Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jun 2017, 06:28

Nye undersøgelser viser at 1/3 af alle danskere har problemer med nutids-r.
nutids.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Fillie » 1. jun 2017, 12:06

"Fidget spinner" læses alt for let som "frigid spinner". :8:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 1. jun 2017, 12:39

Ellin skrev:Jeg troede "manden min", primært var sådan en online skrivemåde. Indtil en anden kunde hos min frisør, fortæller frisøren at "manden min har lige oplevet blablabla..."

Wtf. Make it stop! :shock:

Det lyder helt norsk :)
1
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Badesandalen » 1. jun 2017, 14:09

Mit hår føles mærkeligt. Jeg tror jeg glemte at vaske det da jeg var i bad. Jeg tog en evighed om at losse mig selv i bad til at starte med, jeg kommer aldrig ud og handle i det her tempo.
1
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf D.itsen » 1. jun 2017, 15:23

Novella skrev:Det var vantevejr her til aftenløbeturen

Og i dag kan man fint holde varmen nøgen i haven.... Har jeg hørt
5
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf POCKETKITTEN » 1. jun 2017, 21:40

Spansk spassser har hacket min Netflix og skiftet til det dyreste abonnement.

Opdager det først, da jeg efter flere måneder logger på og starter Power Rangers med spansk voiceover.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Delfin » 1. jun 2017, 21:50

Fyrst Eberhard skrev:Jeg opdagede i dag, at jeg åbenbart besidder en særlig evne, nemlig at kunne styre andres vandladning. Med min stemme.

Jeg befinder mig ved et urinal (ja, i Tivoli) med blikket skarpt fokuseret på væggen foran mig, afventende Den Gule Stråle. En gut stiller sig ved siden af mig og han skæver lige til mig, hvorefter han selvfølgelig siger: "Ja, så møver jeg mig lige ind." (Tak min ven, nu er det overhovedet ikke akavet).

Han begynder som mig at afvente sin Gule Stråle. Efter en 15 sekunders meeeget lang ventetid, lystrer mine rør endelig, hvorefter jeg udbryder "Jeg fører". Møver griner (forlegent), og det samme gør en person bag os, som venter på sin tur. Jeg bliver færdig og min plads overtages. Møver har stadig ikke fået gang i rørene. Jeg vasker hænder. Møver står stadig med uforrettet sag. Jeg forlader toilettet og Møver følger slukøret og med fuld blære efter.

Moralen må være: Snak ikke med folk ved urinalet. Du risikerer, de svarer dig.


Godt jeg ikke er mand, hvis det er så svært at åbne for hanen, og kunne han ikke bare gå ind ind på toilettet, hvis hans vandhane er så genert?
Der er så meget kvinder ikke forstår :fløjt:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 1. jun 2017, 22:05

Fyr i 30'erne med sådan lidt baggy jeans med det der spænde bag på, hvid stram t-shirt og kondisko med umiskendeligt 200x-præg, har toppet sit look med solbrillerne bag på hovedet og tyk sølvhalskæde.
Jeg er mere end almindeligt sikker på at han faldt i søvn i 2003 og vågnede op næsten 15 år senere uden egentlig at forstå hvad en ipad er og hvorfor halvdelen af de københavnske gader pludselig er ensrettede.
15
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 1. jun 2017, 22:09

Delfin skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg opdagede i dag, at jeg åbenbart besidder en særlig evne, nemlig at kunne styre andres vandladning. Med min stemme.

Jeg befinder mig ved et urinal (ja, i Tivoli) med blikket skarpt fokuseret på væggen foran mig, afventende Den Gule Stråle. En gut stiller sig ved siden af mig og han skæver lige til mig, hvorefter han selvfølgelig siger: "Ja, så møver jeg mig lige ind." (Tak min ven, nu er det overhovedet ikke akavet).

Han begynder som mig at afvente sin Gule Stråle. Efter en 15 sekunders meeeget lang ventetid, lystrer mine rør endelig, hvorefter jeg udbryder "Jeg fører". Møver griner (forlegent), og det samme gør en person bag os, som venter på sin tur. Jeg bliver færdig og min plads overtages. Møver har stadig ikke fået gang i rørene. Jeg vasker hænder. Møver står stadig med uforrettet sag. Jeg forlader toilettet og Møver følger slukøret og med fuld blære efter.

Moralen må være: Snak ikke med folk ved urinalet. Du risikerer, de svarer dig.


Godt jeg ikke er mand, hvis det er så svært at åbne for hanen, og kunne han ikke bare gå ind ind på toilettet, hvis hans vandhane er så genert?
Der er så meget kvinder ikke forstår :fløjt:


Nogle gange er toiletterne optaget ;)

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jun 2017, 00:02

Lastbilchauffører bliver rimeligt indebrændte og spydige i deres kommentarer, når der ikke er flere smurte rundstykker i tankens bagerafdeling.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Joe » 2. jun 2017, 12:46

I dag på arbejdet havde vi sådan en gang frisk og lækker teambuilding, hvor vi blandt andet i grupper skulle opføre en fuldstændig frit valgt sang.

Vi var delt ind i syv grupper. Da vi skulle fremføre vores sange, havde to grupper valgt "Der er et yndigt land", to grupper havde valgt "Midt om natten", to havde valgt "Papirklip", og en enkelt langt mere nytænkende gruppe havde valgt "Hvad gør vi nu, lille du?" (Eller hvad titlen er.)
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jun 2017, 15:42

Udsendt journalist fra "DR2 Dagen" fortæller at sagen om Trumps udtræden af klimaaftalen, har mange nuancer af grå.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf lulu-p » 2. jun 2017, 16:31

Der har indenfor kort tid været 2 tilfælde, hvor mennesker kommer ret galt afsted fordi de passerer en flok køer. Det er ikke skægt.

Men jeg kommer til at tænke på Gary Larson som lavede tegneserier i 90erne. De var gode og skæve og tankevækkende. Måske er vi i virkeligheden nået til den tidsalder som fremtidigt vil blive kaldt "revenges of the cows"?
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ExCoastal » 2. jun 2017, 17:04

lulu-p skrev:Der har indenfor kort tid været 2 tilfælde, hvor mennesker kommer ret galt afsted fordi de passerer en flok køer. Det er ikke skægt.

Men jeg kommer til at tænke på Gary Larson som lavede tegneserier i 90erne. De var gode og skæve og tankevækkende. Måske er vi i virkeligheden nået til den tidsalder som fremtidigt vil blive kaldt "revenges of the cows"?


:)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Studsgaard » 2. jun 2017, 18:05

Et par i en gammel golf 2 - godt rusten og ikke i ret pæn stand. Men da de parkerer bilen låser de en gammel stang ratlås dims på :lol:
Af alle de biler på p-pladsen var det nok den bil jeg tænker var mindst sandsynligt ville blive stjålet.
8

Tilbage til "Generelt"