Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Pandesteg » 22. okt 2019, 19:12

LadyFox skrev:Rød eyeliner gør intet godt for mig.




Naturligvis. :rulle:


Tvivler på det gør noget godt for nogen?! Det lyder virkelig sært :D
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Pandesteg » 22. okt 2019, 19:17

Et hus, som jeg kører forbi på vejen hjem, har det vildeste halloweentema i deres forhave. Buske er indhyldet i spindelvæv og græsplænen er fyldt med hjemmelavede kors og gravsten. På en af sidstnævnte står der med ubehjælpelig barneskrift “katen bjørn”. Har ikke afkodet hvad der står på resten endnu.
Det er forresten samme husholdning som kører julelys-kalender, hvor de for hver dag i december sætter et nyt stykke julelys op i deres forhave.
Jeg tror, jeg elsker dem lidt.
26
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7722
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 589
Likede indlæg: 11406

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Kerrigan » 22. okt 2019, 19:31

Pandesteg skrev:Et hus, som jeg kører forbi på vejen hjem, har det vildeste halloweentema i deres forhave. Buske er indhyldet i spindelvæv og græsplænen er fyldt med hjemmelavede kors og gravsten. På en af sidstnævnte står der med ubehjælpelig barneskrift “katen bjørn”. Har ikke afkodet hvad der står på resten endnu.
Det er forresten samme husholdning som kører julelys-kalender, hvor de for hver dag i december sætter et nyt stykke julelys op i deres forhave.
Jeg tror, jeg elsker dem lidt.

Overskudsmennesker. :lol: Sådan et hus har vi også her i afdelingen.
Der hænger rensdyrlyset med kane dog ude hele året, men bliver kun tændt i december.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14618

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. okt 2019, 19:48

Min ene killing har virkelig ondt af sig selv over at han har kegle på hovedet efter han er blevet kastreret. Min straf for at have givet ham monstrummet på, er at jeg skal kvæles i kærlighed. I keglen. Med ham.

Så nu går han stor spindende op og sætter sin pande mod min. Så er vi i keglen sammen. Det synes han er fantastisk :lun:
23
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Pandesteg » 22. okt 2019, 19:55

TakeAChanceOnMe skrev:Min ene killing har virkelig ondt af sig selv over at han har kegle på hovedet efter han er blevet kastreret. Min straf for at have givet ham monstrummet på, er at jeg skal kvæles i kærlighed. I keglen. Med ham.

Så nu går han stor spindende op og sætter sin pande mod min. Så er vi i keglen sammen. Det synes han er fantastisk :lun:


Hvorfor har han kegle på? Det gør man ikke i DK.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14618

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. okt 2019, 20:05

Pandesteg skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Min ene killing har virkelig ondt af sig selv over at han har kegle på hovedet efter han er blevet kastreret. Min straf for at have givet ham monstrummet på, er at jeg skal kvæles i kærlighed. I keglen. Med ham.

Så nu går han stor spindende op og sætter sin pande mod min. Så er vi i keglen sammen. Det synes han er fantastisk :lun:


Hvorfor har han kegle på? Det gør man ikke i DK.


Han slikker i såret. Da mine tre i DK blev kastreret fik de heller ikke kegle på og kan ikke huske at det var mega vigtigt at de ikke må slikke, men det var stortset det eneste de sagde at vi skulle sørge for at de ikke gjorde da vi hentede dem her i dag.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 22. okt 2019, 20:24

Pandesteg skrev:
LadyFox skrev:Rød eyeliner gør intet godt for mig.




Naturligvis. :rulle:


Tvivler på det gør noget godt for nogen?! Det lyder virkelig sært :D


Jeg tænker at du har ret. På mig så det i hvert fald præcis sådan ud som jeg havde forestillet mig at det ville se ud, og alene det gør det sært at jeg havde behovet for lige at prøve det af. :stoned:
1
...
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf musling » 23. okt 2019, 06:08

Trappestige skrev:Om ca. 9 mdr. annoncerer L.O.C. og Christiane at de er blevet forældre igen. Til et fælles barn.


