Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 7. nov 2016, 07:46

kidkomb skrev:
Moxy-lady skrev:
Vildt! Nu tager jeg generelt set ikke så meget i byen mere, hverken her eller i Kbh, men jge færdes alligevel en del oppe omkring stationen hvor gå-i-byen stederne ligger (til uinviede.) Jeg kan slet ikke genkende dette. Min kæreste har i mange år (7-ish) arbejdet på Garbos (som jeg går ud fra var der du var,) og det plejer(ede) ikke at være så slemt. Selvfølgelig er der da idioter eller folk der ikke kan tåle at drikke, men det lyder meget koncentreret. Jeg tror så egentlig at provinsbyer generelt set er værre end større byer, ift. ukontrolleret druk og dertil hørende problematikker.

Er ked af at byen viste sådan en skidt side af sig selv :D

Well, jeg havde også gode stunder i Roskilde. Men generelt synes jeg der er rigtig mange aggressive mennesker der. I hvert fald i forhold til Amager.
-de andre steder jeg har boet har været ret rolige. Nu residerer jeg i en større provins-by, som ellers har ry for at være voldsom, men det har ikke været værre end Amager endnu :D

Har du været på Marcels Bodega? :D Der kan godt være en yderst lunken stemning :P
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2016, 10:42

Højdramatisk morgen. Henne på vendepladsen holder en Post Danmark bil og en UPS bil med front mod hinanden, der stirres olmt og gasses op. En hundelufter trak skyndsomt væk med sin labrador.
20
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Slettet bruger » 8. nov 2016, 10:48

Dirtylittledevil skrev:Højdramatisk morgen. Henne på vendepladsen holder en Post Danmark bil og en UPS bil med front mod hinanden, der stirres olmt og gasses op. En hundelufter trak skyndsomt væk med sin labrador.



Billede
8
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2016, 12:01

Henrik og Anders havde en lille intern konkurrence kørende om, hvor mange gange de kunne nævne ordet "Team" på deres hjemmeside, uden det begyndte at virke påfaldende. De gik over stregen.

team.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2016, 16:25

Fyrst Eberhard skrev:P4 har ringet til FDM for at høre, hvad bilister skal være opmærksomme på, hvis nattens snevejr bliver en realitet og man vågner til snedækkede veje. FDM fortæller, at kører man stadig på sommerdæk, vil man opleve at have MARKANT dårligere vejgreb i forhold til vinterdæk. P4 gentager hvad FDM har fortalt, for god ordens skyld. FDM bekræfter.

Ingen er længere i tvivl. Alt er godt.


Billede
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Studsgaard » 8. nov 2016, 22:28

I kender godt de der forældre der lader deres børn vinde i spil ik?
Sådan en er jeg ikke :devil:

Så idag i Skydekluppen lavede jeg et lille væddemål med ældsten - hvis han skød mere end mig fik han en tyver men hvis jeg vandt skulle han vaske gulv i stuen. :whip:

Dem omkring os regerede enten med grin eller meget forargede blikke :deer:

Jeg er nu en tyver fattigere :cuss: det var virkelig ikke med min gode vilje, men han er sku ret dygtig.
12
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. nov 2016, 17:25

Laver man den grønne smoothie skal man lige være opmærksom på at den altså skal serveres af syltetøjsglas.
Og husk lige at sugerøret skal være stribet.

gr1.jpg

gr2.jpg

gr3.jpg


Er man et fjols og har kun de ensfarvede sugerør, kan man muligvis slippe for sundhedsgudernes vrede ved at binde et rustikt stykke sejlgarn om glasset.
Eller man kan, som her, gøre dem ekstra glade ved at fremvise både sejlgarn og striber.

green.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Flora » 10. nov 2016, 17:31

Dirtylittledevil skrev:Laver man den grønne smoothie skal man lige være opmærksom på at den altså skal serveres af syltetøjsglas.
Og husk lige at sugerøret skal være stribet.

gr1.jpg

gr2.jpg

gr3.jpg


Er man et fjols og har kun de ensfarvede sugerør, kan man muligvis slippe for sundhedsgudernes vrede ved at binde et rustikt stykke sejlgarn om glasset.
Eller man kan, som her, gøre dem ekstra glade ved at fremvise både sejlgarn og striber.

green.jpg


Jeg kan se at vedkommende der har lavet den på det øverste billede har begået en kæmpe brøler ved at undlade at lægge frugt rundt om glasset. Tør næsten ikke tænke på hvad der sker hvis sundhedsguderne opdager det.. :panik:
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. nov 2016, 17:37

Flora skrev:
Jeg kan se at vedkommende der har lavet den på det øverste billede har begået en kæmpe brøler ved at undlade at lægge frugt rundt om glasset. Tør næsten ikke tænke på hvad der sker hvis sundhedsguderne opdager det.. :panik:


Ja man ser af og til rebeller som er ligeglade med alle regler. Jeg vil kalde den slags dumdristigt.

rebel.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Badesandalen » 11. nov 2016, 08:40

Man kan åbenbart købe så stort ind at scan selv-kasserne bliver stressede og truer med ikke at ville scanne flere varer. Ups? :genert:
4
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Velvet-Goldmine » 11. nov 2016, 11:31

Fyrst Eberhard skrev:Stillezone:

Veninde 1: "Jamen, ligger Vanløse ikke i Jylland?"

Veninde 2: "Nej"

Veninde 1: "Biologi har aldrig været min stærke side"


Heller ikke mig.


Som om denne uge ikke var desillusionerende nok :trist:
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Velvet-Goldmine » 11. nov 2016, 12:06

Fyrst Eberhard skrev:
Velvet-Goldmine skrev:
Som om denne uge ikke var desillusionerende nok :trist:

Ja. Trump bliver valgt, og så dør Cohen.

Er det fordi det altid er sådan, at hver gang et røvhul dukker op til ens fest, er der en cool person der smutter, eller hvad? Jeg er også forvirret.


Nogle røvhuller har så virkelig pondus - primærvalgende tog livet af Bowie og Rickman...
3
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Bøtte » 11. nov 2016, 19:44

Man skal ikke komme til skade (med noget ikke-akut, men som stadig kræver behandling samme dag) fredag eftermiddag mellem 15-17. For ens egen læge lukker kl 15 og lægevagten åbner kl 17 for konsultation og åbner deres telefon kl 16.

Der blev godt nok henvist til noget bylægering på lægens telefonsvarer, men det er da frygtelig besværligt.
0
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Lykke » 11. nov 2016, 19:55

Badesandalen skrev:Man kan åbenbart købe så stort ind at scan selv-kasserne bliver stressede og truer med ikke at ville scanne flere varer. Ups? :genert:


Sådan en type med indkøbsvogn i scan-selv? ;)
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Studsgaard » 11. nov 2016, 19:57

Lykke skrev:
Badesandalen skrev:Man kan åbenbart købe så stort ind at scan selv-kasserne bliver stressede og truer med ikke at ville scanne flere varer. Ups? :genert:


Sådan en type med indkøbsvogn i scan-selv? ;)


Sådan nogen så vi også i Ikeas scan selv idag. Med ret mange papkasser samt en hel vogn fyldt med "småting"
0

Tilbage til "Generelt"