Mærker i superbrugsen/kvickly :)

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Mærker i superbrugsen/kvickly :)

Indlægaf Karkluden » 28. aug 2015, 16:31

Hej allesammen.

Superbrugsen, Kvickly, Lokalbrugsen og dagli'brugsen giver indtil i januar engang mærker ved køb over 50 kr. Det er til glasprodukter.
Det er faktisk lige nøjagtig dén glasserie, kæresten og jeg samler på + nogle supplerende produkter dertil. Glassene er egentlig ikke urimeligt dyre generelt, men med mærker er de virkeligt billige.

Så her kommer I ind: hvis nu du selv, din mor, tante, bedstemor, veninde eller whatever får eller har nogle mærker, de ikke skal bruge henover de næste måneder, så vil vi herregerne overtage dem. Vi betaler naturligvis porto, hvis det er.

Jeg håber, at debattens sindssyge networkingskills vil vise sig :D

På forhånd tak :kys:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Mærker i superbrugsen/kvickly :)

Indlægaf Aima » 29. aug 2015, 00:17

Det er ikke så ofte, jeg selv handler i Kvickly, men min mor gør, så vi skal nok få skrabet nogle sammen til jer, så sender jeg dem bare engang i december, er det fint nok?

Jeg bliver i øvrigt spurgt, om jeg vil have mærker i Netto for tiden, men det er ikke de samme, vel? Jeg har ikke styr på, hvem der er Coop og hvem der er DS.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Mærker i superbrugsen/kvickly :)

Indlægaf Elvispop » 29. aug 2015, 04:27

Jeg kan som medarbejder i Superbrugsen sige at det kun gælder de butikker som Karkluden nævner.

Derudover er Irma og fakta med i coop, men ikke med i samlemærke-ordningen.

Man kan læse mere om samlemærke-ordningen her: http://samlemaerker.dk
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Mærker i superbrugsen/kvickly :)

Indlægaf Karkluden » 29. aug 2015, 13:47

Aima skrev:Det er ikke så ofte, jeg selv handler i Kvickly, men min mor gør, så vi skal nok få skrabet nogle sammen til jer, så sender jeg dem bare engang i december, er det fint nok?

Jeg bliver i øvrigt spurgt, om jeg vil have mærker i Netto for tiden, men det er ikke de samme, vel? Jeg har ikke styr på, hvem der er Coop og hvem der er DS.

Øjs, du er sød :kys: Taaak :kys:
Som Elvis siger gælder det kun Kvickly, Superbrugsen, Lokalbrugsen og Dagligbrugsen.
Netto er Dansk Supermarked, og det er noget spahalløj, de kører med :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"