Jeg tænkte præcis det samme, da jeg læste om det i går! :lol2:
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 23. okt 2019, 06:38

TakeAChanceOnMe skrev:Min ene killing har virkelig ondt af sig selv over at han har kegle på hovedet efter han er blevet kastreret. Min straf for at have givet ham monstrummet på, er at jeg skal kvæles i kærlighed. I keglen. Med ham.

Så nu går han stor spindende op og sætter sin pande mod min. Så er vi i keglen sammen. Det synes han er fantastisk :lun:


:love:

Da min kat blev opereret fik han også en kegle på. I hans verden var det dog mere som en møllesten, der gjorde, at han ikke kunne løfte hovedet. Når han gik, svingede han hoved og kegle fra side til side som en projektør for at kunne se, så hjemmet var fyldt med lyden af plastic der skrabede over gulvet. Han var også i problemer, når han stødte på dørtrin. *bonk* Stå stille lidt, forvirret, bakke, prøve fra en anden vinkel. *bonk* Gentag fra en ny vinkel . *bonk* Han var som en pelset roomba inden de lærte at forcere forhindringer :lol: Han kunne heller ikke glatte sin pels, så min hånd blev inddraget som hjælpemiddel, når det gjalt hovedet og resten af kroppen strøg jeg med en fugtig mikrofiberklud, så han ikke skulle føle sig mere usoigneret og ussel en højest nødvendigt.

Katte :lun:
5
And we both know: I will be delicious
Lulu
Indlæg: 2222
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2760

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Lulu » 23. okt 2019, 07:46

Note to self:

Når man er ved tandlægen, så skal man lukke øjnene og ikke se på de torturinstrumenter de bruger.

Hilsen Lulu, der har fået en rodbehabdling i dag og nu vil få mareridt om den lange tynde syl han tømte rodkanalerne med :nerve:
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf lillebjoern » 23. okt 2019, 10:35

musling skrev:
Trappestige skrev:Om ca. 9 mdr. annoncerer L.O.C. og Christiane at de er blevet forældre igen. Til et fælles barn.


Jeg tænkte præcis det samme, da jeg læste om det i går! :lol2:


Hvad har vi misset? :D
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Pandesteg » 23. okt 2019, 11:50

lillebjoern skrev:
musling skrev:
Trappestige skrev:Om ca. 9 mdr. annoncerer L.O.C. og Christiane at de er blevet forældre igen. Til et fælles barn.


Jeg tænkte præcis det samme, da jeg læste om det i går! :lol2:


Hvad har vi misset? :D

At de er gået fra hinanden, gætter jeg på.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 23. okt 2019, 11:52

Jeg har lige spillet wordfeud med en som sendte mig aggressive beskeder fordi jeg ikke foretog næste træk hurtigt nok efter vedkommendes mening :stoned:
Så lad sgu da være med at spille med mig? Der er en million andre at tage af, så farvel.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf musling » 23. okt 2019, 12:08

Pandesteg skrev:
lillebjoern skrev:
musling skrev:
Trappestige skrev:Om ca. 9 mdr. annoncerer L.O.C. og Christiane at de er blevet forældre igen. Til et fælles barn.


Jeg tænkte præcis det samme, da jeg læste om det i går! :lol2:


Hvad har vi misset? :D

At de er gået fra hinanden, gætter jeg på.


:gogo:
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Slettet bruger » 23. okt 2019, 13:04

En kvindelig pendant til manspreading må være womancrossing hvor kvinden krydser sine ben et pladstrangt sted hvor den benstilling optager langt mere plads end hun er berettiget til. Ses hyppigt i tog hvor personen der sidder overfor, ikke kan bevæge sig uden at støde ind i hendes dinglende ben. Har hun spidse sko på, og der sidder en mand over for, fremstår stillingen i øvrigt som en markering af at hun med brøkdele af et sekunds varsel kan gøre manden ukampdygtig med et hurtigt svirp med foden imod mandens skridt.
1

Tilbage til "Generelt"