Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 8. jul 2016, 12:30

Tordenfluer og hækklipning!
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 8. jul 2016, 21:13

Underkoen og hendes far.
Han er simpelthen så ubehøvlet og upassende.
De holder mega fest (det gør de engang imellem) bevares, men deres anlæg er så kraftigt, at vi sidder og ryster heroppe.
Nå, det er, hvad det er, MEN denne gang ryger de ude på bagtrappen og udover, at vi har ting ude på reposen, som jeg sgu da ikke gider have lugter af røg, så siver det ind i vores køkken :puke:
Min kæreste går så derned, for at bede dem lade være og det første faren siger er "Vi skrevet at vi holder fest, så det gør vi!"

Ved du hvad din fede idiot, nej, det har I absolut ikke! Vi er 4 lejligheder i vores opgang og tro mig, jeg ville have opdaget, hvis du havde skrevet noget som helst nogen steder.
Og goddag til dig også.
Men de gik da med til, at lade være.
Jeg er spændt på om de overholder det.
Imens sidder jeg så her i vores køkken/alrum og kigger på, at vores nyvaskede tøj begynder at lugte af røg.
Vi kan ikke tørre det andre steder i lejligheden, for der kan kun luftes ordentlig ud herinde.
Og kan næsten ikke hænge sammen af træthed, for jeg har sovet dårligt længe, og vi skal tidligt op og til Fyn til 30 års fødselsdag, som skal vare hele aftenen.
Og jeg ved bare, at kl 20 må jeg gå ud i bilen og sove, fordi jeg ikke kan mere.
Øv!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyHippo » 8. jul 2016, 22:02

Jeg har aldrig forstået den med at man skriver en seddel om at man larmer hele natten, og så er det ok? Så kan man jo for helvede skrive en ny seddel hver dag?
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 8. jul 2016, 22:06

HappyHippo skrev:Jeg har aldrig forstået den med at man skriver en seddel om at man larmer hele natten, og så er det ok? Så kan man jo for helvede skrive en ny seddel hver dag?

De kunne i det mindste fucking have skrevet en! Så kunne man have arrangeret overnatning et andet sted.
-Havde jeg vidst det, havde jeg redt op i bilen tror jeg. Eller sovet hos en veninde.
(Vi kan ikke parkere hvor vi bor, så bilen holder et stykke væk)
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 8. jul 2016, 23:15

Purple Haze skrev:
Justified Ancients of Mu Mu skrev:At jeg har mistet/smidt mit dankort væk endnu en gang! Arh, men det er så træls og så at der ringer en vel ca. 5 minutter efter jeg tabt det for lige at fortælle at det er fundet og så sidder jeg forvirret og anede ikke engang det var væk. Og jeg kan ikke engang forstå hvordan jeg har mistet det for jeg havde bare siddet i et tog og har kun lige skiftet, der var ikke engang en togkontrollør så jeg skulle have rejsekortet op af lommen. Nå, ja, så irriterer det mig også at jeg lige skulle bruge en halv aften på et hurtigt besøg, for at låne nogle kontanter af en ven.
Og hvorfor er det ikke rejsekortet eller togkortet eller....eller sygesikringsbeviset jeg taber, hver eneste effing gang, sådan cirkus en gang om året og det passer vel meget godt omkring nu, måske lige et par måneder for tidligt.


Kan kun for levende sætte mig ind i det.
Vil forsøge mig senere med at gå ned i banken og se om jeg kan hæve penge der, men tvivler lidt. Det ville jo være god service!


Hvis det ikke er en kasseløs bank, så kan man sagtens hvis altså man har pas eller anden gyldig billeddokumentation med. Been there, done that, men jeg kunne ikke lige overskue at få det til at passe med bankens åbningstid den her gang. Jeg siger jo jeg har erfaring på området. :deer: Sådan i gennemsnit en gang om året....mindst! Jeg burde næsten skrive det på cv'et.:gruble:
1
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Purple Haze » 9. jul 2016, 11:37

Endte faktisk med at kunne hæve, skulle godt nok til en anden bydel (Kbh), men det lykkedes.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 9. jul 2016, 11:43

Purple Haze skrev:Endte faktisk med at kunne hæve, skulle godt nok til en anden bydel (Kbh), men det lykkedes.

Ja, det er sgu gået stærkt med det der. Hvem skulle for bare ti år siden have troet, at det kunne være problematisk at hæve penge i en bank! :genert:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 9. jul 2016, 21:28

Nu vi er ved regningerne..
At det er dobbelt så dyrt for mig at betale en regning fysisk nede i min bank. som at betale for selv samme regning nede i posten i Føtex.
0
...
Søhest
Indlæg: 46
Tilmeldt: 21. sep 2015, 05:58
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Søhest » 9. jul 2016, 21:55

Franskmænd.
0
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 10. jul 2016, 00:47

Hvad irriterer mig grænseløst? Min nabo har hørt musik hver nat siden d. 28 juni til nu.

Min konklusion: han er et rigtigt skidt menneske, og en dag... En dag vil han få tinnitus, slå sin tå og alle hans hashplanter vil visne. Fordi det sker kun for mennesker som ham.

:træt2:
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. jul 2016, 14:13

Mit hus lugter stadig af tun, efter jeg lavede tunsalat i går. Det er klamt.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 10. jul 2016, 14:20

Nogen gange går jeg lidt for meget op i at stoppe madspild, og tvinger mig selv gennem tørt rugbrød og kedelig saftevand. :træt3:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Wizzze » 10. jul 2016, 14:24

Er voldsomt irriteret over at TV2 i alle deres nyheds- og sports udsendelser skal plugge deres App :rulle:
Kæft hvor er jeg træt af at høre om den app, brug dog tiden på at give os nyheder, reklamer kan de sende i reklamepauserne :evil:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 10. jul 2016, 14:47

At Tour de France udsendelser hele tiden skal afbrydes af kedelig fodboldsnak - altså den kamp er jo ikke engang i gang endnu, så vent dog til cyklingen er ovre med at snakke om den.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. jul 2016, 20:22

Heldagstømmermænd. Skrid nu!!
0

Tilbage til "Generelt"