Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 594
Likede indlæg: 7388

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dmitra » 14. jul 2018, 22:00

De der "pakke kan ikke leveres mails" fra et hav af ikke-eksisterende firmaer. Nu har der været stille i måske 6 uger, i dag har jeg så fået ikke mindre end tre nye fra tre nye ikke-eksisterende firmaer. Ja, ja, de ryger bare på spamlisten, men troede det var slut.
0
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 402
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 4366

Indlægaf Pjeps » 15. jul 2018, 00:15

Myg
1
:ninja:
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 229
Likede indlæg: 6043

Indlægaf Santa » 15. jul 2018, 06:54

At vi ikke har fået besked om - trods en sms rykker i går - hvornår vi kan få nøgle til sommerhuset i dag!
Det er det hus, som jeg har købt, og som vi låner en uges af sælger (fordi vi først kan overtage i august, når ferien er slut). Vi havde aftalt i dag søndag, og han ville give besked om, hvad tid vi kunne komme.
Jeg skrev til ham kl 17 i går, for han havde endnu ikke selv skrevet. Han svarede at, han lige skulle aftale med kæresten og ville vende tilbage.
Jeg har stadig ikke hørt fra ham! Men har lige skrevet at vi ankommer kl 12.

Han er ellers rigtig sød og virker hæderlig på alle måder. Da vi lånte huset i sidste uge, var der ingen problemer.
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 297
Likede indlæg: 2112

Indlægaf ina » 15. jul 2018, 07:15

AgentPixie skrev:Vores søn fik to af de samme gaver til sin fødselsdag. Den vi fik først pakkede vi ud og tog i brug. Den anden fik vi i sidste uge og skal selvfølgelig returneres.
Det er en kæmpe kasse og giveren har selvfølgelig ikke gemt kassen som det blev sendt i. Så nu skal vi punge ud for en kasse der er stor nok OG porto, for at returnere lortet.
Gider sgu ikke gaver der ender med at koste mig penge.

Sælg den videre i stedet. Måske med nedslag i prisen, men det er måske lettere end at bøvle med at sende retur.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1923
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19464

Indlægaf Daine » 16. jul 2018, 09:33

Jeg kan ikke få min Garmin app til at finde mit ur :sur: Jeg har fået ny telefon og appen fungerer fint nok, jeg er logget ind und alles. Men når jeg så beder den om at finde enheden kan den ikke .. og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, om det er en fejl i uret. Det fungerede fint på den gamle telefon. Og hjælpesiderne giver ikke rigtig noget svar på, hvad jeg kan gøre når både telefon og ur er sat rigtig op ... og bare ikke kan finde hinanden. Øv.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 27
Likede indlæg: 235

Indlægaf Tiger » 16. jul 2018, 09:49

Daine skrev:Jeg kan ikke få min Garmin app til at finde mit ur :sur: Jeg har fået ny telefon og appen fungerer fint nok, jeg er logget ind und alles. Men når jeg så beder den om at finde enheden kan den ikke .. og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, om det er en fejl i uret. Det fungerede fint på den gamle telefon. Og hjælpesiderne giver ikke rigtig noget svar på, hvad jeg kan gøre når både telefon og ur er sat rigtig op ... og bare ikke kan finde hinanden. Øv.

Jeg tror, de har problemer. Ring til Garmin. Efter jeg opdaterede min iPhone, så virker den heller ikke med Garmin app :nej:

Jeg har bare ikke gidet at gøre noget ved det endnu :mellow:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1030

Indlægaf Prosperity74 » 16. jul 2018, 22:18

Vejret, kom nu med nogle lavere temperaturer og regn
https://youtu.be/fnwQHGGoAZE
2
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 539
Likede indlæg: 9005

Indlægaf Lemonella » 17. jul 2018, 07:19

Denne sjældne LP med The Beatles, var min. Eksen fik lov at overspille den og give mig den tilbage. Det skete aldrig og selvom min bonussøn fandt mange af mine plader i sin afdøde fars kælderrum, var den dog væk. Æv æv.
Det var deres debutalbum Please please me fra 1963. Den skulle efter sigende være omkring 30.000 kr. værd.
Jeg købte den på et loppemarked i London i 1974 for 1 pund. Damen der solgte den, havde lige mistet sin søn og solgte nu ud af hans ejendele.
Jeg havde dog ingen idé om, hvad den var værd, eller at den ville blive noget værd senere.

