Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ExCoastal » 28. mar 2018, 17:41

Allmost_Famous skrev:Det er åbenbart muligt at købe en burger, der er født med for meget bacon.

Som i, at man er nødt til at pille det ud :nerve:


Er der noget, der hedder for meget bacon? :forvirret:
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14806
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 28. mar 2018, 17:54

Jeg har lige set en præst ved navn Gudmund i TV. Jeg kan faktisk ikke komme på noget mere passende navn til en præst.
17
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Daine » 28. mar 2018, 18:16

kartoffelpizza skrev:Jeg kan anbefale Føtex i Viby J. Jeg var der to gange. Jeg gik direkte til en selv-scan-kasse uden problemer.

Jeg var i Føtex Herning kl 15.30 og frygtede det værste. Og der var da også en del mennesker, men jeg kunne også gå direkte til selvbetjeningskasserne uden kø :) Det der egentlig fyldte mest, var faktisk personalet der havde travlt med at fylde varer op og derfor havde en del pap liggende rundt omkring.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 28. mar 2018, 18:53

Der findes ord der ikke giver nogle resultater når man søger på Youtube efter dem. Der kan man bare se. Det havde jeg ikke troet var muligt. Og så var det ikke engang noget frækt eller forbudt, men noget babylegetøj :D

Jeg ved ikke om det er mine indstillinger den er gal med, men det virker hverken på computeren eller mobilen. Men jeg kan sagtens søge på alt muligt andet.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mangoness » 28. mar 2018, 19:17

Juki skrev:Der findes ord der ikke giver nogle resultater når man søger på Youtube efter dem. Der kan man bare se. Det havde jeg ikke troet var muligt. Og så var det ikke engang noget frækt eller forbudt, men noget babylegetøj :D

Jeg ved ikke om det er mine indstillinger den er gal med, men det virker hverken på computeren eller mobilen. Men jeg kan sagtens søge på alt muligt andet.


Har den ikke et engelsk navn, du kan søge på? :gruble:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 28. mar 2018, 20:21

Mangoness skrev:
Juki skrev:Der findes ord der ikke giver nogle resultater når man søger på Youtube efter dem. Der kan man bare se. Det havde jeg ikke troet var muligt. Og så var det ikke engang noget frækt eller forbudt, men noget babylegetøj :D

Jeg ved ikke om det er mine indstillinger den er gal med, men det virker hverken på computeren eller mobilen. Men jeg kan sagtens søge på alt muligt andet.


Har den ikke et engelsk navn, du kan søge på? :gruble:

Muligvis. Det er mere det at jeg aldrig har oplevet det før og en konstatering af at det kan ske :D

Der er trods alt begrænsede grænser for hvad man ikke kan finde derinde.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mangoness » 28. mar 2018, 20:41

Juki skrev:
Mangoness skrev:
Juki skrev:Der findes ord der ikke giver nogle resultater når man søger på Youtube efter dem. Der kan man bare se. Det havde jeg ikke troet var muligt. Og så var det ikke engang noget frækt eller forbudt, men noget babylegetøj :D

Jeg ved ikke om det er mine indstillinger den er gal med, men det virker hverken på computeren eller mobilen. Men jeg kan sagtens søge på alt muligt andet.


Har den ikke et engelsk navn, du kan søge på? :gruble:

Muligvis. Det er mere det at jeg aldrig har oplevet det før og en konstatering af at det kan ske :D

Der er trods alt begrænsede grænser for hvad man ikke kan finde derinde.


True :lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. mar 2018, 20:52

Det er den fedeste følelse når man kan fortælle ens smart-i-en-fart (men ikke særlig kloge) studiekammerat at han ikke er ens chef. Kunne jeg godt vænne mig til alligevel!

Han havde en patient i dag, det var meningen jeg skulle arbejde med min patient, men han havde andre planer og kom derfor ikke. Så skrev vores supervisor til mig at jeg skulle tage lead på min studiekammerats spiller, for hun stolede på mig og min dømmekraft.
Jeg synes det var akavet at skulle sige, så jeg kom bare med små kommentarer på niveau med hvad min studiekammerat bliver ved med når jeg rehab'er min patient. Så vendte min studiekammerat sig om og sagde i et ikke SÅ pænt toneleje "Er det dig der bestemmer? Nej, så ti stille" ..

Jeg viste ham stille og roligt beskeden hvor han i første omgang udelod at læse at jeg bestemte, derefter kiggede spilleren mig overskulderen og sagde "Der står at hun skal tage føring i min rehab". Så fes luften ellers ud af min studiekammerat. Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at sige noget, men gad simpelthen ikke skulle finde mig i den kommentar.

