Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 17. apr 2019, 18:18

dgd2007 skrev:
Pityt skrev:Jeg har lige overhørt en ung pige sige til sin veninde “Du skal være glad for, at du ikke har en flot krop. Du kan meget lettere gå i fred” :ad!:
Veninden så ret chokeret ud!

Jeg har hørt at piger er verdensmestre i at opbygge hinandens selvtillid ... :lol:


Når de er fulde og i byen ja :lol:
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 17. apr 2019, 18:29

Det er i dag lykkes mig at komme ind til fitnesscentret i Rødovre Centrum og kun fare vild en gang på vej ind og en gang på vej ud. Plejer at fare vild mindst fire gange...
8
:lun: Be brave
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 17. apr 2019, 19:36

dgd2007 skrev:
Pityt skrev:Jeg har lige overhørt en ung pige sige til sin veninde “Du skal være glad for, at du ikke har en flot krop. Du kan meget lettere gå i fred” :ad!:
Veninden så ret chokeret ud!

Jeg har hørt at piger er verdensmestre i at opbygge hinandens selvtillid ... :lol:



mn4NcBW.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 17. apr 2019, 19:49

Underholdningsværdien i City v. Spurs er meget større end Uniteds kamp igår. Det er noget nemmere at se fodbold når man ikke er personligt investeret i nogle af holdene. Nyt mål for Champions League: så længe Liverpool ikke vinder er alt godt. Kan man undgå engelsk vinder overhovedet, bedste løsning overall.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 17. apr 2019, 20:52

TakeAChanceOnMe skrev:Underholdningsværdien i City v. Spurs er meget større end Uniteds kamp igår. Det er noget nemmere at se fodbold når man ikke er personligt investeret i nogle af holdene. Nyt mål for Champions League: så længe Liverpool ikke vinder er alt godt. Kan man undgå engelsk vinder overhovedet, bedste løsning overall.


Selvfølgelig scorer de i overtiden... Sikke en kamp, men for helvede Spurs. Gro da en rygrad.
(Okay, den var så cirka 5 cm off side)

Edit: VAR ftw!!!
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14592

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Pjeps » 18. apr 2019, 12:20

Nogle tv reklamer (Dplay) har skruet så meget op for lyden, at man er ved at lette fra Sofaen når de kommer.

Og så bliver jeg irriteret på firmaet/varen der reklameres for , så jeg ikke gider deres varer.
11
:ninja:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 18. apr 2019, 12:23

Pjeps skrev:Nogle tv reklamer (Dplay) har skruet så meget op for lyden, at man er ved at lette fra Sofaen når de kommer.

Og så bliver jeg irriteret på firmaet/varen der reklameres for , så jeg ikke gider deres varer.


Virksomheder der dyrker take-over-annoncer på hjemmesider ryger automatisk i min sorte bog. Det er noget af det mest respektløse marketing der findes og det skal ikke belønnes.
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 18. apr 2019, 20:17

LaScrooge skrev:
Pjeps skrev:Nogle tv reklamer (Dplay) har skruet så meget op for lyden, at man er ved at lette fra Sofaen når de kommer.

Og så bliver jeg irriteret på firmaet/varen der reklameres for , så jeg ikke gider deres varer.


Virksomheder der dyrker take-over-annoncer på hjemmesider ryger automatisk i min sorte bog. Det er noget af det mest respektløse marketing der findes og det skal ikke belønnes.


Er det når man har søgt på noget bestemt og der så ligger en side øverst, selvom den ikke indeholder det, man har søgt på? Det er SÅ irriterende.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. apr 2019, 20:29

Dagens konstatering fra min kæreste ang. En tidligere studiekammerat:

Hvis han havde et par nosser var i stadig venner.

Den synes jeg var godt set. Han er nu meget klog ham min kæreste... når han gider.
2
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Nicolait » 19. apr 2019, 03:33

Jeg er helt vildt allergisk overfor muslinger.
Hold nu op, hvor har jeg det dårligt.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 19. apr 2019, 06:30

LaMariposa skrev:
LaScrooge skrev:
Pjeps skrev:Nogle tv reklamer (Dplay) har skruet så meget op for lyden, at man er ved at lette fra Sofaen når de kommer.

Og så bliver jeg irriteret på firmaet/varen der reklameres for , så jeg ikke gider deres varer.


Virksomheder der dyrker take-over-annoncer på hjemmesider ryger automatisk i min sorte bog. Det er noget af det mest respektløse marketing der findes og det skal ikke belønnes.


Er det når man har søgt på noget bestemt og der så ligger en side øverst, selvom den ikke indeholder det, man har søgt på? Det er SÅ irriterende.


Take-over-reklamer er reklamer som folder sig ud og dækker noget af eller hele skærmen når man loader siden og som man derfor ikke kan undslippe. En meget aggressiv strategi, hvor jeg tænker, at virksomheden må tro på at alene dét at man ser logo/firmanavn/produktnavn vil betyde penge i kassen, uanset hvor negativ ens reaktion er på at det sker.
4
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 19. apr 2019, 16:08

Hovedvej 13 er virkelig kedelig. Eneste højdepunkt er, når man kører gennem Gl. Hampen. Det er ikke så tit, at man kan sige "vi er helt ude i Hampen" og så er man det helt bogstaveligt :D
Senest rettet af LaMariposa 20. apr 2019, 12:09, rettet i alt 1 gang.
8
:lun: Be brave
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf PaleSeptember » 19. apr 2019, 16:16

Nordmændene er bedre til nutids-r end danskerne. En norsk ven på min facebook har lavet et opslag om, at hun har mistet sin far, og ud af 78 kommentarer var der kun 3 "kondolere", resten var rigtige. Det var aldrig sket i DK.
11
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Daine » 19. apr 2019, 16:42

LaMariposa skrev:Hovedvej 13 er virkelig kedelig. Eneste højdepunkt er, når man kører gennem Gl. Hampen. Det er ikke så tit, at man kan sige "vi er helt ude i Hampen" og så er man det hekt bogstaveligt :D

Jeg var på køretur med mine forældre i går, hvor vi ledte efter Bøvl :D Vi fandt den! Ikke noget at skrive hjem om :lol:
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Yetie » 19. apr 2019, 17:54

Daine skrev:
LaMariposa skrev:Hovedvej 13 er virkelig kedelig. Eneste højdepunkt er, når man kører gennem Gl. Hampen. Det er ikke så tit, at man kan sige "vi er helt ude i Hampen" og så er man det hekt bogstaveligt :D

Jeg var på køretur med mine forældre i går, hvor vi ledte efter Bøvl :D Vi fandt den! Ikke noget at skrive hjem om :lol:


Ikke tale grimt om Bøvl! Min far er faktisk vokset op der. :lol:
2

Tilbage til "Generelt"