Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7534
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1583
Likede indlæg: 23760

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 1. maj 2024, 20:10

K.toldam skrev:
Aragorn skrev:Det er lykkedes mig at havne på et hotelværelse 200 meter fra hovedbanen i KBH, uden at jeg har noget at proppe i hovedet, hvilket egentlig er det eneste man kan lave på de 8 m² jeg har til rådighed. Men der er no way jeg går ned til 7/11 nu.


ingen room service :genert:
du må vælge andet hotel næste gang


Det er for svært at forklare økonomidirektøren hvorfor jeg har fået chips bragt op med roomservice på firmaets kort.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20619
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 44211

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 1. maj 2024, 21:42

bl.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20619
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 44211

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 1. maj 2024, 22:00

Aragorn skrev:
K.toldam skrev:
Aragorn skrev:Det er lykkedes mig at havne på et hotelværelse 200 meter fra hovedbanen i KBH, uden at jeg har noget at proppe i hovedet, hvilket egentlig er det eneste man kan lave på de 8 m² jeg har til rådighed. Men der er no way jeg går ned til 7/11 nu.


ingen room service :genert:
du må vælge andet hotel næste gang


Det er for svært at forklare økonomidirektøren hvorfor jeg har fået chips bragt op med roomservice på firmaets kort.


Et tildelt værelse på 8 m², ville ellers være et rimeligt argument ;)
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15531
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25970

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Delfin » 1. maj 2024, 22:21

paint skrev:
bl.jpg


Sådan forhindrer man sin gamle svigermor i at gå ovenpå :lol:
3
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1754
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6066

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ondemand » 2. maj 2024, 10:08

Siden i går er antallet af svindelannoncer med kendte danskere eksploderet i mit FB feed. Jeg ved ikke om det skal tolkes som en fuckfinger til EU der nu vil gå ind i sagen og formodentligt ender med at udskrive en kæmpebøde til Meta, eller om det er fordi de sidder og roder med algoritmerne. Uanset hvad så er det pisseirriterende :boo:
1
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
K.toldam
Indlæg: 4162
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1793

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf K.toldam » 2. maj 2024, 10:18

Ondemand skrev:Siden i går er antallet af svindelannoncer med kendte danskere eksploderet i mit FB feed. Jeg ved ikke om det skal tolkes som en fuckfinger til EU der nu vil gå ind i sagen og formodentligt ender med at udskrive en kæmpebøde til Meta, eller om det er fordi de sidder og roder med algoritmerne. Uanset hvad så er det pisseirriterende :boo:


kan du ikke klikke på dem og vælge upassende
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1754
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6066

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ondemand » 2. maj 2024, 10:28

K.toldam skrev:
Ondemand skrev:Siden i går er antallet af svindelannoncer med kendte danskere eksploderet i mit FB feed. Jeg ved ikke om det skal tolkes som en fuckfinger til EU der nu vil gå ind i sagen og formodentligt ender med at udskrive en kæmpebøde til Meta, eller om det er fordi de sidder og roder med algoritmerne. Uanset hvad så er det pisseirriterende :boo:


kan du ikke klikke på dem og vælge upassende


Jo selvfølgelig, men det er ikke noget der løser problemet. Jeg har tidligere anmeldt mange annoncer og haft et slagsmål med Meta om dem så nu fryder jeg mig lidt over den kommende retssag. Annoncerne strider direkte imod Meta's egen guidelines for annoncering, men hvis man anmelder dem får man at vide at de ikke overtræder nogle regler. Mon ikke det skyldes at det er en meget lukrativ forretning de har gang i?

FB add policy.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21512

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf catnip » 2. maj 2024, 12:08

Jeg tror jeg vil prøve det her når jeg skal hjem til familie fødselsdag i næste måned, og skal være sammen mennesker der altid taler over hinanden fordi det de har at sige er jo det vigtigste. Så kan jeg sidde der og nyde kaffe og lagkage i ro, mens alle andre har lagner over hovedet. Note to self: medbring en røvfuld lagner.

29D0599F-A417-49EA-910B-11860B6E2210.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17440
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3601
Likede indlæg: 42589

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 3. maj 2024, 06:20

Som barn kunne jeg ikke fordrage det ækle flydende pinicillin, der smagte og stank af en blanding af selve medicinen og "jordbær". Her omkring 35 år efter har min datter fået pinicillin, og det lugter præcis lige så fælt som den gang.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20619
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 44211

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 4. maj 2024, 12:10

To yngre gutter kommer gående, fra hver sin retning. Ud for mig (og mit busstoppested) passerer de hinanden. Den éne standser brat op, og råber til den anden: ”Nå, du skulle lige skubbe til min skulder, hva'? Har du det federe nu?” Den anden: ”Jeg skubbede sgu da ikke til din skulder. Hvorfor skulle jeg skubbe til en skiderik som dig? Man risikerer vel at blive smittet med ét eller andet grimt”

Og SÅ kom poterne frem, og der blev udvekslet håndmadder, mens deres kærester stod og råbte ”stop nu”

Mageløs idiotisk adfærd.
7
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15016
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1191
Likede indlæg: 25283

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 4. maj 2024, 15:48

Jeg har i dag skrubbet grønne belægninger af mit cafébord, fliser og glasværn på altanen. Sammenlagt med vinduespudsning tidligere på dagen, tror jeg, jeg har brugt mere tid på rengøring ude på altanen i dag, end jeg brugte på at sidde ude på den og nyde den sidste år. Jeg er virkelig ikke ude-menneske, og jeg er slet ikke til direkte sol, så en vestvendt altan er spildt på mig.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17066
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21308

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Misantropen » 4. maj 2024, 19:55

Det er gået min næse forbi at Arriva har skiftet navn til det mere mundrette GoCollective :sarkasme:

Det er lige så åndssvagt som da Hjem-Is skiftede navn til Fråst.
11
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15016
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1191
Likede indlæg: 25283

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 5. maj 2024, 14:29

I mangel af bedre kan en pakke spillekort godt fungere som slibeklods.
7
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20619
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 44211

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 6. maj 2024, 15:35

Det er lidt morsomt (bare lidt) når man hører, at chefen for den afdeling, der skræmmer fugle væk i Frankfurt Airport, hedder Vogel til efternavn. :-p
7
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17440
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3601
Likede indlæg: 42589

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 6. maj 2024, 16:17

paint skrev:Det er lidt morsomt (bare lidt) når man hører, at chefen for den afdeling, der skræmmer fugle væk i Frankfurt Airport, hedder Vogel til efternavn. :-p


Dit indlæg fik mig til at tænke den gang, hvor Aske fra DSB udtalte sig om rygning på perronen.
6
:lun: Be brave

Tilbage til "Generelt"