Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14791
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24895

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 11. jan 2016, 14:04

Pyjamas skrev:At hele hytten stinker af billigt vaskepulver i mit vasketøj. Og dette på trods af at jeg havde skyllet sæbeskuffen i fællesvaskeriet grundigt og vasket med mit eget parfumefri. Samtidig tænker jeg på de stakkels mennesker, der vaskede før mig og må have så stinkende tøj :nerve:


Ja! Jeg fatter simpelthen heller ikke, at mine naboer kan holde det ud, når jeg kommer ud til et fællesvaskeri, hvor alt bare stinker af kvalmt skyllemiddel. Uark. :wacko:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 11. jan 2016, 14:07

Min egen usikkerhed og skrøbelighed.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23353

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 11. jan 2016, 14:12

Seneskedehindebetændelse! Bare skrid!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 14:17

Lemonella skrev:
Fillie skrev:Jeg synes, Jim Lyngvild virker til at være et godt menneske. Jeg læste på et tidspunkt, at han arbejder med en del projekter, som sætter fokus på mobning, og han har i mine øjne en skøn udstråling og lader til at være både humoristisk og varm.

Det skulle jeg måske hellere skrive i "Det må man ikke sige"-tråden. :-D


Jeg kunne nu også rigtig godt lide Jim Lyngvild i starten.
Jeg fulgte ham en tid på Facebook, men lige pludselig have han en mening om alt og alle og han nøjedes ikke bare med, at skrive indlæg på Facebook. Han nærmest svinede folk til og han skrev glad og gerne med store bogstaver hele vejen igennem sine mishagsytringer og han brugte sprogets værste gloser.
Så droppede jeg ham. Han blev i mine øjne en blanding af en bitterfisse og en skrigeskinke.

Måske han har ændret sig. Det skal jeg så ikke kunne sige. :)


Jeg har engang læst på Jubii, at der var foregået et eller andet, hvor Jim selv havde taget til genmæle, men jeg er ikke på Facebook, så de fleste shitstorms går bare henover hovedet på mig. :lol:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. jan 2016, 14:23

At min mor alligevel ikke er blevet opereret i dag. Hun var kommet i narkose, men fik så hjerteflimmer, hvorefter lægerne skønnede, at det ikke var forsvarligt at gå i gang.
Grunden til, at det "kun" irriterer mig er, at jeg trods alt er glad for, at det ikke eksempelvis endte med et hjertestop under operationen. Set fra den vinkel er jeg egentlig temmelig lettet.
3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55879
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 11. jan 2016, 14:28

Jim Lyngvild! Faktisk. Manden virker så tilbagestående og primitiv.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 14:33

Ado skrev:Jim Lyngvild! Faktisk. Manden virker så tilbagestående og primitiv.


Han må have gennemgået en uheldig udvikling. Jeg kan kun huske ham fra nogle år tilbage, hvor han, som jeg skrev i et tidligere indlæg, var meget engageret i kampagner mod mobning, og dengang virkede han på mig utrolig varm og sympatisk. Jeg har ikke set ham længe, men det skyldes måske, at jeg ikke bruger de sociale medier. Det er da ærgerligt, hvis han er blevet en ubehagelig type, som ikke taler ordentligt til folk; det er ikke ligefrem positivt for hans gamle mærkesag. :nej:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2016, 14:55

Da han begyndte at støtte DF var det slut imellem mig og Jim.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55879
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 11. jan 2016, 15:04

Fillie skrev:
Ado skrev:Jim Lyngvild! Faktisk. Manden virker så tilbagestående og primitiv.


Han må have gennemgået en uheldig udvikling. Jeg kan kun huske ham fra nogle år tilbage, hvor han, som jeg skrev i et tidligere indlæg, var meget engageret i kampagner mod mobning, og dengang virkede han på mig utrolig varm og sympatisk. Jeg har ikke set ham længe, men det skyldes måske, at jeg ikke bruger de sociale medier. Det er da ærgerligt, hvis han er blevet en ubehagelig type, som ikke taler ordentligt til folk; det er ikke ligefrem positivt for hans gamle mærkesag. :nej:

Det tror jeg helt klart er derfor. Han går helt i hysterisk selvsving.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24627
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 11. jan 2016, 15:13

At jeg er SÅ dårlig til at få noget gjort! Jeg har i flere dage skulle ringe til manden jeg køber hus af, for at høre hvornår jeg kan disponere over huset. Han er vildt flink, alligevel har jeg siddet og stirret på telefonen i over en time for at tage mod til mig :stoned: Jeg er så hundeangst for dels at forstyrre med mit telefonopkald, dels at virke anmasende overfor ham.
På trods af, vi havde aftalt at snakke sammen efter nytår, at han kan lade være med at tage mit opkald, hvis jeg forstyrrede OG det var ham der tilbød at jeg kunne få nøglen når de havde flyttet indboet, så jeg kan gå i gang med istandsættelse før jeg flytter ind.

