Hvad har du sidst vundet?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf LaScrooge » 6. apr 2016, 23:23

Karkluden skrev:
LaScrooge skrev:Ja, okay, med ca 10 i gennemsnit, så har du også bedre chancer end mig, der måske deltager i.... 10 på et år :-D Men hvor er det fedt!

Så er dét hemmeligheden. Min mor brokker sig over, at hun aldrig vinder. Men hun deltager heller aldrig :stoned: :lol: Jeg foreslog at udskifte candy crush med konkurrencer.


Hehe :-D Men det er også fordi jeg altid tænker, at der nok er noget fusk med de konkurrencer. Og jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal finde dem der er rigtige! Og deltager jeg bare hist og pist ender jeg med ekstreme mængder spammails og ingen gaver. Altså, jeg tænker nok i bund og grund at mange af konkurrencerne er snyd?
1
And we both know: I will be delicious
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Karkluden » 6. apr 2016, 23:24

LaScrooge skrev:
Karkluden skrev:
LaScrooge skrev:Ja, okay, med ca 10 i gennemsnit, så har du også bedre chancer end mig, der måske deltager i.... 10 på et år :-D Men hvor er det fedt!

Så er dét hemmeligheden. Min mor brokker sig over, at hun aldrig vinder. Men hun deltager heller aldrig :stoned: :lol: Jeg foreslog at udskifte candy crush med konkurrencer.


Hehe :-D Men det er også fordi jeg altid tænker, at der nok er noget fusk med de konkurrencer. Og jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal finde dem der er rigtige! Og deltager jeg bare hist og pist ender jeg med ekstreme mængder spammails og ingen gaver. Altså, jeg tænker nok i bund og grund at mange af konkurrencerne er snyd?

Hvis du, eller andre, er oprigtigt interesserede i de "ægte" konkurrencer, har jeg efterhånden så meget sans for det, at I gerne må ansøge mig på FB, og så skal jeg gerne tagge jer i de rigtige, hvis det er :D PB/kort for navn.

Jeg har kun prøvet to gange ikke at få en præmie. Den ene var et års forbrug af deo, men bloggen blev lukket samme dag nærmest og har intet skrevet siden og kan se, der er mange bekymrede kommentarer på dens IG og FB. Så der skete jo nok noget slemt måske :wacko:
Den anden var da netto i dag ikke ville udlevere min præmie, så nu har jeg kontaktet ledelsen.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf hthy » 6. apr 2016, 23:31

Vi spiller lotto og har da jævnligt 4 rigtige og får så omkring 40 kr. men for godt 4 år siden var der 6 rigtige med tillægstal, som gav ca. 98000, så det blev lige til en tur til Australien i 3 uger. Har også engang vundet et salatsæt i en konkurrence i et ugeblad.
3
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Aima » 7. apr 2016, 01:04

Karkluden skrev:
LaScrooge skrev:
Karkluden skrev:Both :lol: Jeg spiller ikke fb-spil, computer, xbox og sådan noget. Jeg laver ikke håndværk og sådan. Mine fritidsinteresser er venner/familie, træning, læsning og konkurrencer :lol: Og så har jeg virkelig mange nattevagter, hvor man tit skal underholde sig selv i 4-6 timer pga stilhed.

Du skulle se listerne for 2014 og 2015 :lol: :lol: :lol: (og ja, jeg betaler skat af de præmier, hvor man skal det)


Seriøst, fortæl mig din hemmelighed! Jeg deltager aldrig i noget fordi jeg ikke aner om det faktisk kan lade sig gøre at vinde, men det kan det tydeligvis! Hvor finder du de konkurrencer henne? Det er godt nok vildt at vinde en rejse til Island! :ad!: Tillykke!

