Royal snik-snak tråd

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 489
Likede indlæg: 8989

Re: Royal snik-snak tråd

Indlægaf HappyPaww » 2. nov 2018, 09:58

Ufatteligt ringe sangstemme :tie:
1
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 452
Likede indlæg: 5440

Indlægaf Zinde » 2. nov 2018, 10:09

Hvor er det kikset!
2
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 514
Likede indlæg: 8456

Indlægaf Rosa Espinosa » 2. nov 2018, 10:13

Jeg kan så godt lide Grevinde Alexandra, så ønskede at nummeret ville være vellykket, men det er det altså ikke. Det er virkelig, virkelig uheldigt :/
3
You are only limited by your own imagination! And money. And talent. And time. And other people. Go for it!
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 119
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 2011

Indlægaf Ladysparrow » 2. nov 2018, 10:17

Det er godt nok lidt tåkrummende.... :shock:
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 558
Likede indlæg: 9457

Indlægaf Lemonella » 2. nov 2018, 10:46

Så er det vel heller ikke værre. Har lyttet til hendes sang et par gange nu og ja, hun er uskolet og ikke vant til at synge og ja, der er smidt en del autotune på, men jeg synes bestemt ikke, hendes præstation er så ringe som folk vil gøre det til.
10
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Kort karma: 30
Likede indlæg: 259

Indlægaf Pawnee_Waffle » 2. nov 2018, 11:35

Jeg synes at det er så fedt at hun bare kaster sig ud i det. Det er nok de færreste af os der ville have mod til at indspille en sang, velvidende om at den ville blive delt med hele Danmark. Jeg er fuld af beundring over for at hun ser så åbent og lyst på livet, og at hun tør bevæge sig ud på ukendte veje, især med hele Danmark som tilskuere.

Hun synger i øvrigt væsentligt bedre end jeg gør, og jeg synger også hver gang jeg får mulighed for det. Fordi det gør mig glad.
5
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Sof
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1088

Indlægaf Sof » 2. nov 2018, 11:38

Ved ikke hvad jeg havde regnet med, men det var i hvert fald væsentligt bedre end jeg havde troet, efter at have læst kommentarerne herinde :-D
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 624
Likede indlæg: 11921

Indlægaf Animi » 2. nov 2018, 11:50

Jeg synes egentlig bare at selve genren, ikke passer supergodt til hendes alder. Men jeg tror virkelig også, at hun gerne vil være ung med de unge :P
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
zembra1986
Kort karma: 167
Likede indlæg: 2889

Indlægaf zembra1986 » 2. nov 2018, 12:02

Det nummer består jo af 98% autotune :tie:

Oh well. Det er vel okay at prøve nogle ting af. Håber dog ikke hun skal til at gøre det til en levevej.
Senest rettet af zembra1986 2. nov 2018, 12:10, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2876
Likede indlæg: 18424

Indlægaf Wizzze » 2. nov 2018, 12:06

Det er nok bare mig som er stokkonservativ, men jeg kan simpelthen ikke se hvad hun skal til at synge for?
Er hun glad for sang og musik, fint, så gå til kor med veninderne, eller arranger noget karaoke. Men hvorfor udgive og udstille? :gruble:
Nej hun er ikke værre eller dårligere end så mange andre celebs, der pludselig har fundet ud af, at nu ville de være sangere :rulle:
Men hvorfor reducere sig til sådan en paradise/reality c-celeb, hvorfor sænke niveauet så meget? Jeg forstår det ikke :forvirret:

Jeg har altid godt kunnet lide Alexandra, mere end Jokke faktisk, og jeg har altid håbet hun ville vende tilbage til en erhvervskarriere efter skilsmissen, hvis hun manglede noget at lave, men sgu ikke en karriere som klub-sangerinde :tie:
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Kort karma: 30
Likede indlæg: 259

Indlægaf Pawnee_Waffle » 2. nov 2018, 12:25

Wizzze skrev:Det er nok bare mig som er stokkonservativ, men jeg kan simpelthen ikke se hvad hun skal til at synge for?
Er hun glad for sang og musik, fint, så gå til kor med veninderne, eller arranger noget karaoke. Men hvorfor udgive og udstille? :gruble:
Nej hun er ikke værre eller dårligere end så mange andre celebs, der pludselig har fundet ud af, at nu ville de være sangere :rulle:
Men hvorfor reducere sig til sådan en paradise/reality c-celeb, hvorfor sænke niveauet så meget? Jeg forstår det ikke :forvirret:

Jeg har altid godt kunnet lide Alexandra, mere end Jokke faktisk, og jeg har altid håbet hun ville vende tilbage til en erhvervskarriere efter skilsmissen, hvis hun manglede noget at lave, men sgu ikke en karriere som klub-sangerinde :tie:

Fordi hun kan ;)

Jeg synes det er mærkeligt at sammenligne hende med paradise/realitystjerner og klubsangerinder fordi hun udgiver et enkelt nummer. Klap lige hesten :D
6
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Lys
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3706

Indlægaf Lys » 2. nov 2018, 12:56

Er det ikke et velgørenhedsprojekt?
6
fisken80
Kort karma: 286
Likede indlæg: 10080

Indlægaf fisken80 » 2. nov 2018, 13:48

Lemonella skrev:Så er det vel heller ikke værre. Har lyttet til hendes sang et par gange nu og ja, hun er uskolet og ikke vant til at synge og ja, der er smidt en del autotune på, men jeg synes bestemt ikke, hendes præstation er så ringe som folk vil gøre det til.

Næh, enig. Det er da ikke værre en f.eks. Medina og hun har trods alt tjent en del på at synge elendigt med masser af autotune...
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
fisken80
Kort karma: 286
Likede indlæg: 10080

Indlægaf fisken80 » 2. nov 2018, 13:50

Wizzze skrev:Det er nok bare mig som er stokkonservativ, men jeg kan simpelthen ikke se hvad hun skal til at synge for?

Fordi hun kan og fordi det går til velgørenhed. Jeg synes det er åndsvagt at skrive, at hun vil have en karriere som klub-sangerinde, for det er jo overhovedet ikke tilfældet. Det er én sang i et velgørenhedsprojekt. Herregud altså.
9
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 795
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 17402

Indlægaf icelady » 2. nov 2018, 13:50

Lys skrev:Er det ikke et velgørenhedsprojekt?

Jo det er så. :)

Fra TV2s artikel: "Nummeret har hun indspillet til fordel for den svenske velgørenhedsorganisation Star For Life, der hjælper fattige og udsatte børn i det sydlige Afrika til at få en chance i livet."

Og jeg synes faktisk hun slipper ganske godt fra det. Jeg kan godt lide sangen.

Synes desuden det er super, hun kaster sig ud i det.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"