Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
zembra1986
Kort karma: 165
Likede indlæg: 2844

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf zembra1986 » 7. mar 2017, 20:36

Fyrst Eberhard skrev:Jeg ser et reptil der liiiige er ved at få sin menneskeforklædning på, da TV2 kommer og forstyrrer.
Og intet kan overbevise mig om andet.

Seems about right :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2304
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22140

Indlægaf kidkomb » 7. mar 2017, 21:23

7 unge mennesker har tilsyneladende valgt at holde fest lige ud for akutmodtagelsen på Hvidovre hospital. Når man tænker over det, så er det jo også ret praktisk...
7
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 592
Likede indlæg: 5056

Indlægaf Kommodedyret » 7. mar 2017, 22:26

Hvis man er over 60 og bliver forkølet, så er et af de alvorligste symptomer åbenbart at man mister hørelsen.
Dette medfører at alle ens kolleger må gå rundt og råbe, og til sidst får kollegerne halskatar.
De kolleger som hverken har ondt i ører eller hals, bliver ramt af stress fordi de ikke fatter en skid af hvad der foregår, da kommunikation på arbejdspladsen nærmer sig en umulighed.
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Karkluden
Kort karma: 255
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2463

Indlægaf Karkluden » 7. mar 2017, 23:02

Der er åbenbart folk, der ikke har forsikringer? Ikke folk i dyb økonomisk krise - nej nej, folk med råd til bil, kæledyr og som har fuldtidsjobs. Det var jeg nok naiv nok til at tro, at ingen fraprioriterede, medmindre det var "liv eller død".
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 825
Likede indlæg: 11811

Indlægaf dgd2007 » 8. mar 2017, 00:10

LadyFox skrev:Hvis man er en kvindelig bankospiller over 60, så er det normen at kalde alle sine banko-veninder for Trunte.

:shock:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 549
Likede indlæg: 9246

Indlægaf Lemonella » 8. mar 2017, 07:08

Det er koldt her til morgen, minus 3 grader. Alligevel leger nogle unge mænd vikinger. Jeg har ind til videre set 2 stk. iført knækorte bukser og T-shirt.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 657
Likede indlæg: 10068

Indlægaf POCKETKITTEN » 8. mar 2017, 07:37

Mandag kl. 22 på Bilkas parkeringsplads.

På vej ud af Bilkas svingdør åbner jeg bilen med et klik på nøglen. Da jeg kommer hen til den, sidder to damer på 60+ mageligt på førersædet og passagersædet.

På min opfordring vælter de ud - chokerede og spruttende af grin - og kan slet ikke sætte en sætning sammen om, hvorfor de er havnet i den forkerte bil. De undskylder 50 gange på vej om til deres egen bil, der holder skråt bag min. Det er en Skoda. Jeg kører Kia.
16
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1295
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21707

Indlægaf LadyFox » 8. mar 2017, 08:57

POCKETKITTEN skrev:Mandag kl. 22 på Bilkas parkeringsplads.

På vej ud af Bilkas svingdør åbner jeg bilen med et klik på nøglen. Da jeg kommer hen til den, sidder to damer på 60+ mageligt på førersædet og passagersædet.

På min opfordring vælter de ud - chokerede og spruttende af grin - og kan slet ikke sætte en sætning sammen om, hvorfor de er havnet i den forkerte bil. De undskylder 50 gange på vej om til deres egen bil, der holder skråt bag min. Det er en Skoda. Jeg kører Kia.

Wtf. Hvordan er de kommet ind?
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1996

Indlægaf Nicolait » 8. mar 2017, 09:04

POCKETKITTEN skrev:Mandag kl. 22 på Bilkas parkeringsplads.

Det lyder helt underligt!? Kan vi ikke få en uddybning af, hvad der skete? :nerve:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 657
Likede indlæg: 10068

Indlægaf POCKETKITTEN » 8. mar 2017, 10:01

Jamen, jeg er jo lidt i tvivl om, om jeg har husket at låse min bil, mens jeg var i Bilka. :D

Men ellers tror jeg bare, de er nået frem til bilerne før mig, og har registreret, at den ene blinkede, da jeg låste den op. Og så har de sat sig ind i den, fordi de var distræte.

Det var mørkt, så jeg lagde slet ikke mærke til det, fordi jeg låste bilen op på lang afstand.
6
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1419
Likede indlæg: 24183

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. mar 2017, 10:11

Der findes voksne mennesker som både har kørekort og selv kan binde deres snørebånd, men som ikke er i stand til at lytte til en besked og holde munden lukket på samme tid. Ikke at de åbner munden for at sige noget, nej, den står bare vidt åben uden grund. Det er simpelthen for meget multitasking at lytte og holde sin mund lukket på én gang.
Vær opmærksom på aldrig at tale til sådan en person hvis han/hun er på vej ud på toilettet.
2
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 194
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 3008

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 8. mar 2017, 11:50

I går var det fægtende mænd

fægtning.png

Dagens observation i Ørstedsparken er folk der render rundt og sætter sedler på buske og træer.
Måske biologistuderende :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2304
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22140

Indlægaf kidkomb » 8. mar 2017, 12:11

De frosne thai-bokse fra Netto har skiftet mening.
Der har for længe været tvivl om hvad de egentlig mente, når de hævede at de var spicy.
Det er der blevet rettet op på nu.
Nu mener de det fannerme!
1
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 841
Likede indlæg: 5803

Indlægaf Bøtte » 8. mar 2017, 12:29

Karkluden skrev:Der er åbenbart folk, der ikke har forsikringer? Ikke folk i dyb økonomisk krise - nej nej, folk med råd til bil, kæledyr og som har fuldtidsjobs. Det var jeg nok naiv nok til at tro, at ingen fraprioriterede, medmindre det var "liv eller død".

Måske det er en tilfældighed, men for mig at se, er det indlæg at sparke til en debattør, der allerede ligger ned.

Jeg håber, jeg tager fejl.
7
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 651
Likede indlæg: 12093

Indlægaf Persnikedy » 8. mar 2017, 12:43

En voksen mand i Ikea, der følges med 2 meget bestemt udseende damer som pludre på livet løs, kan få et smil på læben når han troligt går med vognen bagefter dem og siger stille tøf-tøf lyde for sig selv, ind til den ene dame sender ham et strengt blik - så ligner han tristheden selv igen.
10
Fab-Yule-Ous

Tilbage til "Generelt"