Royal snik-snak tråd

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 872
Likede indlæg: 19069

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Æble » 23. mar 2024, 13:04

Der var forøvrigt en på Reddit gossip for et par uger siden der kaldte den. Vedkommende havde en bekendt der havde fået aflyst en aftale hos en førende tarmkræft læge angiveligt fordi han skulle til Kate (ja lægen har ikke overholdt sin tavshedspligt hvis det er sandt).
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 22003
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2519
Likede indlæg: 59728

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. mar 2024, 13:10

catnip skrev:Man kan vel godt synes at det var virkelig dårlig presshåndtering og samtidig mene, at dem der opdigter ondsindede konspirationsteorier har brug for mere konstruktive ting at tage sig til. Eller måske et lidt mere veljusteret moralsk kompas.


Præcis.
Kræftdiagnosen gør hverken pressehåndteringen bedre eller mere forståelig. Tværtimod stiller jeg mig nu endnu mere uforstående overfor gimmicket med billedet og udtalelsen om at eksperimentere lidt med billedredigering. Det kan man i endnu mindre være bekendt at byde et menneske, der ikke blot restituerer, men stadig er i behandling. I stedet burde strategien formodentlig have været at insistere på retten til ikke at udtale sig og satse på, at goodwill'en nok skulle komme, når det evt. blev tid til at nævne kræften.
5
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11420
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1802
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23716

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Mani » 23. mar 2024, 14:05

DetSorteCirkus skrev:
catnip skrev:Man kan vel godt synes at det var virkelig dårlig presshåndtering og samtidig mene, at dem der opdigter ondsindede konspirationsteorier har brug for mere konstruktive ting at tage sig til. Eller måske et lidt mere veljusteret moralsk kompas.


Præcis.
Kræftdiagnosen gør hverken pressehåndteringen bedre eller mere forståelig. Tværtimod stiller jeg mig nu endnu mere uforstående overfor gimmicket med billedet og udtalelsen om at eksperimentere lidt med billedredigering. Det kan man i endnu mindre være bekendt at byde et menneske, der ikke blot restituerer, men stadig er i behandling. I stedet burde strategien formodentlig have været at insistere på retten til ikke at udtale sig og satse på, at goodwill'en nok skulle komme, når det evt. blev tid til at nævne kræften.

Og så topper man det med det skulle være Kate der havde billedredigeret. Det forstår jeg slet ikke hun skulle have på sine skuldre midt i al det hun står med.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15014
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1191
Likede indlæg: 25282

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf sigge » 10. apr 2024, 10:39

Kong Charles er da godt nok blevet ældet af sin kræftsygdom/behandling. Og ligner sin far virkelig meget her:


Billede

Fra denne artikel: https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kong-charles-ser-sig-selv-paa-pengesedlerne-foerste-gang
1
You can't spell awesome without me.
Akehurst2
Indlæg: 14240
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1272
Likede indlæg: 41097

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Akehurst2 » 10. apr 2024, 10:45

sigge skrev:Kong Charles er da godt nok blevet ældet af sin kræftsygdom/behandling. Og ligner sin far virkelig meget her:


Billede

Fra denne artikel: https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kong-charles-ser-sig-selv-paa-pengesedlerne-foerste-gang


Ja, han har virkelig tabt sig, og det får jo typisk folk til at se ældre ud. Og så med sygdom oveni.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15531
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25970

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Delfin » 12. apr 2024, 15:09

Akehurst2 skrev:
fisken80 skrev:
Akehurst2 skrev:Det er godt nok flabet af Mai Manniche: https://www.berlingske.dk/kultur/seks-g ... overe-sine

Men enten må Kongehuset selv påtale det, eller også må Mary holde op med at gå med smykkerne.


Jeg forstår faktisk ikke, at Mary på nogen måde vil associeres med den familie.


Nej, jeg tænker også, det klart mest oplagte er at droppe at gå med de smykker.


Det er vist ikke bekræftet, at Mary bar hendes smykker.

Nu har hun været på banen igen. Denne gang er det Izabella, der står for skud. Billederne har hu så også lige taget fra Se og Hør uden at skele til ophavsret. Hun er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men omtale kan hun da finde ud af at skabe. Måske ud fra devisen at dårlig omtale er bedre end ingen omtale

https://www.tvguide.dk/nyheder/2024/04/ ... huset-igen
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Akehurst2
Indlæg: 14240
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1272
Likede indlæg: 41097

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Akehurst2 » 15. apr 2024, 16:02

Jeg er helt enig i denne klumme fra Berlingske: https://www.berlingske.dk/kongehus/kron ... aade-droem

Nu er du voksen og kronprins og så klapper fælden. Selvom jeg godt nok ikke er misundelig på Christian og ikke ville ønske det for nogen, at de skulle stå så meget til regnskab som 18-årige, så er det jo vilkårene, hvis man vil et monarki. Så hører der benhårde pligter til rettigheder og privilegier.
5
K.toldam
Indlæg: 4162
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1793

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf K.toldam » 15. apr 2024, 17:30

Akehurst2 skrev:Jeg er helt enig i denne klumme fra Berlingske: https://www.berlingske.dk/kongehus/kron ... aade-droem

Nu er du voksen og kronprins og så klapper fælden. Selvom jeg godt nok ikke er misundelig på Christian og ikke ville ønske det for nogen, at de skulle stå så meget til regnskab som 18-årige, så er det jo vilkårene, hvis man vil et monarki. Så hører der benhårde pligter til rettigheder og privilegier.


