Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Dingo
Indlæg: 52
Tilmeldt: 21. aug 2015, 06:51
Kort karma: 1
Likede indlæg: 16

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dingo » 21. maj 2016, 12:32

Postdanmark. Har bestilt en pakke til min pakkeboks. Får besked om at der ikke er plads, og at pakken er leveret til en Irma postbutik. Jeg tager til den nærmeste, den som de plejer at bruge, men da de ikke kan finde pakken opdager jeg, at den i stedet er sendt til en Irma 5km fra mit hjem.

Det er selvfølgelig dumt af mig ikke at læse mine beskeder ordentligt, men der ligger altså 3-4 andre postbutikker 1-2 km fra mig, og jeg havde jo ikke planlagt en 10 km cykeltur for at hente den pakke.

Kan man få dem til at genlevere til pakkeboks?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 17:28

HappyPaww skrev:At Nespresso ikke har en mailadresse, men man skal ringe eller chatte. Det hjælper ikke når jeg vil sende dem bevis for, at vi i firmaet har betalt en regning dobbelt og dermed har "kredit" og ikke skal have rykkere på betaling af fakturaer! Jeg HAR talt med deres dårlige kundeservice i telefonen for ½ måned siden, da vi havde samme problem! :sur:


Kan se, de svarer - andre irriterede - kunder på Facebook. Du kunne jo skrive og spørge, hvorfor hulan man ikke kan sende dem noget så fikst som en mail. Med vedhæftning.

Alternativt kunne I gå over til ordentlig/rigtig kaffe på arbejdspladsen ... :deer: :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 21. maj 2016, 17:47

ManicNinja skrev:
HappyPaww skrev:At Nespresso ikke har en mailadresse, men man skal ringe eller chatte. Det hjælper ikke når jeg vil sende dem bevis for, at vi i firmaet har betalt en regning dobbelt og dermed har "kredit" og ikke skal have rykkere på betaling af fakturaer! Jeg HAR talt med deres dårlige kundeservice i telefonen for ½ måned siden, da vi havde samme problem! :sur:


Kan se, de svarer - andre irriterede - kunder på Facebook. Du kunne jo skrive og spørge, hvorfor hulan man ikke kan sende dem noget så fikst som en mail. Med vedhæftning.

Alternativt kunne I gå over til ordentlig/rigtig kaffe på arbejdspladsen ... :deer: :P


Jeg fik egentlig ok hjælp på chat - men altså, hvor er det tåbeligt!

Er glad for den lille Nespresso :D Hellere det end almindelig kolbekaffe - og en større fancy espressomaskine er måske i overkanten når vi kun er 10... Men forslag modtages gerne til løsninger - så tager jeg den op med chefen, for Nespressoen skal snart udskiftes:)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 18:07

HappyPaww skrev:
ManicNinja skrev:
HappyPaww skrev:At Nespresso ikke har en mailadresse, men man skal ringe eller chatte. Det hjælper ikke når jeg vil sende dem bevis for, at vi i firmaet har betalt en regning dobbelt og dermed har "kredit" og ikke skal have rykkere på betaling af fakturaer! Jeg HAR talt med deres dårlige kundeservice i telefonen for ½ måned siden, da vi havde samme problem! :sur:


Kan se, de svarer - andre irriterede - kunder på Facebook. Du kunne jo skrive og spørge, hvorfor hulan man ikke kan sende dem noget så fikst som en mail. Med vedhæftning.

Alternativt kunne I gå over til ordentlig/rigtig kaffe på arbejdspladsen ... :deer: :P


Jeg fik egentlig ok hjælp på chat - men altså, hvor er det tåbeligt!

Er glad for den lille Nespresso :D Hellere det end almindelig kolbekaffe - og en større fancy espressomaskine er måske i overkanten når vi kun er 10... Men forslag modtages gerne til løsninger - så tager jeg den op med chefen, for Nespressoen skal snart udskiftes:)


Det vil sige, du er egentlig okay tilfreds, men skulle bare lige brokke dig (angående mailen)? :P :) (Jeg forstår dig nu i øvrigt godt - jeg gider ikke sådan noget pis! Vil de ha' kunder, eller vil de ha' kunder ikke ...? )

Dér må findes mindre espressomaskiner, som lige passer til jeres behov. Der er sikkert firmaer, som lever af at sælge den slags løsninger til arbejdspladser, og som kan komme med et godt bud, og noget, der er nemt at betjene ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 21. maj 2016, 18:25

ManicNinja skrev:
HappyPaww skrev:
ManicNinja skrev:
HappyPaww skrev:At Nespresso ikke har en mailadresse, men man skal ringe eller chatte. Det hjælper ikke når jeg vil sende dem bevis for, at vi i firmaet har betalt en regning dobbelt og dermed har "kredit" og ikke skal have rykkere på betaling af fakturaer! Jeg HAR talt med deres dårlige kundeservice i telefonen for ½ måned siden, da vi havde samme problem! :sur:


Kan se, de svarer - andre irriterede - kunder på Facebook. Du kunne jo skrive og spørge, hvorfor hulan man ikke kan sende dem noget så fikst som en mail. Med vedhæftning.

