Royal snik-snak tråd

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40745

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Akehurst2 » 21. feb 2018, 09:04

Alexandra har vist også fået lavet nogle (små)ting ved ansigtet, så udseendet er ikke helt naturligt: https://www.pressreader.com/denmark/eks ... 2355475002
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf IrmaPigen » 21. feb 2018, 09:33

Wizzze skrev:
vibbsen skrev:
Æble skrev:Og alex er drengenes mor, den store dreng hedder Nikolaj :lol:


Det går skide godt....

Men Alex var trods alt i kirken. Hvilken indikerer at forholdet mellem kongefamilien og hende næppe er så køligt som medierne gerne vile fremstille det...

Faktisk synes jeg at vi fik en hel del at se om kongefamilien idag....Jeg tror det er en familie med stort sammenhold..


Jeg var faktisk lidt overrasket over at se Alexandra, var hun ikke flyttet til USA? Noget med rektor på et universitet :gruble:
Men endnu mere overrasket over at hun bliver 54 :8: Kunne godt husk hun var ældre end ham, dengang de blev gift, men slet ikke så meget. Og så må man sige at hun på ingen måde ligner 54, hun ser jo dårlig nok ud som en på 40, tænk hvis vi andre bare holdt halvt så godt :-D


Hun har da i slutningen af 2017 købt Preben Elkjæers hus på Vildvordevej. Og er for ikke så længe siden flyttet fra lejelejligheden i kbh og ind huset.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf IrmaPigen » 21. feb 2018, 09:38

vibbsen skrev:Nå...Men så fik vi svaret på hvorfor de kongelige har store hatte på....Hvis ikke Prinsesse Marie havde haft den der kæmpehat på, så havde alle jo kunne se hvordan hun sad og stortudede.....Hun var jo helt opløst..... Et eller andet sted, så har det fået hende til at sige gevaldigt i min agtelse...Det kan godt være at Kronprinsesse Mary er en rigtig prinsesse. Men Prinsse Marie...Hun er et rigtig menneske....Og jeg giver hende det mest af skylden for at jeg sad og vold-hylede....Du må ikke græde...For så græder jeg altså også :whine: :whine: :whine: :whine:

Selv blev jeg meget berørt. Især af at se dronningen vise følelser på den måde....Men også af det åbenlyse sammenhold der er i familien. Og som man ikke gjorde noget for at skjule. Da de stod på trappen og Dronningen havde sin ældste søn under armen. Der lignede de en hvilken som helst familie der lige har mistet deres far og ægtemand....

Jeg blev også meget rørt over at se den omsorg der tydeligvis er i Joakims familie.....hvordan de "store" børn tager sig af de "små". Alex og Felix havde hver sin mindre søskende i hånden og Marie havde Joakim i hånden. De lignede faktisk mere end noget andet en rigtig sammenspist familie....Det gik lige i hjertet på mig. Og da Prinsesse Estelle kom op og lige skulle holde mor lidt i hånden...Der fik jeg en klump i halsen. Marie var tydeligvis meget berørt og hendes datter kunne mærke dette. Og ville lige sikre sig at hun var OK. Fuldstændig som andre børn i den alder gør når mor er ked af det....

Til gengæld så blev jeg meget overrasket over at se Pia Kjærsgaard....Hun var godt nok påvirket. Et er at hun var nødt til at have sin tale i folketinget ned. Og læste op af denne som gjaldt det hendes liv. For ikke at græde. Men at se hende så påvirket i kirken. Det påvirkede mig på en eller anden sær måde. Og ikke på den sædvanlige måde som det påvirker mig når jeg ser hende og hendes sure fjæs...

Det her var den sidste "store" begravelse i DK inden vi skal sige farvel til dronningen. Hun sidder øverst på hønsepinden....Det er en lidt mærkelig følelse...Især som 44 år og dermed af samme generation som den næste regent....Den næste konge er faktisk kun 5 år ældre end mig....


Jeg tror faktisk Marie og Henri(k) har haft et helt specielt bånd pga deres franske oprindelse og jeg forestiller mig, de også har haft talt fransk sammen og hun har søgt støtte og råd hos ham, da hun var ny i rollen med at være royal.
9
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Ficus » 21. feb 2018, 09:44

Jeg tror måske jeg synes hun så anderledes ud, fordi hun så meget mere “vestlig” ud, end jeg huskede hende. Når jeg ser din google-søgning, så så hun ikke super unormal ud til begravelsen, som ellers var min første indskydelse.

Jeg kan godt nogengange tænke at hun så ud på en måde for 5-10 år siden og i virkeligheden er det måske snarere 20 år siden :blush:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Zombie » 21. feb 2018, 09:49

Henrik har haft en stor indflydelse på, hvordan "den første tid" for nye, udenlandske medlemmer af familien foregår. Det var hans store fortrydelse, at han ikke indså, hvor vigtigt det var, hurtigt at kunne rigtig flydende dansk. Han havde derfor insisteret på, at nogle af de andre etiketteregler måtte stå i baggrunden ift hvad Mary skulle lære i begyndelsen, for at give fuld skrue på det danske.

