg ved ikke helt hvad formålet skulle være. Måske chefer/direktører for forskellige afdelinger og firmaer bruger det som en slags test, til at overgå hinanden i hvem der har de sureste, hidsigste, sjoveste osv. kundereaktioner. Sådan lidt en blanding af banko og en prisoverrækkelse.

I min verden er det sådan noget man laver i en lukket loge :D Det er jo så hemmeligt at ingen kan bevise eller modbevise det..

Det håber jeg ikke, jeg sætter den altid på medhør skruet meget langt ned og så enten sludre jeg hæftigt med enten kæledyr eller hvem jeg nu er sammen med.
Eller før i tiden når jeg ringede til mit telefonselskab skrålede jeg højt med på "Call Me Maybe" - det ville være pinligt.

(Ja, jeg har Call Me :P )

:slem:
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
No1
Kort karma: 92
Likede indlæg: 918

Indlægaf No1 » 25. nov 2017, 14:38

At jeg har bedt om ønsker til niecerne ifbm. fødselsdag og jul, og at der aldrig kommer nogen.

Det gør det noget nær umuligt at købe noget, de rent faktisk ønsker sig, når de i forvejen er svære at stille tilfredse.

Jeg gider ikke spørge mere, så må vi se om der er kommet ønsker senest den 23. dec. :jule:
1
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 61
Likede indlæg: 540

Indlægaf Zinde » 25. nov 2017, 19:18

Mit latterlige skvat af en eks. Det er fandme synd for mine børn, at de har en så dysfunktionel far :sur:
0
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 37
Likede indlæg: 639

Indlægaf Pyjamas » 25. nov 2017, 22:30

Samtaler som denne:
"Hvordan går det på arbejdet?"
"Det går meget godt. Jeg havde dog en lille kontrovers den anden dag.......... Som endte på kontoret......."
"Nå, hvad skete der?"
".......... Jamen, der skete ikke så meget. Det var bare..... Kan du huske Birgitte, hende der holdt fødselsdag for 40 mennesker, hvor jeg kedede mig helt vildt? Ja, Birgitte har oplevet det samme........ Jeg arbejder med Tanja, og hun er bare så......... Ej, hun er sød nok, men ja, du ved......"
(NEJ, jeg gør ikke!!) "Hvad skete der?"
"Jaa, men Tanja der...... Vi arbejder sammen, og hun er meget anderledes og har været på kontoret mange gange til samtale, fordi hun er ret strid ved andre. Hun var efter mig"
Osv osv osv

Fuck, jeg bliver skør i hovedet, når min veninde begynder at ævle på denne måde. Det er pisse irriterende, at det skal tage så lang tid at svare! :ticks:
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 257
Likede indlæg: 5245

Indlægaf sigge » 27. nov 2017, 12:24

At de sko, jeg gerne vil købe til en julegave, er 15€ billigere på den tyske hjemmeside end den internationale, men den tyske side leverer ikke til Danmark.
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 517
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5505

Indlægaf Rikke » 27. nov 2017, 14:17

Den vask jeg har sat over, er færdig... Nu!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
:whip:
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 249
Likede indlæg: 2313

Indlægaf Æble » 27. nov 2017, 15:03

Brændeovnen i vores nye hus ryger som ind i helvede. Så meget for nymalede vægge. Frøs, så prøvede at tænde op og må nu sidde med åbne vinduer under et tæppe og indånde en allerhelvedes masse røg :cuss:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 335
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 4506

Indlægaf Studsgaard » 27. nov 2017, 15:31

Æble skrev:Brændeovnen i vores nye hus ryger som ind i helvede. Så meget for nymalede vægge. Frøs, så prøvede at tænde op og må nu sidde med åbne vinduer under et tæppe og indånde en allerhelvedes masse røg :cuss:

Er skorstenen kontrolleret for nyligt?
Er du vandt til at tænde op?
Mange der ikke normalt bruger brændeovn får ofte ikke lavet godt nok aftræk igennem skorstenen når de tænder op hvilket kan medføre en del røg. Dog skal det da helts ikke komme ind i rummet. :gruble:
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 460
Likede indlæg: 7397

Indlægaf Angelina » 27. nov 2017, 15:48

Alle de racister der efterhånden fylder ekstremt meget på debatten - det finder jeg grænseløst irriterende - og grænseløst nedern.
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 618
Likede indlæg: 8033

Indlægaf dgd2007 » 27. nov 2017, 15:51

Angelina skrev:Alle de racister der efterhånden fylder ekstremt meget på debatten - det finder jeg grænseløst irriterende - og grænseløst nedern.

På denne her debat eller i almindelighed? :gruble:
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 460
Likede indlæg: 7397

Indlægaf Angelina » 27. nov 2017, 15:55

dgd2007 skrev:
Angelina skrev:Alle de racister der efterhånden fylder ekstremt meget på debatten - det finder jeg grænseløst irriterende - og grænseløst nedern.

På denne her debat eller i almindelighed? :gruble:

Begge dele i virkeligheden, men jeg hentydede nu til denne debat i mit opslag.
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 61
Likede indlæg: 540

Indlægaf Zinde » 27. nov 2017, 16:42

At DF har fået en borgmesterpost.
8
Mann tracht und Gott lacht
Yetie
Kort karma: 28
Likede indlæg: 322

Indlægaf Yetie » 27. nov 2017, 17:00

sigge skrev:At de sko, jeg gerne vil købe til en julegave, er 15€ billigere på den tyske hjemmeside end den internationale, men den tyske side leverer ikke til Danmark.

Prøv at skrive til dem. Det gjorde jeg med en vest til min mand på et tidspunkt, og de endte med at sige at de gerne ville sende til Danmark alligevel.
1

Tilbage til "Generelt"