Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
FormerlyKnownAs
Kort karma: 526
Likede indlæg: 3960

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 26. nov 2018, 07:27

Har fået varer fra Aarstiderne og deriblandt en Summerbird kalender som mine gudforældre skal have. Den stinker af cigaretrøg :badr: mega klamt at have sådan en stående. Det giver ikke så meget mening at lade den ligge udenfor da chokoladen ikke har godt af det og kalenderen er i pap og det bliver jo fugtigt. Ikke særligt fedt at give røgstinkende halvdyr kalender i gave :rulle:

Har skrevet til Aarstiderne så er spændt på hvad de svarer
1
/Dullen
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 430
Likede indlæg: 8758

Indlægaf sigge » 26. nov 2018, 08:47

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst flere nætter i træk har sovet godt og uafbrudt fra jeg går i seng, til vækkeuret ringet. Jeg er begyndt at vågne meget tidligt, og så kan jeg ikke falde i søvn igen, fordi mine tanker begynder at køre derud ad. Og det er altså ikke fordi, jeg er udhvilet på det tidspunkt, for jeg bliver så uendeligt træt i løbet af dagen, at jeg nogle gange har overvejet, om det mon vil være acceptabelt at lægge mig under mit skrivebord og tage en lur midt i storrumskontoret. På et eller andet tidspunkt bliver jeg så udmattet, at det lykkes at få en hel nats søvn, men så er jeg tilbage i mønstret.
Jeg har droppet at drikke cola om aftenen samt at ligge og kigge på min mobil, efter jeg er gået i seng. Og jeg er begyndt at tage citronmelissekapsler, som tidligere har hjulpet. Men intet virker 100%. Desuden er mit problem sjældent at falde i søvn, men det at jeg vågner efter 5-6 timer og ikke kan sove igen.
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 514
Likede indlæg: 8413

Indlægaf Rosa Espinosa » 27. nov 2018, 10:56

Bloggere der råber op om at vi skal elske os selv som vi er og turde stå ved os selv uden makeup på. Virkelig fint budskab, bare ærgerligt at det så altid er fulgt op med billeder af dem selv, i virkelig godt lys og den gode vinkel. Det er ikke filter og makeup, men det er heller ikke hverdag og naturlighed.
7
You are only limited by your own imagination! And money. And talent. And time. And other people. Go for it!
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 664
Likede indlæg: 12283

Indlægaf Persnikedy » 27. nov 2018, 10:58

Om det her er et first world problem eller om i synes den høre til her må være op til jer, men jeg er skide irriteret over de nye størrelser på Santa Maria krydderierne. Nu passer de jo ikke længer på hylden
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 27. nov 2018, 11:20

FormerlyKnownAs skrev:Har fået varer fra Aarstiderne og deriblandt en Summerbird kalender som mine gudforældre skal have. Den stinker af cigaretrøg :badr: mega klamt at have sådan en stående. Det giver ikke så meget mening at lade den ligge udenfor da chokoladen ikke har godt af det og kalenderen er i pap og det bliver jo fugtigt. Ikke særligt fedt at give røgstinkende halvdyr kalender i gave :rulle:

har de svaret?
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2343
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22438

Indlægaf kidkomb » 27. nov 2018, 11:31

Jeg har ligget syg i over en uge. I går var der endelig opklaring. Men jeg fik hovedpine inden jeg gik i seng og i nat vågnede jeg ved at jeg sank store mængder blod.
Nu er det ikke unormalt at få næseblod oven på en omgang influenza for mig. Slet ikke. Men det gad ikke at stoppe og jeg lå vågen i et par timer, selvom jeg var super træt.
Da min kæreste så står op i morges "glemmer" han lige at tage hensyn til at jeg har været vågen og larmer og vækker mig.
Min hovedpine er ikke gået væk, den er helt uforandret. Jeg har super meget kvalme (jeg bliver ikke en god vampyr nogensinde, blod ligger SÅ dårligt i maven) og skal på arbejde. Helt ærligt :sur:
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. nov 2018, 12:58

Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Har fået varer fra Aarstiderne og deriblandt en Summerbird kalender som mine gudforældre skal have. Den stinker af cigaretrøg :badr: mega klamt at have sådan en stående. Det giver ikke så meget mening at lade den ligge udenfor da chokoladen ikke har godt af det og kalenderen er i pap og det bliver jo fugtigt. Ikke særligt fedt at give røgstinkende halvdyr kalender i gave :rulle:

har de svaret?