Med de historier der går om hans far, syntes jeg ikke det undrer mig, så måske medier og nogle gange bare skal slappe at
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3121
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 43
Likede indlæg: 5366

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf AFK » 15. apr 2024, 18:18

Akehurst2 skrev:Jeg er helt enig i denne klumme.


Det er en betalingsartikel.
0
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15531
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25970

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Delfin » 15. apr 2024, 18:30

AFK skrev:
Akehurst2 skrev:Jeg er helt enig i denne klumme.


Det er en betalingsartikel.


Det er EB's også, så man kan ikke se andre billeder end det på forsiden, men har dog fundet et enkelt på google. Det ser rimelig fredeligt ud og ikke totalt stenet, men det er svært at vurdere, når det er alt man har at holde sig til. Den får ikke for lidt i EB's overskrift, men det er jo også EB. Hvornår er han forøvrigt blevet til Kæleprinsen, og hvad ligger der i det øge/kælenavn?

Billede
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
fisken80
Indlæg: 22606
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1145
Likede indlæg: 53162

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf fisken80 » 16. apr 2024, 04:00

Delfin skrev:
AFK skrev:
Akehurst2 skrev:Jeg er helt enig i denne klumme.


Det er en betalingsartikel.


Det er EB's også, så man kan ikke se andre billeder end det på forsiden, men har dog fundet et enkelt på google. Det ser rimelig fredeligt ud og ikke totalt stenet, men det er svært at vurdere, når det er alt man har at holde sig til. Den får ikke for lidt i EB's overskrift, men det er jo også EB. Hvornår er han forøvrigt blevet til Kæleprinsen, og hvad ligger der i det øge/kælenavn?

Billede


Mit bud er, at det er hånden på den lyshårede kvindes skulder, der fører til øgenavnet
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Akehurst2
Indlæg: 14240
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1272
Likede indlæg: 41097

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Akehurst2 » 16. apr 2024, 07:45

fisken80 skrev:
Delfin skrev:
AFK skrev:
Akehurst2 skrev:Jeg er helt enig i denne klumme.


Det er en betalingsartikel.


Det er EB's også, så man kan ikke se andre billeder end det på forsiden, men har dog fundet et enkelt på google. Det ser rimelig fredeligt ud og ikke totalt stenet, men det er svært at vurdere, når det er alt man har at holde sig til. Den får ikke for lidt i EB's overskrift, men det er jo også EB. Hvornår er han forøvrigt blevet til Kæleprinsen, og hvad ligger der i det øge/kælenavn?

Billede


Mit bud er, at det er hånden på den lyshårede kvindes skulder, der fører til øgenavnet


Her fra EB - fra linket til betalingsartiklen:

Udklip.PNG


Lidt mere eksplicit og rimelig meget hud, men stadig helt almindelig gå i byen-adfærd.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15531
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25970

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Delfin » 16. apr 2024, 16:27

Akehurst2 skrev:
fisken80 skrev:
Delfin skrev:
AFK skrev:
Akehurst2 skrev:Jeg er helt enig i denne klumme.


Det er en betalingsartikel.


Det er EB's også, så man kan ikke se andre billeder end det på forsiden, men har dog fundet et enkelt på google. Det ser rimelig fredeligt ud og ikke totalt stenet, men det er svært at vurdere, når det er alt man har at holde sig til. Den får ikke for lidt i EB's overskrift, men det er jo også EB. Hvornår er han forøvrigt blevet til Kæleprinsen, og hvad ligger der i det øge/kælenavn?

Billede


Mit bud er, at det er hånden på den lyshårede kvindes skulder, der fører til øgenavnet


Her fra EB - fra linket til betalingsartiklen:

Udklip.PNG


Lidt mere eksplicit og rimelig meget hud, men stadig helt almindelig gå i byen-adfærd.


Jeg synes også, at det ser ret almindeligt ud, selvom det godt nok er mange år siden, jeg er gået i byen på den måde.
Man kan mene, at han som kronprins burde blive hjemme og læse danmarkshistorie og etikette (sat på spidsen), men det mener jeg ikke. Jeg tror faktisk, det er vigtigt, at man som regent også kender til den daglige del af folkets liv, så man ikke ender med at være alt for verdensfjern og ude af stand til at tale i øjenhøjde med almindeligt dødelige
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15531
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25970

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Delfin » 16. apr 2024, 16:28

Det må forresten være røvsygt at være ædru sikkerhedsvagt til sådan en fest
5
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30014

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf Wizzze » 21. apr 2024, 09:03

Isabella fylder 17år i dag, tillykke til hende

Mor Mary har delt et par billeder hun har taget

IMG_2918.jpeg


IMG_2919.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"