Nu sidder jeg i min nattevagt, og sprutter af grin over dig og Aima :D :love:

Jamen.. Jeg deltager i meget? Agtigt. Er min hemmelighed. Jeg opsøger det sjældent aktivt, men sådan.. div konkurrencer på FB på sider jeg følger eller som mine venner deltager i. Konkurrencer på blogs eller websites, jeg følger.
Islandrejsen var i en stor konkurrence for coop-medlemmer, hvor man kunne vinde alt fra 1 liter æblemost til 3 uger sydpå mit alles.
Og så ér jeg ret beset ret heldig. Jeg deltager i meget, ja. Måske 10 konkurrencer om dagen i gennemsnit (nogle dage 50, andre dage 0), men jeg vinder altså også mange af dem. Jeg vandt fx også 10000 kr i 2014 til at forældre min morfar den sommerhustur til Ebeltoft, han drømte om. Det var så, hvor man skulle skrive en motiveret ansøgning (og betale skat..).

Der er virkelig ingen hemmeligheder udover:
1. Følg en masse sider på facebook, bloglovin osv.
2. Deltag i alt du ser (som du gider vinde!)
3. Vær heldig.

Og så er min kæphest: LAD VÆRE med at deltage i noget, du ikke gider vinde. Jeg hader, når folk sælger præmier :D


Det er så fedt! Jeg elsker at høre om det, hver gang du har vundet, og jeg bliver altid sådan helt overmotiveret og skynder mig at scrolle ned og op og ned igen for at se om der ikke lige er en konkurrence jeg kan vinde :D

Men får du altid direkte besked eller tagger de dig? Tænk hvis man vandt noget og ikke opdagede det, fordi man ikke så opslaget?
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Karkluden » 7. apr 2016, 01:15

Aima skrev:
Karkluden skrev:
LaScrooge skrev:
Karkluden skrev:Both :lol: Jeg spiller ikke fb-spil, computer, xbox og sådan noget. Jeg laver ikke håndværk og sådan. Mine fritidsinteresser er venner/familie, træning, læsning og konkurrencer :lol: Og så har jeg virkelig mange nattevagter, hvor man tit skal underholde sig selv i 4-6 timer pga stilhed.

Du skulle se listerne for 2014 og 2015 :lol: :lol: :lol: (og ja, jeg betaler skat af de præmier, hvor man skal det)


Seriøst, fortæl mig din hemmelighed! Jeg deltager aldrig i noget fordi jeg ikke aner om det faktisk kan lade sig gøre at vinde, men det kan det tydeligvis! Hvor finder du de konkurrencer henne? Det er godt nok vildt at vinde en rejse til Island! :ad!: Tillykke!

Nu sidder jeg i min nattevagt, og sprutter af grin over dig og Aima :D :love:

Jamen.. Jeg deltager i meget? Agtigt. Er min hemmelighed. Jeg opsøger det sjældent aktivt, men sådan.. div konkurrencer på FB på sider jeg følger eller som mine venner deltager i. Konkurrencer på blogs eller websites, jeg følger.
Islandrejsen var i en stor konkurrence for coop-medlemmer, hvor man kunne vinde alt fra 1 liter æblemost til 3 uger sydpå mit alles.
Og så ér jeg ret beset ret heldig. Jeg deltager i meget, ja. Måske 10 konkurrencer om dagen i gennemsnit (nogle dage 50, andre dage 0), men jeg vinder altså også mange af dem. Jeg vandt fx også 10000 kr i 2014 til at forældre min morfar den sommerhustur til Ebeltoft, han drømte om. Det var så, hvor man skulle skrive en motiveret ansøgning (og betale skat..).

Der er virkelig ingen hemmeligheder udover:
1. Følg en masse sider på facebook, bloglovin osv.
2. Deltag i alt du ser (som du gider vinde!)
3. Vær heldig.

Og så er min kæphest: LAD VÆRE med at deltage i noget, du ikke gider vinde. Jeg hader, når folk sælger præmier :D


Det er så fedt! Jeg elsker at høre om det, hver gang du har vundet, og jeg bliver altid sådan helt overmotiveret og skynder mig at scrolle ned og op og ned igen for at se om der ikke lige er en konkurrence jeg kan vinde :D

Men får du altid direkte besked eller tagger de dig? Tænk hvis man vandt noget og ikke opdagede det, fordi man ikke så opslaget?

