Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Sevii » 5. aug 2017, 17:52

4000 kr. for et lille værelse, hvor man skal dele køkken og bad med fremmede familie, plus kan huslejen blive dyrere hvis du ikke er med til at rengøre huset + du skal være barnepige.

Hvad med et nej? Jeg kender endda området: 4000 er for meget at tage for et værelse, når hele huslejen er på 6000. Pinligt.
4
:banan: :banan:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Skorstenen » 5. aug 2017, 18:36

kartoffelpizza skrev:
Skorstenen skrev:
sigge skrev:
Studsgaard skrev:
paint skrev:Midaldrende (+55) kvinder, med lige lidt rigeligt på sidebenene, bør ikke gå i slim fit jeans, med designerhuller i buksebenene – især ikke, når der hænger en delle ud af det éne designede hul på låret (som på hende jeg så i Fields). :nerve:

Generelt klær sådanne bukser kun dem med helt tynde ben.


Hvis bare nogen kunne få designerne hos plussize tøjfirmaerne til at indse det! Det er nærmest ikke til at opdrive jeans, som ikke er slimfit, hos f.eks. Zizzi. Og jeg trænger virkelig til nye jeans, men jeg nægter at vise mine tykke lår frem i stramme bukser.


Lige nøjagtigt! For faen - vi har fede ben, vi vil IKKE have slim fit - skinny fit. Men normale bukser er jo ikke til at opdrive :trist:


For at vende tilbage til tråden.

Når man ikke må spise ting der er sprøde og knaser dejligt, så har man voldsomt lyst til knækbrød, friskbagt rugbrød med sprød kant, bolsjer, chips - U name it!! *gumler videre på noget suppe*

Hvem er "vi"? Jeg har tykke ben og er tyk, og jeg skal sateme ikke have andet end slimfit. Jeg vil gerne vise min krop frem, og synes det er grimt med løse til jeans til store kroppe.
Men jeg er enig i, der burde være valgmuligheder, så alle kan få det, de synes, klæder dem.


Ja det var så Sigge og jeg der var "vi".
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. aug 2017, 18:57

Min mor var "ikke imponeret" af udstillingen af Prins Henriks jadesamling på Koldinghus.
Jeg har mere end på fornemmelsen, at det har spillet ind, at hun er sur på ham i disse dage.
6
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 5. aug 2017, 19:35

Lemonella skrev:Står på min altan og kan se vores robotplæneklipper. Den knokler stadig rundt på må og få på vores græsplæne.
Pludselig får jeg øje på en anden robotplæneklipper nede på fortovet. Den kommer tøffende ud fra en af villavejene og kører ud på den store vej. Jeg mister den af syne bag nogen store træer.
En mand kommer pludselig løbende ud fra villavejen, stopper op og kigger til begge sider, får øje på noget og tonser ud på den store vej og løber ud af syne. Få minutter senere, kommer han gående med en robotplæneklipper i hænderne.
Konklusion: de har deres eget liv, de der robotplæneklippere. :lol:

Det er jo som at have en hund og hul i hegnet - her slipper man bare for at skulle putte en lort i pose. SKØNT.
1
...
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Allmost_Famous » 6. aug 2017, 18:03

Endnu et salgsopslag på Facebook. Bundlag (meget små sten) til akvarie. Nypris 400. Sælges for 350. Så skal man bare lige selv hente og rengøre stenene.
8
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Maoam » 7. aug 2017, 06:41

Hårnåle kan bruges til at holde et gabende gardin sammen.
3
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. aug 2017, 07:02

Når udsalget er ved at slutte, så opfører Bilka, Idemøbler m.fl. sig som forældre, der tæller til 3...

"Så er der kun 24 timer tilbage"
"Nu er der kun 4 timer tilbage"
"Så er det sidste chance"
"Absolut sidste mulighed"
"Du kan stadig nå det...."
14
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf hotlips » 7. aug 2017, 13:45

Jeg har lige læst en artikel om børneopdragelse igennem tiden, det er en masse absurde ting der kommer frem, fra kongelige unger der har været behandlet som små guder til børn der nærmest blev behandlet som hunde.

Måske er det største fremskridt menneskeheden har skabt de sidste hundrede år at få en forståelse af hvad børn har brug for for at blive de her innovative, kreative mennesker der har skabt alt fra computeren og internettet til medicinske mirakler og et ideal om at alle folk har fortjent en god tilværelse.
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf HappyQ » 7. aug 2017, 14:09

DenBlødeJyde skrev:Når udsalget er ved at slutte, så opfører Bilka, Idemøbler m.fl. sig som forældre, der tæller til 3...

"Så er der kun 24 timer tilbage"
"Nu er der kun 4 timer tilbage"
"Så er det sidste chance"
"Absolut sidste mulighed"
"Du kan stadig nå det...."

Det lyder næsten som Den store bagedyst :lol:
3
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Spjaerten » 7. aug 2017, 18:32

Er blevet prikket til på Facebook, er det stadig moderne?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6206

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Miss_no_More » 7. aug 2017, 18:36

Spjaerten skrev:Er blevet prikket til på Facebook, er det stadig moderne?


Det troede jeg ikke, det var. Der er nogle, der påstår, det betyder man gerne vil have sex med vedkommende :slem:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Spjaerten » 7. aug 2017, 18:41

Miss_no_More skrev:
Spjaerten skrev:Er blevet prikket til på Facebook, er det stadig moderne?


Det troede jeg ikke, det var. Der er nogle, der påstår, det betyder man gerne vil have sex med vedkommende :slem:



:tie:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ExCoastal » 7. aug 2017, 19:49

Jeg var lige hos Chick-fil-A for at købe noget frokost. Der holdt 10 biler i kø til deres drive thru, men der var ingen kø indenfor. Folk vil åbenbart hellere sidde 20 minutter i bilen end at bruge 5 minutter på selv at hente maden :gruble:
5
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6206

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Miss_no_More » 8. aug 2017, 13:04

Fyrst Eberhard skrev:"Hej! Jeg vil gerne be' om en vegetar-pizza med oksekød - og ekstra 'champigning"


Billedet er lige blevet lille nok, til man kun kan skimte "champigning" i bunden :) Men 9 kr for ekstra tilbehør? :shock: Det er sgu da dyrt. Nu har jeg for øvrigt lyst til pizza.
1
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22961

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 8. aug 2017, 15:55

Folk siger ofte 'vil du sørge for, det bliver ordnet så hurtigt som muligt', når de i virkeligheden mener 'nu skal du fandme til at skynde dig'. Så hurtigt som muligt er en vag udtalelse. Det kan være om 2 år.

Når folk anmelder apps på Google Play, får en app 1 stjerne, hvis den ikke gør hvad folk forventer - hvis den gør hvad de forventer, får den 5. Betydningen af stjernerne er blevet til en synes om/synes ikke om funktion. Der foregår ingen reel vurdering af app'ens funktionalitet.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Generelt"