Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 503
Likede indlæg: 6413

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 28. jun 2018, 20:37

Kattefjæs skrev:Det er skam også en sand fornøjelse at skulle gennem Waterloo, London Bridge, Victoria og så videre flere gange om ugen med andre menneskers manglende forståelse for rulletrappeinfrastruktur...

I det hele taget kan jeg blive vanvittig over folk, der ikke holder til venstre på gangene mellem platformene,så man er ved at knalde sammen, og folk, der bruger stationerne som turistattraktioner eller slentrer langs platformene. Bevæg jer videre - nothing to see here! Og jeg bor der ikke engang.
2
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 214
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3514

Indlægaf Kattefjæs » 28. jun 2018, 20:49

Guilded_Lily skrev:
Kattefjæs skrev:Det er skam også en sand fornøjelse at skulle gennem Waterloo, London Bridge, Victoria og så videre flere gange om ugen med andre menneskers manglende forståelse for rulletrappeinfrastruktur...

I det hele taget kan jeg blive vanvittig over folk, der ikke holder til venstre på gangene mellem platformene,så man er ved at knalde sammen, og folk, der bruger stationerne som turistattraktioner eller slentrer langs platformene. Bevæg jer videre - nothing to see here! Og jeg bor der ikke engang.

PREACH! :lol:
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 479
Likede indlæg: 9605

Indlægaf sigge » 29. jun 2018, 00:11

Jeg kan ikke sove.
0
LaMariposa
Kort karma: 479
Likede indlæg: 7375

Indlægaf LaMariposa » 29. jun 2018, 07:21

Den røvbanan, der har lavet en bule i min bil og som bare er kørt uden at lægge en seddel :(
2
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Alphilia » 29. jun 2018, 07:35

At min rejse er aflyst
0
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 29. jun 2018, 08:54

vulpesVelox skrev:Jeg udvider i øvrigt lige perron-debatten til alle de oggenokker, som har fået den fikse ide, at det bedste sted at gøre holdt naturligvis er der, hvor passagen er smallest.

Hvis scenariet er en form for buffet eller lignende kø-ekspedition, så er det bedst at ase og mase mens man brokker sig over den lange kø og den lange ekspeditionstid. Lige indtil man har fået sin tallerken, i hvilket tilfælde man selvfølgelig skal gøre fuldt stop og stå der og æde sit stykke lagkage midt i den smalle passage, så man kan blokere flowet mest muligt. Skrub af, du tåbelige skimmelost!

Hvorfor egentlig ikke holde på tværs af cykelstien på sin 4 tons tunge bedstemorcykel, som man egentlig godt ved, man ikke har ben til at træde an?

- Og jeg er jævnt ligeglad med hvilken landsdel, eller for så vidt hvilket land, man kommer fra. Skal lige siges.

Det er lidt ligesom når folk har sygt travlt med at komme til stationen, og gerne skubber og masser og gør ved for at komme først, og det sekund de kommer frem, så stopper de selvfølgelig brat op og glaner ud i luften LIGE MIDT I DØRÅBNINGEN så alle dem, som kommer bagefter, og som godt ved hvor de skal hen, ikke kan komme ind overhovedet.

Så træd dog til side og pis væk fra døråbninger! Det er det absolut dummeste sted at stoppe!
5
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 871
Likede indlæg: 12008

Indlægaf vibbsen » 29. jun 2018, 11:40

Min øverste chef....Jeg prøver virkelig at være ZEN...Men han går altså lige i mit tis....Alene den måde han ruller sine skjorteærmer op er pissehamdrende irriterende....Og når han så begynder at tale, så går det HEEEEELT galt....

Manden har helt vildt travlt med at huske os på at vi skal stille spørgsmål, komme med input og sige hvis der er noget vi synes er hensigtsmæssigt...Men når folk så gør det, så skyder han alt der bliver sagt ned, med en omgang Kloge-Åge snak som ikke har en skid hold i den virkelighed som jeg og mine kollegaer lever i....Jeg følte virkelig trang til at rejse mig op og råbe "ÅH....SÅ HOLD DOG DIG KÆFT, SÆLGER-HELGE...DU FATTER JO IKKE EN BJÆLDE AF HVAD DET ER FOR NOGEN UDFORDRINGER VI SIDDER MED. FOR DU ANER IKKE EN SKID OM HVAD DET VI LAVER GÅR UD PÅ."

ZEEEEEEEEN.....ZEEEEEEN...Jeg har heldigvis 3 ugers ferie fra idag....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14776

Indlægaf Juki » 29. jun 2018, 14:41

De er begyndt at vise den sørgelige reklame med den grædende hund igen!! :cuss: :whine:

1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 895
Likede indlæg: 12724

Indlægaf dgd2007 » 29. jun 2018, 15:20

vibbsen skrev:Min øverste chef....Jeg prøver virkelig at være ZEN...Men han går altså lige i mit tis....Alene den måde han ruller sine skjorteærmer op er pissehamdrende irriterende.... [...]

Det skal du simpelthen ikke finde dig i! :lol:
8
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 871
Likede indlæg: 12008

Indlægaf vibbsen » 29. jun 2018, 16:28

dgd2007 skrev:
vibbsen skrev:Min øverste chef....Jeg prøver virkelig at være ZEN...Men han går altså lige i mit tis....Alene den måde han ruller sine skjorteærmer op er pissehamdrende irriterende.... [...]

Det skal du simpelthen ikke finde dig i! :lol:

Præcis. Det mindste man kan forvente sig af en med chef-titel er da at han kan rulle sine skjorteærmer op på en ikke-generende måde....

