Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 25. jan 2016, 14:46

Persnikedy skrev:En på FB som bliver ved med at poste racistiske ting (desværre nær familie så h*n kan ikke blokeres uden at skabe en del ravage)
En h*n kender smider fx noget op med "ihh, en dejlig tur i skoven med ungerne", så kommer reaktionen hurtigt "der er sgu bare så mange muslimer derude at det ikke er til at være".
Jeg får spat og en uendelig lyst til spøger om det egernet h*n har forvekslet muslimerne med?


Hvad med blot at skjule opslag fra dem, det kan du vist nok godt gøre, uden at blokere dem mener jeg :)
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 25. jan 2016, 15:02

didas skrev:
Persnikedy skrev:En på FB som bliver ved med at poste racistiske ting (desværre nær familie så h*n kan ikke blokeres uden at skabe en del ravage)
En h*n kender smider fx noget op med "ihh, en dejlig tur i skoven med ungerne", så kommer reaktionen hurtigt "der er sgu bare så mange muslimer derude at det ikke er til at være".
Jeg får spat og en uendelig lyst til spøger om det egernet h*n har forvekslet muslimerne med?


Hvad med blot at skjule opslag fra dem, det kan du vist nok godt gøre, uden at blokere dem mener jeg :)


Det er desværre forsøgt og endte med et ramaskrig i familien. "Hvorfor svare du ikke på *persons* opslag"/"Så du det og det"...
Jeg magter ikke familie dramaet når der allerede er nok i familien for tiden med sygdom og ulykke. Så jeg forsøgere ikke at starte mere.
Men opslag som dem sætter virkelig min overbærenhed på prøve. Det er ikke bare racistisk, det er faktuelt forkert. Man kan google indenfor 15 sek og se at det ikke holder vand.
"Jamen jeg er jo ikke racist MEN.. *mund dirarre, fejl citater, løse rygter, ikke eksisterende problemer* "

Det er bare så trættende at jeg jeg lige skulle have lidt galde ud.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12999
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 25. jan 2016, 17:08

Selvcentrerede folk, der kan få alt drejet over på dem selv. De er umulige at føre en samtale med, fordi de kun er interesserede i at blive hørt.

(Efter 15 minutters enetale om endnu en omgang selvpromovering)
Fjols: Ja...men så var det bare sådan. Og det gjorde mig trist. Jeg skulle også bare lige lukke luft ud.
Mig: Det er okay. Det kan vi alle have brug for. Det letter jo. Vi skal altså også snart ses. Og du skal da også lige høre mere om det jeg nævnte forleden med mit arbejde. Det er vildt spændende, men puha, jeg kan også mærke, at jeg får præstationsangst. Det er alligevel mere ansavr end jeg har prøvet tidligere.
Fjols: Ja. Det skal du nok klare. Ej men altså...jeg forstår det bare ikke! Hvorfor svarede han også sådan på den mail?
Mig: Hvem? Hvad snakker vi om?
Fjols: Jamen...åh...det er bare Henrik. Det betyder sikkert ingenting. Og blablablablabla....(endnu 15 minutters enetale)....men nu har jeg også bestemt, at jeg bare vil sige sådan og sådan. Så må det være sådan.
Mig: Det lyder fornuftigt. Det kan enhver da forstå. Og hvis du bare siger det på en pæn måde.
Mig: Gud ja, inden jeg glemmer det. Jeg talte lige med Christine i går. Du ved hvor længe de har kæmpet for at få adoptionspapirerne i orden? Nu er det hele på plads. Og hvis alt går som forventet, så bliver de forældre inden året er omme. Det er så dejligt for dem.
Fjols: Ja. Det er det. Åh, jeg ville så gerne have barn nummer tre. Men Anders vil ikke. Og ved du hvad? Jeg er virkelig så trist og sur over det. Fordi...blablablabla.




