Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22961

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 6. mar 2019, 06:57

Jim Lyngvild viser med sine handlinger hvordan det at være en bøsserøv ikke er forbeholdt homoseksuelle, og hvordan det at være et mandfolk er noget man sagtens kan være som homoseksuel eller for den sags skyld som kvinde.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Delfin » 6. mar 2019, 10:11

Hallo, ich bin Anthony und ich bin auf Ihr Profil gestoßen, aber ich muss sagen, dass Sie ein strahlendes Lächeln haben und ich würde mich freuen, mit Ihnen befreundet zu sein.

Jamen det er da rart at vide Anthony, men min fb kommer du nu ikke ind på fedterøv :lol:
2
14 11 14
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16941
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 6. mar 2019, 15:04

Edge er den ultimative lortebrowser og Bing er en elendig søgemaskine.
5
:lun: Be brave
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 6. mar 2019, 23:41

Fyrst Eberhard skrev:Små biler på den fyldte parkeringsplads, I ligner en ledig parkeringsbås og giver et lille håb, hvor der intet er, hvilket ærlig talt er skide irriterende.

Motorcykler, det gælder også jer.

Der sagde De det sandeste ord, Eberhard! :lol:
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Shmartiesh » 7. mar 2019, 07:15

Ghattner skrev:En af mine kolleger har det med at skrue gevaldigt op for volumen på sit grin når chefen er i nærheden.

Sjovt.. min tidligere chef havde det med at skrue op for volumen på sit grin, når medarbejderne var i nærheden...
2
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf MilleMercy » 7. mar 2019, 09:08

Fyrst Eberhard skrev:Klokken er ikke engang slået 10:00 og jeg har allerede ufrivilligt været involveret i to seksuelt betonede hændelser.

Først anså genboens hund mig som sit private redskab til sin enorme liderlighed, ved i godt 20 sekunder at benbolle mig ude på fortovet. (20 sekunder føles som længere tid i dén situation). Og nu har jeg lige ved et uheld lavet klassikeren og fået øjenkontakt med en anden mand, imens jeg bed af en banan.

Dirty thursday!


Det bliver en god dag :D
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22961

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 7. mar 2019, 09:35

LaMariposa skrev:Edge er den ultimative lortebrowser og Bing er en elendig søgemaskine.


Hvad er der nu galt med Edge? Jeg er til dels enig med dig i forhold til Bing, men på visse områder er Bing bedre end Google. Men Edge synes jeg både er hurtig og ganske fornuftig, særligt med den nye version der understøtter Chromium plugs.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16941
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 7. mar 2019, 10:01

Aragorn skrev:
LaMariposa skrev:Edge er den ultimative lortebrowser og Bing er en elendig søgemaskine.


Hvad er der nu galt med Edge? Jeg er til dels enig med dig i forhold til Bing, men på visse områder er Bing bedre end Google. Men Edge synes jeg både er hurtig og ganske fornuftig, særligt med den nye version der understøtter Chromium plugs.


Det (og Explorer) fungerer bare ikke med de programmer, jeg bruger. Men var af nød tvunget til at arbejde på en PC, der ikke havde andet.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Stitch » 7. mar 2019, 10:03

Apropos krænket dukkede denne op i mit feed idag.

Screenshot_20190307-100342_Facebook.jpg
Senest rettet af Stitch 7. mar 2019, 13:05, rettet i alt 1 gang.
4
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3063
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 432
Likede indlæg: 7992

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Charly » 7. mar 2019, 10:13

Fyrst Eberhard skrev:
MilleMercy skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Klokken er ikke engang slået 10:00 og jeg har allerede ufrivilligt været involveret i to seksuelt betonede hændelser.

Først anså genboens hund mig som sit private redskab til sin enorme liderlighed, ved i godt 20 sekunder at benbolle mig ude på fortovet. (20 sekunder føles som længere tid i dén situation). Og nu har jeg lige ved et uheld lavet klassikeren og fået øjenkontakt med en anden mand, imens jeg bed af en banan.

Dirty thursday!


Det bliver en god dag :D

Jeg føler mig udnyttet.

Og krænket!
1
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf MilleMercy » 7. mar 2019, 11:26

Charly skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
MilleMercy skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Klokken er ikke engang slået 10:00 og jeg har allerede ufrivilligt været involveret i to seksuelt betonede hændelser.

Først anså genboens hund mig som sit private redskab til sin enorme liderlighed, ved i godt 20 sekunder at benbolle mig ude på fortovet. (20 sekunder føles som længere tid i dén situation). Og nu har jeg lige ved et uheld lavet klassikeren og fået øjenkontakt med en anden mand, imens jeg bed af en banan.

Dirty thursday!


Det bliver en god dag :D

Jeg føler mig udnyttet.

Og krænket!


Men hvad med den anden mand, der havde øjenkontakt!?
Krænket eller krænker? :gruble:
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ghattner » 7. mar 2019, 12:15

Der MÅ altså være et eller andet statement i at sidde og gnaske gulerødder på sin arbejdsplads: "Hey, se hvor sund jeg er. Jeg sidder og spiser noget sundt der tilmed knaser så tydeligt at alle rundt om mig ikke kan undgå at lægge mærke til det"
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. mar 2019, 12:39

Et af husene på "min" vej har en have med en hel række meget velklippede buske, formet som små perfekte badebolde.
Men på det seneste har en af disse buske udviklet en vildtvoksende gren, og den bliver bare længere og længere! Jeg fantaserer om at snige mig ind i haven med en saks og genoprette ordnen. Jeg ved da ikke hvad det er for en slags umennesker som bor derinde, når de har ladet det stå på i så lang tid uden at reagere!
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 7. mar 2019, 13:51

Aragorn skrev:
LaMariposa skrev:Edge er den ultimative lortebrowser og Bing er en elendig søgemaskine.


Hvad er der nu galt med Edge? Jeg er til dels enig med dig i forhold til Bing, men på visse områder er Bing bedre end Google. Men Edge synes jeg både er hurtig og ganske fornuftig, særligt med den nye version der understøtter Chromium plugs.

Jeg bruger stort set kun Edge til hvis jeg har postet et billede, at tjekke om man også kan se det i en browser hvor det ikke er i cachen. Jeg synes den er bedre til at gå rigtigt ind til et bestemt indlæg på debatten - Firefox går til et bestemt sted på siden, inden den har loadet alle billeder, og derved ender den jævnligt på et forkert sted når billederne kommer og rykker indholdet nedad.
Men ellers synes jeg den er lidt sløv - og hvis man begynder at skrive noget i adresselinjen, er det meget random om den kommer med forslag om sider man tidligere har været på, om som det kunne tænkes var det man mente. Der er FF altid ens.
Men som sagt, jeg har ikke brugt den ret meget, og jeg bruger altid Google til at søge, så jeg har ikke et videnskabeligt sammenligningsgrundlag.
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Nicolait » 7. mar 2019, 14:20

Det kan sætte sindene i kog, når kantinen pludselig vælger at servere kalvesteg til vegetartorsdag. I :lol2:
4
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"

Tilbage til "Generelt"