Jeg fik virkelig lyst til at komme med en spydig bemærkning....Men udover at han har heller ingen humor....Eller ihvertfald ikke en humor som ville forstå den bemærkning som sved på min tunge :fløjt: :fløjt:
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 677
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 10488

Indlægaf Delfin » 29. jun 2018, 16:42

Billister som har voldsomt travlt og maser på, mens de overhaler så tæt, at man mærker lufttrykket trække i scooteren - for så at dreje af 2-3 meter efter overhalingen.
8
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 30. jun 2018, 11:17

vulpesVelox skrev:Døråbninger!! :cuss:

Hvis den virkelige verden var mere ligesom Marioworld, så ville man få sådan en på goddag'en af en kæmpemæssig himmel-hammer, at man blev mast flad som en pandekage, når man stod og snorkede det forkerte sted. I den virkelige verden var vi "sikkerhedsdirektiver" og normer og alt muligt bras, der gør, at man ikke må designe det offentlige rum så det minder lidt mere om Marioworld. - Så kedeligt!

Jeg gad seriøst godt have sådan en himmelhammer over den ene ticket barrier på min lokale station... Ved sideindgangen er der kun én, hvilket er rimelig tåbeligt i myldretiden, men det er ENDNU MERE FUCKED når man så står i kø hele vejen frem til den, og damen som står lige foran én så, i det sekund hun kommer frem som den næste i køen, smækker sin enorme håndtaske op på kortlæseren, åbner den og - uden at have den mindste smule travlt - giver sig til at rode løs i den for at finde sit Oyster.

Nej! Bare nej! Du finder din fucking billet frem INDEN du når til den ticket barrier, og når du når frem, så går du bare LIGE igennem, og hvis du ikke ved hvilken perron du skal til, så træder du til SIDEN, du standser ikke op og blokerer for alle dem som har stået i kø bagved dig i femtusinde år mens du stod og rodede efter din billet! Din fucking nar!!!

London problems...
3
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 202
Likede indlæg: 3980

Indlægaf BlueBunny » 30. jun 2018, 14:42

vulpesVelox skrev:
Kattefjæs skrev:

Hvis den virkelige verden var mere ligesom Marioworld, så ville man få sådan en på goddag'en af en kæmpemæssig himmel-hammer, at man blev mast flad som en pandekage, når man stod og snorkede det forkerte sted. I den virkelige verden var vi "sikkerhedsdirektiver" og normer og alt muligt bras, der gør, at man ikke må designe det offentlige rum så det minder lidt mere om Marioworld. - Så kedeligt!

Jeg gad seriøst godt have sådan en himmelhammer over den ene ticket barrier på min lokale station... Ved sideindgangen er der kun én, hvilket er rimelig tåbeligt i myldretiden, men det er ENDNU MERE FUCKED når man så står i kø hele vejen frem til den, og damen som står lige foran én så, i det sekund hun kommer frem som den næste i køen, smækker sin enorme håndtaske op på kortlæseren, åbner den og - uden at have den mindste smule travlt - giver sig til at rode løs i den for at finde sit Oyster.

Nej! Bare nej! Du finder din fucking billet frem INDEN du når til den ticket barrier, og når du når frem, så går du bare LIGE igennem, og hvis du ikke ved hvilken perron du skal til, så træder du til SIDEN, du standser ikke op og blokerer for alle dem som har stået i kø bagved dig i femtusinde år mens du stod og rodede efter din billet! Din fucking nar!!!

London problems...

- Denne klassiske m/k, som spææææner ned for enden af kassebåndet for lige nøjagtig at få stoppet een vare ned i rygsækken førend vedkommende lettere overrasket må gå tilbage til kassen, rode alle sine lommer igennem for til sidst - efter noget, der kan synes som år - at fiske sit hævekort frem.

Jamen godaw mand økseskaft, der fik du rigtignok lige effektiviseret dit indkøbsflow, hva'?

Det irriterer så mig at nogle supermarkedet ikke har fundet ud af det er smartest at kortterminalen er for enden af båndet. Af selvsamme årsag.
5
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 243
Likede indlæg: 2269

Indlægaf klumphen » 30. jun 2018, 16:06

Når man klikker på en reklame og havner på producentens forside. Hvorefter man kan deltage i en 'gemmeleg', for at finde det produkt man klikkede på.
15
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2497
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 23905

Indlægaf kidkomb » 30. jun 2018, 17:28

BlueBunny skrev:
vulpesVelox skrev:
Kattefjæs skrev:

London problems...

- Denne klassiske m/k, som spææææner ned for enden af kassebåndet for lige nøjagtig at få stoppet een vare ned i rygsækken førend vedkommende lettere overrasket må gå tilbage til kassen, rode alle sine lommer igennem for til sidst - efter noget, der kan synes som år - at fiske sit hævekort frem.

Jamen godaw mand økseskaft, der fik du rigtignok lige effektiviseret dit indkøbsflow, hva'?

Det irriterer så mig at nogle supermarkedet ikke har fundet ud af det er smartest at kortterminalen er for enden af båndet. Af selvsamme årsag.

Medmindre man har terminaler/software som vores i Ikea. Vi skal nemlig annullere osv på selve terminalen, så det ville godt nok blive et farligt rend, hvis vi skulle ned i den anden ende af kassen hver gang (og ja, det sker tit fordi et eller andet med softwaren)
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.

Tilbage til "Generelt"