HOLD KÆFT!
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 25. jan 2016, 17:57

Har fået ondt i halsen igen.
Var ellers væk i 1 uges tid

:rulle:
0
Tryk på * :slem:
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyHippo » 25. jan 2016, 18:33

At den pakke jeg skulle have er afleveret i en forkert 7/11, så jeg ikke har mulighed for at hente den...
0
Brugeravatar
Melankolikeren
Indlæg: 46
Tilmeldt: 7. jan 2016, 15:26
Kort karma: 2
Likede indlæg: 102

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Melankolikeren » 25. jan 2016, 19:25

Frimoduler... :badr:
0
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 26. jan 2016, 08:10

Snot og feber! Gå SÅ væk! :cuss:


Og at det ondt i ryggen, jeg har haft siden 1/1, stadig sidder fast og nu trækker ned i benet. Måske, der faktisk sidder noget i klemme derinde et sted :(
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 26. jan 2016, 08:16

At min pc bliver ved med at "fryse"
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf thomassneum » 26. jan 2016, 09:01

Ado skrev:Folk, der bræger op med: "Prins Henrik er tøsefornærmet...Prins Henrik er træls....Prins Henrik kan ikke tillade sig at trække sig....Manden lærte aldrig at tale dansk". Åh, men klap dog i og skift pladen. Manden har sgu et større ordforråd, end gennemsnitsdanskeren. Manden har humor og lune. Og med mindre du kender ham og dronningen personligt, gider jeg egentlig ikke høre på dine latterlige teorier om, hvorfor manden vælger at trække sig. Og så skal du bare tie stille, for det er da vist dig der står først i køen til at brokke dig over, at regeringen hæver pensionsalderen. Du ville fandeme heller ikke gide arbejde, hvis du havde rundet 80 års fødselsdagen.



Go Henrik!


Han laver lorte vin.
angry.gif
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 26. jan 2016, 09:35

Naboen begyndte at bore i væggen, der støder lige op til min seng, kl. meget tidligt i morges. Og fortsatte uafbrudt i 1 time! :cuss: Har svært ved at forstå, hvad man skal bruge så mange huller i væggen til og så skulle man måske overveje at gøre det på et mere menneskeligt tidspunkt!
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jan 2016, 10:27

Folk der begynder at tale om deres kat hver eneste gang man kommer til et punkt i samtalen hvor et emne er ved at være udtømt og man naturligt bevæger sig videre til noget nyt. Og det er slet ikke fordi jeg hader katte, men der er nu er grænse for hvor mange katteanekdoter jeg gider høre, om en kat jeg ikke engang kender (Det samme gælder med folks børn).
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 26. jan 2016, 10:39

Ado skrev:Selvcentrerede folk, der kan få alt drejet over på dem selv. De er umulige at føre en samtale med, fordi de kun er interesserede i at blive hørt.

(Efter 15 minutters enetale om endnu en omgang selvpromovering)
Fjols: Ja...men så var det bare sådan. Og det gjorde mig trist. Jeg skulle også bare lige lukke luft ud.
Mig: Det er okay. Det kan vi alle have brug for. Det letter jo. Vi skal altså også snart ses. Og du skal da også lige høre mere om det jeg nævnte forleden med mit arbejde. Det er vildt spændende, men puha, jeg kan også mærke, at jeg får præstationsangst. Det er alligevel mere ansavr end jeg har prøvet tidligere.
Fjols: Ja. Det skal du nok klare. Ej men altså...jeg forstår det bare ikke! Hvorfor svarede han også sådan på den mail?
Mig: Hvem? Hvad snakker vi om?
Fjols: Jamen...åh...det er bare Henrik. Det betyder sikkert ingenting. Og blablablablabla....(endnu 15 minutters enetale)....men nu har jeg også bestemt, at jeg bare vil sige sådan og sådan. Så må det være sådan.
Mig: Det lyder fornuftigt. Det kan enhver da forstå. Og hvis du bare siger det på en pæn måde.
Mig: Gud ja, inden jeg glemmer det. Jeg talte lige med Christine i går. Du ved hvor længe de har kæmpet for at få adoptionspapirerne i orden? Nu er det hele på plads. Og hvis alt går som forventet, så bliver de forældre inden året er omme. Det er så dejligt for dem.
Fjols: Ja. Det er det. Åh, jeg ville så gerne have barn nummer tre. Men Anders vil ikke. Og ved du hvad? Jeg er virkelig så trist og sur over det. Fordi...blablablabla.




