Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kyle » 5. jan 2016, 20:52

Kattefjæs skrev:
Ado skrev:At dankortterminalerne var nede. Specielt mastercard og visaelektron. Virkelig fedt at stå i et proppet supermarked og få afvist kortet, pakke varerne sammen, stille dem om til kassedamen, gå ud af butikken og finde en automat, komme tilbage, stille sig i kø, få scannet alle varer ind igen fra kassedame, som hiver varerne op fra sit hjørne bag kassen - igen foran masser af mennesker - fordi der skete en fejl da bonen skulle genindlæses.

Og selvfølgelig en dag, hvor man har købt virkelig mange varer. Kæft jeg var flov. Også selv om jeg havde penge på kontoen og ikke var "skyldig".


I dag præsterede jeg for allerførste gang i mit liv at gå ned og købe ind mens pungen lå derhjemme. :(

Jeg havde selvfølgelig købt for 400 bobs og opdagede det først da alle varerne var scannet. Og der var en lang, lang kø bag mig.

Det værste er at jeg er dødforkølet og min kæreste lå derhjemme og var ligeså ilde tilredt, og den indkøbstur var både iskold og virkelig energikrævende, for jeg har den særligt onde slags forkølelse med feber, muskelsmerter, voldsom hovedpine og hele lortet. Så det der med at skulle gå to gange var en katastrofe. Jeg følte mig døden nær. Og min kæreste måtte vente en hel time på næsespray og panodiler.

Og der var selvfølgelig ingen Fucking Flink-typer som tilbød at betale for mig og lade mig overføre til dem via Mobile Pay. :(

Jeg burde have følt mig meget flov over at jeg spildte en masse menneskers tid på den måde, men jeg må indrømme at jeg havde det så skidt lige dér at jeg næsten ikke orkede andet end bare at have ondt af mig selv. :genert:
Jeg er blevet redet af, at vores ene supermarked tager MobilPay en gang :banan:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 6. jan 2016, 09:07

polavyk skrev:Jeg har været syg siden jul!

Og de sidste par dage har jeg pudset næse så meget, at den nu er ved at falde af! Det klør inde i mit hoved, især i panden, og jeg nyser ustandseligt. Min tunge er ødelagt af at drikke varm te. Mit indianske navn kunne være "Hun som sover med läckeroler i munden".

OG som det måske fremgår, er jeg nået et punkt, hvor også selvmedlidenheden er stor. :cuss:


Stakkels dig. :ae: Når min hals/mund når til det der punkt, hvor varm te ikke føles rart mere, men nærmere "kradser op" i en allerede øm slimhinde, plejer jeg at ty til kold kakaomælk. Dels føles det som om, at alt de ru og ømme i halsen bliver dæmpet lidt af noget koldt, og dels lægger kakaoen nærmest en beskyttende hinde hen over det ru, synes jeg. (Og så smager det jo godt, og når man er syg, skal man være god ved sig selv.)
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 6. jan 2016, 15:17

At min kæreste har erstattet vores Xbox 360 med en Xbox One og har købt Forza Horizon 6 (race), som han spiller alle vågner timer han ikke er på arbejde :rulle:

Der er primært irriterende, fordi jeg glædede mig til at spille GTA V med god grafik, alle mine vågne timer :trist:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 6. jan 2016, 15:46

Gruppearbejde! Især når halvdelen af gruppen først kommer tilbage fra ferien på tirsdag, og vi skal aflevere et vigtigt abstract to dage efter. Og jeg jeg kan ikke engang rigtig lave noget selv, fordi det er jo meningen at vi skal arbejde sammen i gruppen.
Åååååårh altså!
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 6. jan 2016, 16:00

At det er så svært at koncentrere sig længe ad gangen!
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 6. jan 2016, 16:05

At min "nabo" er så god til at rode sig ud i problemer med psykopater :nej: Ikke nok med at skulle ringe til politiet - nu kan man heller ikke færdes i opgangen uden at blive kvalt pga. peberspray. Det her nabolag er bare lidt for spændende til mig :panik:
0
...
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sorenspige » 6. jan 2016, 19:24

At jeg skal forestille at være koordinator for noget, men ikke får at vide, når der sker ændringer.
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 6. jan 2016, 20:25

At jeg IGEN skal have fat i min sundhedsforsikring fordi der er vrøvl med bevillingen til kiropraktor :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guldfisk » 6. jan 2016, 20:38

Når folk bare fortæller mig "der er et problem!" Fx at der er gået kage i noget på arbejde.
Mig (bekymret): "okay, hvad skal jeg gøre for at fikse det?
Irriterende person: "det ved jeg ikke. Jeg undersøger det lige."
Irriterende person vender tilbage tre dage senere med en løsning ala "tryk på den der knap".

Så lad dog være med at spred katastrofestemning til mig, før jeg faktisk kan gøre noget ved det!
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jan 2016, 22:20

At der i auditionmaterialet står, at abbedissen i The sound of music skal kunne vælte folk omkuld med den sidste tone i Climb every mountain.
Det kan jeg godt, men jeg tror altså ikke lige, de mener på den måde, som jeg lyder, når jeg skingrer det høje ab.
Æv.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 22:31

Fru Sunshine skrev:At der i auditionmaterialet står, at abbedissen i The sound of music skal kunne vælte folk omkuld med den sidste tone i Climb every mountain.
Det kan jeg godt, men jeg tror altså ikke lige, de mener på den måde, som jeg lyder, når jeg skingrer det høje ab.
Æv.


Pjat med dig, Sun. Det er da et forsøg værd! :P
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jan 2016, 22:35

ManicNinja skrev:
Fru Sunshine skrev:At der i auditionmaterialet står, at abbedissen i The sound of music skal kunne vælte folk omkuld med den sidste tone i Climb every mountain.
Det kan jeg godt, men jeg tror altså ikke lige, de mener på den måde, som jeg lyder, når jeg skingrer det høje ab.
Æv.


Pjat med dig, Sun. Det er da et forsøg værd! :P

Jeg tror bare, jeg går til prøve på en af de andre nonner/kvindeensemblet.
Det ved jeg da, jeg er kvalificeret til :lol:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 6. jan 2016, 23:35

Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.
Ville de selv sidde på den plads, og hvem skal grave deres ækle æbleskrog op?

Billede01491.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 7. jan 2016, 00:17

Delfin skrev:Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.
Ville de selv sidde på den plads, og hvem skal grave deres ækle æbleskrog op?


...noget med en torsk...
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2016, 00:52

Delfin skrev:Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.
Ville de selv sidde på den plads, og hvem skal grave deres ækle æbleskrog op?

Billede01491.jpg


Og når vi nu er ved det: Der er FULD opbakning fra mig til den ældre dame, der for nylig i S-toget gik hen til en ung mand, som sad med høretelefoner med meget høj musik i og fødderne med moderigtige sneakers solidt plantet på sædet. Damen trak en avis frem - og snipsnapsnup løftede hun den unge mands fødder op og placerede med veltilfreds mine avisen under hans fødder. Den unge så på hende med åben mund og polypper og hev den ene høretelefon ud. Før han nåede at sige noget, var hun der: "Det er for din egen skyld. Togpersonalet bliver sure, hvis de ser det dér. Ja, og nu ved du så, hvordan man gør." Væk var hun, før han nåede at sige noget.

Jeg har allerede flere gange ønsket at gøre hende kunsten efter.
Senest rettet af ManicNinja 7. jan 2016, 01:16, rettet i alt 1 gang.
15
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"