Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. apr 2016, 11:01

Smiling_Goat skrev:
kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:Prøv at høre her Facebook! Du skal ikke en skid bestemme hvad jeg skal og i øvrigt kan jeg faktisk godt lide regnvejr!
Stop dog!


Hvad gør den da? En ny feature?

Den snakker til mig.
Idag siger den:

"Godmorgen, kidkomb!
Bliv indendørs i dag i *min by*. Det ser ud til at blive regnvejr."

Gu' vil jeg da ej! Jeg skal både ud at handle og alt muligt....


Det er måske bare starten.. Det starter måske ved: "Bliv hjemme, det regner," og udvikler sig til: "Bliv hjemme, undersøg evt. for sjov lige, hvordan man laver en bombe, du ved, bare fordi.. Det regner nemlig" og før man ved af det, har vi en Facebookdrevet krig hvor alle bomber alle, baseret på ordrer de læser på Facebook.

Man skal tage den slags i opløbet.. Så handl Kidkomb. Handl Facebooks hjernevask ad he***d til! Du gør det for hele menneskehedens skyld!


Nu hvor du skriver så meget om bomber kan du i hvert fald godt regne med at FB målretter dine reklamer så de handler om bomber og evt bælter
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. apr 2016, 11:20

Smiling_Goat skrev:
Det er en glimrende pointe.. Jeg føler mig også ret overbevist om, at jeg er på PET's særlige liste. Jeg snakker overraskende tit om bomber.


Du er måske ligefrem bombesikker på det? Det minder mig forresten om... http://bfy.tw/1lCY
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 16. apr 2016, 12:28

kidkomb skrev:"Godmorgen, kidkomb!
Bliv indendørs i dag i *min by*. Det ser ud til at blive regnvejr."

:D
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 16. apr 2016, 20:46

Folk, der ikke lige gider trimme citater på debatten.
Selv dem, som er virkelig meget herinde kan finde på at poste indlæg med +5 citater. Altså... det ér vel ikke alle +5 citater du besvarer???
6
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 16. apr 2016, 20:52

Annione skrev:Folk, der ikke lige gider trimme citater på debatten.
Selv dem, som er virkelig meget herinde kan finde på at poste indlæg med +5 citater. Altså... det ér vel ikke alle +5 citater du besvarer???


Jeg er enig med dig i, at det er irriterende. Men på mobil er det næsten umuligt at overskue sletningen (jeg bruger en iPhone 4, skærmen er ikke ret stor) og selv på iPad synes jeg det er bøvlet. Så for mig er lidt bekvemmeligheden der får magten.
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 16. apr 2016, 20:55

Daine skrev:
Annione skrev:Folk, der ikke lige gider trimme citater på debatten.
Selv dem, som er virkelig meget herinde kan finde på at poste indlæg med +5 citater. Altså... det ér vel ikke alle +5 citater du besvarer???


Jeg er enig med dig i, at det er irriterende. Men på mobil er det næsten umuligt at overskue sletningen (jeg bruger en iPhone 4, skærmen er ikke ret stor) og selv på iPad synes jeg det er bøvlet. Så for mig er lidt bekvemmeligheden der får magten.

På min Sony skal jeg bare "klikke" på et sted i teksten og holde fingeren på stedet, så kommer der to bobler til syne og jeg kan så trække boblerne i begge retninger og det tekst, der er imellem boblerne er highlightet. Så kan jeg klikke på skraldespanden og det er væk.
Kan man ikke det på iPhone?

Og ja, jeg dobbeltciterede nu :devil:
Senest rettet af kidkomb 16. apr 2016, 20:56, rettet i alt 1 gang.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 16. apr 2016, 20:56

Daine skrev:
Jeg er enig med dig i, at det er irriterende. Men på mobil er det næsten umuligt at overskue sletningen (jeg bruger en iPhone 4, skærmen er ikke ret stor) og selv på iPad synes jeg det er bøvlet. Så for mig er lidt bekvemmeligheden der får magten.


Jeg synes ikke det er specielt vanskeligt at slette, hverken på iPad eller på iPhone6, det kræver bare lidt tid. Jeg kan ikke huske hvor stor skærmen er på en iPhone4.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 17. apr 2016, 08:45

Når folk beder om deres licenspenge retur. Jamen hvad regner man med? At DR laver programmer som skal ramme hver og en af danskernes smag?!
2
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 17. apr 2016, 09:12

"Jeg er ældre end dig, ergo ved jeg bedre hvad som gør dig glad og lykkelig og hvordan du bør leve dit liv"-argumentet.

Der kunne måske være noget om det hvis jeg var 12, men skal vi nu ikke liiiige...
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 17. apr 2016, 10:28

At man ikke kan åbne en dåse kippers uden at få fiskestinkende olie over det hele.
Helt seriøst. Hver gang!
Vi åbner altid kippers (og torskelever osv) nede i vasken, for ikke at få det på bordet, men det kommer jo på hænderne og det gør mig virkelig irriteret :sur:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 17. apr 2016, 10:40

Mon ikke også det bare er en måde at sige på, at man er utilfreds med programmet, at man vil have sine licenspenge tilbage.
Det skal nok ikke tages så bogstaveligt...
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 17. apr 2016, 11:19

Rosa Espinosa skrev:
kidkomb skrev:Mon ikke også det bare er en måde at sige på, at man er utilfreds med programmet, at man vil have sine licenspenge tilbage.
Det skal nok ikke tages så bogstaveligt...


Den er bare ved at være godt brugt den sætning. Især når man altid finder den i de første 20 indlæg, hver gang der skal diskuteres noget med DR. Så hellere at folk skriver hvad der kunne være gjort anderledes. Så er der i det mindste noget at bygge videre på, i stedet for at opføre sig som et får, der bare bræger som alle de andre, for det er hvad man gør.

Sheep does not care.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 17. apr 2016, 11:46

Folk der har tonsvis af disse på lager.

13010830_10209388659620430_2972160339328358973_n.jpg


Det kræver et stort glas mælk at skylle den ned, inden jeg gå ud og tager mine håndsyede lædersko på.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
14 11 14
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 17. apr 2016, 12:24

At dem der hjalp mig med at flytte igår, bare begyndte at pakke mine ting ud , uden lige at lade mig få en chance for at se hvilke kasser de pakkede ud, med det resultat at jeg render rundt idag og ikke kan finde halvdelen af det jeg pakkede ned.
Ydermere at de fuldstændig ignorede at der var blevet tydeligt markeret på kasserne hvor de skulle placeres. Så idag er jeg både træt ,lidt arrig og bare en smule forvirret. Jeg flytter ALDRIG igen, ihvertfald ikke med min veninde som hjælper. Hun farer hovedkuls i kasserne uden at tænke på at jeg havde sagt til hende at jeg gerne ville have hånd i hanke med udpakningen.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 17. apr 2016, 12:36

Lykke skrev:Når folk beder om deres licenspenge retur. Jamen hvad regner man med? At DR laver programmer som skal ramme hver og en af danskernes smag?!


Er der nogen, der gør det? Doh! Det er da næsten lige så langt ude som at bede DSB refundere en billet, fordi man ikke blev kontrolleret på turen ... :stoned:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"