Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ado » 8. mar 2019, 14:09

dgd2007 skrev:
Ado skrev:[...] Og dét synes Anette er rædsomt. Rædsomt!


Folk er ofte meget konservative mht. lokalmiljøet :lol:

Ja. :D

Her er et billede af den ene ende af området, som det ser ud nu. :D

Billede
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14691

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. mar 2019, 15:53

Man kan være nok så meget i tvivl om Michael Jackson var pædofil eller ej, men det er altså jævnt mærkeligt at en voksen mand er SÅ interesseret i at bruge tid med unge børn.

Jeg elsker at arbejde med børn. Sådan kan blive helt glad i låget over det. Men at skulle bruge SÅ meget tid med dem? Nej tak. Det virker altså bare underligt.
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 8. mar 2019, 15:57

TakeAChanceOnMe skrev:Man kan være nok så meget i tvivl om Michael Jackson var pædofil eller ej, men det er altså jævnt mærkeligt at en voksen mand er SÅ interesseret i at bruge tid med unge børn.

Jeg elsker at arbejde med børn. Sådan kan blive helt glad i låget over det. Men at skulle bruge SÅ meget tid med dem? Nej tak. Det virker altså bare underligt.

Jeg tænker at hvis man hele sin barndom har været tvunget til at øve og øve og øve og spille koncerter og indspille og i øvrigt kunne se en legeplads fra pladestudiet som han græd over ikke at måtte komme hen og lege på, så bliver man nok ikke en sund voksen.
Så har man muligvis et unaturligt stort behov for at være sammen med børn.
Men om man også dermed udvikler seksuel interesse i børn er jo ikke sikkert.
Jeg tror faktisk, sådan personligt, at han var aseksuel.
11
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TinaW » 8. mar 2019, 16:05

kidkomb skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Man kan være nok så meget i tvivl om Michael Jackson var pædofil eller ej, men det er altså jævnt mærkeligt at en voksen mand er SÅ interesseret i at bruge tid med unge børn.

Jeg elsker at arbejde med børn. Sådan kan blive helt glad i låget over det. Men at skulle bruge SÅ meget tid med dem? Nej tak. Det virker altså bare underligt.

Jeg tænker at hvis man hele sin barndom har været tvunget til at øve og øve og øve og spille koncerter og indspille og i øvrigt kunne se en legeplads fra pladestudiet som han græd over ikke at måtte komme hen og lege på, så bliver man nok ikke en sund voksen.
Så har man muligvis et unaturligt stort behov for at være sammen med børn.
Men om man også dermed udvikler seksuel interesse i børn er jo ikke sikkert.
Jeg tror faktisk, sådan personligt, at han var aseksuel.


Jeg er ret enig med kidkomb. Han havde jo den mest unaturlige opvækst, ingen rigtig barndom.
Jeg har ikke set Leaving Neverland og jeg tror heller ikke jeg skal. Jeg håber ikke anklagerne mod ham er sande, men jeg ved det jo ikke.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14691

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. mar 2019, 16:15

kidkomb skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Man kan være nok så meget i tvivl om Michael Jackson var pædofil eller ej, men det er altså jævnt mærkeligt at en voksen mand er SÅ interesseret i at bruge tid med unge børn.

Jeg elsker at arbejde med børn. Sådan kan blive helt glad i låget over det. Men at skulle bruge SÅ meget tid med dem? Nej tak. Det virker altså bare underligt.

Jeg tænker at hvis man hele sin barndom har været tvunget til at øve og øve og øve og spille koncerter og indspille og i øvrigt kunne se en legeplads fra pladestudiet som han græd over ikke at måtte komme hen og lege på, så bliver man nok ikke en sund voksen.
Så har man muligvis et unaturligt stort behov for at være sammen med børn.
Men om man også dermed udvikler seksuel interesse i børn er jo ikke sikkert.
Jeg tror faktisk, sådan personligt, at han var aseksuel.


Jeg vil ikke gætte på hans seksualitet, men jeg synes det er yderst mærkeligt at en voksen mand har så stort et behov at være sammen med børn.