Det har jeg bemærket :D Du er altid så sød og heppende, når jeg har vundet noget :D

Both. Nogle gange Pb, nogle gange tag.. På blogs og sådan er det tit mails, man får.. :)
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Trommedreng » 7. apr 2016, 01:22

Jeg har engang vundet to billetter til Backstreet Boys igennem
en Pepsi-konkurrence.

Jeg missede koncerten. :(
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Novella » 7. apr 2016, 05:07

Yay en Faxe Kondi :D
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf sigge » 7. apr 2016, 06:56

Jeg vandt 50 kr. på begge mine skrabejulekandere - og jeg havde kun købt den ene selv, så ren overskudsforretning. :banan:

Ellers deltager jeg meget sjældent i konkurrencer, spiller Lotto el.lign., og så er det jo desværre lidt svært at vinde noget. Jeg spillede Lotto sidst for over et år siden, da den der Euro Jackpot var oppe omkring ½ mia. Og det var da sjovt at gå og fantasere om, hvad pengene skulle bruges til, hvis nu... Men jeg vandt ikke så meget som en flad femøre.

Men nu overvejer jeg da at gå i Netto og handle, det lyder til, at der er god chance for at vinde en pakke pålæg, en Pingvinstang eller andre gode præmier. :D
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Julie » 7. apr 2016, 10:17

Jeg har lige vundet en mælkesmoothie i nettos spil.. Ved sgu ikke helt, om jeg gider hente den ..
Billede
0
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Firebird » 7. apr 2016, 11:45

4 ugers kursus fra jobcenteret. Jeg kan næsten ikke få armene ned. (Ironi kan forekomme) ;)
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Kommodedyret » 7. apr 2016, 12:01

Julie skrev:Jeg har lige vundet en mælkesmoothie i nettos spil.. Ved sgu ikke helt, om jeg gider hente den ..
Billede

Sådan en har jeg også vundet :-D

Håber at de har fået udviklet konceptet med halvt juice/ halvt mælk, siden cowey-dagene, for den smag var ettere fæl, så vidt jeg husker.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. apr 2016, 12:03

Julie skrev:Jeg har lige vundet en mælkesmoothie i nettos spil.. Ved sgu ikke helt, om jeg gider hente den ..


Du kan sende den videre, hvis det er :)

Jeg har også vundet den der smoothie i dag :banan:, så det er godt, at jeg har billige laktasepiller fra Tyskland. Ellers ville det ikke rigtig kunne have betalt sig for mig at drikke den :lol:

Kan man egentlig vinde flere gange? Så vil jeg nemlig lige vente med at gå ned og hente smoothien, til jeg ved, om der er mere, jeg kan krejle til mig :slem:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6589

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Sophaya » 7. apr 2016, 12:06

Jeg har vundet mælkesmoothie både i går og i dag. Er der nogen der ved om de er værd at drikke?
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Animi » 7. apr 2016, 12:10

Øv, jeg vil også vinde i Nettospillet!
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46089

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf LadyFox » 7. apr 2016, 12:11

DetSorteCirkus skrev:
Julie skrev:Jeg har lige vundet en mælkesmoothie i nettos spil.. Ved sgu ikke helt, om jeg gider hente den ..


Du kan sende den videre, hvis det er :)

Jeg har også vundet den der smoothie i dag :banan:, så det er godt, at jeg har billige laktasepiller fra Tyskland. Ellers ville det ikke rigtig kunne have betalt sig for mig at drikke den :lol:

Kan man egentlig vinde flere gange? Så vil jeg nemlig lige vente med at gå ned og hente smoothien, til jeg ved, om der er mere, jeg kan krejle til mig :slem:

Ja, jeg har lige vundet en mælkesmoothie, og igår vandt jeg som sagt en pakke pålæg.
2
...

Tilbage til "Generelt"