Han har gået og snakket ned til mig de sidste 2 uger og i dag snakkede vi om en skade, der blev stillet et spørgsmål og jeg svarede. Han sagde jeg skulle lade være med at "show off".
Så er der nogle derude, som er en smule konfliktsky og har en lignende kollega? Sæt dem på plads. Det føltes fantastisk.
8
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 917
Likede indlæg: 12460

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Guilded_Lily » 28. mar 2018, 21:32

Min datter var lidt møffe i køen i Bilka. Jeg forsøgte på alle mulige måder at lette stemningen, men så begyndte mand og søn og snakke om sukkerkoldhed og jagten på enten cafeteriamad eller en håndfranner. Parret med deres voksne datter skulede noget, især datteren var meget fokuseret på børnene. Jeg blev lidt pinligt berørt og forsøgte at dæmpe gemytterne. Indtil jeg opdagede, at de tre personer foran os var, hvordan skal man udtrykke det, udpræget praktisk begavede. Så blev jeg lidt ligeglad :genert:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 29. mar 2018, 04:35

Fra et kommentarspor omhandlende noget med Peter Lundin. Det er en teenager der spørger, så jeg tror det er rigtigt nok.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Miss_no_More » 29. mar 2018, 05:47

Juki skrev:Fra et kommentarspor omhandlende noget med Peter Lundin. Det er en teenager der spørger, så jeg tror det er rigtigt nok.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. :genert:


"Danmark Har Talent Speciel Edition - nu med finurlige personligheder som Peter Lundin og Raketmadsen. Det har aldrig været mere spændende!"

:lol: :lol: Jøsses, så følger man godt nok marginalt med i nyhederne.
4
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Miss_no_More » 29. mar 2018, 05:50

Miss_no_More skrev:
Juki skrev:Fra et kommentarspor omhandlende noget med Peter Lundin. Det er en teenager der spørger, så jeg tror det er rigtigt nok.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. :genert:


"Danmark Har Talent Speciel Edition - nu med finurlige personligheder som Peter Lundin og Raketmadsen. Det har aldrig været mere spændende!"

:lol: :lol: Jøsses, så følger man godt nok marginalt med i nyhederne.


Okay, kan se at sagen er helt tilbage fra 2001, så er det måske ikke så mærkeligt igen, hvis man ikke lige ved hvem han er. Jeg tænkte mere på, hvis man havde levet dengang, så kunne man næsten ikke undgå at have hørt om ham.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 29. mar 2018, 06:26

Miss_no_More skrev:
Miss_no_More skrev:
Juki skrev:Fra et kommentarspor omhandlende noget med Peter Lundin. Det er en teenager der spørger, så jeg tror det er rigtigt nok.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. :genert:


"Danmark Har Talent Speciel Edition - nu med finurlige personligheder som Peter Lundin og Raketmadsen. Det har aldrig været mere spændende!"

:lol: :lol: Jøsses, så følger man godt nok marginalt med i nyhederne.


Okay, kan se at sagen er helt tilbage fra 2001, så er det måske ikke så mærkeligt igen, hvis man ikke lige ved hvem han er. Jeg tænkte mere på, hvis man havde levet dengang, så kunne man næsten ikke undgå at have hørt om ham.

En ting er at man måske ikke har levet dengang, men en simple søgning på Google havde været hurtigere og kunne have beroliget vedkommende ret hurtigt.

Og så må man også godt bruge hovedet :genert: Når nu man ser noget der omhandler Peter Lundin og de mordsager han er dømt og mistænkt for så er han jo nok ikke en vellidt tv-vært p.t. :stoned:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 30. mar 2018, 05:26

Havde jeg ikke læst teksten og hørt lidt af indslaget havde jeg aldrig gættet på at de var præster. Nok nærmere at det var et eller andet selvhøjtideligt band :genert: :lol2:

Edit: Det er ikke fordi jeg har noget imod især hendes alternative udseende/påklædning. Jeg havde måske nok bare forventet at man var mere afdæmpet som præst :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Shmartiesh » 30. mar 2018, 06:01

Guilded_Lily skrev:Min datter var lidt møffe i køen i Bilka. Jeg forsøgte på alle mulige måder at lette stemningen, men så begyndte mand og søn og snakke om sukkerkoldhed og jagten på enten cafeteriamad eller en håndfranner. Parret med deres voksne datter skulede noget, især datteren var meget fokuseret på børnene. Jeg blev lidt pinligt berørt og forsøgte at dæmpe gemytterne. Indtil jeg opdagede, at de tre personer foran os var, hvordan skal man udtrykke det, udpræget praktisk begavede. Så blev jeg lidt ligeglad :genert:

Jeg har læst dit indlæg 10 gange. Jeg forstår det ikke. hvem er hvem og hvad er praktisk begavet?
17

Tilbage til "Generelt"