Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 687
Likede indlæg: 13185

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 18. nov 2017, 14:38

Det der med at komme ind i en opvarmet bus der stinker kraftigt af daggammel sved er jeg ikke sådan udpræget fan af.

Især ikke i kombination med elendig kørsel og tendens til køresyge..
2
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1188
Likede indlæg: 22577

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. nov 2017, 14:58

Min mor har i årevis FABLET om denne spilledåse fra Magasin.
I år beslutter jeg mig så for at købe den til hende, og den står lige nu indpakket og klar på mit kontor.
Der er bare lige den "lille" hage ved situationen, at hun ikke har nævnt den med et ord i år og til gengæld fabler om en nøddeknækker fra Illum's Bolighus :træt3:

Billede
12
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. nov 2017, 16:35

Nu har jeg bestilt to fåreskind til hende i julegave.
Det ender nok med at skulle være ko- eller krokodilleskind, inden vi når d. 24. december!
5
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 182
Likede indlæg: 4779

Indlægaf Santa » 18. nov 2017, 18:04

Dirtylittledevil skrev:Der er et eller anden helt forkert ved Mette Frederiksens frisure.

Det er fordi hun er meget tyndhåret.
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 727
Likede indlæg: 10306

Indlægaf dgd2007 » 18. nov 2017, 19:47

Det er åbenbart højeste mode at lave tv-programmer om folk, der er taget ud i ødemarken for at klare sig ene mand/kvinde mod ødemarken.
Det er selvfølgelig også imponerende. De pågældende har dog som regel sikret sig at få snescooter, motorsav, moderne geværer osv. med sig inde fra civilisationen :lol:
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 491
Likede indlæg: 10682

Indlægaf Flora » 18. nov 2017, 19:53

dgd2007 skrev:Det er åbenbart højeste mode at lave tv-programmer om folk, der er taget ud i ødemarken for at klare sig ene mand/kvinde mod ødemarken.
Det er selvfølgelig også imponerende. De pågældende har dog som regel sikret sig at få snescooter, motorsav, moderne geværer osv. med sig inde fra civilisationen :lol:

Og et TV-hold og et læge-team, der står klar, hvis noget går galt. Det må siges at være modigt! :D
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. nov 2017, 20:00

Flora skrev:
dgd2007 skrev:Det er åbenbart højeste mode at lave tv-programmer om folk, der er taget ud i ødemarken for at klare sig ene mand/kvinde mod ødemarken.

Og et TV-hold og et læge-team, der står klar, hvis noget går galt. Det må siges at være modigt! :D

Ja, det er jo præcis som dengang, man vandrede over Indlandsisen med et lærredstelt på ryggen og selv satte sit ben af, hvis der gik forfrysninger i det.
5
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 408
Likede indlæg: 12689

Indlægaf Fyrst Eberhard » 18. nov 2017, 20:34

Daniel bag kassen i Matas rocker eyeliner, lilla neglelak på fingerneglene og læbestift, og det er tydeligvis helt i orden med både Daniel, chefen og kunderne. Lidt skred i normerne er der da. Tak for det!
17
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 18. nov 2017, 20:59

Hiphop før: "Jeg er hård, har masser af sex og penge, og skyder dig i fjæset!"

Hiphop nu: "Jeg græder en masse hver dag og savner mor. Min ex reagerer ikke på mine beskeder. Her er et digt, jeg har skrevet om regnvejr!"
15
Peace!
Brugeravatar
vulpesVelox
Kort karma: 97
Geografisk sted: intetsteds og allevegne
Likede indlæg: 1904

Indlægaf vulpesVelox » 18. nov 2017, 22:08

Fyrst Eberhard skrev:Hiphop før: "Jeg er hård, har masser af sex og penge, og skyder dig i fjæset!"

Hiphop nu: "Jeg græder en masse hver dag og savner mor. Min ex reagerer ikke på mine beskeder. Her er et digt, jeg har skrevet om regnvejr!"

https://youtu.be/wPCKn-_kqcE
0
"Because that water seeks her own
For five and one half hours she would flow
She had 53 miles to go"
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 18. nov 2017, 22:39

Tjotjalt Åblyst skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Hiphop før: "Jeg er hård, har masser af sex og penge, og skyder dig i fjæset!"

BFL (Brian For Life) er jo hiphoppens svar på Gulddreng, og bør derfor ikke tages seriøst i den sammenhæng. Det siger sig selv.

(Jeg elsker i øvrigt hiphop både før og nu. Så er det ude i det åbne. BFL er bare lidt for... ja, Brian)
0
Peace!
Brugeravatar
vulpesVelox
Kort karma: 97
Geografisk sted: intetsteds og allevegne
Likede indlæg: 1904

Indlægaf vulpesVelox » 18. nov 2017, 23:36

Fyrst Eberhard skrev:
Tjotjalt Åblyst skrev:

BFL (Brian For Life) er jo hiphoppens svar på Gulddreng, og bør derfor ikke tages seriøst i den sammenhæng. Det siger sig selv.

(Jeg elsker i øvrigt hiphop både før og nu. Så er det ude i det åbne. BFL er bare lidt for... ja, Brian)

Jaow, det er ren parodi, naturligvis :)

Jeg er nok mest til den gamle skole; jeg kan slet ikke forene mig med champagne-rappere og mumle-sludder, men så er det jo heldigt, at der stadig findes nogen, som holder den godt gammeldags ægte nede i Sydeuropa.
ZPU, NACH og ikke mindst Violadores del Verso har efterhånden fået et solidt tag i playlisten herhjemme. Det skader slet ikke, at sproget er som skabt til rap. - Udover det, så er jeg vist bare fanget i 90'erne, sådan overordnet set :gammel:
1
"Because that water seeks her own
For five and one half hours she would flow
She had 53 miles to go"
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 595
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8453

Indlægaf Delfin » 18. nov 2017, 23:50

1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 19. nov 2017, 07:40

Tjotjalt Åblyst skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
Tjotjalt Åblyst skrev:

Jaow, det er ren parodi, naturligvis :)

Jeg er nok mest til den gamle skole; jeg kan slet ikke forene mig med champagne-rappere og mumle-sludder, men så er det jo heldigt, at der stadig findes nogen, som holder den godt gammeldags ægte nede i Sydeuropa.
ZPU, NACH og ikke mindst Violadores del Verso har efterhånden fået et solidt tag i playlisten herhjemme. Det skader slet ikke, at sproget er som skabt til rap. - Udover det, så er jeg vist bare fanget i 90'erne, sådan overordnet set :gammel:

2
Peace!
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 25
Likede indlæg: 1610

Indlægaf Ghattner » 19. nov 2017, 08:07

Når folk viser een rundt i deres nye hjem; "og her har vi så køkkenet". Tænk, jeg troede det var badeværelset
7

Tilbage til "Generelt"