Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 577
Likede indlæg: 4811

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 14. feb 2018, 11:04

At jeg ikke kan fange den skide kyogre!
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
LaMariposa
Kort karma: 208
Likede indlæg: 3777

Indlægaf LaMariposa » 14. feb 2018, 11:50

Telefonsælgere :rulle: Jeg er åbenbart på alles liste nu...
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
LaMariposa
Kort karma: 208
Likede indlæg: 3777

Indlægaf LaMariposa » 14. feb 2018, 11:50

Kommodedyret skrev:At jeg ikke kan fange den skide kyogre!

A hvafornoget??
1
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 246
Likede indlæg: 4381

Indlægaf Mangoness » 14. feb 2018, 11:59

LaMariposa skrev:
Kommodedyret skrev:At jeg ikke kan fange den skide kyogre!

A hvafornoget??

Pokémon! Jeg skal faaaangeee deeeem! :banan:

Billede

(jeg troede først, at der var tale om en kyotee og tænkte what :blush: )
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Ficus
Kort karma: 185
Likede indlæg: 2769

Indlægaf Ficus » 14. feb 2018, 13:17

Det irriterer mig virkelig meget, at selv folk som har været ude med offentlig kritik, nu er åh så ked af det over Prins Henrik. Pis da af.

Og jeg kunne nok være komplet ligeglad, men der er sgu ikke noget at sige til hvis man manden har tænkt at danskerne ikke var alt for vilde med ham, hvis man ser hvad han har kunne læse om sig selv....
4
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 687
Likede indlæg: 13183

Indlægaf Juki » 14. feb 2018, 14:38

Ficus skrev:Det irriterer mig virkelig meget, at selv folk som har været ude med offentlig kritik, nu er åh så ked af det over Prins Henrik. Pis da af.

Og jeg kunne nok være komplet ligeglad, men der er sgu ikke noget at sige til hvis man manden har tænkt at danskerne ikke var alt for vilde med ham, hvis man ser hvad han har kunne læse om sig selv....

Enig.

Og så er jeg virkelig ligeglad med ligegyldige danskeres ligegyldige ord i den forbindelse.

Og sindssygt irriteret over at det er nødvendigt at sende breaking news om det samtidig på DR1, DR2, DRK, TV 2, TV 2 News.... Det er jo ikke fordi de oplyser vigtige ting der er nødvendige at vide her og nu. Alligevel kører det i ring med de samme ting. Hvis det går vildt for sig er der nogle royalister der udtaler sig.
1
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 25
Likede indlæg: 1610

Indlægaf Ghattner » 14. feb 2018, 14:49

Juki skrev:
Ficus skrev:Det irriterer mig virkelig meget, at selv folk som har været ude med offentlig kritik, nu er åh så ked af det over Prins Henrik. Pis da af.

Enig.

Og så er jeg virkelig ligeglad med ligegyldige danskeres ligegyldige ord i den forbindelse.

Og sindssygt irriteret over at det er nødvendigt at sende breaking news om det samtidig på DR1, DR2, DRK, TV 2, TV 2 News.... Det er jo ikke fordi de oplyser vigtige ting der er nødvendige at vide her og nu. Alligevel kører det i ring med de samme ting. Hvis det går vildt for sig er der nogle royalister der udtaler sig.

Og Ekstra Bladets forside er helt gul af "breaking news"-artikler. Slap af! Han ER død og det ved fleste ved det godt nu. Det er ikke breaking news at en eller anden kendt har et eller andet minde om ham eller lign.
4
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1390

Indlægaf lulu-p » 14. feb 2018, 15:44

Grænseløst er måske så meget sagt.

Men enten er jeg blevet for gammel og sur til at følge med i de blogs jeg tidligere har nydt at følge i ny og næ. Men nu er jeg nået til et punkt, hvor jeg seriøst får brækfornemmelser hvis jeg skal se på et eneste mere billede af en buket blomster, en croissant eller designtasken strategisk placeret ved siden af cortadoen (ikke kaffe!! For Guds skyld ikke kaffe!!). Og ja..jeg kan da bare lade være med at følge med..og det gør jeg så også.

Men er jeg den eneste som synes bloggene bliver mere og mere intetsigende. Mere og mere lyserøde i stedet for fokus på arbejde, work-family balance og kultur. Måske er der blevet for mange levebrødsbloggere. Mere og mere uinteressant er det i hvert fald blevet..eller også er jeg blevet for gammel.