Nej det er ret mærkeligt. De plejer at være hurtige. Skriver igen senere
0
/Dullen
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 149
Likede indlæg: 2107

Indlægaf TinaW » 27. nov 2018, 12:58

Lige pt. min mands arbejde.
Han når ikke hjem i morgen, inden færgerne stopper med at sejle, så det hedder torsdag på et eller andet tidspunkt.
Der går ingen busser ud hvor vi bor og jeg har i forvejen to aftaler, hvor jeg lige skal køre fra arbejde, så hvis ikke hans ankomst passer med dem, må han tage en taxi.
Jeg har en meget forstående arbejdsgiver og plejer gerne at kunne hente og bringe ham, ved hjemkomst og når han skal afsted, men det er altså ret irriterende, at det altid er mine ting, der skal tilpasses hans arbejde.
0
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 130
Likede indlæg: 2380

Indlægaf Charly » 27. nov 2018, 13:48

Alt, men især en ny samarbejdspartner på arbejdet. De virker helt blanke, og mit temperament er slet ikke til det!
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 479
Likede indlæg: 5968

Indlægaf Guilded_Lily » 27. nov 2018, 13:52

Jeg havde det fint nok i morges, da jeg tog på workshopdag med mit team. Nu render næsen og hovedet føles tungt pga. snot.
0
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. nov 2018, 15:07

FormerlyKnownAs skrev:
Persnikedy skrev:

har de svaret?

Tak for din henvendelse angående du oplevede at din julekalender lugtede af røg. Det godt at vi får feedback, så vi med det samme kan påtale det over for chaufføren, da det på ingen måde er i tråd med Aarstidernes politik.

Jeg beklager meget din oplevelse, og som undskyldning fra os, så vil jeg kreditere dig 100%, for kalenderen, så du ikke kommer til, at betale for den.

Fortsat rigtig god dag.
10
/Dullen
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 202
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3237

Indlægaf Kattefjæs » 27. nov 2018, 15:28

FormerlyKnownAs skrev:Tak for din henvendelse angående du oplevede at din julekalender lugtede af røg. Det godt at vi får feedback, så vi med det samme kan påtale det over for chaufføren, da det på ingen måde er i tråd med Aarstidernes politik.

Jeg beklager meget din oplevelse, og som undskyldning fra os, så vil jeg kreditere dig 100%, for kalenderen, så du ikke kommer til, at betale for den.

Fortsat rigtig god dag.

Hvis du nu sender alle de ekstra kommaer retur, kan du så også få nogle penge tilbage for dem?

Undskyld....
5
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 175
Likede indlæg: 3166

Indlægaf PaleSeptember » 27. nov 2018, 15:48

FormerlyKnownAs skrev:Tak for din henvendelse angående du oplevede at din julekalender lugtede af røg. Det godt at vi får feedback, så vi med det samme kan påtale det over for chaufføren, da det på ingen måde er i tråd med Aarstidernes politik.

Fortsat rigtig god dag.

Det der er en af de ting, der irriterer mig grænseløst - ordet "er" forsvinder simpelthen ud af vores skriftsprog.
8
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1318
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22161

Indlægaf LadyFox » 27. nov 2018, 17:42

Det er da næsten ikke et irriterende sted at parkere sit kran-agtige-lift i flere dage!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 27. nov 2018, 17:49

FormerlyKnownAs skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Persnikedy skrev:

har de svaret?

Tak for din henvendelse angående du oplevede at din julekalender lugtede af røg. Det godt at vi får feedback, så vi med det samme kan påtale det over for chaufføren, da det på ingen måde er i tråd med Aarstidernes politik.

Fortsat rigtig god dag.

Altid noget at de svarede... jeg håber du kan nå at skaffe en ny
0
Fab-Yule-Ous

Tilbage til "Generelt"