Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 17:03

Kattefjæs skrev:Dumme spørgsmål. Jeg ved ikke hvad der sker, men det er som om at alle stiller virkelig dumme spørgsmål for tiden - sådan noget helt hjælpeløst pjat som man kunne Google sig til på tre sekunder, men er for doven eller synes bare at det vel er nemmere at få andre til at gøre det for sig. Jeg synes at det sker i samtlige grupper jeg medlem af fx på Facebook og andre debatter rundt omkring på nettet, fx hobbygrupper og... Well, faktisk er det over det hele. Det er nærmest alt jo. Jeg aner ikke hvorfor. Folk er bare så hjælpeløse for tiden?!


Find en Facebookgruppe at spørge i. Der er sikkert en eller anden, som kan google det for dig ...

:P :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 11. maj 2016, 17:10

ManicNinja skrev:
Kattefjæs skrev:Dumme spørgsmål. Jeg ved ikke hvad der sker, men det er som om at alle stiller virkelig dumme spørgsmål for tiden - sådan noget helt hjælpeløst pjat som man kunne Google sig til på tre sekunder, men er for doven eller synes bare at det vel er nemmere at få andre til at gøre det for sig. Jeg synes at det sker i samtlige grupper jeg medlem af fx på Facebook og andre debatter rundt omkring på nettet, fx hobbygrupper og... Well, faktisk er det over det hele. Det er nærmest alt jo. Jeg aner ikke hvorfor. Folk er bare så hjælpeløse for tiden?!


Find en Facebookgruppe at spørge i. Der er sikkert en eller anden, som kan google det for dig ...

:P :)


Ej, kan du ikke lige gøre det for mig? :lol:
2
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 11. maj 2016, 17:22

møgdrankeroverboen der er ret irreterende idag... hvis det ikke er musik/banken så lyder det som om han kører et eller andet henover gelænderet, en pissetræls lyd at høre på i flere timer!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 18:05

Kattefjæs skrev:
ManicNinja skrev:
Kattefjæs skrev:Dumme spørgsmål. Jeg ved ikke hvad der sker, men det er som om at alle stiller virkelig dumme spørgsmål for tiden - sådan noget helt hjælpeløst pjat som man kunne Google sig til på tre sekunder, men er for doven eller synes bare at det vel er nemmere at få andre til at gøre det for sig. Jeg synes at det sker i samtlige grupper jeg medlem af fx på Facebook og andre debatter rundt omkring på nettet, fx hobbygrupper og... Well, faktisk er det over det hele. Det er nærmest alt jo. Jeg aner ikke hvorfor. Folk er bare så hjælpeløse for tiden?!


Find en Facebookgruppe at spørge i. Der er sikkert en eller anden, som kan google det for dig ...

:P :)


Ej, kan du ikke lige gøre det for mig? :lol:


Touché! Fantastisk svar! :dåne: :lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 11. maj 2016, 18:21

Rengøring.
Nøj jeg hader det.
Tror faktisk det er det eneste jeg host gad betale mig fra.
Og så måske barnepige hvis man havde det behov.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 11. maj 2016, 18:38

At jeg bliver nødt til at tage så mange ekstravagter lige i en periode med opgaveskrivning i studiegruppen.
Hader uforudset arbejde.

Og så irriterer det mig, at jeg ikke kan tage mig sammen og sige op!
0
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf down.boy » 11. maj 2016, 20:43

Rikke skrev:Kommer træt hjem fra arbejde og har alle muligheder for at splatte ud i solen på altanen og bare lave ingenting. Så vender vinden? Og vupti?

Jeg kan altså godt være lidt misundelig på din altan, når vinden sådan vender... :ivrig: :blush2:
0
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vinaia » 12. maj 2016, 07:20

Folk, der benytter mit navn sidst i en sætning. For eksempel "det er ikke det jeg mener, Vinnie" eller "sluk lige fjernsynet, Vinnie".
Jeg kan ikke klare det! Jeg synes, det virker så nedsættende og passivt-aggressivt! :evil:

I det hele taget skal folk holde sig fra at bruge mit navn, medmindre de kalder på mig eller lignende. Jeg ved ikke, hvor jeg har den kæphest fra, men jeg bliver så gal. :tie:
3
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 12. maj 2016, 07:31

Vinaia skrev:Folk, der benytter mit navn sidst i en sætning. For eksempel "det er ikke det jeg mener, Vinnie" eller "sluk lige fjernsynet, Vinnie".
Jeg kan ikke klare det! Jeg synes, det virker så nedsættende og passivt-aggressivt! :evil:

I det hele taget skal folk holde sig fra at bruge mit navn, medmindre de kalder på mig eller lignende. Jeg ved ikke, hvor jeg har den kæphest fra, men jeg bliver så gal. :tie:


Min mand har det på samme måde. Og ja, ind imellem bruger jeg hans navn i en sætning, der er negativt ladet, men oftest er det bare for at sikre mig, om han har hørt efter. Det er han nemlig ikke ret god til....
Og han bliver så sur - også selvom jeg ikke har ment noget ondt. Det er sgu lidt belastende.

__________________

De her 45 minutters forberedelseslektioner. Jeg orker ikke gå i gang med noget, der kræver fordybelse, for når jeg først sidder på min plads, er der 20-30 minutter tilbage. Så tiden går med opfølgning, mailbesvarelser, fraværsregistrering og overspringshandlinger. Fandme åndssvagt!
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. maj 2016, 07:37

Guilded_Lily skrev:De her 45 minutters forberedelseslektioner. Jeg orker ikke gå i gang med noget, der kræver fordybelse, for når jeg først sidder på min plads, er der 20-30 minutter tilbage. Så tiden går med opfølgning, mailbesvarelser, fraværsregistrering og overspringshandlinger. Fandme åndssvagt!


Plus at sparke til kopimaskiner, der hverken virker eller gider fortælle hvorfor.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 12. maj 2016, 07:42

DetSorteCirkus skrev:
Guilded_Lily skrev:De her 45 minutters forberedelseslektioner. Jeg orker ikke gå i gang med noget, der kræver fordybelse, for når jeg først sidder på min plads, er der 20-30 minutter tilbage. Så tiden går med opfølgning, mailbesvarelser, fraværsregistrering og overspringshandlinger. Fandme åndssvagt!


Plus at sparke til kopimaskiner, der hverken virker eller gider fortælle hvorfor.


Oh yes! Eller rende til den anden ende af skolen for at hente udskrifter, fordi vores kontorprinter er neglet til skriftlig eksamen lige pt. Argh!
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. maj 2016, 07:46

Guilded_Lily skrev:Oh yes! Eller rende til den anden ende af skolen for at hente udskrifter, fordi vores kontorprinter er neglet til skriftlig eksamen lige pt. Argh!


:lol: Klassikeren.

PLRC = kopimaskiner der ikke virker.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 12. maj 2016, 09:46

Når man skal i vaskekælderen. Kors hvor jeg hader at vaske tøj.
4
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 12. maj 2016, 10:20

At de lover regn i næste uge.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 10:29

Jeg er rimelig sikker på at jeg havde afbestilt mit ungdomskort, men har nu fået en sms om at det er på vej til mig. Fair nok, jeg kan faktisk godt bruge det i denne her periode. Men der står at det koster 902kr frem for de normale 610kr? Aaaarh, nu skal jeg bruge tid på at ringe til deres kundeservice
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"