Jeg vi gerne have noget indhold som rækker ud over.
13
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1362
Likede indlæg: 22467

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. feb 2018, 15:55

lulu-p skrev:Grænseløst er måske så meget sagt.

Men enten er jeg blevet for gammel og sur til at følge med i de blogs jeg tidligere har nydt at følge i ny og næ. Men nu er jeg nået til et punkt, hvor jeg seriøst får brækfornemmelser hvis jeg skal se på et eneste mere billede af en buket blomster, en croissant eller designtasken strategisk placeret ved siden af cortadoen (ikke kaffe!! For Guds skyld ikke kaffe!!). Og ja..jeg kan da bare lade være med at følge med..og det gør jeg så også.

Men er jeg den eneste som synes bloggene bliver mere og mere intetsigende. Mere og mere lyserøde i stedet for fokus på arbejde, work-family balance og kultur. Måske er der blevet for mange levebrødsbloggere. Mere og mere uinteressant er det i hvert fald blevet..eller også er jeg blevet for gammel.

Det må bestemt være indbildning.

coff5.jpg

coff4.jpg

coff3.jpg

coff2.jpg

coff1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1390

Indlægaf lulu-p » 14. feb 2018, 16:05

Dirtylittledevil skrev:

Det må bestemt være indbildning.

coff5.jpg

coff4.jpg

coff3.jpg

coff2.jpg

coff1.jpg

Hvordan kunne jeg glemme det. "Jeg nyder lige et fredfyldt øjeblik....selvom jeg har pissetravlt...med en økologisk cortado (ikke kaffe! For gulds skyld stadig IKKE KAFFE!) i et særligt udvalgt og dyrt krus (eller Royal Copenhagen).
6
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1362
Likede indlæg: 22467

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. feb 2018, 16:14

lulu-p skrev:

Hvordan kunne jeg glemme det. "Jeg nyder lige et fredfyldt øjeblik....selvom jeg har pissetravlt...med en økologisk cortado (ikke kaffe! For gulds skyld stadig IKKE KAFFE!) i et særligt udvalgt og dyrt krus (eller Royal Copenhagen).

Ja :lol:
Iført min yndlingssweater strikket af økologisk bomuld fra det lille bæredygtige bjergfårs-reservat som faktisk kun producerer 10 garnnøgler årligt, og de transporteres til fods 1000 km ned til nærmeste landsby, der sjovt nok er samme by hvor mine 25 sponsorbørn bor.
9
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 687
Likede indlæg: 13183

Indlægaf Juki » 14. feb 2018, 17:21

:fløjt:

Billede

Billede

Billede
12
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 182
Likede indlæg: 4778

Indlægaf Santa » 14. feb 2018, 22:23

Jeg kan desværre følge meget tydeligt med i min overbos Valentinsdag....den går godt, hun er nu kommet tre gange, og sengen hamrer og knirker så kraftigt at den overdøvede Champions Legaue kampen her.
De er stadig i gang.
Mit håb er, at de er færdige med det inden jeg skal i seng snart.

Nu kom han endelig osse (han lød i hvert fald som en brøleabe), så jeg satser på at 2 x 20 mins sex på halvanden time er nok for dem.
Til hverdag larmer hendes børn rimelig uhæmmet, så det er skønt når de er hos (hver deres) far hveranden uge...indtil damen fik ny kæreste, som er pænt udholdende i sengen.
8
Allmost_Famous
Kort karma: 275
Likede indlæg: 5072

Indlægaf Allmost_Famous » 14. feb 2018, 22:30

Jeg gad godt lige smide et billede på debatten, men det er for stort, uanset hvad jeg gør. Hrmpf!
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1258
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 12182

Indlægaf 2SHY » 14. feb 2018, 22:31

Santa skrev:Jeg kan desværre følge meget tydeligt med i min overbos Valentinsdag....den går godt, hun er nu kommet tre gange, og sengen hamrer og knirker så kraftigt at den overdøvede Champions Legaue kampen her.
De er stadig i gang.
Mit håb er, at de er færdige med det inden jeg skal i seng snart.

Nu kom han endelig osse (han lød i hvert fald som en brøleabe), så jeg satser på at 2 x 20 mins sex på halvanden time er nok for dem.
Til hverdag larmer hendes børn rimelig uhæmmet, så det er skønt når de er hos (hver deres) far hveranden uge...indtil damen fik ny kæreste, som er pænt udholdende i sengen.

Hvis der bliver en næste gang så når de er færdige klapper, hujer og pifter du højlydt. Det kurerer det gerne lidt
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"