Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Buller » 19. sep 2016, 11:09

Muspel skrev:
hthy skrev:
Jeg har til gengæld været vidne til at falckreddere og læge prøver at genoplive mand, der til DHL har grillet pølser til sit firma inde under en pavillon med åbne sider til 2 af siderne. Jeg ved ikke om det lykkes.

Ikke om jeg på vilkår ville tænde en grill andet end ude i helt fri luft.



ved du om han specifikt var faldet om pga. kulilte eller om det var noget helt urelateret? Manden kan jo have fået et hjertestop/hjerneblødning/blodprop selv om han stod ved en gril.
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 19. sep 2016, 15:37

Buller skrev:
Muspel skrev:
hthy skrev:
Jeg har til gengæld været vidne til at falckreddere og læge prøver at genoplive mand, der til DHL har grillet pølser til sit firma inde under en pavillon med åbne sider til 2 af siderne. Jeg ved ikke om det lykkes.

Ikke om jeg på vilkår ville tænde en grill andet end ude i helt fri luft.



ved du om han specifikt var faldet om pga. kulilte eller om det var noget helt urelateret? Manden kan jo have fået et hjertestop/hjerneblødning/blodprop selv om han stod ved en gril.


Altså jeg gik ikke over og spurgte nej. Men det var en sund og rask mand i sin bedste alder. Som ja- teoretisk kunne han også have stået helt stille og pludselig blive ramt af hjertestop. Men siderne kom af, og nogen fik ilt.
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 19. sep 2016, 16:42

Min mor. Hun har gået ledig i mange år og har for længst mistet dagpengene. De lever af min fars løn og det går ok.

Nu er hun i praktik et sted hun er glad for, og de har tilbudt hende en 20 timers stilling efterfølgende, men hun har sagt nej, fordi hun skal være ved kassen og hun vil ikke håndtere penge, fordi de så sikkert beskylder hende for at stjæle.

Det er himmelråbende dumt, og det hjælper ikke at komme med en opsang. Jeg har prøvet. :mellow:
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3850

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 19. sep 2016, 16:45

At mit højre knæ gør afsindigt ondt :(
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2016, 17:08

Når ens mor og far synes det er verdens bedste ide at jeg skal "genforenes" med en eller anden jeg som barn legede med af og til, når der var store familiefester, men som jeg pga hendes forældres skilsmisse ikke har set siden vi var omkring 7-8 år. Dvs vi har tilbragt tid sammen måske allerhøjst 15 gange og jeg kan knap nok selv huske det skete. Men nu er mine forældre altså blevet facebookvenner med hende og synes hun virker SÅ sød :stoned:
Jamen så lad mig dog selv styre hvem jeg gider at have som omgangskreds!
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 19. sep 2016, 18:41

Jeg har delvis strømafbrydelse :cuss: Det meste af lejligheden har strøm, men to værelser er sortlagt, og vaskemaskinen og to blus på mit komfur er gået. HFI-relæet er ikke slået fra. Alle grupper er afprøvet. Alle sikringer er afprøvet og skiftet rundt. Ingen effekt. Underboen har samme situation i rummene lige under - men de har strøm i vaskemaskinen og i komfuret. Hvad fanden altså?
0
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5029

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Yetie » 19. sep 2016, 19:00

Novella skrev:Jeg har delvis strømafbrydelse :cuss: Det meste af lejligheden har strøm, men to værelser er sortlagt, og vaskemaskinen og to blus på mit komfur er gået. HFI-relæet er ikke slået fra. Alle grupper er afprøvet. Alle sikringer er afprøvet og skiftet rundt. Ingen effekt. Underboen har samme situation i rummene lige under - men de har strøm i vaskemaskinen og i komfuret. Hvad fanden altså?


Det har jeg prøvet. Der var hul på stikledningen.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 19. sep 2016, 19:06

Buller skrev:
Muspel skrev:
hthy skrev:
Jeg har til gengæld været vidne til at falckreddere og læge prøver at genoplive mand, der til DHL har grillet pølser til sit firma inde under en pavillon med åbne sider til 2 af siderne. Jeg ved ikke om det lykkes.

Ikke om jeg på vilkår ville tænde en grill andet end ude i helt fri luft.



ved du om han specifikt var faldet om pga. kulilte eller om det var noget helt urelateret? Manden kan jo have fået et hjertestop/hjerneblødning/blodprop selv om han stod ved en gril.

Mm, er det seriøst risikoen værd? :forvirret:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 19. sep 2016, 19:21

^ Sådan der har en af min mors veninder noget lignende med. Hun KAN bare ikke forstå, at hendes datter (som jeg gik i skole med fra 2. til 9. klasse og var best buddies frem til ca. 5. klasse) ikke siger mig en skid. Det rager mig en høstblomst hvad hun læser, hvor hun arbejder, noget med hendes kæreste, at hun skulle giftes osv osv osv.