Alternativt kunne I gå over til ordentlig/rigtig kaffe på arbejdspladsen ... :deer: :P


Jeg fik egentlig ok hjælp på chat - men altså, hvor er det tåbeligt!

Er glad for den lille Nespresso :D Hellere det end almindelig kolbekaffe - og en større fancy espressomaskine er måske i overkanten når vi kun er 10... Men forslag modtages gerne til løsninger - så tager jeg den op med chefen, for Nespressoen skal snart udskiftes:)


Det vil sige, du er egentlig okay tilfreds, men skulle bare lige brokke dig (angående mailen)? :P :) (Jeg forstår dig nu i øvrigt godt - jeg gider ikke sådan noget pis! Vil de ha' kunder, eller vil de ha' kunder ikke ...? )

Dér må findes mindre espressomaskiner, som lige passer til jeres behov. Der er sikkert firmaer, som lever af at sælge den slags løsninger til arbejdspladser, og som kan komme med et godt bud, og noget, der er nemt at betjene ...


Brokkede mig inden jeg gav mig i kast med chatten :D Og det er da åndssvagt at de ikke har en mail jeg kan svare på vedrørende en faktura med et simpelt spørgsmål i stedet for at vente på en chatfunktion...

Det er generelt vildt irriterende når firmaer er for besværlige at finde kontaktoplysninger til!
2
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 21. maj 2016, 18:27

At jeg er megatræt og har lyst til at gå i seng og sove. Men hvis jeg gør det vågner jeg jo klokken 4 i morgen tidlig og det gider jeg altså heller ikke. Så nu må jeg bare sidde og holde mig vågen et par timer endnu til det er passende tidspunkt at gå i seng. Røvsygt :træt:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 21. maj 2016, 19:03

Flora skrev:At jeg er megatræt og har lyst til at gå i seng og sove. Men hvis jeg gør det vågner jeg jo klokken 4 i morgen tidlig og det gider jeg altså heller ikke. Så nu må jeg bare sidde og holde mig vågen et par timer endnu til det er passende tidspunkt at gå i seng. Røvsygt :træt:


Gør som her.
Seng, serier på tv, debatten på mobilen og resten af rødvinen fra aftensmaden i et glas indenfor rækkevidde. :klap:
3
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 21. maj 2016, 19:13

Studsgaard skrev:
Flora skrev:At jeg er megatræt og har lyst til at gå i seng og sove. Men hvis jeg gør det vågner jeg jo klokken 4 i morgen tidlig og det gider jeg altså heller ikke. Så nu må jeg bare sidde og holde mig vågen et par timer endnu til det er passende tidspunkt at gå i seng. Røvsygt :træt:


Gør som her.
Seng, serier på tv, debatten på mobilen og resten af rødvinen fra aftensmaden i et glas indenfor rækkevidde. :klap:


Det er faktisk ret tæt på at være det der også foregår her. Ligger i min seng under dynen. Ace Ventura kører på DR3 og stener lidt debat ved siden af. Har ikke mere vin, men har oliven med hvidløg og Bluekeld med jordbærsmag i nærheden :D
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 21. maj 2016, 21:03

Kunder der ikke kan acceptere, at deres varer kører på det inderste bånd.
Nej, du skal ikke stå og læne dig ind over, mens du tydeligt indikerer at du er skideutilfreds, mens en anden kunde forsøger at pakke sine varer.
Og du skal slet ikke stå og flytte den anden kundes varer tilside, så du kan "være der".
Og du skal endnu mere ikke gå helt ind i min bås, for "lige at tage....". Du skal ikke ind i min bås overhovedet på noget som helst tidspunkt.
Du skal heller ikke tage alle de varer jeg kører ned ad det inderste bånd og flytte dem over på det yderste bånd, for så at pakke dem derfra.
Du står helt nøjagtigt samme sted og fjerner varer hen på den andet bånd, som du gør når du pakker varene fra det andet bånd. Du flytter dig ikke engang? Og tillykke, nu fylder du så begge bånd op, så jeg ikke kan komme videre til næste kunde.
Hvad er der med det bånd, som åbenbart er værre end pest og kolera tilsammen?
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13003
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 21. maj 2016, 21:14

Min snotdumme tante, der har en svaghed for at lufte vasketøj på Facebook. Blandt andet ved at brokke sig over sine voksne børn. Nu svinger hun så pisken igen. Denne gang får min far (som ikke er på Facebook) en giftig stikpille over, at han har fået tilskud til nye tænder.
Jeg kan simpelthen ikke lade chancen for at tryne hende gå til spilde. Så nu har jeg kommenteret spydigt og gjort hende det meget klart, at hun ikke skal sidde og bitche over min far. Møgkælling. Men hvor føles det faktisk godt at endelig give hende igen.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 22. maj 2016, 12:32

