Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7513
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23718

Re: Kære........

Indlægaf Aragorn » 17. sep 2023, 09:56

Guilded_Lily skrev:"Kære" X

Stop nu med at spamme på messenger! 13 beskeder siden i går kl.17. Tre her til morgen. Vi holder fri, når vi holder fri og skriver kun nødvendige beskeder - det HAR vi fecking aftalt!! Vi har gjort dit arbejde for dig, så nøjes med at sige tak. Please!


I deler arbejdsdata på Facebook Messenger?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1524
Likede indlæg: 25728

Re: Kære........

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. sep 2023, 11:32

Aragorn skrev:
Guilded_Lily skrev:"Kære" X

Stop nu med at spamme på messenger! 13 beskeder siden i går kl.17. Tre her til morgen. Vi holder fri, når vi holder fri og skriver kun nødvendige beskeder - det HAR vi fecking aftalt!! Vi har gjort dit arbejde for dig, så nøjes med at sige tak. Please!


I deler arbejdsdata på Facebook Messenger?


Mon ikke det er sådan på planlægningsniveau, jeg har styr på x,y,z, og har booket lokale, ish.

Vi gør det ihvertfald på mit job, meget overordnet, primært for at hjælpe, huske hinanden på, eller få enderne til at mødes ved fx sygdom, eller "Husk vi skal på kursus imorgen, adressen er..." Men vi er meget opmærksomme på ikke at forstyrre andre uødvendigt i deres fritid, for det er bare dårlig stil.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12862
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 927
Likede indlæg: 12683

Re: Kære........

Indlægaf Guilded_Lily » 17. sep 2023, 12:01

Aragorn skrev:
Guilded_Lily skrev:"Kære" X

Stop nu med at spamme på messenger! 13 beskeder siden i går kl.17. Tre her til morgen. Vi holder fri, når vi holder fri og skriver kun nødvendige beskeder - det HAR vi fecking aftalt!! Vi har gjort dit arbejde for dig, så nøjes med at sige tak. Please!


I deler arbejdsdata på Facebook Messenger?


Ikke noget personrelateret.
1
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10232
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 18386

Re: Kære........

Indlægaf .Magic. » 17. sep 2023, 12:26

Kære sorte ridebukser.
Hvor er du?
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7513
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23718

Re: Kære........

Indlægaf Aragorn » 17. sep 2023, 12:56

Madam Pomfrey skrev:
Aragorn skrev:
Guilded_Lily skrev:"Kære" X

Stop nu med at spamme på messenger! 13 beskeder siden i går kl.17. Tre her til morgen. Vi holder fri, når vi holder fri og skriver kun nødvendige beskeder - det HAR vi fecking aftalt!! Vi har gjort dit arbejde for dig, så nøjes med at sige tak. Please!


I deler arbejdsdata på Facebook Messenger?


Mon ikke det er sådan på planlægningsniveau, jeg har styr på x,y,z, og har booket lokale, ish.

Vi gør det ihvertfald på mit job, meget overordnet, primært for at hjælpe, huske hinanden på, eller få enderne til at mødes ved fx sygdom, eller "Husk vi skal på kursus imorgen, adressen er..." Men vi er meget opmærksomme på ikke at forstyrre andre uødvendigt i deres fritid, for det er bare dårlig stil.


Jeg synes det er forkert af jeres arbejdsplads at de ikke stiller en metode til rådighed for kommunikation.

En E3 licens til MS O365 og så noget firmaportal til BYOD opsætning kunne sikre både compliance og sikkerhed på samme tid.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1524
Likede indlæg: 25728

Re: Kære........

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. sep 2023, 14:27

Aragorn skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Aragorn skrev:
Guilded_Lily skrev:"Kære" X

Stop nu med at spamme på messenger! 13 beskeder siden i går kl.17. Tre her til morgen. Vi holder fri, når vi holder fri og skriver kun nødvendige beskeder - det HAR vi fecking aftalt!! Vi har gjort dit arbejde for dig, så nøjes med at sige tak. Please!


I deler arbejdsdata på Facebook Messenger?


Mon ikke det er sådan på planlægningsniveau, jeg har styr på x,y,z, og har booket lokale, ish.

Vi gør det ihvertfald på mit job, meget overordnet, primært for at hjælpe, huske hinanden på, eller få enderne til at mødes ved fx sygdom, eller "Husk vi skal på kursus imorgen, adressen er..." Men vi er meget opmærksomme på ikke at forstyrre andre uødvendigt i deres fritid, for det er bare dårlig stil.


Jeg synes det er forkert af jeres arbejdsplads at de ikke stiller en metode til rådighed for kommunikation.

En E3 licens til MS O365 og så noget firmaportal til BYOD opsætning kunne sikre både compliance og sikkerhed på samme tid.


Vi har er glimrende it system vi arbejder i, både ifht borger retter dokumentation, og intern kommunikation.
Men min arbejdsplads har åbent 24-7, og vi arbejder i blandede vagter, så der kan være langt imellem at man render ind i specifikke kollegaer, nogle perioder har vi mange fridage i træk m.v. - så kan det være relevant at give en fælles besked til alle, som ikke er personfølsom.
Det er fx. hvis lokummet brænder, og der er sygemelding der ikke kan vikar dækkes, så spørger man øvrige kolleger om nogen har tid og mulighed for at hjælpe.
Og en kollega har brugt det til fælles opdatering om en privat situation vi alle gerne ville vide besked om, eller det er et tal for blomst/gave i forbindelse med barsel og et billede af baby, ish.

Det er selvfølgelig helt frivilligt at være med i Messenger gruppen, og fuldt ud respekteret hvis man ikke ønsker at være med, pauser den, eller melder sig ud.
Men det fungerer også kun fordi ingen misbruger det.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7513
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23718

Re: Kære........