Alexandra har også fortalt, at Henrik også var meget obs på hendes danske og var personligt involveret i hendes introduktion til danskerne og Danmark. Han havde delt ud af sine egne erfaringer, herunder sine fejl, og dermed er Henrik en stor del af årsagen til, at vores prinsesser er blevet så populære, så hurtigt som de blev. Og også en forklaring på deres tætte bånd med svigerfar.
15
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Wizzze » 21. feb 2018, 10:09

IrmaPigen skrev:
Wizzze skrev:
vibbsen skrev:
Æble skrev:Og alex er drengenes mor, den store dreng hedder Nikolaj :lol:


Det går skide godt....

Men Alex var trods alt i kirken. Hvilken indikerer at forholdet mellem kongefamilien og hende næppe er så køligt som medierne gerne vile fremstille det...

Faktisk synes jeg at vi fik en hel del at se om kongefamilien idag....Jeg tror det er en familie med stort sammenhold..


Jeg var faktisk lidt overrasket over at se Alexandra, var hun ikke flyttet til USA? Noget med rektor på et universitet :gruble:
Men endnu mere overrasket over at hun bliver 54 :8: Kunne godt husk hun var ældre end ham, dengang de blev gift, men slet ikke så meget. Og så må man sige at hun på ingen måde ligner 54, hun ser jo dårlig nok ud som en på 40, tænk hvis vi andre bare holdt halvt så godt :-D


Hun har da i slutningen af 2017 købt Preben Elkjæers hus på Vildvordevej. Og er for ikke så længe siden flyttet fra lejelejligheden i kbh og ind huset.


Nogen er mere opdateret på Billedbladet end andre :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Daine » 21. feb 2018, 10:15

Wizzze skrev:
IrmaPigen skrev:
Wizzze skrev:
vibbsen skrev:
Æble skrev:Og alex er drengenes mor, den store dreng hedder Nikolaj :lol:


Det går skide godt....

Men Alex var trods alt i kirken. Hvilken indikerer at forholdet mellem kongefamilien og hende næppe er så køligt som medierne gerne vile fremstille det...

Faktisk synes jeg at vi fik en hel del at se om kongefamilien idag....Jeg tror det er en familie med stort sammenhold..


Jeg var faktisk lidt overrasket over at se Alexandra, var hun ikke flyttet til USA? Noget med rektor på et universitet :gruble:
Men endnu mere overrasket over at hun bliver 54 :8: Kunne godt husk hun var ældre end ham, dengang de blev gift, men slet ikke så meget. Og så må man sige at hun på ingen måde ligner 54, hun ser jo dårlig nok ud som en på 40, tænk hvis vi andre bare holdt halvt så godt :-D


Hun har da i slutningen af 2017 købt Preben Elkjæers hus på Vildvordevej. Og er for ikke så længe siden flyttet fra lejelejligheden i kbh og ind huset.


Nogen er mere opdateret på Billedbladet end andre :lol:

Det stod også i Se og Hør ... :fløjt:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15371
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Delfin » 21. feb 2018, 10:23

Wizzze skrev:
vibbsen skrev:
Æble skrev:Og alex er drengenes mor, den store dreng hedder Nikolaj :lol:


Det går skide godt....

Men Alex var trods alt i kirken. Hvilken indikerer at forholdet mellem kongefamilien og hende næppe er så køligt som medierne gerne vile fremstille det...

Faktisk synes jeg at vi fik en hel del at se om kongefamilien idag....Jeg tror det er en familie med stort sammenhold..


Jeg var faktisk lidt overrasket over at se Alexandra, var hun ikke flyttet til USA? Noget med rektor på et universitet :gruble:
Men endnu mere overrasket over at hun bliver 54 :8: Kunne godt husk hun var ældre end ham, dengang de blev gift, men slet ikke så meget. Og så må man sige at hun på ingen måde ligner 54, hun ser jo dårlig nok ud som en på 40, tænk hvis vi andre bare holdt halvt så godt :-D


Jeg kan altså sagtens se, at hun er 54

bb-77294.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19076

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Flora » 21. feb 2018, 10:38

^Jeg synes da også, hun ser rimelig alderssvarende ud. Hun ser godt ud, men alderssvarende.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Wizzze » 21. feb 2018, 10:45

Jeg vil nødigt falde under jeres falkeblik :lol: I misser jo intet, hver en lille rynke bliver opdaget og noteret :shock:
Nu talte jeg bare ud fra det jeg så fra begravelsen, og der kunne jeg ikke se at hun var meget over 40, og slet ikke 54, hvor man jo f.eks. godt kunne se at andre var ret aldersmærkede.
Og kigger man på ovenstående billede, så synes jeg kun det er lidt ved halsen der viser lidt alder :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Planten » 21. feb 2018, 11:01

