Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12375

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Guilded_Lily » 18. jun 2018, 18:46

Juki skrev:
Pandesteg skrev:På mit arbejde viser de Danmarks VM-kampe på storstærm i vores IT-cafe og andre locations, det koster flex, som skal betales tilbage samme uge, men det er faneme god stil :gogo:

Da jeg gik i folkeskole så vi også nogle landskampe i forbindelse med et EM eller VM midt i undervisningen, fordi kampene blev vist i det tidsrum :-D Lidt mærkeligt egentlig. Jeg ved ikke om det var noget lærerne fik vedtaget fordi de selv ville se kampene eller hvad baggrunden var.

Jeg har også set fodboldkampe på storskærm på Roskilde Festival. Jeg interesserer mig overhovedet ikke for fodbold eller bruger meget tid på at se det i tv ellers, men den stemning der kan være til sådan nogle arrangementer er nu meget hyggelig :pompom:


Et par af vores årgange har allerede plaget om at se kampen på torsdag. Deres lærere er ikke fodboldinteresserede. Tough luck :lol:
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Viskelæder » 18. jun 2018, 19:52

Mand lige gået determineret forbi min altan med hvad, der lignede sådan en bakke, man får pomfritter serveret i på en grillbar, på hovedet som en hat.
8
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Nicolait » 18. jun 2018, 20:29

LaMariposa skrev:Panamas fodboldlandshold har en spiller, der hedder Fidel Escobar. Kommentatoreren på TV2 omtalte det som et historisk navn. Jeg tænkte straks, det at historiske måtte have at gøre med enten Fidel Castro eller den afdøde narkobaron Pablo Escobar, men nej... Det historiske bestod i, at en anden spiller med samme efternavn brændte et straffespark i en slutrunde for maaaaaange år siden :stoned: :-D


Var det ikke historien om Columbias Andrés Escobar Saldarriaga som de fortalte om. Det var trods alt noget værre for han blev myrdet efter at have scoret selvmål i en vm-kamp i '94. Det er trods alt ikke en hverdagsting.
6
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Muddi » 18. jun 2018, 20:35

Har her til aften snakket med en vældig rar politimand, som bare skulle have bekræftet historien om, at jeg var blevet torpederet af bagenden på en bil, fordi den var drejet ind foran mig. Kvinden i bilen, havde i fredags bekræftet hændelsen, men efterfølgende ringet til politiet og benægtet alt - måske som en reaktion på, at hun er blevet sigtet for en vigepligtsforseelse, får en bøde, og skal op til en ny køreprøve.
Så nu er det spændende om jeg bliver indkaldt som vidne i retten.
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Rapfisk » 18. jun 2018, 20:58

Signe Wenneberg ligner ikke Signe Wenneberg.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23135

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 18. jun 2018, 21:26

Nicolait skrev:
LaMariposa skrev:Panamas fodboldlandshold har en spiller, der hedder Fidel Escobar. Kommentatoreren på TV2 omtalte det som et historisk navn. Jeg tænkte straks, det at historiske måtte have at gøre med enten Fidel Castro eller den afdøde narkobaron Pablo Escobar, men nej... Det historiske bestod i, at en anden spiller med samme efternavn brændte et straffespark i en slutrunde for maaaaaange år siden :stoned: :-D


Var det ikke historien om Columbias Andrés Escobar Saldarriaga som de fortalte om. Det var trods alt noget værre for han blev myrdet efter at have scoret selvmål i en vm-kamp i '94. Det er trods alt ikke en hverdagsting.


Sucks.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Rapfisk » 18. jun 2018, 21:31

I don't wanna miss a thing er Aerosmiths mest spillede sang på Spotify.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Anilara » 18. jun 2018, 22:33

Prinsesse Victoria kunne have været en ganske hæderlig "Kategorina".
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16995
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41310

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 19. jun 2018, 03:36

Nicolait skrev:
LaMariposa skrev:Panamas fodboldlandshold har en spiller, der hedder Fidel Escobar. Kommentatoreren på TV2 omtalte det som et historisk navn. Jeg tænkte straks, det at historiske måtte have at gøre med enten Fidel Castro eller den afdøde narkobaron Pablo Escobar, men nej... Det historiske bestod i, at en anden spiller med samme efternavn brændte et straffespark i en slutrunde for maaaaaange år siden :stoned: :-D


Var det ikke historien om Columbias Andrés Escobar Saldarriaga som de fortalte om. Det var trods alt noget værre for han blev myrdet efter at have scoret selvmål i en vm-kamp i '94. Det er trods alt ikke en hverdagsting.


Det tror jeg du har ret i. Hvis det er sådan, så er der jo virkelig trist
1
:lun: Be brave
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aesel82 » 19. jun 2018, 04:09

Muddi skrev:Har her til aften snakket med en vældig rar politimand, som bare skulle have bekræftet historien om, at jeg var blevet torpederet af bagenden på en bil, fordi den var drejet ind foran mig. Kvinden i bilen, havde i fredags bekræftet hændelsen, men efterfølgende ringet til politiet og benægtet alt - måske som en reaktion på, at hun er blevet sigtet for en vigepligtsforseelse, får en bøde, og skal op til en ny køreprøve.
Så nu er det spændende om jeg bliver indkaldt som vidne i retten.


Ej :tie:

Håber, at politiet har andre vidner, så hun ikke har mulighed for at slippe for ansvaret.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16995
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41310

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 19. jun 2018, 05:26

Muddi skrev:Har her til aften snakket med en vældig rar politimand, som bare skulle have bekræftet historien om, at jeg var blevet torpederet af bagenden på en bil, fordi den var drejet ind foran mig. Kvinden i bilen, havde i fredags bekræftet hændelsen, men efterfølgende ringet til politiet og benægtet alt - måske som en reaktion på, at hun er blevet sigtet for en vigepligtsforseelse, får en bøde, og skal op til en ny køreprøve.
Så nu er det spændende om jeg bliver indkaldt som vidne i retten.


Hvad sker der for folk?
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. jun 2018, 05:43

Min mor har fået mobile pay, men...

Jeg havde købt en bog for hende i går, og da min far kom for at hente den, havde han hendes telefon med i lommen, så jeg selv kunne overføre pengene.
"Der var jeg smart, ikke?", sagde min mor (og smilede formodentlig samtidig som cheshire-katten), da jeg senere talte med hende.
21
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16995
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41310

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 19. jun 2018, 06:35

DetSorteCirkus skrev:Min mor har fået mobile pay, men...

Jeg havde købt en bog for hende i går, og da min far kom for at hente den, havde han hendes telefon med i lommen, så jeg selv kunne overføre pengene.
"Der var jeg smart, ikke?", sagde min mor (og smilede formodentlig samtidig som cheshire-katten), da jeg senere talte med hende.


:klap:
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23135

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 19. jun 2018, 12:53

Tyson er faktisk måske min bedste kollega.

Through and trough a god damn professional!

tyson.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 19. jun 2018, 13:08

Aragorn skrev:Tyson er faktisk måske min bedste kollega.

Through and trough a god damn professional!

tyson.jpg

Jeg gætter på han også er den sødeste kollega :love2:
3
...

Tilbage til "Generelt"