Jeg burde virkelig ansætte en sekretær til sådan noget, jeg har intet problem med at bossy :afro:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46281

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 11. jan 2016, 15:20

Ado skrev:
Fillie skrev:
Ado skrev:Jim Lyngvild! Faktisk. Manden virker så tilbagestående og primitiv.


Han må have gennemgået en uheldig udvikling. Jeg kan kun huske ham fra nogle år tilbage, hvor han, som jeg skrev i et tidligere indlæg, var meget engageret i kampagner mod mobning, og dengang virkede han på mig utrolig varm og sympatisk. Jeg har ikke set ham længe, men det skyldes måske, at jeg ikke bruger de sociale medier. Det er da ærgerligt, hvis han er blevet en ubehagelig type, som ikke taler ordentligt til folk; det er ikke ligefrem positivt for hans gamle mærkesag. :nej:

Det tror jeg helt klart er derfor. Han går helt i hysterisk selvsving.

Jeg var så vild med Jim Lyngvild - men så blev han politisk :s
2
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46281

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 11. jan 2016, 15:29

Spøgelses cykelister på bro-gader :shock:

Jeg er lige begyndt at cykle igen efter 11 års pause fra den slags, og selvom jeg fint kan cykle er jeg stadig en del usikker i det - og har mest af alt lyst til anskaffe mig en vest med teksten: "Pas på mig jeg er ny i trafikken", og folk her i københavn er vanvittige.
2
...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 11. jan 2016, 18:50

Daine skrev:At jeg er SÅ dårlig til at få noget gjort! Jeg har i flere dage skulle ringe til manden jeg køber hus af, for at høre hvornår jeg kan disponere over huset. Han er vildt flink, alligevel har jeg siddet og stirret på telefonen i over en time for at tage mod til mig :stoned: Jeg er så hundeangst for dels at forstyrre med mit telefonopkald, dels at virke anmasende overfor ham.
På trods af, vi havde aftalt at snakke sammen efter nytår, at han kan lade være med at tage mit opkald, hvis jeg forstyrrede OG det var ham der tilbød at jeg kunne få nøglen når de havde flyttet indboet, så jeg kan gå i gang med istandsættelse før jeg flytter ind.

Jeg burde virkelig ansætte en sekretær til sådan noget, jeg har intet problem med at bossy :afro:


Tag en dyb indånding og se at få ringet. Vi andre vil jo også gerne vide hvornår vi kan begynde at følge istandsættelsen :P
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24627
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 11. jan 2016, 21:18

Flora skrev:
Daine skrev:At jeg er SÅ dårlig til at få noget gjort! Jeg har i flere dage skulle ringe til manden jeg køber hus af, for at høre hvornår jeg kan disponere over huset. Han er vildt flink, alligevel har jeg siddet og stirret på telefonen i over en time for at tage mod til mig :stoned: Jeg er så hundeangst for dels at forstyrre med mit telefonopkald, dels at virke anmasende overfor ham.
På trods af, vi havde aftalt at snakke sammen efter nytår, at han kan lade være med at tage mit opkald, hvis jeg forstyrrede OG det var ham der tilbød at jeg kunne få nøglen når de havde flyttet indboet, så jeg kan gå i gang med istandsættelse før jeg flytter ind.

Jeg burde virkelig ansætte en sekretær til sådan noget, jeg har intet problem med at bossy :afro:


Tag en dyb indånding og se at få ringet. Vi andre vil jo også gerne vide hvornår vi kan begynde at følge istandsættelsen :P


Hvor er du sød :kys:
Jeg har fået snakket med ham og vi har aftalt at han lige slår på tråden, når nogle ting omkring opmagasinering falder på plads. Jeg HÅBER det betyder, at jeg kan få nøglen i starten af februar :)
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DenBlødeJyde » 11. jan 2016, 21:37

Folks behov for at dele billeder af dyr, der bliver flået levende..... "sig nej til pels" :rulle:

Ja tak, og så vil jeg også gerne sige nej til klamme billeder og virker på min facebook............ :naughty:
0

Tilbage til "Generelt"