Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Kære........

Indlægaf LadyFox » 15. maj 2016, 12:40

Kære veninde.
Jeg er rigtig glad for dig, og jeg elsker dig. Og jeg ved at du elsker mig. Men jeg er bange, ja faktisk hunde-angst for at jeg er ved at vokse fra dig. Jeg håber det ikke, jeg håber det bare er en fase. Men jeg føler nogengange at du prøver at være så rummelig at du ikke rummer særlig mange.
1
...
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Kære........

Indlægaf Sjo » 15. maj 2016, 15:47

Kære søster,

Tak for besøg. Det er altid skidehyggeren at være sammen med dig og ungerne. Og hold nu kæft, jeg har dejlige niecer. Den store er skøn og sjov og kreativ, den lille er nuttet og tyk og mild. Jeg elsker jer allesammen.
6
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Kære........

Indlægaf Badesandalen » 15. maj 2016, 16:41

Kære hjerne.

Når det er søndag og man ingen planer har, er det helt okay ikke at stå op klokken 7. Især når man gik i seng klokken 3, og i øvrigt også stod op klokken 7 om lørdagen. Okay? Nu må du godt lige opføre dig ordentligt. Jeg holder øje med dig. Eller det du er pakket ind i i hvert fald.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Kære........

Indlægaf Guilded_Lily » 16. maj 2016, 08:06

Kære søde, smukke datter.

Jeg elsker dig helt op til månen og tilbage igen, men du bliver snart nødt til at lære, at der er forskel på mig og far. Han vil rigtig gerne snakke, jeg vil rigtig gerne have ro og fred om morgenen. Så hvis jeg skal være en glad overskuds-mor med masser af energi til at stryge uendelige perleplader, hjælpe med at rydde Lego op, læse halve bøger og se dig cykle runder i haven om eftermiddagen, så er du simpelthen nødt til at lade være med at snakke, snakke, synge, snakke, sige "Moar, Moar", snakke, snakke, ævle hele tiden lige fra det øjeblik, jeg slår øjnene op.

Kærlig hilsen
Mor
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7626

Re: Kære........

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 17. maj 2016, 09:25

Kære unge kollega,

du har ikke den fjerneste idé om hvad det vil sige at ha' travlt. Så stop med at whine om skru op for tempoet!
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Kære........

Indlægaf Kommodedyret » 17. maj 2016, 11:51

Kære forhenværende veninde
Jeg er ked af at vores venskab ikke kunne holde. Jeg gjorde hvad jeg kunne for at respektere dine valg i livet, og jeg holdt tand for tunge når du ytrede at du ikke kunne respektere mine.
Hvor er det ærgerligt at 10 års venskab skal skylles ud i toilettet. Jeg bliver virkelig ked af det.

Hvor er det tragisk at ideen om det perfekte liv med kernefamilie og rækkehus skal have lov til at ødelægge alt andet i dit liv. Hvor er det synd at dit sind er blevet så indskrænket. Jeg vil ikke undskylde for at jeg ikke har de samme værdier som dig, og jeg vil ikke undskylde for at jeg bliver såret når du behandler mig som en taber bare fordi mit liv ikke passer ind i din skabelon.

Jeg håber at du vågner op en skønne dag. Jeg håber at du med tiden vil udvikle dig og blive et lykkeligere menneske.
11
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Kære........

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2016, 14:30

Kære læge der skal se på min mors ben i morgen

Jeg håber du er nogenlunde kompetent og kan se der skal noget andet til end at udskrive endnu en recept på en penicillin kur der ikke hjælper en hujende fis. 1 kur med noget der ikke var virksomt pga resistens, 1 kur med noget der burde virke og 1 kur med dobbeltdosis af noget der burde virke men stadig ikke har hjulpet.

Nu må der altså ske noget andet. Om det så er en 4. kur med et 3. præparat eller hvad det end må være, så skal der altså gøres noget som er effektivt så min mor kan få lov at sove igen om natten
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Kære........

Indlægaf Mani » 17. maj 2016, 16:29

Kære du
Lad nu vær med at bruge rub og stub hele tiden. Du har så mange undskyldninger for alt det du køber, men gem nu lidt til dårlige tider. For jo det er ok med lidt forkælelse, og jo du har det hårdt og jo e-Bay er billig og jo det er sødt at tænke på mig og drengene - men kunne du ikke bare springe lidt af det over?
Jeg ved godt det er din diagnose og at du ikke har gæld som sådan - men din økonomi ville have så godt af en buffer.
Din datter
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Kære........

Indlægaf Æske » 17. maj 2016, 19:48

Kære veninde
Jeg savner dig - vores lange, lange venskab kunne vist ikke holde til at du fik et barn. Bolden er din.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kære........

Indlægaf Fru Sunshine » 18. maj 2016, 04:31

Kære, dejlige debattører.
Hvor er I nogle skønne, forstående, omsorgsfulde og kærlige mennesker.
Tak for al jeres støtte og alle de søde kort, der er væltet ind ovenpå tabet af Kat.

:kys:
Kærlig hilsen Sun.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3853

Re: Kære........

Indlægaf HappyQ » 18. maj 2016, 04:46

Kære B
Det er 19 år siden du gik bort jeg tænker stadig meget på dig.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Kære........

Indlægaf Dime » 18. maj 2016, 09:35

Kære kæreste.
Du er den dejligste, sjoveste, skønneste, klogeste, sødeste, smukkeste, lækreste og alt muligt andet.
Du er vidunderlig, og jeg elsker dig!
<3
8
Brugeravatar
CarolineBine
Indlæg: 42
Tilmeldt: 15. maj 2016, 02:24
Kort karma: 8
Likede indlæg: 73

Re: Kære........

Indlægaf CarolineBine » 18. maj 2016, 12:22

Kære overbo,
Du gør mig edderspændt rasende når du igen og igen forstyrrer min nattesøvn. Så få dog noget hjælp eller flyt i bofællesskab! Jeg kan ikke engang have ondt af dig selvom jeg ved du er psykisk syg.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Kære........

Indlægaf Elvispop » 18. maj 2016, 13:59

Kære debat-komsammen-deltagere.
Jeg glæder mig til at mødes med jer på lørdag :banan:
3
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Kære........

Indlægaf Daine » 18. maj 2016, 16:05

Kære forkølelse

Ser du, vi to skal lige have os en alvorlig snak. Ikke nok med, at du kommer på besøg én gang til i dette forår - igen uinviteret - du skal også absolut komme i den uge hvor jeg både skal til filmpremiere OG debatkomsammen! Begge dele har jeg glædet mig RET meget til! Og det er sådan, at jeg er virkelig dårlig til at komme ud og møde nye mennesker og jeg skulle tage mod til mig, for overhovedet at turde melde mig til. Så kan det ikke være rimeligt at du går ind og forsøger at spænde ben :sur:
Så skal vi ikke lige aftale, at det er ok du gør mig ret skidt tilpas i dag og så er du på tilbagetræk fra i morgen? Så er jeg nogenlunde frisk til biotur og helt frisk til på lørdag!
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"