Grænselæst irriterende dækker det ikke engang. Jeg er så pissetræt af at dele fællesvaskeri med en flok svin, der ikke kan finde ud af at betjene en vaskemaskine. Hver ENESTE gang, jeg skal vaske, er jeg nødt til først at gøre sæbeskuffen ren, fordi rummet til skyllemiddel er fuldstændig fyldt med en ulækker, parfumestinkende grød eller klumper af gudvedhvad. Og jeg bruger ikke engang sæbeskuffen selv, fordi jeg bruger flydende vaskemiddel, der lægges ind i maskinen og kun yderst, yderst sjældent bruger (uparfumeret) skyllemiddel. Alligevel skal jeg huske at tjekke den fordømte skuffe forud for hver eneste vask, hvis jeg ikke som minimum vil have rester af andre folks Bamseline på mit vasketøj, eller risikere vand ud over hele gulvet, fordi skuffen er så lukket til af klumper, at vandet ikke kan løbe igennem. Arghhh! :cuss:

Og det værste af det hele er, at jeg faktisk har min helt egne nye og ubrugte vaskemaskine stående til opmagasinering, der er bare ikke plads til at slutte den til i min lejlighed.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25742

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 23. maj 2016, 08:36

kidkomb skrev:Kunder der ikke kan acceptere, at deres varer kører på det inderste bånd.
Nej, du skal ikke stå og læne dig ind over, mens du tydeligt indikerer at du er skideutilfreds, mens en anden kunde forsøger at pakke sine varer.
Og du skal slet ikke stå og flytte den anden kundes varer tilside, så du kan "være der".
Og du skal endnu mere ikke gå helt ind i min bås, for "lige at tage....". Du skal ikke ind i min bås overhovedet på noget som helst tidspunkt.
Du skal heller ikke tage alle de varer jeg kører ned ad det inderste bånd og flytte dem over på det yderste bånd, for så at pakke dem derfra.
Du står helt nøjagtigt samme sted og fjerner varer hen på den andet bånd, som du gør når du pakker varene fra det andet bånd. Du flytter dig ikke engang? Og tillykke, nu fylder du så begge bånd op, så jeg ikke kan komme videre til næste kunde.
Hvad er der med det bånd, som åbenbart er værre end pest og kolera tilsammen?


Nu gør jeg ikke alle de der ting på din liste, men jeg foretrækker båndet tættest på mig. Det gør jeg, fordi jeg minimerer min kassestress ved at losse varerne ned i vognen, efterhånden som de kommer ud på båndet, de når ikke engang enden af båndet, før de er landet i vognen, og så er jeg klar til at køre vognen væk og pakke i poser et andet sted, når betalingen er gennemført. Det kan jeg jo ikke på det inderste bånd, medmindre jeg går ned for enden og putter i vogn, men så skal jeg jo tilbage igen for at betale, og så stresser jeg over det.
Det roder i mit hoved, men det giver nok kun mening for mig selv. :D
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2016, 08:52

Delfin skrev:
kidkomb skrev:Kunder der ikke kan acceptere, at deres varer kører på det inderste bånd.
Nej, du skal ikke stå og læne dig ind over, mens du tydeligt indikerer at du er skideutilfreds, mens en anden kunde forsøger at pakke sine varer.
Og du skal slet ikke stå og flytte den anden kundes varer tilside, så du kan "være der".
Og du skal endnu mere ikke gå helt ind i min bås, for "lige at tage....". Du skal ikke ind i min bås overhovedet på noget som helst tidspunkt.
Du skal heller ikke tage alle de varer jeg kører ned ad det inderste bånd og flytte dem over på det yderste bånd, for så at pakke dem derfra.
Du står helt nøjagtigt samme sted og fjerner varer hen på den andet bånd, som du gør når du pakker varene fra det andet bånd. Du flytter dig ikke engang? Og tillykke, nu fylder du så begge bånd op, så jeg ikke kan komme videre til næste kunde.
Hvad er der med det bånd, som åbenbart er værre end pest og kolera tilsammen?


Nu gør jeg ikke alle de der ting på din liste, men jeg foretrækker båndet tættest på mig. Det gør jeg, fordi jeg minimerer min kassestress ved at losse varerne ned i vognen, efterhånden som de kommer ud på båndet, de når ikke engang enden af båndet, før de er landet i vognen, og så er jeg klar til at køre vognen væk og pakke i poser et andet sted, når betalingen er gennemført. Det kan jeg jo ikke på det inderste bånd, medmindre jeg går ned for enden og putter i vogn, men så skal jeg jo tilbage igen for at betale, og så stresser jeg over det.
Det roder i mit hoved, men det giver nok kun mening for mig selv. :D

Jamen, det kan jeg sagtens forstå, men der er jo altså nogen, der skal bruge det bånd. Ellers kan jeg kun ekspedere 1 kunde ad gangen og det er altså uholdbart.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 23. maj 2016, 10:43

Frkvira skrev:At støvsugerposer er latterligt dyre :rulle:


Prøv i Harald Nyborg. Der har de mange modeller til den halve pris.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 23. maj 2016, 11:15

Frkvira skrev:At støvsugerposer er latterligt dyre :rulle:

Endnu en grund til seriøst at overveje en poseløs en af slagsen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"