Billede
6
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1923
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19464

Indlægaf Daine » 17. jul 2018, 19:03

Tiger skrev:
Daine skrev:Jeg kan ikke få min Garmin app til at finde mit ur :sur: Jeg har fået ny telefon og appen fungerer fint nok, jeg er logget ind und alles. Men når jeg så beder den om at finde enheden kan den ikke .. og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, om det er en fejl i uret. Det fungerede fint på den gamle telefon. Og hjælpesiderne giver ikke rigtig noget svar på, hvad jeg kan gøre når både telefon og ur er sat rigtig op ... og bare ikke kan finde hinanden. Øv.

Jeg tror, de har problemer. Ring til Garmin. Efter jeg opdaterede min iPhone, så virker den heller ikke med Garmin app :nej:

Jeg har bare ikke gidet at gøre noget ved det endnu :mellow:

Jeg skrev til Garmin tidligere i dag, for INTET virkede. Så var jeg sammen med familien i aften og brokkede mig til min lillebror. Han var sådan lidt “ej, du gør det sgu bare ikke ordenligt!” Og jeg bedyrede at “JO jeg gjorde!” Han lånte så telefon og ur ... og 10 sek senere virkede lortet sgu :cuss: Typisk! :rulle:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
No1
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1969

Indlægaf No1 » 17. jul 2018, 19:14

Kan ikke få mit Samsung tv fra 2008/2009 til at virke. Der er en lille tvpakke, og Yousee henviser mig blot til Samsung. Gad vide om det er fordi det er så gammelt og kun er hd ready :gruble:
0
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 629
Likede indlæg: 11638

Indlægaf Persnikedy » 17. jul 2018, 19:41

Jeg har her til aften afprøvet min nye symaskine med hjælp fra min mor... og brækket en hel pakke stretch nåle i samme omgang...

Holy crap jeg bandede... min mor morede sig lidt men var ellers meget støttende

nu skal jeg ud og købe endnu flere nåle i morgen
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Sustentaculum
Kort karma: 42
Likede indlæg: 511

Indlægaf Sustentaculum » 18. jul 2018, 09:33

Vi er på ferie, og grundet min diskusprolaps er jeg henvist til stranden/huset når de andre skal ud og vandre. Det gør mig ikke det mindste, og jeg nyder at være alene. Men hold nu op hvor er det træls når nogen stjæler min parasol mens jeg ligger under den og sover.

Så nu er det slut med min luksus strandtur uden børn og mænd, fordi jeg ikke kan gå hele vejen op til byen og købe en ny :( øv
8
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 395
Likede indlæg: 8374

Indlægaf sigge » 18. jul 2018, 19:06

Sustentaculum skrev:Vi er på ferie, og grundet min diskusprolaps er jeg henvist til stranden/huset når de andre skal ud og vandre. Det gør mig ikke det mindste, og jeg nyder at være alene. Men hold nu op hvor er det træls når nogen stjæler min parasol mens jeg ligger under den og sover.

Så nu er det slut med min luksus strandtur uden børn og mænd, fordi jeg ikke kan gå hele vejen op til byen og købe en ny :( øv

Ej! Det var da også en helt særlig form for nederen opførsel. Jeg fatter ikke, at folk vil være det bekendt. Jeg håber ikke, du blev solskoldet så?
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 18. jul 2018, 20:39

Ansatte på apoteker der ikke aner hvad de sælger, men bilder en noget ind der overhovedet ikke stemmer overens med hvad der står i indlægssedlen. Hvilket man så først finder ud af når man kommer hjem og læser indlægssedlen :cuss:

Det er fandeme ikke i orden! Heldigvis var det ikke noget medicin, men noget receptpligtig binyrebarkhormoncreme.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1412
Likede indlæg: 23982

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jul 2018, 13:20

En restaurant jeg er nysgerrig omkring, har et afsnit der hedder "Galleri". Det irriterer mig gevaldigt at 80% af billederne er detaljer fra restaurantens udsmykning og indretning. Kun ganske få billeder er af deres madretter, som er dét jeg interesserer mig mest for. Til gengæld ved jeg nu hvordan alle deres forskellige størrelser kaffekopper ser ud, til hvis jeg vil have en kop kaffe :s
1
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.

Tilbage til "Generelt"