Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 7. jul 2018, 18:57

kartoffelpizza skrev:Jeg fik den lige i dag..
Jeg møder i aftenvagt som i øvrigt nu er blevet en dobbeltvagt så 14-07.15...
kollega (med barn) siger: “nå, sov du længe?”. Mig: “ja, havde jo først fri 23.30 i går så sov til ved 9-tiden”. Hende lidt surt: “ja, DET kan du ikke når du får børn”
Nej og derfor gør jeg det nu. Ligesom jeg tog dobbeltvagten så DU kunne komme hjem til din unge.

Men hun har lavet den før bare efter en dobbeltvagt. “Ja, du ved ikke hvad træthed er, du har ikke børn”. Det er det helt forkerte at sige til en der har knoklet løs på en travl medicinsk afdeling i 17 timer i træk.....

Det var ikke på en børneafdeling så kan jeg forstå? :deer:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
kartoffelpizza
Kort karma: 66
Likede indlæg: 1425

Indlægaf kartoffelpizza » 7. jul 2018, 19:36

Juki skrev:
kartoffelpizza skrev:Jeg fik den lige i dag..
Jeg møder i aftenvagt som i øvrigt nu er blevet en dobbeltvagt så 14-07.15...
kollega (med barn) siger: “nå, sov du længe?”. Mig: “ja, havde jo først fri 23.30 i går så sov til ved 9-tiden”. Hende lidt surt: “ja, DET kan du ikke når du får børn”
Nej og derfor gør jeg det nu. Ligesom jeg tog dobbeltvagten så DU kunne komme hjem til din unge.

Men hun har lavet den før bare efter en dobbeltvagt. “Ja, du ved ikke hvad træthed er, du har ikke børn”. Det er det helt forkerte at sige til en der har knoklet løs på en travl medicinsk afdeling i 17 timer i træk.....

Det var ikke på en børneafdeling så kan jeg forstå? :deer:

Tværtimod :lol:
0
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 452
Likede indlæg: 5427

Indlægaf Zinde » 8. jul 2018, 11:38

Kvier på græs er for heste hvad killer clowns er for mennesker.
5
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 437
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6463

Indlægaf Studsgaard » 8. jul 2018, 17:53

Mine drenge er nu helt igennem erklæret bonderøve :lol:

De har været, med en her fra campingpladsen, til havetræktortræk idag. Og de var blevet spurgt om ikke de ville prøve at køre også. Så de blev tilmeldt og endte med 1. Og 2. Pladsen i den gruppe de hørte til. Dvs de slog fem erfarne (og voksne) bonderøve. :klap:
13
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1321
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22291

Indlægaf LadyFox » 8. jul 2018, 18:05

Studsgaard skrev:Mine drenge er nu helt igennem erklæret bonderøve :lol:

De har været, med en her fra campingpladsen, til havetræktortræk idag. Og de var blevet spurgt om ikke de ville prøve at køre også. Så de blev tilmeldt og endte med 1. Og 2. Pladsen i den gruppe de hørte til. Dvs de slog fem erfarne (og voksne) bonderøve. :klap:

Jeg er så byboer-agtig at jeg havde en WTF-oplevelse omkring traktortræk den anden dag.
Jeg så noget med traktortræk i fjernsynet, og der gik det op for mig at traktortræk handler om traktorer der trækker noget. Jeg havde altid troet det var mennesker til fods der trak traktorer i et reb. Det havde jeg det ret vildt over, dog giver traktortræk lige pludselig lidt mere mening.
10
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 8. jul 2018, 19:05

LadyFox skrev:

Jeg er så byboer-agtig at jeg havde en WTF-oplevelse omkring traktortræk den anden dag.
Jeg så noget med traktortræk i fjernsynet, og der gik det op for mig at traktortræk handler om traktorer der trækker noget. Jeg havde altid troet det var mennesker til fods der trak traktorer i et reb. Det havde jeg det ret vildt over, dog giver traktortræk lige pludselig lidt mere mening.

Det andet eksisterer skam også, men det er vist mest som "stærk mand" og rekordforsøg. Eller det er måske mest lastbiler og sådan :gruble:

Dog pulling er btw også en ting :D
0

Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 8. jul 2018, 19:25

Juki skrev:
LadyFox skrev:

Det andet eksisterer skam også, men det er vist mest som "stærk mand" og rekordforsøg. Eller det er måske mest lastbiler og sådan :gruble:

Dog pulling er btw også en ting :D

Nå, jeg huskede forkert med navnet, sorry :D

https://www.tvmidtvest.dk/artikel/partn ... v-midtvest
2

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1422
Likede indlæg: 24299

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2018, 23:12

Min kat skal bare have 2 minutter alene med min tablet, for at finde ind et sted dybt inde i indstillingerne hvor jeg aldrig selv har været. I dag fik den slået noget fra så jeg ikke får trælse notifikationer hver gang en app etc. opdaterer sig. Noget jeg flere gange har udskudt at få undersøgt selv.
18
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
LaMariposa
Kort karma: 395
Likede indlæg: 6446

Indlægaf LaMariposa » 9. jul 2018, 14:39

Holdet Direct Energie har leveret foreløbigt dårligste tid på holdtidskørsel i Tour de France... Mon det går bedre for Quickstep??
1
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 536
Likede indlæg: 5447

Indlægaf Sophaya » 9. jul 2018, 17:52

Er i klar over, hvor mange gange om dagen, man bruger sin telefon?! Min er til reparation, og jeg mærker det virkelig.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Zinde

Indlægaf Zinde » 9. jul 2018, 18:17

Når man har børn, tilbringer man ofte en del af sin dag i selskab med mennesker, der åndsfraværende piller sig selv i kønsdelene.
4
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 179
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 3100

Indlægaf Ellin » 9. jul 2018, 18:24

Nogle mennesker har mere travlt med at få ret, eller absolut altid få sin mening hørt, end at udvise medmenneskelighed og empati.
10
Ud Mod hele verden
afsted ligemeget hvorhen
fri og let om hjertet
aldrig mere tilbage igen
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 479
Likede indlæg: 6010

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jul 2018, 18:29

Zinde skrev:Når man har børn, tilbringer man ofte en del af sin dag i selskab med mennesker, der åndsfraværende piller sig selv i kønsdelene.

Det kan også klares med en (mandlig) partner.
1
Brugeravatar
Zinde

Indlægaf Zinde » 9. jul 2018, 18:31

Guilded_Lily skrev:
Zinde skrev:Når man har børn, tilbringer man ofte en del af sin dag i selskab med mennesker, der åndsfraværende piller sig selv i kønsdelene.

Det er rigtigt. Men han stopper i det mindste, når man påtaler det. I dag i Føtex måtte jeg hvæse “slip dilleren!” flere gange end hvad rimeligt er. Og manden var på arbejde, så det var ikke til ham.
19
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 479
Likede indlæg: 6010

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jul 2018, 18:36

Zinde skrev:
Guilded_Lily skrev:

Det er rigtigt. Men han stopper i det mindste, når man påtaler det. I dag i Føtex måtte jeg hvæse “slip dilleren!” flere gange end hvad rimeligt er. Og manden var på arbejde, så det var ikke til ham.

Åh nej! :lol:
2

Tilbage til "Generelt"