Det er jo ikke normalt. Om han så har haft et barnligt sind pga hans egen opvækst eller han rent faktisk var pædofil, det vil jeg ikke dømme på. Men hvis en voksen mand ville dele værelse med mit barn og derefter placerede mig i modsatte ende af bygningen, så ville mine alarmklokker altså bimle højt og tydeligt. Et eller andet er ikke rigtigt der, om det er pædofili eller en opvækst der har sat spor, det er jeg sådan set ligeglad med, men det virker altså forkert.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14691

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. mar 2019, 16:21

Og så vil jeg så faktisk sige at i Leaving Neverland, der virker begge knægte glade for Michael og fortæller om ham som om han er den bedste ven man kan tænke sig. Selv igennem påstandene om seksuelt misbrug. Det lyder ikke som om deres grænser blev overskredet da det skete, på grund af måden det skete.

Om det så rent faktisk er sket er noget helt andet og det kan man jo så aldrig vide med sikkerhed.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 8. mar 2019, 16:23

Ifølge Instagram har jeg dyr smag: Jeg får reklamer for Hermes og Chanel.

Jeg kan egentlig godt lide dens tankegang, selvom jeg aldrig har søgt på eller købt noget fra de to mærker.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Delfin » 8. mar 2019, 18:05

Narkomaner kan åbenbart ikke lide klassisk musik https://www.berlingske.dk/samfund/narko ... DhRwqzxt48
1
14 11 14
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 8. mar 2019, 18:22

Når der kommer årsopgørelse :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14691

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. mar 2019, 19:41

Min kollega har sendt rettelsen af mit personal statement til mig. Jeg har nu fået bekræftet at jeg virkelig er elendig til at skrive den slags, hold kæft der er mange rettelser :tie:

Dog har han lavet en kommentar om at jeg har skrevet "hospitality" og det betyder mad, burde rette til health care. Det ved jeg skam godt - jeg mente hospitality, som jeg har arbejdet med de sidste 3 år :lol: .
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23132

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 8. mar 2019, 21:20

LaMariposa skrev:Når der kommer årsopgørelse :lol:


x9dUvCu.jpg


Der var omkring 250.000 foran mig ca. 19.30, nu er der 104.000 foran mig. Stadig mere end en time tilbage. Og jeg er træt. Men jeg vil vide det!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 8. mar 2019, 21:23

Aragorn skrev:
LaMariposa skrev:Når der kommer årsopgørelse :lol:


x9dUvCu.jpg


Der var omkring 250.000 foran mig ca. 19.30, nu er der 104.000 foran mig. Stadig mere end en time tilbage. Og jeg er træt. Men jeg vil vide det!


Sådan har jeg det også :D Det er næsten blevet en hel tradition at sidde i kø den ene gang om året, mens man laver noget andet. Sidste år malede jeg paneler og hørte et par afsnit af første sæson af Serial, mens jeg stod i kø. I år har jeg nørdet yoga poses.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 8. mar 2019, 22:58

LaMariposa skrev:
Aragorn skrev:Der var omkring 250.000 foran mig ca. 19.30, nu er der 104.000 foran mig. Stadig mere end en time tilbage. Og jeg er træt. Men jeg vil vide det!


Sådan har jeg det også :D Det er næsten blevet en hel tradition at sidde i kø den ene gang om året, mens man laver noget andet. Sidste år malede jeg paneler og hørte et par afsnit af første sæson af Serial, mens jeg stod i kø. I år har jeg nørdet yoga poses.

Nå, det er jer der spærrer, så vi andre ikke kan komme til! :whip:




Nej, bare pjat - jeg kan sagtens vente et par dage til I er færdige.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 8. mar 2019, 23:00

dgd2007 skrev:
LaMariposa skrev:
Aragorn skrev:Der var omkring 250.000 foran mig ca. 19.30, nu er der 104.000 foran mig. Stadig mere end en time tilbage. Og jeg er træt. Men jeg vil vide det!


Sådan har jeg det også :D Det er næsten blevet en hel tradition at sidde i kø den ene gang om året, mens man laver noget andet. Sidste år malede jeg paneler og hørte et par afsnit af første sæson af Serial, mens jeg stod i kø. I år har jeg nørdet yoga poses.

Nå, det er jer der spærrer, så vi andre ikke kan komme til! :whip:




Nej, bare pjat - jeg kan sagtens vente et par dage til I er færdige.


Næh nej, jeg er hoppet af for et par timer siden :engel:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Daine » 9. mar 2019, 07:58

Jeg har for første gang mødt en ~20 årig, der hed Jytte. Ellers tror jeg dem jeg har mødt har været +55.
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"