Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 195
Likede indlæg: 3483

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Confucius » 21. aug 2018, 00:18

Tilly skrev:Det irriterer mig helt vildt at opskriften på mit broderi ikke passer afstandsmæssigt. Jeg har naivt bare fuldt opskriften uden at måle efter, men nu hvor jeg har, kan jeg se at jeg skal i gang med at pille op :sur: Håber der er nok garn, for der vil nok gå lidt til spilde når jeg piller op...

20180820_181044-412x550.jpg

Troede først det var et termometer, der beskrev vores sommer.
0
Der findes to slags mennesker:
1) Dem der kan ekstrapolere fra ufuldstændige data.

Kun en tåbe frygter ikke badevægten.
Brugeravatar
Confucius

Indlægaf Confucius » 21. aug 2018, 00:21

Dirtylittledevil skrev:Folk der synes Peter Plys citater er noget af det mest fantastiske, og som poster dem her og der og alle vegne på facebook.

Den slags skal udlignes ved at man smider en masse hardcore-citater op fra biblen, koranen, Terminator-film, 2. verdenskrig, Yahua Hassan, osv., og så tilskriver dem Peter Plys.
3

Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 788
Likede indlæg: 11164

Indlægaf dgd2007 » 21. aug 2018, 02:50

Der er en gaaammel bog der hedder "The Tao of Pooh". så trenden er ikke helt ny :)

PS: Googlede den lige, den er fra 1982. Confucius omtales også i den: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Tao_of_Pooh
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 71
Likede indlæg: 931

Indlægaf Prosperity74 » 21. aug 2018, 07:11

At det går mig på ( jeg bliver skuffet og ked af det ) at min far ikke har kontaktet mig i 20 dage.
1
FormerlyKnownAs
Kort karma: 341
Likede indlæg: 2445

Indlægaf FormerlyKnownAs » 21. aug 2018, 09:57

Retnemt.dk. Man er nødt til st melde sig til i et eller andet omfang for at få en pris og leveringsdag. Det gjorde jeg for år siden. Har aldrig brugt deres service. Men de sidste måneder har jeg 1-2 gange om ugen fået mails fra dem og deres afmeld knap virker ikke. Nu blev jeg tilstrækkelig træt af det og sendte en høflig mail i sidste uge om at slette mig fra deres liste og med besked om at jeg har aldrig brugt deres service og aldrig tænkt mig det. I dag har de så prøvet at ringe 3 gange. Så nu er det jo bare verdens mest irriterende firma. Hvis jeg ikke vil høre fra jer på mail, så vil jeg da slet ikke på tlf. Stop dog.
6
/Dullen
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 522
Likede indlæg: 6556

Indlægaf Dmitra » 21. aug 2018, 10:14

Jeg havde en aftale med en kammerat. Han skulle komme hos mig kl 11.30 til frokost.

Aftalen var at jeg forventede at se ham her og at han skulle ringe til formiddag hvis han blev forhindret på den ene eller anden måde.

Nu her, næsten en time senere er han ikke dukket op og ligeledes har han ikke ringet.

Jeg er faktisk temmelig pissed.
5
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 607
Likede indlæg: 11307

Indlægaf Persnikedy » 21. aug 2018, 10:53

Jeg har nu for 4 gang hikke i dag. Det kommer altid i stimer hos mig og en gang hikke -> hele dagen hikke on and off.
Jeg ved allerede nu at det vil ødelægge min nattesøvn
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 453
Likede indlæg: 5589

Indlægaf Guilded_Lily » 21. aug 2018, 11:54

Jeg har ikke net på computeren. Genboen kom i går og fortalte, de hverken havde haft net eller tv siden fredag. I dag kommer nogen så og graver op. Da rørledningerne til fibernettet ligger langs vores grund, graver de en af min mands nynedstøbte stakit stolper op - og nu har jeg intet net. Ffs! Jeg er blevet hjemme i dag for at komme af med lidt stressrelsteret skidttilpashed og dermed få klaret noget af den forberedelse, jeg ikke når på arbejdet, og så sker det her.

Jeg har prøvet at køre mobilt hotspot, men det suger al for meget data. Bliv nu færdige derude!
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1261
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 15104
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. aug 2018, 12:36

At så mange mennesker bliver ved med at skrive "the", når de mener te.
12
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1261
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 15104
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. aug 2018, 12:37

Og alle dem, der lystigt deler vilde nyheder på Facebook fra "Newsner.dk" og lign. sider.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Confucius

Indlægaf Confucius » 21. aug 2018, 13:55

Dmitra skrev:Jeg havde en aftale med en kammerat. Han skulle komme hos mig kl 11.30 til frokost.