HOLD KÆFT!

Det er sgu også belastende. Lov mig, at du slår mig med noget tungt, hvis jeg nogensinde bliver så slem.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12999
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 26. jan 2016, 10:51

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:Selvcentrerede folk, der kan få alt drejet over på dem selv. De er umulige at føre en samtale med, fordi de kun er interesserede i at blive hørt.

(Efter 15 minutters enetale om endnu en omgang selvpromovering)
Fjols: Ja...men så var det bare sådan. Og det gjorde mig trist. Jeg skulle også bare lige lukke luft ud.
Mig: Det er okay. Det kan vi alle have brug for. Det letter jo. Vi skal altså også snart ses. Og du skal da også lige høre mere om det jeg nævnte forleden med mit arbejde. Det er vildt spændende, men puha, jeg kan også mærke, at jeg får præstationsangst. Det er alligevel mere ansavr end jeg har prøvet tidligere.
Fjols: Ja. Det skal du nok klare. Ej men altså...jeg forstår det bare ikke! Hvorfor svarede han også sådan på den mail?
Mig: Hvem? Hvad snakker vi om?
Fjols: Jamen...åh...det er bare Henrik. Det betyder sikkert ingenting. Og blablablablabla....(endnu 15 minutters enetale)....men nu har jeg også bestemt, at jeg bare vil sige sådan og sådan. Så må det være sådan.
Mig: Det lyder fornuftigt. Det kan enhver da forstå. Og hvis du bare siger det på en pæn måde.
Mig: Gud ja, inden jeg glemmer det. Jeg talte lige med Christine i går. Du ved hvor længe de har kæmpet for at få adoptionspapirerne i orden? Nu er det hele på plads. Og hvis alt går som forventet, så bliver de forældre inden året er omme. Det er så dejligt for dem.
Fjols: Ja. Det er det. Åh, jeg ville så gerne have barn nummer tre. Men Anders vil ikke. Og ved du hvad? Jeg er virkelig så trist og sur over det. Fordi...blablablabla.




HOLD KÆFT!

Det er sgu også belastende. Lov mig, at du slår mig med noget tungt, hvis jeg nogensinde bliver så slem.

Ja og i lige måde. :D


Ej, jeg har stor forståelse for, at folk nogle gange bare har det møgtræls og trænger til at blive hørt. Men så er der dem, som altid vil høres og som aldrig gider lytte. Åh, jeg bliver træt. Mest af alt pga. mig selv, fordi jeg ikke siger noget.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 26. jan 2016, 10:53

Folk, der går fuldstændig i selvsving, fordi andre vil adoptere en kat/hund/andet dyr, som ellers ville være røget på internat.

"Hvor HAR du bare et STORT dyrehjerte *97 hjerter*/Var der flere af din slags ville verden være et MEGET bedre sted *endnu flere hjerter*/Hvor er du altså bare verdens bedste menneske/du er en rigtig dyreven"
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jan 2016, 12:35

Ado skrev:Ej, jeg har stor forståelse for, at folk nogle gange bare har det møgtræls og trænger til at blive hørt. Men så er der dem, som altid vil høres og som aldrig gider lytte. Åh, jeg bliver træt. Mest af alt pga. mig selv, fordi jeg ikke siger noget.


Enig!
Og så da især hvis vedkommende endda begynder at tale ivrigt om andre menneskers ups and downs, når vedkommende helt har udtømt sine egne kilder, mennesker man ikke engang kender, så skal man sidde og høre detaljeret om hvad disse fremmede mennesker gennemgår, imens man i sit stille sind undrer sig over hvordan det lykkedes disse fremmede mennesker at få så meget taletid at de kunne levere alle de detaljer, når nu man ved hvordan talestrømmen kun sekundvis kan afbrydes.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"