Indlægaf Aragorn » 17. sep 2023, 14:32

Madam Pomfrey skrev:
Aragorn skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Aragorn skrev:
Guilded_Lily skrev:"Kære" X

Stop nu med at spamme på messenger! 13 beskeder siden i går kl.17. Tre her til morgen. Vi holder fri, når vi holder fri og skriver kun nødvendige beskeder - det HAR vi fecking aftalt!! Vi har gjort dit arbejde for dig, så nøjes med at sige tak. Please!


I deler arbejdsdata på Facebook Messenger?


Mon ikke det er sådan på planlægningsniveau, jeg har styr på x,y,z, og har booket lokale, ish.

Vi gør det ihvertfald på mit job, meget overordnet, primært for at hjælpe, huske hinanden på, eller få enderne til at mødes ved fx sygdom, eller "Husk vi skal på kursus imorgen, adressen er..." Men vi er meget opmærksomme på ikke at forstyrre andre uødvendigt i deres fritid, for det er bare dårlig stil.


Jeg synes det er forkert af jeres arbejdsplads at de ikke stiller en metode til rådighed for kommunikation.

En E3 licens til MS O365 og så noget firmaportal til BYOD opsætning kunne sikre både compliance og sikkerhed på samme tid.


Vi har er glimrende it system vi arbejder i, både ifht borger retter dokumentation, og intern kommunikation.
Men min arbejdsplads har åbent 24-7, og vi arbejder i blandede vagter, så der kan være langt imellem at man render ind i specifikke kollegaer, nogle perioder har vi mange fridage i træk m.v. - så kan det være relevant at give en fælles besked til alle, som ikke er personfølsom.
Det er fx. hvis lokummet brænder, og der er sygemelding der ikke kan vikar dækkes, så spørger man øvrige kolleger om nogen har tid og mulighed for at hjælpe.
Og en kollega har brugt det til fælles opdatering om en privat situation vi alle gerne ville vide besked om, eller det er et tal for blomst/gave i forbindelse med barsel og et billede af baby, ish.

Det er selvfølgelig helt frivilligt at være med i Messenger gruppen, og fuldt ud respekteret hvis man ikke ønsker at være med, pauser den, eller melder sig ud.
Men det fungerer også kun fordi ingen misbruger det.


Jeg mener bare at den funktionalitet I mangler og det problem I løser med Facebook Messenger jo var oplagt at løse på MS Teams i stedet. Og når en medarbejder forlader arbejdspladsen lukkes login og arbejdspladsens data fjernes fra telefonen helt automatisk.

Så lang tid jeres arbejdsplads lader jer løse problemer selv, så synes jeg de leverer en dårlig IT service.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6454

Re: Kære........

Indlægaf Mulan » 24. okt 2023, 12:45

Bitterhed er godt nok ikke din farve, min ven.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14986
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1190
Likede indlæg: 25218

Re: Kære........

Indlægaf sigge » 24. okt 2023, 16:55

Kære rekrutteringsperson.

Det er altså for dovent bare at sende en besked med “se min videopræsentation her”. Hvis du er seriøs ift. at ville rekruttere mig, må du gøre en lidt mere personlig indsats.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14986
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1190
Likede indlæg: 25218

Re: Kære........

Indlægaf sigge » 29. okt 2023, 18:07

Kære P.

Jeg kan ikke tage beslutningen for dig, du er nødt til at gøre det selv.
0
You can't spell awesome without me.
Aviva
Indlæg: 1773
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Kære........

Indlægaf Aviva » 31. okt 2023, 05:16

I skulle sgu ikke arbejde med dyr.. klamme mishandlere!

-ret utroligt de kan "få lov".. kan se der har været sager fra 2006 (sikkert også før)
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1945

Re: Kære........

Indlægaf In_your_eyes » 31. okt 2023, 14:27

Kære ...

Du må ikke flytte, please.
0
:pompom:
Sorenspige
Indlæg: 7144
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9536

Re: Kære........

Indlægaf Sorenspige » 18. nov 2023, 13:25

Kære far
Nej, det kunne ikke være hyggeligt, hvis vi lige kom forbi. Det er aldrig hyggeligt, men akavet og slet ikke rart.
Jeg vil helst kun ses uden din kone, men det forstår du ikke og kommer aldrig til det. Men for mit vedkommende er det slut med stiltiende at høre på kritik af mig og mit liv og føle mig forkert og uvelkommen.
Det vil jeg ikke mere.
Så vi ses, når vi ses.
1
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12260

Re: Kære........

Indlægaf Smiling_Goat » 20. nov 2023, 12:06

Så hold dog kæft Jytte! Du taler ind i en telefon, du behøver ikke råbe så han kan høre dig på sit kontor i England.

Og jeg behøver sådan set heller ikke at kunne høre dig i mit tilstødende kontor.



Ssssssssssssssch blev der sagt!
3
Brugeravatar
stoneblackycube
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26. okt 2023, 03:37
Kort karma: 4
Likede indlæg: 1

Re: Kære........

Indlægaf stoneblackycube » 22. nov 2023, 23:27

kære tak fordi du altid har været der for mig når mit liv er på vej ned i et dybt hul
du griber mig altid på et eller andet tidspunkt men du betyder så meget for mig
jeg så glad for at have dig i mit liv vis du ikk var her havde jeg nok taget billetn for lænsgt
håber vis du en dag har brug for hjælp at jeg må hjælpe dig du skal bare sige det for vi to er der for hianden det hved jeg
tak enu engang for at have dig i mit liv :)
1

Tilbage til "Generelt"