Hun ville endda have at jeg skulle komme til hendes bryllup! Seriøst... Jeg har ingen kontakt haft med hende i mindst 10 år! Jeg var nødt til at påstå at jeg skulle til et andet bryllup, fordi jeg godt kunne fornemme at det ikke ville falde i god jord at sige "Hør her: Min relation til din datter stoppede, da jeg gik ud af 9. Jeg ønsker ikke at have mere med hende at gøre, så hold op med at blive ved med at pådutte mig hende"
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 19. sep 2016, 20:08

Yetie skrev:
Novella skrev:Jeg har delvis strømafbrydelse :cuss: Det meste af lejligheden har strøm, men to værelser er sortlagt, og vaskemaskinen og to blus på mit komfur er gået. HFI-relæet er ikke slået fra. Alle grupper er afprøvet. Alle sikringer er afprøvet og skiftet rundt. Ingen effekt. Underboen har samme situation i rummene lige under - men de har strøm i vaskemaskinen og i komfuret. Hvad fanden altså?


Det har jeg prøvet. Der var hul på stikledningen.

Tak. Jeg skal prøve at nævne det, når den næste håndværker kommer. Nu har her nemlig været én håndværker. Som er gået igen med uforrettet sag :forvirret:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 19. sep 2016, 21:02

Min overbo har et bornholmerur som jeg har nævnt herinde før. Det dinger nemlig aldrig præcis. Men her til aften kan jeg så høre at han har ændre i det så det ikke længere dinger 52 og 22, men nu dinger 56 og 26... Det er bare skide irriterende at det overhoved genere mig så meget.

Han er en gammel mand og har boet her længere end jeg men hold da kæft hvor er det irriterende at det ur ikke går, og aldrig har gået, præcist
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 20. sep 2016, 09:37

At blive vækket møgtidligt af håndværkerlarm :sur:

Godt jeg snart flytter herfra, bliver dejligt at komme væk fra larm fra 8 omkringliggende lejligheder, til et rækkehus..
Og en mindre græsplane
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. sep 2016, 09:41

Min nabo, en gammel dame, som blander sig unødigt meget. Seneste udmelding fra hende var at hun havde set mig stå og træde på nogle papkasser (Hvilket er rigtig nok, jeg ville gøre dem flade så de kunne ryge i papcontaineren), men hun ville godt lige sige at det skulle jeg ikke gøre, for jeg kunne jo ske at få overbalance og falde og brække mit ben :forvirret2:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 20. sep 2016, 09:48

Bridget Jones

Jeg kan stadig huske anmeldelsen af toeren hvor DR's anmelder insisterede på at mændene forlod stuen før han kom med den og så kom holdt han nærmest en tale om at ingen kvinder må forledes til at tro at de virkelig er så snotdumme, hjælpeløse eller røvbelastende teenageagtige som hende i filmen.

Jeg har siden set filmen og det er stadig den mest passende og reelle anmeldelse jeg nogensinde er rendt på.

Jeg græmmes når grandvoksne kvinder sidder og skriver tihifniis det er lige sådan det er at være mig..nej det er det forhåbentligt ikke for så burde du med rimelighed kunne søge støtte for at være tilbagestående.

Det hjælper nok ikke at jeg ikke tåler René zellweger men jeg tror jeg kunne have fået trang til at smide ting Efter fjernsynet uanset hvem der gjorde de tåbelige ting.
7
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2016, 09:55

At blive vækket af skraldevogn kl 5 er én ting. At bo på en gade, hvor det runger usandsynligt meget er en anden ting.
At skraldebilen bliver afløst af håndværkere, der skal rydde en biks nøjagtig over for os og derfor smider metalhylder ned i en metalcontainer, kontinuerligt med ca 20 sekunders mellemrum er en tredje ting. At jeg også blev vækket kl 5 igår er en fjerde ting. At jeg måtte tage smertestillende og baldrian i går inden jeg gik i seng, fordi jeg havde så ondt i nakke og skuldre, blandt andet fordi jeg også lå vågen i går og så spænder jeg helt vildt, det er en femte ting.
Jeg gav op kl9 og smed en topmadras ud på gulvet i vores meget lille badeværelse og har døset mig radbrækket der indtil kl 11. Men der var mørkt! Og tyst!
Nu har jeg stadig ondt i skuldre og nakke, mit hovede er tungt og træt og resten af min ryg klager sig forfærdeligt over, at have ligget flere timer på et hårdt gulv.
Jeg har måtte aflyse dagens planer og jeg er krafteddeme skide sur!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"