Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sortkaffe » 28. aug 2016, 19:35

Dirtylittledevil skrev:Muligvis Sande Fakta: Stankelbenets uskyldige flaksende fremtoning er sikkert grunden til at mange mennesker stadig ikke er bevidste om at dette dyr lever af at suge blod ud af folk som ligger og sover.

:panik:
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 28. aug 2016, 19:37

Dirtylittledevil skrev:Muligvis Sande Fakta: Stankelbenets uskyldige flaksende fremtoning er sikkert grunden til at mange mennesker stadig ikke er bevidste om at dette dyr lever af at suge blod ud af folk som ligger og sover.

:shock: Lige som ham, der lod som om han var fuld, da han skulle hen og skyde mod synagogen?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. aug 2016, 19:39

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Muligvis Sande Fakta: Stankelbenets uskyldige flaksende fremtoning er sikkert grunden til at mange mennesker stadig ikke er bevidste om at dette dyr lever af at suge blod ud af folk som ligger og sover.

:shock: Lige som ham, der lod som om han var fuld, da han skulle hen og skyde mod synagogen?



Lige præcis. Tingene faldt bare på plads for mig da jeg hørte om ham, sammenholdt med at ingen nogensinde har set et stankelben spise eller hørt om hvad de egentlig lever af!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 28. aug 2016, 19:51

Dirtylittledevil skrev:
dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Muligvis Sande Fakta: Stankelbenets uskyldige flaksende fremtoning er sikkert grunden til at mange mennesker stadig ikke er bevidste om at dette dyr lever af at suge blod ud af folk som ligger og sover.

:shock: Lige som ham, der lod som om han var fuld, da han skulle hen og skyde mod synagogen?



Lige præcis. Tingene faldt bare på plads for mig da jeg hørte om ham, sammenholdt med at ingen nogensinde har set et stankelben spise eller hørt om hvad de egentlig lever af!

De lever kun i 2 uger og spiser pratisk taget intet. Og de stikker hverken mennesker eller dyr :-p
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. aug 2016, 19:54

kidkomb skrev:De lever kun i 2 uger og spiser pratisk taget intet. Og de stikker hverken mennesker eller dyr :-p


Jaja. Jeg påstår også at jeg spiser praktisk taget intet. Men enhver ved jo det ikke passer.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Flora » 28. aug 2016, 19:54

kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:
dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Muligvis Sande Fakta: Stankelbenets uskyldige flaksende fremtoning er sikkert grunden til at mange mennesker stadig ikke er bevidste om at dette dyr lever af at suge blod ud af folk som ligger og sover.

:shock: Lige som ham, der lod som om han var fuld, da han skulle hen og skyde mod synagogen?



Lige præcis. Tingene faldt bare på plads for mig da jeg hørte om ham, sammenholdt med at ingen nogensinde har set et stankelben spise eller hørt om hvad de egentlig lever af!

De lever kun i 2 uger og spiser pratisk taget intet. Og de stikker hverken mennesker eller dyr :-p


Dem der vælger at flytte ind hos mig når helt sikkert ikke 2-ugersalderen.

MUHAHAHAHA :devil:
2
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Allmost_Famous » 28. aug 2016, 20:39

Den der "invitation til arbejdsdag i SFO" røg i den mentale skraldespand før jeg overhovedet læste den. Det er alligevel ambitiøst at invitere forældre til arbejdsdag i SFO, når deres børn er for gamle til at gå i SFO. Point for forsøget, dog.
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Anilara » 28. aug 2016, 20:57

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes der er en tendens til at anmeldelser på facebook og Trustpilot enten er med allerhøjeste eller allerlaveste antal stjerner man kan give.

Jeg tror, at det tit er ekstremer som øger folks lyst til at anmelde. Det enten helt exceptionelle, eller det helt katastrofale.
Hvis en kro gav en gang middelmådig, men stadig sådan ok omgang gullasch, så tror jeg heller ikke jeg ville berette om det til andre. Ikke af mig selv :-D
4
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 134
Likede indlæg: 4406

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Lisva » 29. aug 2016, 11:48

I København rækker cyklisterne nærmest altid hånden op, når de standser. I Aalborg sker det så sjældent, at jeg hver gang når at undre mig over, at en fremmed person vinker til mig.
1
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4563
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20862

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf catnip » 30. aug 2016, 13:17

Mænd der hasarderet kører overpimpede Range Rovers med tonede ruder og en personlig nummerplade, med hvad må formodes at være deres navn, er douches af den slags der går i lidt for stramme bukser og alt for spidse sko...
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Evapeva » 30. aug 2016, 13:47

Det er utroligt, så forskellige gymnasieklasser kan være. I min ene 1.g-klasse er drengene utroligt hårde i munden, mens pigerne ruller med øjnene og rynker bryn over de mindste krav. Og så hører de techno, mens de sidder og stirrer ud i luften. I den anden 1.g-klasse griner og pjatter de sammen, synger gamle 90'er-hits, tør dumme sig og alt det der. Mærkeligt hvordan to klasser, der "bor" dør om dør, kan være SÅ forskellige allerede. :gruble:
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Allmost_Famous » 30. aug 2016, 14:38

Allmost_Famous skrev:Den der "invitation til arbejdsdag i SFO" røg i den mentale skraldespand før jeg overhovedet læste den. Det er alligevel ambitiøst at invitere forældre til arbejdsdag i SFO, når deres børn er for gamle til at gå i SFO. Point for forsøget, dog.

"Kun ganske få har tilmeldt sig, så hermed en reminder om at deltage"



Optimistisk :lol:
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22809

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf POCKETKITTEN » 30. aug 2016, 14:46

Politiken har anmeldt det nye Ikea-katalog.
3
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Daine » 30. aug 2016, 14:54

POCKETKITTEN skrev:Politiken har anmeldt det nye Ikea-katalog.

Jeg glæder mig allerede til anmeldelsen af Bilkakataloget i næste uge ...
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22809

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf POCKETKITTEN » 30. aug 2016, 15:40

Jeg har en app, der holder styr på, hvornår jeg skal have menstruation. Uden den ville jeg garanteret altid glemme tamponer i tasken.

I love you 2016.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Generelt"