Aftalen var at jeg forventede at se ham her og at han skulle ringe til formiddag hvis han blev forhindret på den ene eller anden måde.

Nu her, næsten en time senere er han ikke dukket op og ligeledes har han ikke ringet.

Jeg er faktisk temmelig pissed.

Havde det været min kammerat havde han fået et valg: Hoved eller mave!
0

Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 143
Likede indlæg: 2594

Indlægaf PaleSeptember » 21. aug 2018, 14:11

Dirtylittledevil skrev:Folk der synes Peter Plys citater er noget af det mest fantastiske, og som poster dem her og der og alle vegne på facebook.

Folk, der poster latterlige citater på facebook, burde omskæres med en sløv køkkensaks (ja, det er mit motto for dagen)!
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 453
Likede indlæg: 5589

Indlægaf Guilded_Lily » 21. aug 2018, 14:43

Guilded_Lily skrev:Jeg har ikke net på computeren. Genboen kom i går og fortalte, de hverken havde haft net eller tv siden fredag. I dag kommer nogen så og graver op. Da rørledningerne til fibernettet ligger langs vores grund, graver de en af min mands nynedstøbte stakit stolper op - og nu har jeg intet net. Ffs! Jeg er blevet hjemme i dag for at komme af med lidt stressrelsteret skidttilpashed og dermed få klaret noget af den forberedelse, jeg ikke når på arbejdet, og så sker det her.

Jeg har prøvet at køre mobilt hotspot, men det suger al for meget data. Bliv nu færdige derude!

De nøjedes ikke med én, men fire nynedstøbte stolper. Og de kørte fra lortet kl. 14 - og vi har stadig intet net!

Det mest åndssvage er, at da fibernettet blev gravet ned, rørte de ikke vores hæk. Nu er hækken fjernet, jorden blev vendt med en gravko, og stolperne står præcis i samme linje - alligevel har de gravet dem op! Møgører! Planen var at begynde at samle stakittet i weekenden - det bliver så udskudt. Igen.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1401
Likede indlæg: 23657

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. aug 2018, 07:57

Politikernes latterlige metaforsprog. Det lader ikke til at de har tænkt sig det skal stoppe. I mandags hørte jeg i et interview en af dem komme med en fortælling så lang, så jeg aldrig har kendt mage - altsammen metaforer.
Noget i stil med: I første omgang må vi ned i maskinrummet og dreje på nogle knapper, der er stadig mange ting der kan ændres hvis vi smøger ærmerne op og sigter efter målskiven, for jeg vil gerne have at vi får spillet bolden helt i mål nu.

Jeg bliver arrig hver gang jeg hører det vrøvl. Enten må de tro at de dumme borgere kun kan forstå ting, hvis alt laves om til noget mere almindeligt, som at styre et skib, eller også vil de gerne lyde som om de rent faktisk knokler og får sved på panden, selvom alle godt ved de sidder med slips på og holder møder.

Smarte kursusvirksomheder kan også være slemme til det metaforsnak. Jeg læste forleden om nogen der gerne ville komme og tilbyde forskellige helikopterture for de ansatte. Men er der en ægte helikopter indblandet i det her? NEJ.

I virkeligheden handlede det bare om noget med at se tingene oppefra og opdage hvordan de andre afdelinger arbejdeder, så man kunne arbejde bedre på tværs af afdelinger.

Men hvorfor skal de snakke som om alle ansatte går i børnehave? Jeg forestiller mig at de ankommer med sådan en paphelikopter og sætter op i kantinen, og råber Alle mand om booord! Kom så flyver vi over til Jytte i regnskabsafdelingen, har I allesammen jeres pilotkasketter på? SÅ FLYYYVER VIII!
18
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 788
Likede indlæg: 11164

Indlægaf dgd2007 » 22. aug 2018, 09:17

Dirtylittledevil skrev:[...]
Noget i stil med: I første omgang må vi ned i maskinrummet og dreje på nogle knapper, der er stadig mange ting der kan ændres hvis vi smøger ærmerne op og sigter efter målskiven, for jeg vil gerne have at vi får spillet bolden helt i mål nu.
[...]

Bjutifuldt! :lol: (og komplet intetsigende...)
1

Tilbage til "Generelt"