Wizzze skrev:Jeg vil nødigt falde under jeres falkeblik :lol: I misser jo intet, hver en lille rynke bliver opdaget og noteret :shock:
Nu talte jeg bare ud fra det jeg så fra begravelsen, og der kunne jeg ikke se at hun var meget over 40, og slet ikke 54, hvor man jo f.eks. godt kunne se at andre var ret aldersmærkede.
Og kigger man på ovenstående billede, så synes jeg kun det er lidt ved halsen der viser lidt alder :gruble:

Beklager wizzze, jeg nærmer mig 40, og man kan sagtens se, at der er over 10 års forskel på mig og hende.
0
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52574

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf fisken80 » 21. feb 2018, 14:19

Planten skrev:
Wizzze skrev:Jeg vil nødigt falde under jeres falkeblik :lol: I misser jo intet, hver en lille rynke bliver opdaget og noteret :shock:
Nu talte jeg bare ud fra det jeg så fra begravelsen, og der kunne jeg ikke se at hun var meget over 40, og slet ikke 54, hvor man jo f.eks. godt kunne se at andre var ret aldersmærkede.
Og kigger man på ovenstående billede, så synes jeg kun det er lidt ved halsen der viser lidt alder :gruble:

Beklager wizzze, jeg nærmer mig 40, og man kan sagtens se, at der er over 10 års forskel på mig og hende.


Samme her, jeg ville være liiiidt ked af det, hvis jeg lignede Alexandra i forhold til rynker og poser, det må jeg indrømme. Altså hun er en flot kvinde og jeg gad godt have hendes figur, men jeg synes bestemt ikke hun ligner en der er omkring de 40. Jeg har og har haft kolleger, der er aldersmæssigt tæt på Alexandra og som i langt højere grad ser yngre ud end de er.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40745

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Akehurst2 » 21. feb 2018, 14:36

fisken80 skrev:
Planten skrev:
Wizzze skrev:Jeg vil nødigt falde under jeres falkeblik :lol: I misser jo intet, hver en lille rynke bliver opdaget og noteret :shock:
Nu talte jeg bare ud fra det jeg så fra begravelsen, og der kunne jeg ikke se at hun var meget over 40, og slet ikke 54, hvor man jo f.eks. godt kunne se at andre var ret aldersmærkede.
Og kigger man på ovenstående billede, så synes jeg kun det er lidt ved halsen der viser lidt alder :gruble:

Beklager wizzze, jeg nærmer mig 40, og man kan sagtens se, at der er over 10 års forskel på mig og hende.


Samme her, jeg ville være liiiidt ked af det, hvis jeg lignede Alexandra i forhold til rynker og poser, det må jeg indrømme. Altså hun er en flot kvinde og jeg gad godt have hendes figur, men jeg synes bestemt ikke hun ligner en der er omkring de 40. Jeg har og har haft kolleger, der er aldersmæssigt tæt på Alexandra og som i langt højere grad ser yngre ud end de er.


Jeg tænkte præcis det samme :-D

Ja tak til at være et lille slankt nips, men mit snart 40-årige ansigt er altså markant yngre at se på end Alexandras.
1
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40745

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Akehurst2 » 21. feb 2018, 14:37

Daine skrev:
Wizzze skrev:
IrmaPigen skrev:Hun har da i slutningen af 2017 købt Preben Elkjæers hus på Vildvordevej. Og er for ikke så længe siden flyttet fra lejelejligheden i kbh og ind huset.


Nogen er mere opdateret på Billedbladet end andre :lol:

Det stod også i Se og Hør ... :fløjt:


Kan kun anbefale "Det vi taler om" på 24-7 om fredagen. Altså for en masse dejlig sladder, man bliver opdateret på hver uge :love:
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Wizzze » 21. feb 2018, 15:18

Planten skrev:Beklager wizzze, jeg nærmer mig 40, og man kan sagtens se, at der er over 10 års forskel på mig og hende.


fisken80 skrev:Samme her, jeg ville være liiiidt ked af det, hvis jeg lignede Alexandra i forhold til rynker og poser, det må jeg indrømme. Altså hun er en flot kvinde og jeg gad godt have hendes figur, men jeg synes bestemt ikke hun ligner en der er omkring de 40. Jeg har og har haft kolleger, der er aldersmæssigt tæt på Alexandra og som i langt højere grad ser yngre ud end de er.


Akehurst2 skrev:Jeg tænkte præcis det samme :-D
Ja tak til at være et lille slankt nips, men mit snart 40-årige ansigt er altså markant yngre at se på end Alexandras.


Nu er det jo ikke fordi jeg siger I lyver, og jeg ved at standarden for ungmøer herinde er ekstrem høj, men det er jo en nem påstand at komme med :devil:

HO..pics or it didnt happen..ST :-D
3
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"